Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuiset 2013

Kommentit (299)

101/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Tellu1980" time="18.02.2013 klo 08:29"]

Siiri Sofia, en ole kokeillut kuin marketin pregcheckin testejä. Tosiaan jossakin mielen häiriössä keksin ostaa ekaa kertaa elämässäni testejä... ei olis kai kannattanut!

Ja joo, nyt kun rupesin oikeen tunnustelemaan olotilojani, niin mulla taitaa myös olla jo uudet limat vuorokauden kuivan kauden jälkeen. Just mietin, että kannattaakohan nyt sit kuiteskin tikuttaa, vaikka on eilinen jäänyt välistä. Toisaalta limojen ilmaannuttua ovis on ohi.... eikö??? Eli eihän se sillon enää mitään hyödytä! Joo, en mä tajua, mut ei kai mun tarviikaan :/ Olen niin pihalla tän kroppani kanssa. Ja nyt mua ihan oikeesti harmittaa, että piti ostaa noita halvatun testejä. Ne saa mut vaan stressaamaan ja se ei ainakaan auta asiaa!

Ja nyt mulla on oikeestaan semmoisia kk-kipujakin... vaan hiukkasen normaalia lievempänä. Auttaakahan nyt ovistikkukonkarit! Kannattaako vielä kaivaa tikut kaapista ja pissiä niihin?

Tellu

[/quote]

102/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLUSSA!!! Ihan himmeä sellanen mutta PLUSSA!! :D nyt lähen tyhjentämään kaikki apteekit. En voi uskoa ennen kun on pikkasen tummempi. Toi on kuitenki joku virheellinen. Mä en voi uskoo tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kun mun viestejä on näin paljon, mutta kokeilin vain, että onnistuuko tuo viestien muokkaus... (Lisäsin vain nimimerkkini tuohon toiseen viestiin). Ja kuten näette, ei se oikeastaan onnistu, koska alkuperäinen viesti jää tänne, ja uusi tulee heittomerkeissä, ikäänkuin olisin lainannut jonkun muun kirjoituksia. Eli siis ilmeisesti muokkaustoimintoa ei enää ole. 

Pitäisi ylläpidolla laittaa palautetta, että sen saisi takaisin. Itse ainakin muokkailen viestejäni todella usein... tai no jos en todella usein, niin ainakin usein ;)

104/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elluh, onnea plussasta! Ihanaa! Plussa se on haamukin! Mutta ymmärrän tuon että pitää hakea lisää testejä, niin itsekin aikoinaan hain.

Tellu, mulla oli kans aamusta vatsakramppeja. Meni vatsa ihan sekaisinkin, joten vaikea sanoa oliko enää limoja. Mä tikuttelin sillon esikoista odotellessa, tietty se stressaa myös. Mutta kyllä tää stressaa vähän muutenkin kun toiveita on ja sit ei tiedä millon se ovis on kun kroppa sekoilee..

Hei muuten, kun täällä nyt on tapahtunut joku tämmönen palstauudistus, niin onko ennen tullut viestiketjuun vastauksia esim. sähköpostiin? Musta sellanen olis kätevä, niin näkis aina kun joku on kirjoittanut...

Vierailija
105/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Elluh: ONNEA!!! Hiivatti kun ei pääse näkeen tässä samalla sitä listaa ja kurkkaan sun kierronpäiviä, mutta väliäkö tuolla oikeastaan on. Viiva kuin viiva =).

Siiri sofialle ja tellulle tsemppejä ovispongailuihin. Mulla ei ole juuri kokemusta ovistikuttelusta kun ei se hyödytä mun tapauksessa. Joten en sano mitään. Mutta se on vissi ja varma, että naisen kroppa voi tehä ihan mitä vaan, ihan koska vaan ja niin eelleen. Ihan sekaisin on normaalimpi olotila kuin järjestyksessä... Voimat siis teille ja koettakaa nyt armaat olla ressaamatta vaikka se niin vaikiaa onkin.

Missäs muut murut?

Marjana: Mikä fiilis? Ei tuhruja, eihän? Ethän ole vielä testannut????

