Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuiset 2013

Kommentit (299)

81/299 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VBJ, oli kyllä huippu tuo kirves juttu :D

Vitamiineista: nyt km:n jälkeen olen alkanut syödä foolihappoa ja monivitamiinia, d:tä olen syönyt jo pidemmän aikaa.

ON: Ei sitten mitään! Tämä kierto tosiaan mennään vähn tjot-ajatuksella... Ovista en yritä mitenkään bongailla mutta limoista sen varmaan olisin huomannut jos olisi ollut. Taitaa tulla pitkä kierto... Tuntuu ettei mitään tapahdu tuolla kohdun ja munasarjojen tietämillä, tai siis kun mitään ei tunnu! No, odotellaan...

napsunen kp 15/28-29 yk1 + kkm + yk0

82/299 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kylläpä sivustolla on käynyt muutos. Osa viesteistäkin ilmeisesti kadonnut jonnekin. En oikein vielä osaa sanoa pidänkö uudesta ulkoasusta.

Noista vitamiineista, itse syön foolihappoa, magnesiumia ja D-vitamiinia. Joku monivitamiinikin voisi tietysti olla hyvä, mutta noilla menen nyt ainakin toistaiseksi. Magnesiumia syön lähinnä levottomien jalkojen vuoksi ja ainakin itselläni siitä on ollut apua.

VBJn kirveskertomus herätti kyllä lievästi sanottuna huvitusta täälläkin. :D

ON: En onnistunut bongaamaan ovista viime kierrosta. Tämän kierron menen nyt vielä ainakin ihan vaan kropan tuntemuksia tarkkaillen, mutta jos mitään ei tunnu niin voisi ottaa ovistikut käyttöön. Tuntuu vain ajatuksenakin vaivalloiselta. Lähinnä sen vuoksi koska tikutteluhan pitäisi ilmeisesti tehdä joka päivä suunnilleen samaan aikaan. Itse teen epäsäännöllistä 3-vuorotyötä niin en kyllä pysty joka päivä olemaan kotona samaan aikaan tikuttelemassa. Tikulle pissiminen työpaikan vessassa ei myöskään oikein nappaa. Saa nyt nähdä josko niitä ovistikkuja silti tilaisin.

Repale kp 4/27 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/299 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Nää sivut on ihan omituiset. Eksyn tänne =(

Mut hei, ei tartte kirjottaa otsikkoa :D Jee!!!

Mulla ovistikuttelut ovat jatkuneet ja aina vaan hailakkaa viivaa pukkaa. Katotaan nyt, ovuloinko ollenkaan. Ja mulla on kyllä ollut vaikeuksia saada tuota tikuttelua tapahtumaan samaan aikaan, enkä edes tiennyt, että niin pitäisi tehdä?!? Olenkin nyt tikutellut aamulla tai aamupäivällä.

Nyt olen töissä, eikä minulla ole mitään uutta navan alla, joten palaan sitten myöhemmin taas=)

Tellu

84/299 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kesti päästä kirjautumaan tänne uusille sivuille, ei salasana toiminut jne. Just ennen uudistusta kävin kommentoimassa, mutten nyt muista mitä... Marjanalle ainakin puhaltelin plussaa :)

Tellu, mä yritin tiiviisti tikuttaa ovista lokakuussa mutta haaleita viivoja vaan  sain 10 päivän ajan. Ovia oli kuitenkin ollut koska raskaaksi tulin! Davidin tikuilla silloin tikuttelun.

ON: Mulle voi päivittää kp1! Ikinä en ole näin iloinnut melkoista! Tuhruilu alkoi toissailtana ja jatkui eilen ja tänään sitten alkoi kunnolla. Nyt saa sitten virallisesti alkaa yrittämään uudestaan :)

Napsunen kp1 yk1 + kkm + yk1

85/299 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, eikö näitä viestejä voi enää muokata?! Puhuin siis menkoista omalla kohdallani, automaattinen tekstinsyöttö vähän muuttelee sanoja..

Vierailija
86/299 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tää uus on sekava...mullakaan ei salasana toiminut, argh! Ja osa viesteistä on kadonnut jonnekin.

mä täällä viimeksi kirjottelin, että viime viikolla oli ovis laskurin mukaan ja toivottavasti ei oo kierto menny sekasin...peittoa kovasti heiluteltiin ;) nyt onkin ollut tässä jokusen päivän menkkamaista kolotusta ja yhtenä päivänä paperiin tuli wcssä käydessä pienen pieni veriviiru...mä tässä toivon/heti kuvittelin sen kiinnittymiskivuiksi...toivottavasti olisi :) aikasemmin en moista huomannut....onko jollain muulla kokemusta kiinnitymiskivuista? 

