Marraskuiset 2013
Kommentit (299)
Zoyes: Keltarauhasvalmisteilla yleensä tasataan kiertojen pituutta. Eli otetaan oviksen jälkeen 10 päivän ajaksi käyttöön ja niiden lopettamisen jälkeen menkat alkaa. Kolmen kierron kuuri yleensä tasoittaa kiertoja.
Kyselitte onko tätä tuhruvuotoa tutkittu, niin kyllä on. Sitä esiintyi aiemmin luteaalivaiheessa lähinnä yhdynnän jälkeen, jolloin hakeuduin erikoislääkärin pakeille asian suhteen. Papa on normaali, mutta koepalassa löytyi pieni muutos, jota seurataan. Se ei siis ole ollut kahdessa eri kokeessa mitään vakavaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Monillahan näitä on, mutta niitä ei edes havaita. Eikä minullakaan olisi koko tähystystä ja koepalaa otettu, ellei olisi noita vuotoja ollut. Seuraava kontrolli tästä on joskus kesällä.
Kuulemma minulla on vain herkkä kohdunkaula ja ilmeisesti keltarauhashormoni ei riitä loppukierrossa pitämään kohdun limakalvoa kasassa. Varsinaisten hoitojen aikanahan loppukiertoa tuetaan juuri tuolla keltarauhashormonilla. Lisäksi lievä monirakkulaisuus voi tätä aiheuttaa. Eli hyvin monta syytä tällä tuhruvuodolle voi olla, mutta mikään ei toistaiseksi ole mitään vakavaa. Eikä tätä joka kierrossa esiinny. Pitkissä kierroissa lähinnä.
PikkuinenMyy: Kuinkas sitten käy, kun vien gynen kirjoittaman sairaslomalapun työnantajalle muka hammastoimenpiteen takia. :D Saattaisi hieman herättää kummastusta. :D Mutta en tosiaan halua kertoa työnantajalle ihan sen takia, etten halua olla sitten tilivelvollinen hänelle onko hoito onnistunut vai ei. Tottakai se häntä sen jälkeen kiinnostaa jo ihan sen takia, että täytyy alkaa etsiä minulle äitiyslomansijaista. Toki sen uutisen kertoisin mielelläni, mutta jos hoito epäonnistuukin, niin en halua joutua sitä vielä töissäkin kertomaan. Ei auta kuin toivoa, että keksin jotain selitystä mahdollisille poissaoloille...
Heipsan hei
Serputin: Voi vinha mää elin kyllä ihan niin, että plussan oisitte saanu :( tsemppiä uuteen kiertoon!!
ON: jaa a! Sitä olis kalenterin mukaan eilen tädin tulla kylään, ehkä täti unohti tai sitten meillä on erilaiset kalenterit kun viime kierrostakin oli :( Eipä muuta voin kuin odottaa :) Aamulla testattu vaikka aattelin keskiviikkoon odottaa kun peijakas ei olekaan enään testejä ja negahan sieltä tulla pärähti! Eipä ole uusia testejä kaapissa joten keskiviikkona sitten.
Olot no samoja oloja edelleen. Nivuset on ollu kipeet. Typerää mulle tyypillistä kiouja menkkojen aikaan eli alapään särkyä. Olen aatellu että liittyy mulla ainakin kohdun napukan toimintaan. Mua pelottaa aina näihin aikoihin peripuuhat kun ajattelen että voi vaikuttaa negatiivisesti raskauteen eli käynnistää kuulautiset (varhainen keskenmeno) vaikka ei se varmasti vaikuta jos tosi on kyseessä. No miten vaan tänään on pupuiltu ja koitan olla ajattelematta että se aiheutti menkat jos ne huomenna alkaa (toivotaan että ei ala tai toisaalta jos on alkaakseen niin alkaisi huomenna :D ) Jos näin käy meillä varmasti väli kuukausia edessä, koska molemmat lapsemme ovat syntyneet myöhään syksyllä ja mies myös itse. Ei haluaisi että lapsi syntyisi joulukuussa kun kaikessa aina pienEmpi. Seuraava osuisi sitten tammikuun alkuun la:n mukaan joten ei siihenkään uskalla luottaa jos kuitenkin syntyisi aikaisemmin. Nyt puolestaan joudun pyytämään anteeksi niiltä joille lapsi saa syntyä koska vaan ja pitävät aikatauluttamista aivan hölmönä. Toivottavasti en saanut kuulostamaan itseäni siltä että lapsen tulo olisi vähäpätöinen juttu :( Toivottavasti teksti ei myöskään omista vain kirjoitusvirheitä. Huono äidinkielen taito ja puhelimen käyttö vähän syö tektsiä.