).( Kiitos teille meikää tsempanneille, on ollu vähän rankkaa. Mutta päivä kerrallaan. Masussa on kai ihan perusmeininki. Ei valkovuotoa, ei mitään kummaa, joten ei niin mitään sellaista jota voisi edes hyvällä tahdolla esimerkiksi kiinnittymiseksi tai joksikin oireeksi luulla. Vasen puoli on edelleen kipuherkkä, vihloo kun yskin ja niin edelleen. Niinpä luulen, että siellä on joku kystanpirulainen eikä suinkaan mitään muuta... No, viikko vielä ketkutellaan.

Tulkaahan kaikki nyt joukolla kertomaan kuulumisia!!!

T. Roxymamma dpo 7

Vierailija
106/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vissiin ehtii liittymään marraskuisiin, vaikka suurin osa jengistä jo piinailee. Ainakin laskurin mukaan laskettu aika olisi marraskuussa :)

Yk 15 siis pyörähtää käyntiin eli ihanasti tasalukujuhlakierto alkaa. Oisko meillä vielä mahdollisuus ja vaikka sitten ihanaa ylläriä pukkais vielä tälle vuotta! Aiemmissakaan pinoissa en ole enää täpinässä jaksanut kirjoitella, mutta lukemassa käyn melkein päivittäin muiden kuulumisia. Ihanaa että porukkaa tulee ja menee, niinhän sen kuuluu mennäkin. 

Viime kierrossa kävin lähikaupungissa yksityisellä gynellä ja hänen mielestää mitään erikoista estettä ei ole vaikka ikää ja painoa löytyykin. Ovis oli juuri tapahtunut ja vaikka sen toistuvuudelle ei kuukausittaista takuuta voikaan antaa, niin epäili että useimmin kuitenkin tapahtuu normaalisti kun kerta kierto on säännöllinen jne. Mitään pillereitä ei määrännyt muuten, paitsi jotakin homeopaattista jonka pitäisi tehostaa koko järjestelmän toimintaa. Mä en erityisen uskovainen ole millekään, mutta sanoinkin jotta tottakai näillä vuosilla ja yrityksella mikä vaan humpuuki kelpaa :D Miehen pitäisi mennä seuraavaksi simppatesteihin, saapa nähdä toteutuuko milloin. Lunki tjot-mies ei helpolla ole sinne vietävissä ja varsinkin kun meidän alueen testit otetaan Helsingissä niin huhhuh, 160km suuntaansa oisi matkaa autottomalla miehellä. Ja itekin kyllä mietin, jotta jos mahdolliset hoidot kanssa siellä niin voihan pee. Vaikeuksia tulossa... Ottaa kyllä kupoliin kun kuitenkin ihan etelä-Suomessa asutaan muka. Hieman ottaa kupoliin myös se, että tällä kertaa yleensä niin säännöllinen kierto olikin vaan 28vrk. Lyhyempi kelpaa toki, mutta pikku pelko että alkaa jotenkin heittelemään systeemit, yli vuosi sitten ollut viimeksi noin lyhyt kierto.

Jänskäpäiviä ja tsemppiä kaikille pinon naisille!

Terkuin Aliina kp 3/30-33 ja yk 15

107/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARRASKUISET 2013 

Kuumeillaan yhdessä vauvaa marraskuulle 2013! 

Lista päivitetty 18.2.13 

kp 1-5

TUI85 kp3/25-30, yk2 ku + yk6
Korppi kp 4/28 yk 2

napsunen kp 5/28-29 yk 1+kkm+yk1

kp 6- 10

Repale kp 9/27 yk 2

kp 10-15 

Mörrykä kp 11/28-30 yk3 
sweety kp 12/30-35 yk 2+km+yk1 
pihlaja kp 14/29-30 yk 4 
happymama kp 15/28-31 yk 3+kkm+yk1 
lapinnoita kp 15/28 yk 1 
Minni86 kp 16/2 yk11

kp 16 ->

Tellu1980 kp 18/28-33 
Bella kp 18/29-69 yk 5(9) 
pitsinen kp 18/31 
hannatus kp 19/30 yk 8 
pimepelipom kp 20/1-32 yk 1(km)+yk 13

Roxymamma kp 21/28 yk 7+kkm+yk 2 
Nepsu kp 21/3-38 yk 2 
syli kp 21/28-31 yk 0+km+yk 8 
pinkkipuudeli kp 22/28 yk 3
VBJ kp23 (dpo2)/26-28, yk3 
metsätähti 88kp 23/30-35 yk 3 

Marjana kp 26/30-32 yk 34 
Pikuinen myy kp 31/dpo3 yk 1+km+yk1 
Zoeeys kp 34/n.34-38 yk 9 

