Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuiset 2013

Kommentit (299)

201/299 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi:Olen ollu samassa, takaraivossa vieläki kuva pienestä hahmosta ultrassa- eikä sydän enää lyö. Hui, siitä seleviää mutta arvet se jättää. Onneksi ihmismieli on semmonen että se uskoo ja toivoo, kyllä se tosin elämä antaaki kun on ottanukki. Tsemppiä ja onnea yritykshen taas!

Pinkkipuudeli: Varovaisesti Onnea.... :D Ihanaa :D

Pihlaja:Sinniä piinailuun :D

Marjana:Niin sie et nyt ole testannu kuiten? Sillon kauan kauan sitten ku met ootimma sitä ensimmäisen oottamista niin emmie käyttäny mithän tikkuja, tuskin niitä ees oli yleisesti saatavilla, eikä testattu ennenku oli menkat oikiasti myöhässä ja selevät oirhet. Nyt tuntuu että nämä apuvälinhet taitaa vain lisätä ressiä testailla turhaanki.

Vasta tämän kolmosen kohalla kokkeilin 3:ssa kierrossa ovistikkuja. Ja nyt sitte tätä nelosta kuumeillessa. Ja onneksi kierto onki aina kellolhen se 28päivää niin olen sen ovulaation saanu siihen tikhunki. Aivan siis huvikseni nyt askarrellu niiten kans että ovuloiko sitä ylipäätänsä enhän.

Ko ei tästä elämästä tosin tiä mitä son keksiny itte kenenki varalle. Voimia sulle ja elä ressaa ko sulla on net hoijot tulossa niin kyllä se pikkunen vielä tarttuu. :D

Ja voi että ko sillon 10-15v sitte olis saanu tämmöstä vertaistukea, eihän meillä ees ollu nettikuuluvuuksia täälä susirajalla. ;D

ON: Niin net tuolla kaapissa huutelee nuo raskaustestit mutta en tohtis ees testata ennen 28.pvää. Sunnuntai tuntuu olevan niin helekatin kaukana. Lämpö on ollu nyt pysyvästi 37,0. Ja alaselekä kipiä.. mahatuntemukset on kavonhet. 

Jännittää jännittää.......

lapinnoita kp25/28

202/299 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä.. Vea: edellisessä raskauessa tehin kp27/28 (jollaki netistä tilatulla halvalla tikulla) iltapissasta testin johon ilmesty paljon testiajan jälkeen ihan vaalia viiva.. herätti toivon mutten uskonu.. seuraavana aamuna (menkkojen alkamispäivä) tein Clearblue digin ja siihen tuli heti Raskaana 2-3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/299 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on mun tuhrut, missä on mun menkat? :O Mulla on aina tosi säännöllinen kierto. Tänään pitäisi siis menkkojen alkaa eikä mulla koskaan ala suoraan holottamaan, vaan yleensä sen pari päivää tuhruttelee. No, tiistaina olisi pitänyt aloittaa tuhruttelut mutta ei ole näkynyt. Testasin huvikseni tänä aamuna tyylipuhtaan negan.
MUTTA, mullahan se ovis oli outo. Ihan kuin olisi tullut se päivän kuivakausi ja sit tuli limoja uudelleen. Oisko se syy siihen että kiertokin venahtaa... Mä en jotenkaan usko että oisin raskaana... Tuntuu nimittäin sellasta "lumpsahtelua" ja ravaan koko ajan vessassa katsomassa että joko sieltä nyt alko :/

204/299 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ei voi muokata viestiä, niin mulla siis nyt kp25. Yleensä menkat alkaa kp25, eli kierto aika täsmälleen 24 päivää. Varmaan liian lyhyt?

Vierailija
205/299 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinnoita: Mäkin testasin edellisessä positiivisen jollain marketin halpistikulla kp 25. Siksi mä nytkin uskalsin ruveta testailemaan. Vaikka täytyy myöntää, että onkohan vaan yksi kierto tällä kierroksella, etten olis testannut ennen odotettua kuukautisten alkua :/...

206/299 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan tänne! 

Pahoittelut kaikille negan ja tädin kohdanneille :(

Hattua kyllä nostan Marjana, ettet oo testannut vielä! 

