Vauvalla huomenna 3kk neuvola enkä osaa päättää annanko laittaa rokotukset vai en!
esikoiselle otettiin kaikki, eikä niistä mitään haittoja ole tullut, silloin kun ei osannut vielä mitään kyseenalaistaa.
Huomenna meillä on myös vyöhyketerapia ennen neuvolaa, kysäsen terapeutilta senkin mielipidettä kannattaako ne ottaa vai olla ottamatta
Kommentit (568)
Jos ne bakteerit olisivat olleet yhdentekeviä, eihän mitään erää olisi vedetty pois markkinoilta.
No lue tuosta alta, hirveää draamaa taas yritetään vääntää oikeasti ihan turhasta jutusta turvallisuuden kannalta. Koko juttu vain kertoo siitä miten vakavasti rokotteiden turvallisuus otetaan. Kukaan ei ole ollut tässä oikeasti vaarassa.
He said there was no need for parents to worry about this because the vaccines had been subjected to stringent testing that found no trace of the bacteria. Furthermore, there had been no change in adverse reactions in babies linked to the vaccine.
''This is really being done as a precaution, not specifically because we believe there is a safety problem for patients,'' he said.
Australia's drug regulator, the Therapeutic Goods Administration, has backed the advice, saying parents do not need to worry. ''If a child has received a dose from one of the identified batches, he or she does not need additional monitoring and does not need to be revaccinated,'' a TGA spokeswoman said.
Tai sitten GSK:n rokotteita valmistava porukka kaivaa jatkuvasti samalla sormella sekä persettä että nenää ja pakkaa niillä käsillä rokotteet matkaan.
Eihän tuollakaan pitäisi olla mitään vaikutusta rokoteturvallisuuteen, kun se räkä-paskaseos on siinä paketin päällä? JepJepin logiikka ontuu, mutta se onkin sumeaa logiikkaa.
- Kenekäs jutut tässä on vääristeltyjä?
Jos ne bakteerit olisivat olleet yhdentekeviä, eihän mitään erää olisi vedetty pois markkinoilta.
Tietenkin ne vedetään pois markkinoilta, lääkkeiden ja rokotteiden suhteen on sen verran tehokas nollatoleranssi.
Tai sitten GSK:n rokotteita valmistava porukka kaivaa jatkuvasti samalla sormella sekä persettä että nenää ja pakkaa niillä käsillä rokotteet matkaan.
Todennäköisemmin vain joku astunut tai sijoittanut jonkin tavaransa väärään paikkaan.
Eihän tuollakaan pitäisi olla mitään vaikutusta rokoteturvallisuuteen, kun se räkä-paskaseos on siinä paketin päällä?
Ëihän sillä olekaan, niinhän uutisissa itsessäänkin todettiin.
"Precautionary recall because this batch was manufactured in an area identified to contain microbiological contamination. No contamination was found in the product itself and the batch passed all relevant sterility tests."
Jotain noita cereus-kantoja löytyy pilaantuneista ruokatuotteista ja toisia käytetään probiootteina elukoilla. Jos pelkää pöpöjen mystisesti teleporttaavan itse rokotteiden sisälle, niin kyllä siinä tapauksessa pitäisi pelätä myös esim. piikitettävän kenkäpohjista lentävän samaista bakteeria rokotteeseen, tai jos piikittäjä itse on vaikka noukkinut maahanpudonneen lompakkonsa hetki sitten talteen.
Eihän rokotteilla voi olla mitään hyöty-haitta-suhdetta, kun sinun mielestäsi rokotteilla EI voi olla mitään vedenpitävästi todistettua haittaa?
Tietenkin niillä on haittoja. En ole muuta koskaan väittänytkään. Joko et osaa lukea tai sitten sekoitat johonkin toiseen henkilöön.
Joko löysit sen mielikuvitusartikkelin ja linkkasit sen tähän ketjuun?
Mistäköhän artikkelista oikein puhut? Kannattaa huomioida, että jos otsikossa ei jeppailla, niin todennäköisesti kyse ei ole minusta.
Mistäköhän tuo voisi johtua?