Mukana myös: 
Serputin

Plussanneet:

elluh 3+4

108/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on uskottava. First signalilla tuli vielä vahvempi plussa :) Ihanaa! Mä en voi ymmärtää tätä. Toivottavasti pysyy matkassa mukana. Clomit oli avussa tässä kierrossa. Kaks munarakkulaa näkyi joten mistä sitä tietää kuinka paljon on porukkaa mukana! :D

Plussasin siis dpo9-11 (ei ihan tarkkaa tietoa) ja kp26/30 yk8

Kaikille plussatuulia, toivotaan että tää on se kuukausi!! :)

Vierailija
109/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä mutta kaikki olot häipyivät. Tuossa 14-16 päivä, vatsa turvottanut, aivan kamalia kipuja samanlaisia joita oli pojasta toki nekin oli kiinnittymisen aikaan. Tämän tiedän siis siitä että että ennen poikaa minulla oli keskenmeno jonka jälkeisestä kierrosta kuitenkin raskauduin. Tarkoitus oli tuollin pitää vähän väliä toipumiseen mutta siitä yhdestäkin kerrasta voi raskautua se on todistettu. Eli tuolloin keskenmenon jälkeen seuraavasta kierrosta jouduin käymään päivystyksessä uuden vuoden päivänä, koska minulla oli kamalat vatsa kivut. Luulin tuolloin että kyseessä kohtu tulehdus koska se riski oli. Lääkäri ei osannut sanoa mitään. raskaustesti tk:ssa näytti negaa. Sain kuitenkin lähetteen olisiko ollut reilun viikon päähän jotta kohdun tilanne tarkastettaisiin ultrassa. Tästä lääkäri käynnistä viikon päästä tein kuitenkin testin joka oli kaapissa ja kas kummaa se näytti kahta viivaa. Olin aivan ihmeissäni mitä tämä tarkoitti. Ja ajattelin jotain että vaan keskenmenosta johtuvaa. Ultrassa kuitenkin näkyi raskautuminen ruskuais pussi mutta ei sydämen sykettä. Aika varattiin kahden viikon päähän. Nämä kaksi viikkoa olivat kyllä niin piinaavat. Ultrassa kuitenkin sydämen syke näkyi ja siit odotus alkoi :) En tiedä miksi tämän tähän kirjoitin :D Ehkä tsempiksi teille muillekin että se yksikin kerta voi olla se kerta ja että surun jälkeen on iloa :) Koitan myös tsempata itseäni, tivon niin että joitakin merkkejä alkaisi tulla, miksi kaikki häipyivät ? Uskottelen ainakin itselleni että nuo kivut joita koin oli kipuja joita koin myös kakkosesta ja hedelmöitys on taapahtunut ja nyt kiinnittynyt tiukasti! Kyllä ne oireet sieltä viikon päästä tulevat. Ah niin ihana pahoinvointi :D Tsempitystä kaikille! Tehdää tulevasta mahti marraskuu ja kaikki plussaa nyt! 

110/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkipuudeli oli pakko heti vastata. Mulla oli nyt tosi aikaisin ovulaation jälkeen tosi paljon oireita: väsytti, mahassa nippaili, huono olo ja sitten pari päivää sitten kaikki katosi. Ei minkään näkösiä oireita. Eilen illalla sitten nännit tuli tosi aroiksi ja menkkajuilimista oli. Että mullakin katosi kaikki oireet ja sitten hups! :D

111/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Tänne marraskuisiin sitä varmaankin kuulutuaan.

Eli siis neljättä mussulia kuumeillaan miehen kanssa. Tytöt syntyneet -04 ja -06 ja poika -12. Kuukautisia ei olekaan kuulunut kuin sitten edellisen yrityksen. Pian kuukausi sitten on tehty negatiivinen testi kahteen kertaan.

Olo on outo. Alavatsaa juilii ja pakottaa. Eilen en tiennyt oksentaako vai istua vessassa :-/  Periaatteessa nämä ihme oireet voi olla merkki raskaudesta, mutten jostain syystä siihen usko. En usko että niin tuuri olisi jo käynyt. Odottelen niitä kuukautisia lähinnä, kunhan nyt tässä saisi nyt vihdoin tuon imetyksen lopetettua. On tuo vauva tuntunut niin pieneltä siskoihin verrattuna, ettei vielä ole kyennyt lopettamaan, vaikka yritystä on ollut,

Marjanalle sellainen plussapyörremyrsky nyt kehiin. Voimia ja tsemppiä kuitenkin.