Heippa taas!
Muutama kuukausi taas oon vaan seuraillu ja lukenu teidän kuulumisia mutt nyt tarvitaan jeesiä!
Jos nyt kuitenkin aluksi, minä 20 ja mies 22. Vuosi ja 3kk yritystä takana, hieman vaikeutti asiaa viime marraskuussa mulla todettiin 1. Tyypin diabetes. Sokerit sain tosi nopeesti kuriin, ja yrityskieltoa oli pari kuukautta.
Mutta siis edelliset kuukautiset alkoi 13.2 ( 5 pvä etuajassa) ja voin melkeimpä vannoa et ovulaatio oli la-su yöllä koska vihloi molemmin puolin, voisi melkein sanoa et nipisti ja puristi munasarjoista + limat.. Ja nyt tänään (1,5 pvä mahd. Ovulaatiosta) ni tuli hailakan verensekaista limaa pyyhkeessä :o alkaako tää mun kroppa sekoilee oikeen kunnolla vai voiko kiinnittymisvuoto tulla näin pian?
oudoin fiiliksin:
Tiikerililja'92 kp 13/25-30 yk 16
Marjana: Suunitelmassani oli siis suuri aukko :) Saikkulappu on ehkä suuri ongelma.. Jos olet vakityössä, sano pomolle suoraan että hoitoihin olet menossa ja pyytäisit häntä kyselemättä tuloksesta :). Eräässä työpaikassani oli nainen joka oli lapsettomuushoidoissa kävi 4-5 vuotta jonka jälkeen sai aivan ihanat kaksoset. Töissä kaikki tiesi, no akat juoruaa.. Mutta se oli ihan hyvä, koska vältyttiin niiltä ikäviltä hetkiltä eikä hän joutunut kokemaan niitä ikuisia kyselyitä että koskas teille tulee ja siihen aikaan kahvipöydässä puhuttiin kaikesta mielenkiintosesta.. Nykyään kuulemma puhutaan taas kahvilla vain minkä väristä räkää matilta tuli eilen ja maijalla on outoja näppyjä.. (Onneksi en ole kuuntelemas, en kestäisi :D ).. Koitan vain ehkä tsempata, että suoraan sanominenkin voi lieventää stressiä, mutta jos pomosi on täysi ääliö niin ehkä on parempi sit ku keksitään sulle joku muu syy :). Mutta kun painit näiden asioiden kanssa yksin, se lisää vähän sitä tiedostamatonta stressiä. Enkä ala ny sua kouluttamaan, sä oot sen verran fiksu nainen ja oot avuliaasti jaksanu meitä täälä ohjeistaa. Sen vuoksi sua on niin mukava tsempata!! :)
Ainiin, työantajallehan ei oo pakko selvittää millä käynneillä käy. Jos vaan toteat että sulle tulee sairaalastutkimuksia etkä halua puhua niistä enempää ja viet sairasloma laput niin se on sillä selvä :)
Pikkuinenmyy ja serputin, pahoittelut menkoista :(
pinkkipuudeli ja Zoeeys, pahoittelut negasta :(
Tervetuloa Mago, sut ehkä muistankin tuolta jostain aiemmasta pinosta!