ON: Kyllä tä on niin piinaavaa. Tais olla sunnuntai kun alko vähän rusehtava vuoto, tuli vaan aamulla ja sen jälkeen onkin joka ilta tullut rusehtavaa ihan vähän. Eilen sitten tuli vertakin vähän ja ajattelin, että se oli sitten tässä.. Mutta sitten se loppui, eikä tänään enää mitään. Maanantaina tein clearbluen digitaalisen testin ja se näytti 2-3 joten jos nyt vklp teen toisen niin sen pitäis olla 3+ ni sais tietää onko mitään toivoa :/ Viikon päästä on ultra. Tosi kurjaa kun ekaks iloitsee ja sit muuttuukin tälläseks, eikä voi mitään asian hyväksi tehdä! Voi vaan odotella.. On tää raskaus kumminkin niin alussa.. Tänään 5+0.

Tuli aikalailla omanapainen teksti, mutta oli pakko purkautua tänne :(

207/299 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Elluh!
Monillahan alkuraskaudessa vuodot on ihan normaalia! Koita olla stressaamatta, vaikka ihan varmasti on hankalaa. Jaksamista ja tsemppiä!

208/299 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupuudeli: Raskaana sinä olet, jos kaksi viivaa ilmestyi! Onnea :)

Elluh: Voimia! Olen hengessä mukana, että raskaus jatkuu normaalisti.

ON: Sieltä se täti kurvasi paikalle jo aamupäivästä! Eli minut saa poistaa listalta.

Soitin tänään polillekin ja jäivät sinne miettimään, että aloitetaanko hoitoruljanssi jo tästä kierrosta vai seuraavasta. Sanoivat, että soittavat, jos aloitetaan vasta seuraavasta. Ja laittavat ohjekirjeen, jos aloittavat jo tästä kierrosta, eivätkä soita enää. Ei ainakaan tänään kuulunut soittoa, joten kenties päästään homma aloittamaan jo näin pian. Mutta saa nähdä, kyllä se puhelu voi tulla vielä huomennakin. Jäämme siis odottelemaan miten käy. :)

Marjana kp 1

Vierailija
209/299 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri-Sofia: Toivotaan että menkat jää tulematta minulla menkojen aikaan moneen kertaan tuntui että nyt ne alkaa mutta olikin valkovuotoa. 

Lapinnoita: sinulla myös jännät paikat! Tsemppiä tsemppiä. Malta vaan jos pystyt teataamista. Ei mene hukkaan. Olen hyvä itse puhumaan 4 testiä tein liian aikaisin ja aiheutin itselleni mielipahaa. Tsemppiä. 

ON: Tänään tehty uusi testi  ja eilen pissan ollessa vain 1,5 h rakossa ja selvemmät viivat tuli jes!! Tänään aamulla ei tarvi edes tihrustaa asia on selvä raskaana ollaan! Toivon vain että pysyy matkassa. Kakkosta ennen alkuraskauden km joten sinne viikolle 12 varmaan nyt jännittää ennen kuin ultraasa varmistuu :) fiilikset on aika sekaiset jännittää ihan sikana ja on niin onnellinen. Plussia kaikille!! Kiitos kaikille tsempeistä, tämä on totta :) 

Vierailija
210/299 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: mää unohdin sut :( pahoittelut siis tädistä, sulla olikin oieni tuntuma että saattaa tulla. Kuitenkin hienoa että päädet hoitoihin, toivottavasti jo tästä kierrosta. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Olet kova mimmi! 

211/299 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana:Tsemppiä!!!

Pinkkipuudeli: Sinnittelen sunnuntaihin, tai ainaki huomishen ;D Nuita liuskatestejä on läjä ja yks Cb digi..... Onnea sulle vielä kovasti!!

Elluh: Juu elä stressaa, kyllä se hyvin mennee!!

ON:Hirviä suklaanhimo puhhuu menkkojen puolesta ja päänsärky kans. Mutta kun on SE TUNNE. Tämä ois minun 9. raskaus jos..... Huh nyt rauhassa vaan. On net tissikki kipiät.... Täti pysy pois tämän pirtin ovelta!!!