Elluh'ille ONNEA lussasta!

Jamsuliini yk1 (joka siis kestää ja kestää)

p.s. on kyllä melkoisen rassaava uudistus..

Vierailija
112/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas....mulla oli ongelmia tänne kirjautumikansassa jälleen...argh! 

Tänne ei kummosia. Jännäillään alkaako menkat perjantaina vai ei...mitään tuntemuksia ei juurikaan ole. Ajoittain tuntuu vatsa turvonneelta ja ehkä hieman useemmin saa wcssä käydä, mutta onko sitten toive ajattelua vai mitä, mutta loppuviikosta se selviää :) Aijon malttaa odottaa testin tekoa vaikkakin kovasti tekisikin mieli testata jo alkuviikosta :D 

Ja oikein paljon onnea elluh! Ihanaa! :)

113/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan tulen minäkin. Ikää siis 19, ja yritystä kuukauden verran. Viime kuussa "olin varma että tärppäsi", raskausoireet kun on niin pirun helppo kuvitella.. :) Jospa tässä kuussa, jospa.. :) kp 5.

Vierailija
114/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELLUH: onnea plussasta!!!!

Marjanalle tsemppejä.. japiti oikein tarkistaa niin silloin ku esikoista aloin odottamaan niin mulla oli justa noin että "kaks ovista"
tuntemukset.. mut se toinen oli kiinnittymisestä vaikka kiinnittyi ihan oikein niin se tuntui toisella puolella munasarjassa se
särky.. että..että.. toivotaan luomuvauvaa nyt teille!!

Voi hyvänen aika tätä uudistusta.. en meinannut millään päästä tänne enää.

ON: Ovis oli varmaan siinä kp 12/24...? tuntemuksista päätellen.. tikuttanut en ole enää. Piinaviikko siis alkaa pian..Olo on kyllä
taas tosi skeptinen ja aika lapsettomuus hoitojen suunnitteluun on tämän kuun lopulla.. verikokeet otettiin jo ja katsotaan minne
suuntaan sitten lähdetään.. Simppatestit luultavasti..

minni86 kp 16/24 yk 11

115/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin jo tuolta etusivun linkistä laittamassa rakentavaa palautetta näistä sivuista... Pah! En meinaa millään hoksata, mikä kirjoitus on kenenkin, kun nimimerkit hukkuu muuhun tekstiin.

Tellu: Ei ne testit aina sitä ovulointia vaan näytä. Oireet on niin hyvät, että uskotaan niihin! Mutta minulla limat kyllä saattaa tulla ennen ovistakin ja limailu jatkuu sitten ovisplussaan asti ainakin.

Siiri: Se ovulaatio voi mennä pieleen niin viime hetkelläkin, että ei siinä aina oireet tahi testit kerro mitään. Minullahan kävi juuri niin, että oli kaikki ovisoireet ja testi antoi plussan, mutta ultrassa näytti siltä, etten ollut ovuloinut ja verikoe vielä vahvisti sen. En olisi ikinä uskonut, että noin voi käydä!

Elluh, aivan mielettömästi onnea teille! :)

RM: En ole oikeastaan edes ehtinyt tässä vauvakuumeilla,mutta ei ole tullut tuhruja, eikä oikein mitään erityisempiä tuntemuksiakaan. Enkä ole vielä testannut. :D

Älähän nyt, kenties se kuvittelemasi kysta on kuitenkin jotain aivan muuta. :)

Jamsuliini, tervetuloa! Oletko neuvolasta kysynyt voisiko niitä kuukautisia käynnistää?

Minni86: Jei, ihanaa tuollaiset positiiviset kokemukset! :) Tsemppiä piinaviikkoihin ja myös tuohon suunnitteluaikaan.

ON: Menossa siis kp 26. Piti ihan tuosta listasta tarkistaa. Jos ensimmäisestä kuvittelemastani ovulaatiosta lasketaan, niin pitäisi olla dpo 10, mutta jos ovis olikin vasta viime viikolla, niin sitten dpo5. Että nyt ei oikein tiedä mitä kohtaa kierrosta piinailisi. :D Oireita ei hirveästi ole kyllä ollut. Ihan pieniä alavatsatuntemuksia. Ainoastaan vilunväreet ja kurkkukipu ilmestyivät eilen, mutta kuumetta ei ole. Eikös nuokin joillekin ole olleet ensimmäisiä raskausoireita? Yritän ylläpitää ajatusta, että "raskaana kunnes toisin todistetaan".