Lapinnoita ja Pihlaja, hyvä että ovis hyödynnetty, nyt vaan toivotaan parasta! :)
Marjana voi kun ne menkat nyt pysyisi poissa ja olisit raskaana! Hushus menkat, ei saa mennä Marjanalle kylään!
Roxymamalle rentouttavaa reissua!
Siiri sofialla jännät paikat, plussatuulia sinnekin!
Omaa napaa: aloin huvikseni ovista tikuttamaan kp 8 ja kp 9 viiva oli vähän vahvempi kunnes siitä taas haalistui ihan olemattomiin. Eilen tulikin sitten oikein kunnon ovislimat (?) mutta ovistestiin ei piirtynyt toista viivaa ollenkaan! Tosin enpä saanut viimeksi tikutellassani tuon kummempia viivoja ollenkaan tikkuihin ja raskaaksi tulin silti eli todistettavasti ovis oli tapahtunut vaikkei tikut sitä näyttänyt. Nooh, jos tuo oli ovis niin hyödynnettyä tuli ja jos ei ollut niin sitten sitä edelleen odottelen. Jotenkin oma mieli on nyt paljon parempi tuon kkm:n jäljiltä kuin aikoihin :)
napsunen kp 13/28-29 yk1 + kkm + yk1
Kp 1 pyörähti tänään käyntiin kovien menkkakipujen saattelemana.
Jään taustalle lueskelemaan ja toivon kovasti, että marraskuun plussasaldoon saadaan enemmänkin nimiä listaan :)
Ja Napsunen, hyvä että tuntuu jo paremmalta. Ja kun oviskin tuli hyödynnettyä, niin kohta saattaa olla muutakin kuin vain kevättä rinnassa :D
Zoeeys
Heippa!
Siirrynpä tänne ketjuun hengailemaan kun ei menkkoja saati plussaa näy. Tänään siis ensimmäisen luomukierron kp37 menossa. Ei minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Ärsyttää, jotenkin osasin oottaa että luomut antais ootatuttaa itseään :(
tirlittantaa kp37/? yk1
Pahoittelut tädin yllättämille. Serputin ja Zoyes näytti ainakin saaneet epämukavan vieraan kylään :(
PikkuinenMyy: Työnantajani on kyllä ihana ihminen, mutta silti en halua kertoa. Vaikka hän ei kyselisikään sitten hoidon tuloksista, niin tiedän, että itselläni olisi koko ajan sellainen paine siitä, että pitää kertoa miten kävi, että hän tietää sitten jatkosuunnitelmia tehdä.
Ja joo, sairasloman syytähän ei tarvitse kertoa. Suurin ongelmahan siinä tulee sen takia, että munasolujen keräyspäivän tietää vasta edellisenä perjantaina. Perjantaina kun ultrataan, niin munasolujen keräyspäivä voi olla jo maanantai (kuten minulla viimeksi oli ) tai sitten vasta keskiviikko. Ja tuosta keräyspäivästä alkaen tulee 3 päivää saikkua. En oikein tiedä miten sen asian kanssa tekisi. Jos ilmoitan silloin perjantaina, että saikkua seuraavalla viikolla, niin se herättää varmasti ihmetystä, että mitä toimenpiteitä saa muka järjestymään noin lyhyellä varoitusajalla. Jos taas ilmoittaudun sairaaksi vasta tuolloin keräyspäivän aamuna, niin se tuntuu väärältä työnantajaa kohtaan, koska olisin voinut ilmoittaa jo aiemmin asiasta. Ja jos kovin paljon tätä miettii, niin teoriassahan minä tiedän sen sairaslomaviikon jo yli kuukausi aiemmin, mutta en vaan tiedä niitä päiviä, enkä sitä päästäänkö hoidossa edes siihen munasolujen keräykseen asti. Joskushan hoito tyssää jo alkuvaiheessa johonkin ja joudutaan tekemään uusi aikataulutus.