En suinkaan ihmetellyt, että miksi syytöksiä tulee, vaan että miksi niitä ei osata ikinä perustella. Minä kun en valehtele, enkä muutenkaan pyri sanomaan mitään, mitä en olisi jostain tarkistanut, joten perustelut jäänevät siitä syystä rokotekammoisten osalta laittamatta.
vai menikö ihan ohi?
tv.naturalnews.com/v.asp?v=621B9562F2F865E08E0479BE01B537B4
kyse on ihan tieteen nimissä tehdystä tutkimuksesta, jonka tuloksia sitten epätieteellisesti "korjattiin erinäisin sanakääntein".
vai menikö ihan ohi?
tv.naturalnews.com/v.asp?v=621B9562F2F865E08E0479BE01B537B4
sponsored by Luontaistukku? Tai jotain tv-shop-uutisia? Jos asiassa on jotain itua, se kiitä kyllä löytyy ei-kaupallisistakin lähteistä.
En suinkaan ihmetellyt, että miksi syytöksiä tulee, vaan että miksi niitä ei osata ikinä perustella. Minä kun en valehtele, enkä muutenkaan pyri sanomaan mitään, mitä en olisi jostain tarkistanut, joten perustelut jäänevät siitä syystä rokotekammoisten osalta laittamatta.
No sehän on selvä. Kun sanot ettet valehtele, et valehtele. TsikTsik!
No sehän on selvä. Kun sanot ettet valehtele, et valehtele. TsikTsik!
Olinko se minä?
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että rokotuskattavuuden huomiointi noudattaa epäilemättä ideatasolla yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita. Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos rokotus yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta.
Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos vapaamatkustaja rauhoittaa yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja. Kaikesta huolimatta vakiintunut elämäntapa on kiteytetty aatteeseen, jossa pohditaan järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja.
Joku sankari sitten kirjoitteli kolme viimeisintä viestiä nimissäni, joten unohdetaan sitten koko nimimerkin käyttö jatkossa. Olisipa vaan helpottanut keskustelua.
Jos vaan sitten unohdetaan ne ad-hominemit, niin tuskin nimimerkkejä edes sinänsä tarvitsee.
Joku sankari sitten kirjoitteli kolme viimeisintä viestiä nimissäni, joten unohdetaan sitten koko nimimerkin käyttö jatkossa. Olisipa vaan helpottanut keskustelua.
Jos vaan sitten unohdetaan ne ad-hominemit, niin tuskin nimimerkkejä edes sinänsä tarvitsee.
Ei kannata näköjään nimimerkkejä käyttää. Rekisteröityminen voisi kannattaa, ehkä?
ap
Tämä ketju on kyllä hulvatonta vääntöä puolin ja toisin. ;-D
rokotekriittisiltä asia nähtävästi täysin. Sekin vähä mitä oli.
Asiallinen keskustelu näytti olevan täysin mahdotonta, kun rokotefanaatikot eivät osaa tulkita yksinkertaisimpiakaan rokotetutkimuksia. Eivätkä uskalla uhmata viranomaisia. Tai poiketa massasta. Ottavat vaan kiltisti lapselleen jokaisen rokotteen, riippumatta siitä onko se hyväksytty vai ei. Säälittävää. Missä on lastensuojelu silloin kun sitä tarvitaan?
nimimerkkiä, tajuat varmaan että toi on sama kuin myöntäisit että HÄVISIN.
nimimerkkiä, tajuat varmaan että toi on sama kuin myöntäisit että HÄVISIN.
Näinhän sen voi tietysti tulkita. Mistä kisattiin?
Itse olen rokotuttanut kaikki lapseni ja olen ollut tyytyväinen valintaani.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2013 klo 05:19"]
älä ihan hirveen kauaa kuitenkaan mieti.
Tän on pakko olla provo, koska kukaan ei oo niin idiootti, että kysyis joltain vyöhyketerapeutilta rokotusten tarpeellisuudesta...
Mutta ei se siellä suolistossa mitään tee ellei sinne tule haavaa. Eli maata syövä lapsi ei automaattisesti saa jäykkäkouristusta. Mietipä sitä.
En tiedä tuosta vyöhyketerapeutista, en itse käytä kyseistä palvelua.
Vieläkö te jaksatte vääntää tästä :D Ap täällä, kyllä me otetaan jäykkäkouristusrokote heti kun vauva alkaa ulkona mönkimään, sitä pidän itsekin tärkeänä.
Mistäköhän tuo voisi johtua? hmmm.... annas kun pohdin ja pidätän samalla hengitystäni..... NOT! :-DDD
Sä voisit mennä nyt jo nukkumaan ihan aikuisten oikeesti. Jooko, Pena Pusikko?