Marjana kp 26/30-35 yk 34

116/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä nyt ilmottautuisin kuitenkin mukaan vielä.. Meinasin että en taida viittiä enää mutta jospa vaikka vähä hiljasempana palstailijana seuraisin teidän etenemistä täällä.:) Ehkä sitten taas kierron lopulla (kun suurin osa täältä on jo plussannut tai jatkanut muuten matkaansa) voin aktivoida itteäni ja tulla kertoilemaan piinailusta.. :)

Osa varmaan jo muistaakin aiemmista kasoista mutta uusille taustoja. Minä 25 ja mies 26 esikoista yritetään ja omakotitaloa rakennetaan, mikä saattaa hieman häiritä tätä vauvaprojektia ylimääräisen stressin ja ajanpuutteen muodossa..

Kahdessa aiemmassa kierrossa oon saanut paria päivää ennen menkkojen alkamista haamuplussan ja nyt viime kierrosta CB digitalilla "Raskaana 1-2" ja sitten menkkojen oletettuna alkamispäivänä negaa ja normaaliin aikaa menkat. Tunnustaudun siis HIMOtestaajaksi. Nämä pettymykset ehkä vähän luulis hillittevän mun testaushimoja tulevissa kierroissa ja piinailuissa mutta saapa nähdä.. On se plussa mukava nähdä vaikka ei sitten oikeeksi osottaudukaan..

Tänne kaikille kärsivällisyyttä ja plussatuulia!

TeePee kp 2/30 yk6

(Nikki on vaihtunut TeePeestä Teepiksi kun piti tehdä uudet tunnukset kun en enää päässyt uudistuksen jälkeen vanhoilla kirjautumaan sisään. Uusillakin toki ollut ongelmia)

Vierailija
117/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta =).

Marjana: Oli pakko tulla kirjoittaan kun vielä vilkaisin palstalle. Nyt on kuule sellaset havinat sun hommista, että sä plussaat. Tuo kurkkukipu ja vilutus ovat olleet mun selvimmät oireet JOKAISESSA raskaudessa ja ne on alkaneet just 4-2 vrk ennen plussaa. Nyt kyllä putoaa tosi korkeelta jos et ole raskaana, niin hyvä pössis on nyt =). TSEMP!

Teepille tervetuloa mukaan. Murheellista, että olet saanut plussia ja silti menkat =/. Toivottavasti tää ois sit se kierto kun tulee pysyvä lussa.

Muillekin uusille tervetuloa!

).( Hitsinmoinen alaselkäjumi iski päivän mittaan ja nyt ihmettelen sitä. Lisäksi alamahaa juilii niin ärtsysti, että toiveet jonkunmoisesta kiinnittymisestä heräsivät... Noh, kattellaan.

Öitä joka iikalle. Ja aamulla sitte taas päivitteleen kuulumiset, hopiti hop!

RM

118/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä itkiskö vai nauraisko tän uuden sivuston takia! Äsken kirjoitin pitkät pätkät ja v***t se heitti kaiken bittiavaruuteen, heitti mut ulos jne... Kiva kiva kiva!! Anteeksi, mutta ärsyttää!! Ja eniten se, etten viittiny vaivautu kopioimaan ennen lähetä nappia!!! Jo tänne sisäänkirjatuminen oli haaste!!

Pinkkipuudeli: Kiitos, itseäni tarina ainakin tsemppasi. Mukava kuulla kun jollain on heti km:n jälkeen onnistanu ja vielä loppuun asti päästy :)

Marjana: Nyt on kyllä jännää!! Pakko sanoa että samoilla DPO:illa mennään!!! Itselläni tuli vielä samoihin aikoihin ihan tajuton kipu alavatsaan kuin sulla! Ihan hirveen tuskaisat kun menin nukkumaan, teki mieli itkeä ja huutaa mut se meni ohi. Jännä nähä mitä mahtanee tuokin tarkoittaa!! Toivotaan et jotain mukavaa ;) Kurkkukipu ja vilukin on selviä merkkejä! Puolustuskyky kun alkaa laskea heti. Olis se niin mahtavaa saada siirtää sut plussanneiden puolelle ja ihan luomukiertona! Siihen sut ny tsempataan! Jos pudotaan, niin mietitään sitä vasta sitten, nyt mä ainakin uskon että pian tapahtuu jotain jännää :)

