Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuiset 2013

Kommentit (299)

121/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuuko joku listasta?

122/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puutun! *vilkuttaa* :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenet!

Ootte te mainioita ja sitte tää palsta on mainio. Ootte niin hyvin koukuttaneet, että piti jo aamukahvilla rynniä tänne kuikuileen, että mitäs mitäs...

Elluhille kiitos kun olet päivittänyt tuota listaa!

Pikkuinenmyy: sulla on kans olotilat kohdallaan. Toivottavasti pääset liittymään plussajunaan, jota tuo Elluh mukavasti pitelee asemalla. Tsemp!!

Marjana: Mehän ollaan katsos meedioita muitten asioissa, omista ei sitten osatakaan sanoa juuta ei jaata. Minusta sinulla vaan on nyt sellainen meininki, että plussa on enemmän kuin liki. En osaa selittää. Osaksi se liittyy toki olotilaasi, mutta jotenkin on muutenkin noussut sellanen fiilis, että nyt on sun vuoro. Toki me päätettiinkin, että nyt sä plussaat, ehkä se sit vaikuttaa mun alitajuntaan =D. Tiedä häntä... Mutta sun olotilat on kyllä just niinko mulla on ollu nois neljässä raskaudessa. Iso peukalo sulle!

Oma napa oli sit niin kipeä illalla, että mies silitteli mun vatsaa, että pystyin edes rentoutuun. Ihan järkyt juilimiset tuossa vasurissa eikä se ole mulle alkuunkaan normaalia. En ole ennen tuntenut näissä kierron vaiheissa sitten niin yhtään mitään tavallisesta poikkeavaa vaikka raskaus on alkanutkin. En oikein osaa luottaa siihen siis raskausoireena, enemmänkin luulen, että nyt kroppa kettuilee =/. No, kuten todettua, sehän nähdään sitten =).

Mukavaa tiistaita kaikille!

RM dpo 8

124/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen moi pitkästä aikaa! En ole paljon kirjoitellut kun ei ole mitään kirjoiteltavaa... Lukemassa olen kyllä käynyt :)

Onnea Elluh plussasta!

Ja Marjanalle tulee plussa tässä kuussa :) Lupaavat olotilat sulla ja nyt olisi jo vimmeistään teidän vuoro plussata!

Omaan oloon ei mitään ihmeempiä... Menkat kesti vain 4 päivää ja oli aika niukat, nyt ovista odotellessa. Kaikenlaista muuta terveysprobleemaa mulla ollut tässä, toivottavasti ne selviää eikä mitään vakavaa ole :/

napsunen kp 6/28-29 yk1 + kkm + yk1

125/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustuksesta. Kyllähän se plussa kannustaa. Pitää varmaan harkita sitä gynellä poikkeemista jos tää tilanne ei nyt tästä loppuvuoden aikana parane.. Aattelin että jos sitten menis kun LA menis ens vuoden puolelle :) Jos ne siellä sitten viimeestään osais kertoa jotain apuja..

Semmostakin mietin että onkohan mun menkat yleensäkin aika niukat kun yleensä on sellasta kunnon veristä vuotoa vain yhen tai kaks päivää ja sitten tuhruttelee päivän tai kaks. Eli mun menkat kestää n. 2-4päivää. Nyt tää kyseinen vuoto kesti siis vaan sunnuntai päivän, eilen tuli tuhrua ja nyt meen jo ihan pikkuhousunsuojilla.

Onko teillä muilla millaset nuo menkkojen kestot?

Elluh: Mä taidan puuttua listasta..En ainakaa havainnu itteäni.

Roxymama: Tää on niin koukuttava kyllä. :) mutta on se hyvä että on aktiivista vertaistukea tarjolla :)

Marjanalle erityis plussatuulet!

Teepi kp3/30 yk6

126/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorvin äärestä moikkaan minäkin=)

Nyt on kyllä Marjanan puolesta peukut ja varpaat täällä pystyssä bd  Olen aivan varma, että nyt tapahtuu jotakin!!! Mehän Roxymaman kanssa tehtiin jo tälle kuulle se sopimus, että sinut heivataan odottajiin. Ja kyllä me tuosta sopimuksesta nyt koitetaan kiinni pitää=)

Ja onnea valtavasti, Elluh!

).(

No niinhän siinä kävi, kuten eilen enteilinkin... Mies tuli esikoisen kanssa kisamatkalta vasta lähempänä puolta yötä kotiin ja minä olen ollut aivan tajuttomana siihen aikaan. No aamulla yritimme hieman viritellä tunnelmaa ja pääsimmekin jo jonkinmoisiin toimiin miehen väsymystilasta huolimatta, mutta sitten miehen kello rupesi soimaan. Ja eikös kuopus herännyt siihen, joten niinpä jäi hommat puolitiehen=( Eli eikun joulukuisiin. Toisaalta pikkuinen joulutonttu olisikin aivan ihana.