87/299 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipide on, että nämä uudet sivut ovat jotenkin todella hankalaselkoiset! Miksi mennä hyvää muuttamaan... kyllä minä sen yhden otsikon kirjoittamisen olisin kärsinyt vielä mieluummin. Ja tosiaan, eikö viestejä voi muka enää muokata?

Oma napa on omituinen... Heräsin viime yönä siihen, että alavatsaa särki ja vihloi ja jäin epäilemään, että olikohan se ovulaatio. Siltä se kyllä vahvasti tuntui. Minähän olen kuvitellut, että ovulaatio oli viime viikon torstaina/perjantaina. Siis mitä ihmettä se nyt vihloo? Tikuttanut en ole ja nyt harmittaa, etten ostanut niitä ovistikkuja tälläkään kertaa. Olisi ihan kiva ollut tietää onko tässä milloin ovuloitu. Harmittaa sinänsä, että mies on ollut kovassa kuumeessa viikonlopusta asti ja meillä on peitot heiluneet edellisen kerran sunnuntai-iltana... Tänä iltana päästiin kyllä petipuuhiin, mutta varmaan liian myöhään, jos ovis olisikin ollut viime yönä.

Eihän se auta kuin nyt odotella, että milloin ne menkat sitten alkaa vai pysyisivätkö kokonaan poissa.

Marjana kp 22/30-35 yk 34

Vierailija
88/299 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heido

Minä olen mukana. Olen molemmista lapsosista pyörinyt aina laskettuaika keskusteluissa. Nyt tuli sellainen olo että pakko löytää kumeiluryhmä ja mietinkin että onkohan tälläisiä kuukausi ryhmiä olemassa ja tässähän tämä.

Eli ollaan nyt yrittämällä yritetty vasta 3 kiertoa, tätä ennen ollut tulee jos tulee :) nyt olisi kp19/28.

En todella tiedä kuvittelenko vahvasti, mutta kolme päivää olen ollut super väsynyt. Eilen kun lähdettiin lenkille oli pakko ottaa tuubi kaulasta pois kun tuli niin paha olo. Kolme kilometriä siinä meni yökkäillessä. Loppu lenkistä pääsi aivastuksia jolloin alavatsaan sattui kovasti. Toivon todella että nä merkit olisivat jotain :) Vatsa on myös turvoksissa.

Molemmista lapsista on ollut raju pahoinvointi mutta alkanut vasta joskus plussan jälkeen.

pinkkipuudeli kp 19/28 yk 3

Vierailija
89/299 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Minä olen kyllä ihan pirun ärsyyntynyt tästä ulkoasu-uudistuksesta. Kuten näkyy, jouduin rekisteröitymään uudelleen enkä pidä ollenkaan tästä muuttuneesta palstasta.

No, täällä onneksi taas.

Marjana: Entäs jos on kyse kiinnittymiskivusta???? Menikö se ohi sitten yöllä/päivän aikana? Itse en ole kokenut moista, mutta kyllähän todella monet ovat raportoineet noin viikon päästä oviksesta iskeneestä kivusta ja raskaana ovat olleet! Mehän sitäpaitsi päätettiin, että sä plussaat nyt, joten sitähän se =).

Serputin: Jospa sullakin kiinnittymisestä johtuvaa?? Jei, nyt näyttäs plussajunan alku oikein hyvältä.

Pinkkipuudelille tervetuloa mukaan!

Missäs muut, ongelmia kirjautumisessa? Suosittelen rekisteröitymään uudelleen =).

).( Melkoinen skaala tunteita on käyty tässä läpi viime päivinä. Läheinen sukulaismies kuoli, läheinen ystävä sai keskenmenon, toinen ystävä sai plussan raskaustestiin ja sain kuulla, että eräs vähän kaukaisempi sukulaisnainen on yrittänyt lasta miehensä kanssa hoidoissa jo 8 vuotta... Tunnen itseni aika pieneksi näiden tapahtumien rinnalla.