Enemmänkin tällä hetkellä pohdin itseni kanssa miten tämän asian haluan hoitaa. Ja aion kysyä polilta neuvoja, kun käyn seuraavan kerran siellä. Heillä varmaan on tullut eteen tarinoita miten ihmiset ovat töihin nämä selittäneet.
Ja tosiaan onhan tuohon lisänä sitten ne erilliset ultra-ajat jo aiemmin, mutta yritän saada ne vapaapäiville tai ihan heti aamuun, että ehtisin iltavuoroon töihin. Vaikka ne lääkärit onkin aina(!) myöhässä ja joka kerta olen itsekin myöhästynyt sitten töistä... Mutta kuitenkin. :D
Ja menkkoja ei näy vielä... Tänään tai huomenna pitäisi alkaa. Toivoa herättää kyllä, ettei tuhrua ole tullut lainkaan lauantain jälkeen. ;)
Marjana
Zoeeys: pahoittelut menkoista ja tsemppiä seuraavaan kiertoon.
Tirlittantaa: Tervetuloa ja toivotaan, että on tärpännyt!
Tiikerililja: Terveruloa. Käsittääkseni kiinnittyminen vie enemmän aikaa ovulaatiosta, mutta jos kuitenkin ovis onkin ollut aikaisemmin.
On: Täällä ollaan vielä. Sunnuntaina olisi ollut menkka päivä eli muutama päivä myöhässä. Täti voi kuitenkin jo olla matkalla. Testiä teen huomenna kun toivottavasti tänään eikä koskaan ala menkat! JännittäÄ toden teolla, mihinkään ei jaksa keskittyä. Toisaalta on ollut paljon oireita jotka saattaa liittyä raskauteen, mutta nuo menkka tuntemukset myös koko ajan päällä :(Aamulla herätessä heti tarkastamaan sänkyä kun kosteutta mutta olikin vaan valkovuotoa. Mää oöen niin huono jännittämään ja odottamaan. Kyllä sitä vauvan odotusta jaksaa, kun tietää että tulossa on ja kaikki hyvin, mutta tämä argh! Joten kaikille piinailijoille tsemppiä!
Huomenta!
Marjana: Ei ole reilua! Toivotaan että tuhru on vaan sitä ja muuta ei ilmaannu.
ON: Aamulla tehty negatiivinen testi. En uskonut oikeesti, että plussa olisi. Tai toivoin niiiin paljon että olisi. Nyt halauaisin jotenkin surra negatestiä, muttei siinä järkeä ole. Raskauden mahdollisuus kuitenkin pieni oli. Ja lapsia jo kolme. Ehkä eniten tässä ahistaa oma kroppa. Nyt on imetys loppumassa ihan kokonaan joten josko se siitä. Surullinen olo kuiten. Ei mulla siihen oikeutta ole.
Positiivista se että mies on innostunut petipuuhista pitlästä aikaa oikein toden teolla.
Jamsuliini ja ikuisuuden kestävä yk 1.
Tervehys lumisathesta!! Vihdoinki ehin vähän kirjottaa.
Pinkkipuudeli: Onnea testailuun -jänskää!!! (Mieki yöllä kuulostelen että alakaako menkat, mutta samoin, valkovuotoa.......)
Marjana: Olen kyllä PikkuinenMyy:n kans täysin samaa mieltä, sinua on mahtava tsempata kun jaksat tosiaan kaikkia muita neuvoa ja olla niin hengessä mukana kokoajan. Oletko kirjoittanu myös tuonne Pitkään tuhdanneisiin? Jos olet niin itku mulla tuli lukiessa, kaikkien niiden muidenki kirjotuksia. Mie NIIN olen ollu siellä ja en voi vieläkhän sitte uskoa että luoja anto meille nämä ihanat lapset,3, ja vielä saan kuumeillakin....15vuotta sitte olhan tämä vauvaprojekti alotettu ja saldohan on siis 5keskenmenoa ja luomuna hoitojen lopettamisen jälkeen 3 ihanaa kisuraa. :DD Mie niin toivon ja TASAN TIIÄN että sie vielä vauvan saat- puuh puhallan lapintaikoja!!!