Harmittaa aivan kamalasti, vaikka koitankin ajatella positiivisesti! Kaikenlisäksi kierto tulee olemaan kutakuinkin sen 32 tai 33 vrk, joten uuteen kiertoon pääsyäkin pitää vielä odottaa aivan kamalan kauan.

127/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto!

Kirjoitin eilen pitkät pätkät, mutta se ollutkaan tallentunut... ja sama kävi näköjään nytkin. Eli lyhyesti samat jorinat uudestaan!

Onnea Elluh plussasta.

Marjanalle pidän peukkuja ja jännään valtavasti sun puolesta!!!! Jotenkin mullakin on hyvät fiilikset sun suhteesi tällä kertaa=)

Itse tikutin siis eilen sitten kuitenkin sen oviksen. Tuli tasavahvat viivat samantien kun tikku kastui, elikkä ovis bongattu. Ainoastaan hyödyntäminen jäi puolitiehen=( Mies oli esikoisen kanssa kisamatkalla, josta he palasivat vasta puolen yön tietämillä. Ja minähän olen ollut jo aivan tidottomassa tilassa tuolloin. Aamulla yiritimme hieman virittäytyä tunnelmaa, mutta kun miehen herätyskello pärähti kesken kaiken soimaan, niin eikö tuo kuopus herännyt pinnasängyssään tikkana pystyyn ja hommat jäi sitten siihen=(

Harmittaa aivan kamalasti, vaikka kuinka koitan pitää lippua korkealla ja ajatella, ettei tässä mikään kiire olekaan ja että pieni joulutonttu olisikin aivan ihana! Korpee ja huolella!

128/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, eka viesti tallentuikin sitten näköjään viiveellä. Mä en tykkää näistä uusista sivuista ollenkaan.

Vierailija
129/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sivut on sieltä ja syvältä!!!!

Nimimerkkini lakkasi toimimasta uudistuksen myötä ja vasta nyt sain sen toimimaan!! AAAARGH!!!!! Muutenkin sivut on jotenkin epäselvät :( Miksi hyväksi havaittu piti mennä uudistamaan??

Nyt pikaisesti vain omaa napaa, KP1 tulla pärähti.. :( Eli kirves vaan takaisin sängyn alle ja yk4 käyntiin :( Edelleen kuitenkin marraskuisissa pysyn, olis aika hassua, jos tästä raskautuisin: Näyttäisi LA olevan samana päivänä, kuin kuopuksen synttärit :) Tulisi tasan 3 vuotta ikäeroa, jos raskautuisin tästä kierrosta ja syntyisi tasan laskettuna päivänä :)

On muuten outoa, että kiertoni on olleet tasan 28 päivää kuopuksen syntymän jälkeen (en ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, on siis ihan luomukiertoja olleet), mutta yrityksen alettua, on kiertoni lyhentyneet joka yrityskierrolla yhden päivän O.o

Marjanalle plussatuulia!!! :)

VBJ kp1/24-28, yk4

Vierailija
130/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat vaan kaikille! Nyt vaan pikakirjoittelut.

Elluhille hurjasti onnea plussasta!!!

Teepi, kyselit kuukautisten kestoa. Itselläni kuukautiset kestävät aina 5 päivää, joista viimeinen on enää hyvin niukka. Vaikka kiertoni heittelevät miten sattuu, niin kk-kesto on vakio.

Marjana "raskaana kunnes toisin todistetaan" - siihen me uskomme! Hyvin kyllä sanoit tuon.

ON: Pitkät on odottavan päivät. Olen päättänyt testata vasta dpo 14, joka on ensi maanantaina, mikäli täti ei ole kurvaissut paikalle ennen sitä. Mitään muita oireita ei ole kuin toistuva pissahätä iltaisin sekä usein vaivaava nälkä.

Tervetuloa mukaan niille jotka ovat joukkoon liittyneet. Otetaan listan ekasta plussasta mallia :)

Zoeeys (Zoeys) kp 35 (dpo 8) / 34-38, yk 9.

131/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ensimmäinen plussa, onnittelut elluh :))

Laiskasti oon kirjoitellut itse tänne, mutta käyn usein lukemassa uutisia kännykällä :)

Ovista tässä bongaillen, viime kierrossa hymynaaman sain testiin kp 15, mutta nyt ei vielä sellaista tänään tullut. Limat kyllä tänään lisääntyi hurrrjasti, joten jospa se ois lähellä jo :) Harjoitukset käynnissä!