Oma fyysinen olo ihan normi näille kierronpäiville muuten mutta vasemmalla munasarjan kohdalla nipistelee ja vihloo ilkeästi välillä. Ihan sama tunne kuin sillon km:n jälkeen siellä köllötteli se kysta... Ei oloa suuntaan tai toiseen kuitenkaan.. Piina siis jatkuu. Flunssa vieläkin vähän riesana, joten pelkään vähän tän voinnin sotkevan ne ihan hyvät saumat raskautumiselle, mitä tässä kierrossa pitäs olla. Mutta elämä on, katsellaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

RM kp 18/28 dpo 4

Vierailija
90/299 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ei ne vanhat tunnukset alkaneet toimia, joten nyt uusilla tunnareilla nimimerkki muuttui Zoeeys:ksi.

Serputin ja Marjana, toivottavasti oireet viitaisivat siihen, että nyytti on matkassa! Nyt vaan jännitellään :)

RM, osanottoni menetyksestä ja aikamoisen tunneskaalan joudut käymään läpi. Flunssaan kannattaa kokeilla juoda vihreää teetä hunajalla, sen pitäisi lievittää flunssanoireita ja tasata kropan olotiloja.

ON: Kerkesin tossa pari päivää sitten hehkutella täällä sitä, kuinka sain ihka ensimmäisen ovisplussan pongattua! :) Se tuli vasta kp 27. Laskennallisesti oviksen olisi pitänyt olla n.puolitoista viikkoa aikaisemmin. Olin jo lopettanut tikuttelun, kun ei se viiva näyttänyt tummuvan laisinkaan, mutta kun limat viittasivat mahdolliseen ovikseen, niin ajattelin kokeilla vielä kerran. Ja sitten viiva tulikin tummaksi, seuraavana päivänä viiva oli enää hyvin hailakka. Koska ovis on vasta näin myöhään, uskon se vaikeuttaneet raskautumista, sillä olen aina luullut sen olleen aiemmmin. Voi kun olisin ottanut tikut jo aiemmin käyttöön, niin olisin tiennyt paremmin! Täytyy toivoa että ajoitus petipuuhissa riittää tällä erää, sillä itse ovispäivä jäi väliin. Peittoja tuli heiluteltua edellisenä ja seuraavana päivänä. Nyt saa jännitellä seuraavat pari viikkoa, josko tällä kertaa vihdoin nappaisi :)

Täytyy nauttia ulkoilusta ja raittiista ilmasta, sehän on jo melkein kevät näkyvissä.

Zoeeys (Zoeys) kp 31/ 34-38, dpo 4 (!), yk 9

91/299 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas täällähän näyttää uudelta! Jos kerran ei voi muokata viestiä niin ei taida voida päivitellä tota listaakaan?

Serputin: Voishan se olla! Kumpa se olis!! :D

Marjana: Mä niiiin uskon, että se oli kiinnittyminen!

ON: Oviskivut oli järkyttävät ja tuli hyödynnettyä päivät hyvin. Ovisplussa ja kauheat kivut kp15 ja ovisplussa oli vielä kp16 muttei enää kp17 ja sillon tuli limat. Outoa. Heti dpo 4 alko nippailla alavatsasta ja tuli menkkajuilimiset. Tuhrukin alkoi mutta alotin luget heti joten se tyssäs siihen. Väsyttänyt on kans siitä saakka niin että oon nukkunu 11 (!!) tuntia päivässä, silmät ei vaan pysy auki. Vatsassa on tuntunu kahessa kohtaa pistoja. Ja huonoa oloa on ollut nyt parina päivänä, ihan että on meinannu vessaan juosta. En kyllä ota näitä enää raskausoireina kun tuntuu että näin tää menee joka kuukausi.. Testit on hankittuna, kaipa mä sorrun testailemaan tässä lähipäivinä vaikka negaa sieltä näin aikasin tulee!

elluh kp23/30 dpo6-7 yk8

Vierailija
92/299 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tänne mukaan kuumeilemaan. Tuolta tipahdin  äsken lokakuisista.

Moni täällä onkin jo vanha tuttu edellisistä pinoista, mutta uusille tuttavuuksille pikainen esittely: Minä ja mies vm. 85 ja esikoista kuumeillaan. Yritys aloitettu keväällä 2012.

TUI85 kp1/25-30, yk2 ku + yk6 

93/299 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkis!