Vierailija
212/299 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onnea pinkkipuudeli!

Marjana: harmi, että aatokseni plussastasi meni metsään :/. Toivon, että hoitonne voi alkaa jo tästä kierrosta.

Tsemppiä kaikille piinaan.

Mulla menkat alkoivat jo maanantaina, joten poistelkaa listalta. Olen niin pahassa flunssassa, että päätettiin jättää tää kierto väliin ja ehkä seuraavakin jää. Jospa toipuisin sit. Taustalle jään toki tsemppailemaan teitä.

RM

Vierailija
213/299 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Pinkkipuudeli!

Mä tein tänään uuden testin eilisten haamujen takia, ja viiden minuutin jälkeen siihen oli ilmestynyt pieni, hento, vaalenapunainen viiva! Ei voi olla totta! Toivottavasti se pysyisi mukana, jos joku kyydissä on. Ihan on sellainen olo, että menkat alkaa ihan minä hetkenä hyvänsä.

214/299 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille, musta ei oo paljoo kuulunu, lueskellu oon teidän kuulumisia täältä kuitenki, harmi että niin monelle on menkkapeikko tullu kylään. Niin myös tänne. Tänään alko meinaan menkat vaikka on muka tuntunu siltä, että jotaki mukavaa olis tapahtunu, esim. normaalisti mulla on vaa pelkät nännit kipeet, mutta tällä kertaa ei ollu nännit, vaan tissit. Yms. yms.

Eli meikäläisen voi poistaa listalta, paljon plussia niille, joille se on vielä mahdollista tässä kierrossa!

215/299 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin. Liuskatestillä ihan puhas nega. Hö.

lapinnoita kp27/28

216/299 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkipuudeli PALJON ONNEA!! :)

Pahoittelut tädin kohdanneille! :(

217/299 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, täti rysäytti pirtin oven läpi. Uuteen nousuun. Joulukuishin sitte......

218/299 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaita!

Onnea Vea plussasta :)

Tädin kohdanneille suuret pahoittelut ja onnea seuravaan kiertoon!

On: Dpo7, ei oireita mihinkään suuntaan. Samanlainen olo kun aina tähän aikaan kierrosta. Piinaillaan nyt vielä viikko, sit relaan oli tulos mikä tahansa..mulla alkaa meinaan silloin L-O-M-A ja lähdetään Lappiin :)))

Mukavaa aurinkoista viikonloppua kaikille!

Pihlaja

Vierailija
219/299 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

minäkin ilmoittaudun mukaan. Kolmatta yritellään, nyt kp 24/26 menossa. Eli aika jänniä aikoja jo eletään. 

Edellisillä kerroilla tulin raskaaksi hyvin nopeasti ekalla tai tokalla yrittämällä. Nyt ikää on 36-v., joten jännittää, miten nyt käy.

Rintoja nipistelee ja kovin ovat pinkeät. Välillä olen lähes varma, että raskaana ollaan. Menin jo hätäisenä tekemään eilen raskaustestin, negaa se tietenkin näytti.

Edellisillä kerroilla olen ollut todella turvoksissa. Fiilis sellainen, että megamenkat tulossa. Nyt ei ole muuta kuin nuo älyttömän kipeät rinnat ja hieman kipeä olo ja vilutus. Olen ollut myös hyvin väsynyt.

Katsotaan, miten käy.

Vierailija
220/299 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARRASKUISET 2013 

Kuumeillaan yhdessä vauvaa marraskuulle 2013! 

Lista päivitetty 2.3.13 

Demi kp 11/30-41 yk4 + kkm + yk3

Teepi kp 14/30 yk6

Aliina kp 15/30-33 yk 15

TUI85 kp 15/25-30, yk2 ku + yk6

Korppi kp 16/28 yk 2

napsunen kp 17/28-29 yk 1+kkm+yk1

Maria94 kp 17/30 yk2

Tiikerililja'92 kp 18/25-30 yk 16

Mago kp 20/28 yk10

Repale kp 21/27 yk 2

Mörrykä kp 23/28-30 yk3