Onnea kiertoon kaikille :)

-Pihlaja-

132/299 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tuossa että mulle on listalla DPO:t ihan mitä sattuu :D Ne on nyt keskiviikkona (Klo näköjään taas yli puolen yön) 12. Eli perjantaina olis dpo 14!! Voiku sitä ennen ei tulis menkkoja ja sais testata :) Sitä ennen en testeihin koske :D Mulla on kaks viikkonäytöllistä digiä niin ei viitti paljon tuhailla :D. Tuli noista viikkonäytöllisistä digeistä mieleen et moniko teistä tilaa netistä noista testejä? Suosittelen jollette tilaa, esim. clear bluen digit oli jossain jopa puolet halvempii ku täälä apteekis!!!  Ja itelle on tullu aina seuraavanan päivänä postis.. Hieman eilen teki mieli tilata, olis tänää ollu laatikossa :)...

Nyt on kyllä meikäläisellä menkkakipuja... Kipuja mulla on aina ollu vasta ekana tai tokana kunnon vuotopäivänä... Kovasti oon siinä uskos et huomenna täti tulee tai viimestään torstaina.. Jossei plussaa tuu niin yritän kovasti olla masentumatta. Opinpa tästä kierrosta paljon! Oon kirjotellu ylös joka päivä tuntemuksia sekä näen kuinka pitkä mulla on luteaalivaihe :) Ukolle tänää lenkillä sanoin et  mitä jos pidettäis sit seuraava kuu taukoa.. Ihmetteli kovin et miks, totesin et eikai jouluvauva oo kiva :D Hänen mielestä yritystä ei lopeteta, on kuulemma ihan sama missä kuussa syntyy.. Itse oon aina aatellu että haluaisin alkuvuoden vauvan, ettei olis niin pieni ku kouluun menee jne.. Yleensä aina sellainen on toteutunu johon oon sanonu että en koskaan ;)

Marjana: Itse pidin kanssa tosi hauskana tuota sisäistä kelloa :) Pillereiden aikana sitä ei ollu ja koko niiden syömisen ajan toivoin että se tulee sitten takaisin kun lopetan ne.. Ehkä tässä menee sitten oma aikansa et alitajuntakin pääsee perille näistä kierroista :D Mikkäs fiilikset siellä sulla? Koska tädin kyläilypäivä olis? Muista lukita ovi ettei hän pääse ;)

133/299 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi tuosta äskösestä viestistä pois

Roxymama: Tää palsta on kyl vähän turhankin koukuttava :D Mutta kelle muulekkaan voisi avautua kun ei halua lähipiirin tietävän yrityksestä :) Ja mikä parasta, teille voi avautua yksityisimmistäkin asioista, koitappa kaverille alkaa selittää limoista kesken kahvittelun :D :D. Toivottavasti sun kroppas ei ny vaan kettuilis sulle vaan se olis jotain kiinnitymisjuttuja  :)

134/299 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARRASKUISET 2013 

Kuumeillaan yhdessä vauvaa marraskuulle 2013! 

Lista päivitetty 20.2.13 

kp 1-9

Teepi 4/30 yk6

Aliina kp 5/30-33 yk 15

TUI85 kp 5/25-30, yk2 ku + yk6
Korppi kp 6/28 yk 2

napsunen kp 7/28-29 yk 1+kkm+yk1

Maria94 kp7

kp 10-15 

Repale kp 11/27 yk 2
Mörrykä kp 13/28-30 yk3 
sweety kp 14/30-35 yk 2+km+yk1 

kp 16 -->

pihlaja kp 16/29-30 yk 4 

happymama kp 17/28-31 yk 3+kkm+yk1 
lapinnoita kp 17/28 yk 1 
Minni86 kp 18/2 yk11

Kp 20 -->

Tellu1980 kp 20/28-33 
Bella kp 20/29-69 yk 5(9) 
pitsinen kp 20/31

hannatus kp 21/30 yk 8 
pimepelipom kp 22/1-32 yk 1(km)+yk 13

Roxymamma kp 23/28 yk 7+kkm+yk 2 
Nepsu kp 23/3-38 yk 2 
syli kp 23/28-31 yk 0+km+yk 8 
pinkkipuudeli kp 24/28 yk 3
VBJ kp 25 (dpo4)/26-28, yk3 
metsätähti 88kp 25/30-35 yk 3 

Marjana kp 28/30-32 yk 34 

Kp 30 -->

Pikuinen myy kp 33/dpo4 yk 1+km+yk1 
Zoeeys kp 36/n.34-38 yk 9 

Mukana myös: 
Serputin

Jamsuliini yk1

Plussanneet:

elluh 3+6

135/299 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, heti pitää tulla jorisemaan kun aikaa likenee vähänkin ;)

Eli töissä ollaan ahkerana... Minulla nyt ei ole mitään kerrottavaa, koska tässä kierrossa kävi, kuten kävi, mutta mukavahan täällä on käydä urkkimassa, miten teillä muilla sujuu. Jännät paikat alkaa olla tosi monella=) Minä kuitenkin nyt syystä taikka toisesta jännään Marjanan puolesta ihan hulluna!