Ja sitä ommaa nappaa. :D Oviksesta lähtien on ollu alavatta kipiä niinku menkat alakais ja valkovuotoa.. Olen nyt taas tuntevinani että rinnat olis vähän kivistävät. Ja lämpöä 37. Eli aika hyvältä vaikuttaa.
lapinnoita kp24/28
Maria94: Ei kannata kyllä liian aikasin testailla tulee vaan turhia pettymyksiä. Itellä on kahdessa viime kierrossa näyttänyt 2pv ennen menkkojen alkua selkeetä plussaa ja sit menkat on alkanu kuitenki normaalisti ja kaikki testit taas negaa. (Tunnustaudun siis HIMOtestaajaksi, varmaan se kyllä nyt vähän rauhottuu tässä kierrossa..)
Pahoittelut PikkuiselleMyylle, Serputtimelle ja Zoeysille tädistä.
Siiri Sofia: Onko tuhru pysynyt poissa? Odotellaanko vielä menkkoja vai joko pian testailet? :)
Pinkkipuudeli: Voimia piinailuun.
Tirlittantaa: Tervetuloa piinailemaan. Toivotaan että pian jotain tapahtuis.
Jamsuliini: Itse ainakin aina negan testattuani ja menkkojen alkaessa annan itselleni luvan olla surullinen ja jopa tirauttaa kyyneleenkin jos siltä tuntuu. Siitä on sitten helpompi jatkaa taas uuteen kiertoon ja keräämään uutta toivoa. Miksi aattelet että sulla ei oo oikeutta? Ai koska sulla on jo kolme lasta. Musta sillä ei oo väliä jos kerta lisää haluaisit ja se ei nyt onnistunutkaan niin kyllä siitä saa surullinen olla ei se oo keltään pois.
Marjana: Nyt kuulostaa hyvältä! Täti pysyköön poissa ja plussa tulkoon tilalle! Ei tarvitsisi sitten sitä työnantajaakaan miettiä.
ON: Täällä taas pistetty merkille kummallisen hyvä mieli. :) Positiivista ja ehkä tarkoittaa sitä että ovis vois olla ovella. Viime kierrossa tän havainnon tein siitä että jonkin aikaa ennen ovista mulla on jotenkin kummallisen hyvä mieli. Mikään ei ota päähän ja kaikki on muka niiin hyvin ja työkavereiden valituskin käännetään positiiviseen suuntaan :) Näitä päiviä voisi olla kyllä enemmänkin.:)
Nyt siis alkaa sängyn jousien kulutus. ;) Eileen jo alotettu ja jos sitä nyt yrittäis kokeilla sitä joka toinen päivä peitto heiluu- taktiikkaa.
Teepi kp 11/30 yk6
Heippa!
Mä olin ekaa kertaa tuolla lokakuisissa kuumeilemassa ja ilmoittautuisin nyt tänne mukaan! Se on kyllä siinä ja siinä että kuulunko edes tänne marraskuisiin vai jo joulukuisiin kun mulla on noi kierrot niin pitkiksi venyneet.. Mutta nyt kuitenkin ainakin alkuun täällä!
Minä siis 25 ja mies 27, ja esikoinen olis yrityksessä. Lokakuussa tulin jo raskaaksi mutta joulukuussa ultrassa todettiin että pikkuinen oli kuollut kohtuun. Nyt kun siitä alkaa pikkuhiljaa toipumaan niin odotan kovasti uutta raskautta!