Teepi: Ei nuo kyllä turhaan plussia näytä eli jotain siellä on yrittäny tapahtua. Olisko sulla mahollista mennä vaikka aiheesta gynelle? Jos tutkisivat miksi ei ota alkaekseen vaikka kovin yritystä on? Jos vaikka keltarauhashormonia ei erity tarpeeksi tai kohdunlimat ei oo kohdillaan.

ON: Huhhuh, tätä oireiden määrää, näihin aivan hukkuu!! Etovaa oloa, alavatsa paisunu, rinnat kipeämmät päivä päivältä. Mielenterveys kadonnu ;). Odottelen tätiä tai sitä plussaa.. Aivan sama kumpi tulee, kunhan vain sais jotain selvyyttä. Perjantaina viimeistään tädin pitäis tulla, jos tulee toivottavasti vie nämä oireetki mennessään. Tutkiskelin viimeviikolla teinareista kiertoja ennen pillereitä. Ne oli todella tasaiset 27-28 pvää. Silloin en laittanu ylös niitä sen takia että tietäisin koska alkaa seuraavat vaan ajattelin et se on vaan tärkeetä, no olihan siitä apua nyt ku pähkäilin mikä on se mun luonnollinen kierto. Silloin mulla oli ihan oma varma tapa tietää koska täti tulee kylään. Näin aina edellisenä yönä menkoista unta, se oli sata varma joka kerta. Nyt ku mietin niin ekas kierros pilsujen jälkeen en nähnyt unta, ne tuli varoittamatta. Tokas kierros näin unen juuri kun kiinnittymisen aikoihin ja odottelin silloin menkkoja kovasti.. Viime yönä näin unen, joten jännä nyt nähdä joko sisäinen kelloni osaisi kertoa tädin tulosta!  :D

119/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepi: Minusta se aikaiseen saatu plussakin on kannustavaa. Tietää ainakin, että jotain siellä kropassa on tapahtunut, mutta ei vaan jaksanut pysyä kiinni. PikkuisenMyyn tavoin mietin, että varmaan kannattaa jossain hetkessä käydä lääkärissä, jos tukisivat tuota loppukiertoa keltarauhashormonilla, että kiinnittyminen tapahtuisi varmemmin.

RM: Heh, minä olen hieman skeptisesti suhtautunut näihin ns. flunssaoireisiin, mutta onhan se oikeasti mahdollistakin, että ne kertovat raskaudesta, koska puolustuskyvyn pitää laskea, että alkio pystyy kiinnittymään.

Ja kyllähän se raskauden alkaminen voi siellä selkäsärkynäkin tuntua. Et olisi ensimmäinen, jolla alaselkäsärky on ensimmäisiä raskausoireita. :)

PikkuinenMyy: Minusta alkaa tuntua, että muut on enemmän varmoja minun raskaudesta kuin minä itse. :D Mutta tosiaan niin kauan uskotaan, kunnes menkat alkaa!

Hauska tuo sinun sisäinen kellosi menkkojen alkamisesta. Mutta kyllähän alitajunta voi reagoida elimistön tuntemuksiin, joita itse ei välttämättä edes huomaa. Jännäillään nyt yhdessä tämä loppukierto, että miten tässä käy. :)

ON: Ei muutosta eilisestä. Kuumetta ei ole, eikä flunssaa. Vain kurkkukipu ja palelu.

Jännäksi käy!

Marjana kp 27/30-35 dpo 11 tai dpo 6 yk 34

120/299 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARRASKUISET 2013 

Kuumeillaan yhdessä vauvaa marraskuulle 2013! 

Lista päivitetty 19.2.13 

kp 1-9

Aliina kp 4/30-33 yk 15

TUI85 kp4/25-30, yk2 ku + yk6
Korppi kp 5/28 yk 2

napsunen kp 6/28-29 yk 1+kkm+yk1

kp 10-15 

Repale kp 10/27 yk 2
Mörrykä kp 12/28-30 yk3 
sweety kp 13/30-35 yk 2+km+yk1 
pihlaja kp 15/29-30 yk 4 

kp 16 -->