Pääsihän tänne vihdoin kirjautumaan takas :) On kyllä ehkä vähän huono uudistus, mutta jospa se siitä kun tähän tottuu :)

ON: Ovis vasta edessä ensi viikolla, harjoitukset käynnissä ;) Clearbluen ovistestejä tilasin, hyvin näyttivät hymynaamaa viime kierrossa ja olin niihin tyytyväinen, kun mun hermoilla ei viivoja voi tihrustaa :D

Kaikille toivotaan plussia ja Marjanalle erityisesti :)

-Pihlaja-

Vierailija
94/299 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ilmoittautuja listoille. Lokakuisista tänne tipahdin.

Pikkukakkonen meillä toiveissa. Mies päälle 30 ja minulla sinne vielä vähän matkaa. Poika 2 v ja sai alkunsa heti yk 1. Nyt menossa kp 3/28 yk 2.

harmi noitten listojen kanssa, niistä on niin kiva seurata, missä mennään. Jos painaa edellisen listan kohdalla vastaa viestiin, sen tekstit pitäisi siirtyä viestikenttään ja siitä helppo muokata tiedot ajantasalle. Sitähän voi tehdä kuka vaan, ei tarvitse sama henkilö olla aina vastuussa. Toimisikohan?

Vierailija
95/299 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARRASKUISET 2013

Kuumeillaan yhdessä vauvaa marraskuulle 2013!

Lista päivitetty 17.2.13

kp 1-5

TUI85 kp2/25-30, yk2 ku + yk6
Korppi kp 3/28 yk 2

napsunen kp 4/28-29 yk 1+kkm+yk1

kp 6- 10

Repale kp 8/27 yk 2

kp 10-15

Mörrykä kp 10/28-30 yk3
sweety kp 11/30-35 yk 2+km+yk1
pihlaja kp 13/29-30 yk 4
happymama kp 14/28-31 yk 3+kkm+yk1
lapinnoita kp 14/28 yk 1
Minni86 kp 15/2 yk11

kp 16 ->

Tellu1980 kp 17/28-33
Bella kp 17/29-69 yk 5(9)
pitsinen kp 17/31
hannatus kp 18/30 yk 8
pimepelipom kp 19/1-32 yk 1(km)+yk 13

Roxymamma kp 20/28 yk 7+kkm+yk 2
Nepsu kp 20/3-38 yk 2
syli kp 20/28-31 yk 0+km+yk 8
pinkkipuudeli kp 21/28 yk 3
VBJ kp22 (dpo1)/26-28, yk3
metsätähti 88kp 22/30-35 yk 3

Marjana kp 25/30-32 yk 34
elluh kp 25/30 yk 8
Pikuinen myy kp 30/dpo2 yk 1+km+yk1
Zoeeys kp 33/n.34-38 yk 9

Mukana myös:
Serputin

Vierailija
96/299 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei paljon jäänyt virheitä, nettiaika loppui nyt, niin en ehdi enempää tarkistella = poika heräsi päiväunilta

97/299 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Pakko saada purkaa näitä oloja jonnekin joten rekisteröidyin tänne. Meillä on toiveissa pikkukakkonen. Yritystä on takana muistaakseni kolmisen kiertoa (oisko tämä neljäs). Mun kierrot on todella lyhyitä. Nopean laskutoimituksen tehtyäni viime vuonna mulla taisi olla 14 menkat.

Mä tunnen oviksen niistä ovislimoista, ja ollaan kyllä yritetty hyödyntää. Viime kierto oli sellainen etten oikeastaan tuntenut koko limoja, eikä sen vuoksi ollut toiveet korkealla. Tässä kierrossa (nyt kp 14) oli eilen ihan selkeä ovis. Yleensä mulla tulee ovislimoja jonkin aikaa ennen sitä suurinta huippua, mut nyt ne tuli ihan puskista, vajaan tunnin ajan. Tietenkin esikoinen oli hereillä eikä me päästy heti ovista hyödyntämään ja kun sen aika tuli, tuntui että se ns. kuiva kausi oli jo alkanut :/ Toki oli viikolla yritetty ennakkoon jo ennen tätä varsinaista ovistuntemusta, mutta kysynkin teiltä joilla on kokemusta, että onko se ovis menetetty, jos se kuivakausi ehtii alkaa? Nyt kyse oikeasti oli vain ehkä puolesta tunnista! Kun niiden limojen tarkoitushan on viedä siittiöt helpommin eteenpäin, mutta voiko se olla tyyliin puolesta tunnista- tunnista kiinni?!