Täältä onkin osa jo pudonnut pois ja toisilla piinailut käynnissä. Mä taidan enemmänkin seurailla täällä näin alkuun kun ei ole kauheasti mitään kerrottavaa, mutta loppukierrosta sitten aktiivisemmin mukana!:)
Tsemppiä kaikille ja toivottavasti plussia alkaa ropisemaan oikein urakalla!:)
Demi kp8/30-41 yk4 + kkm + yk3
Pinkkipuudelilla on todella jännät paikat jo! No mitäs se testi näytti?
Jamsuliini: Minä uskon kyllä, miten turhauttava tuo tilanne voi olla, kun kierto vaan jatkuu ja jatkuu. Mutta tosiaan varmaankin se imetys nyt sen aiheuttaa ja kohta pääsette ihan toden teolla yrittämään. :)
Lapinnoita: No kiitoksia. :) Olen kirjoittanut tuonne Pitkään tuhdanneisiinkin, mutta viime kierrossa romahdin tämän yrityksen suhteen sen verran pahasti, että oli pakko pysyä poissa sieltä pinosta. Jotenkin helpotti omaa oloa kuumeilla täällä ns. tavallisten kuumeilijoiden seurassa, eikä miettiä niin kovin noita hoitojuttuja yms. En kuitenkaan halua, että tämä kuumeilu sekoittaa kokonaan normaalin elämän ja yhdessäolon miehen kanssa ja kaiken muun hyvän, mitä meillä on juuri nyt. :) Nyt on taas ihan erilainen fiilis ja tädin saapuminenkaan tuskin minua kovin paljon penkiltä tiputtaa. Vaikka tottakai harmittaakin, jos ne menkat alkaa. Mutta tosiaan kiitos kauniista sanoista ja tsemppauksista. Se, että jaksan näinkin hyvin tämän asian kanssa, on pitkälti kuitenkin sen ansiota, että täällä saa tukea ja tsemppiä, eikä kaikkea tarvitse kaataa miehen tai ystävien (jotka eivät ole samassa tilanteessa) niskaan. :)
Teepi: Tuollainen ovista edeltävä hyvän mielen olotila voisi tosiaan olla vaikka pysyvää. :D Nauti nyt siitä ja pistäkää sängyn jouset kitisemään. ;)
ON: Oireet kyllä viittaavat vahvasti alkaviin menkkoihin. Eilen alavatsalla vihlontaa ja ihan pieni värillinen vuototippa. Uskoisin, että tänään pääsee jo menkat sitten käyntiin. Pirun pitkä kierto kyllä... 36 päivää. Mutta luteaalivaihe on ihan normaalin mittainen. Nyt on siis dpo 15. Olisihan se hurja ylläri, jos tässä oltaisiinkin raskaana, mutta ei tosiaan yhtään tunnu siltä. Olen kuitenkin iloinen, että ollaan jo niin lähellä noita hoitoja, että ainakin asiat lähtee pian taas eteenpäin. On hieman rankkaa kuunnella, kun meillä on töissä kaksi raskaana olevaa... Toisella on jo ihan selvä maha ja toisella vasta alussa se raskaus. Se osaltaan tosiaan vaikuttaa tähän halukkuuteeni kertoa työnantajalle meidän hoidoista ja vauvahaaveesta. Tuskin varsinaisesti innosta hyppisi, kun noita äitiyslomalaisia on jo muutenkin.
Marjana 36/36 yk 34
Marjana: sulla on niin loisto asenne hyvä hermorakenne ja mahtava tyyppi kun jaksat muitakin tsempata. Katotaan kuinka nyt käy!
ON: Mekkoja ei ole näkynyt. Tuntunut kyllä eilen illalla todella kipuja Ja olin varma että punaisessa sängyssä, mutta näin ei käynyt. Tein tosiaan testin , näytti kyllä 2 viivaa ja oikealla paikallanin :D mutta mutta mutta niin haalean haalea että ei sitä kuin katsomalla nähnyt :( en tiedä mitä ajatella! Alapää särkee koko ajan ja se todella latistaa mieltä. Miksi tämä kierto on ollut täynnä erilaisia kipuja! Välillä todella koviakin, enkä edes mielestäni ole mikään kipuherkkä (lävistystä ja tatskaa löytyy enkä sillonkaan ole ktkenyt :D ) Vahvistu plussa vahvistu ja täti saa häipyä koputtelemasta, en avaa ovea!!!