Minua harmittaa niiiin paljon tämän kierron epäonnistuminen. Ehkä siksikin harmittaa enemmän kuin koskaan ennen, kun nyt oli tiedossa tosi tarkkaan, millon niitä paittoja olisi pitänyt heilutella, mutta silti juna meni ryskeellä ohi=( Yritän tässä nyt piristää itseäni jos jonkinmoisilla menetelmillä. Shoppailuhan on tunnetusti yksi ihan parhaita keinoja piristää itseään. Toinen on tietty suklaan syönti, mutta kun haluaisin pudottaa painoa pari-kolme kiloa. Aloitinkin jo jossain vaiheessa laihiksen, mutta siitä olen kyllä tosi ahkerasti lipsunut. Nyt pitääkin ottaa itseään niskasta kiinni uudestaan.

Jaahas, nyt olis aika kaiketi jatkaa pakertamista! Aurinkoista päivänjatkoa kaikille (täällä meillä päin on ainakin ihana auringonpaiste) =)

Vierailija
136/299 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sinulle tellu1980 :( 

Itse täällä painin mieleni kanssa, kun kovasti tekisi mieli jo testata eikä odottaa perjantaihin, jolloin menkkojen kuuluisi alkaa! Onneks kotona ei oo yhtään testiä...muuten olisi varmaan tullut jo testattua :)

ja just kun päästiin flunssasta kunnolla eroon, niin tyttö alkoi viime yönä oksentamaan :( ei onneksi yöllä oksentanut kuin kolmesti ihan vähiä määriä ja nyt aamupalaksi syötyä hedelmäsosetta....toiv. olis nyt sit siinä ne. Äsken joi pillimehu smoothieta ja nyt popsii rusinoita :) tullut tähän alkuvuoteen mukavasti poissaoloja töistä...

Vierailija
137/299 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Ilmoittautuisin myös menoon mukaan. Olen 33v yhden lapsen äiti. Viime keväänä jätettiin ehkäisy pois ja syksyllä tärppäs, mutta joulukuussa keskeytynyt keskenmeno viikoilla 16. Nyt ois uusi yritys käynnissä..

PiiPaa79 kp 18/28-30 

138/299 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan siis mulla kp 7/ 30 ja yk 2

Edellisessä kierrossa tulivat kaikki raskausoireet esille, lämpöä myöten, mutta taisivat olla vain kuvittelua koska menkat kuitenkin alkoivat. Melkein viikon myöhässä mutta kuitenkin. :)

Toivotan kaikille hyviä plussatuulia! :)

Vierailija
139/299 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Kiitos!! Juu mulla ainakin oli juurikin tuo kurkkukipu ja nenän tukkoisuus ja aivastelu raskausoireita esikoisesta. Hyvä asenne
sulla!! Voi mä niin teille toivon plussaa!! ROXY mä olen samaa mieltä tän Marjanan jutun suhteen.. MINÄKIN putoan nyt korkeelta jos Marjana ei
plussaa XDD Kyllä sulla on mun mielestä aikas hyvät mahikset ku sä olet noita hoitoja käynyt niin voi olla että nuo hormoni määrät sun omaakin kiertoa
patistaa silloin ku ei tule mistää pilleristä tai piikistä niitä.. Koska meinaat testata??? XDD

RM: jos ne on keltarauhasen kasvun juilintoja....? MUlla oli niitä aika kauan ekan kanssa..

ON: mulla oli tänään piiiitkäään aikaan vihlontaa kohdusuulla...?? mistähän moiset aina joskus johtuu.. olispa Iltis täällä niin se
varmaan tietäis..

Minni kp  18/24 yk 11

Vierailija
140/299 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serputin, nyt maltti on valttia. Jos testaat liian aikaisin ja plussa ei vielä näykkään, niin siitä tulee ihan turhaan pahaa mieltä. Mielummin vaan jatkat positiivista jännittämistä sen pari päivää vielä. Perjantai on jo ihan just :)

ON: Ei mitään poikkeavia tuntemuksia kuin että maha on usein sekaisin sekä piilolinssit tuntuvat huonoilta. Jälkimmäinen nyt saattaa johtua (ja todennäköisesti johtuukin) jostain ihan muusta. Jos muuten jotakuta kiinnostaa niin oheisesta linkistä löytyy ihan hyvää tietoa raskauden vaikutuksista näkemiseen. 

http://raskausjasilma.metropolia.fi/

Zoeeys