En haluaisi liikaa astella toiveita tälle kierrolle. Katsotaan nyt. Laskeskelin, että kuun lopussa pitäisi tädin tulla. Jännittävää.

Plussatuulia toivottelen kaikille tasapuolisesti!

98/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:´(

Siis nyt kyllä itkettää... Tikuttelin sitä ovista jo kp 11 lähtien, kuten jo kerroin. Ja aina vain sain haaleita viivoja. Kuitenkin kp 15 tuli valtaisat limat!!! Mulla oli kauppareissullakin housut märkänä ja vessassa käydessä papruun jäi kunnon kananmunan valkuaiset (SORRY kuvaus). Miksen muka ovuloi, vaikka oireet on.

Napsusen kokemuksien mukaan näin voi vissiin käydä, vaikka ovuloisikin, mutta jotenkin ihmetyttää silti. Etenkin kun viimekiertokin venyi ovistuntemuksista huolimatta. Eilen tuli jo semmoinen olo, ettei tässä enää mitään vauvaa saada=( No jokatapauksessa lopetin tikuttelun siihen kp 15, koska silloin ovis olisi siis periaatteessa ollut jo ohi limoista päätellen. Ja sen jälkeen on ollut alakerta niin kuiva, niin kuiva!!! Senkin puolesta olisin siis ovuloinut.

Marjanan kanssa sivujen suhteen olen kyllä ihan samoilla linjoilla.... ja vissiin aika monen muunkin kanssa. Nämä sivut ovat tosi sekavat! Miksi piti hyvät sivut mennä uudistamaan huonompaan suuntaan?

Saako tänne edes enää kuvia lisättyä ja onko nyt tosiaan niin, ettei pysty omia viestejään muokkaamaan? Onnistuukohan muokkaaminen niin, että menee vastaamaan ikäänkuin omaan viestiinsä ja sitten muuttaa sitä omaa tekstiään??? Onko kukaan kokeillut?

Nyt juon kahvin loppuun ja nuolen haavojani ja taidan lopettaa tikuttelun heti alkuunsa tähän kiertoon. Kun ei ne tikut kerran minulle mitään viivoja anna (haaleita lukuunottamatta). Jospa mulla alkoi vaihdevuodet 32-vuotiaana ;D

Ovuloimaton Tellu kp 18

99/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Mä en ole koskaan ajatellutkaan etten ovuloisi kun tulee juuri nuo Tellun kuvailemat limat. Pitääks tässä oikeasti alkaa ostamaan niitä testejä??

Oletko Tellu kokeillut eri merkkejä? Onko niissä eri herkkyyksiä?

Mä en taas käsitä omaa kroppaani. Mulla tuli kans ihan sellaset järkyt limat lauantaina ja sen jälkeen tosiaan se kuiva kausi kuten ed. viestissä kirjoitin. Silti eilen illalla klo 22 jälkeen kävin vessassa ja taas oli limoja! Ja tänä aamunakin vielä vähän. Ei enää auttanut, kun mies oli jo yötöissä... :/ Mietin vaan miten ne nyt tulee näin omituisesti, ensin holahtamalla ja sitten vuorokausi taukoa ja sitten taas vähän. En muista tämmöistä ennen olleen...

100/299 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri Sofia, en ole kokeillut kuin marketin pregcheckin testejä. Tosiaan jossakin mielen häiriössä keksin ostaa ekaa kertaa elämässäni testejä... ei olis kai kannattanut!

Ja joo, nyt kun rupesin oikeen tunnustelemaan olotilojani, niin mulla taitaa myös olla jo uudet limat vuorokauden kuivan kauden jälkeen. Just mietin, että kannattaakohan nyt sit kuiteskin tikuttaa, vaikka on eilinen jäänyt välistä. Toisaalta limojen ilmaannuttua ovis on ohi.... eikö??? Eli eihän se sillon enää mitään hyödytä! Joo, en mä tajua, mut ei kai mun tarviikaan :/ Olen niin pihalla tän kroppani kanssa. Ja nyt mua ihan oikeesti harmittaa, että piti ostaa noita halvatun testejä. Ne saa mut vaan stressaamaan ja se ei ainakaan auta asiaa!

Ja nyt mulla on oikeestaan semmoisia kk-kipujakin... vaan hiukkasen normaalia lievempänä. Auttaakahan nyt ovistikkukonkarit! Kannattaako vielä kaivaa tikut kaapista ja pissiä niihin?