:D hieman taas kirjoitusvirheitä. Olen muutenkin huono kirjoittamaan ja vielä tämän puhelimen kanssa, mutta koittakaa kestää :)
Heipparallaa!
Pahoittelut marraskuisista tippuneille!
Marjana: toivottavasti täti pysyy poissa! Komppaan muita, sinulla on ihailtava asenne :)
Pinkkipuudeli: varovaiset onnittelut sinulle, ihanaa :) toivotaan että viiva vielä vahvistuu!
On: ovis saatiin tällä kertaa hyödynnettyä loistavasti :) Tää piinailu on vaan kauheeta!! Nyt dpo5 menossa..katsellaan ja ihmetellään :)
Plussaonnea kaikille :)
Pihlaja
Heippa!
Ei tule tänne kirjoiteltua, mutta nyt ajattelin aikani kuluksi.. Töihin pitäisi lähteä iltavuoroon, ei oikein innostaisi kylläkään. Parin päivän päästä pitäs uskaltautua testaamaan. Oireita löytyy jotka viittais että olis saattanu tärpätä, tosin voi se mielikin kuvitella kaiken ;) Saaps nähdä sitte viikonloppuna miten käy. Oon tässä lueskellu teidän muiden viestejä ja toivotan kaikille onnea matkaan :)
PiiPaa kp 26/28-30
Minä loikkaan ketjuun mukaan vähän jälkijunassa. Pakko päästä purkamaan ajatuksia johonkin, sen verran piinaavaa tämä yrittäminen on...
Meillä on miehen kanssa työn alla toinen lapsi, nyt on menossa yk 7. Esikoinen sai alkunsa kerrasta, joten aika tuntuu nyt to-del-la pitkältä. Aiemmat kierrot olen tikuttanut ovulaatiota ja olemme olleet hyvin "laskelmoivia" tässä lapsenteossa. Tämä kieto on menty rennolla otteella, josko se vaikka auttaisi raskautumisessa. Toivottavasti!
Olen auttamaton himotestaaja, tein tänä aamuna testin (pregcheck) johon ilmestyi virallisen testiajan jälkeen hailakka viiva. Malttamattomana tein toisenkin testin (predictor early) johon ilmestyi myös vasta testiajan jälkeen hento viiva. Jännittää! Voiko tällaisiin "unohdin testin tunniksi pöydälle ja nyt siinä on viiva"-tuloksiin luottaa?
Pahoittelut kaikille, joilla on alkanut uusi kierto ja peukut pystyssä niille jotka vielä piinailee!
Vea kp 25/28-29 , yk 7
Pahoittelut negan saaneille :/
Tuhruitteluista tulin kirjoittelemaan. Mullahan tuhruttaa lähestulkoon aina ennen menkkoja. Mutta, olen lukenut tosi paljon keskusteluista näistä, ja jotkuthan ovat silti saaneet plussan vaikka ensin on tullut tuhruja. Silti omalla kohdalla en ole luottavainen jos alkaa tuhruttaa, koska mulla se on vaan merkki siitä että täti kurvaa kylään.
Täällä eletään jännittäviä aikoja. Torstaina pitäisi menkkojen alkaa (mulla on tosi säännöllinen kierto, 25 päivää) ja yleensä 2 päivää aiemmin alkaa tuhrutella, joten huomenna pitäisi jos merkit paikkansa pitää.
Ei ole oikein mitään tuntemuksia.. eli kuulostellaan... Sellanen viikonloppu on tulossa, että pakko on testata ennen viikonloppua että uskallan varmasti nauttia viikonlopusta!