Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleensä viette viemisenä työhaastattelijalle?

Vierailija
25.01.2013 |

Mulla on ollut tapana antaa jotain itse tekemääni, esim. kun olin ollut olkipukkikurssilla, vein joulun alla käymiini työhaastatteluihin haastattelijoille olkipukit. Nyt alkaa olla ideat vähissä, ja olisin mieluusti kuullut mitä te olette keksineet. Mitään leipomisia en enää vie, kerran vein suklaakeksejä ja haastattelija olikin valtavan lihava...

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekasvattamaani Kannabista, ajattelin että puutarhurin taitoni tekevät vaikutuksen haastattelijaan.

Tallinnasta toin kerran tuliaisina haastattelijalle muutaman boxin tupakkia, saivat valita ottaako menttoolia vai ei.

Ai niin ja kerran vein pönikän kotipolttosta :)

T- Nimimerkillä "Pitkäaikaistyötön"

Vierailija
62/145 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn kuin olisin taivaan lahja, ja haastattelijoita on kohdannut satumainen onni kun ovat saaneet mut sinne. Ne ei kertakaikkiaan voi olla palkkaamatta mua, kun tajuavat miten mahtava olen.

Yleensä laitan vähintään lahjanauharusetin kaulaan, mutta kiedoinpa kerran itseni sellofaaniinkin.

Kun oon ollut siellä sellofaanipaketissa ilkosillaan. Keksin tän kesällä 2011, kun oli niin kovat helteet ja tuskailin, että miten ihmeessä pystyn olemaan sellofaanipaketissa koko pitkän haastattelun ajan. Siitä se oivallus sitten syntyi, kun piti valita joko vaatteiden tai sellofaanipaketin väliltä. Tajusin, että hittoako niillä vaatteilla tekee, sillä ensivaikutelman kannalta se komea paketti on tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät sinua hassuna tai epäilevät lahjonnan yrityksestä. Et kai ollut tosissasi tämän kanssa.

Vierailija
64/145 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät sinua hassuna tai epäilevät lahjonnan yrityksestä. Et kai ollut tosissasi tämän kanssa.

No kyllä mä joskus jonkun hupilahjankin olen vienyt!

Vierailija
65/145 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävellän laulun tai sepitän runon.

Mistä aiheesta?

Vierailija
66/145 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni vei työhaastatteluun mustat 15 den sukkahousut, olivat jääneet puvuntakin taskuun edellisten häiden morsiammen ryöstöstä :) Oli riittänyt, kun oli vilauttanut niitä haastattelijalle: muka vahingossa, kun oli "nenäliinaa" kaivanut taskusta. Sai työpaikan!

Vierailija
67/145 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekrytoin ihmisiä työkseni.

Ystävällinen pyyntöni onkin, älkää tuoko sitä krääsää. Meillä on jo ihan tarpeeksi tuikkukippoja ja kahvimukeja.

Työpaikka irtoaa parhaiten jos tuot vaikka herkkukorin . Satsaa laatuun (Stokkan herkku ) . Minulle myös kannattaa soittaa ennen haastattelua ja kysyä mistä tykkään ja onko jotain allergioit . Tämä antaa innostuneen ja motivoituneen kuvan hakijasta. Myös erilaiset lahjakortit ovat kivoja.

Yhden kerran työnhakijat hankkivat minulle vahän arvokkaamman kimppalahjan. Se oli tosi mukava ja päätin sitten arpoa näiden hakijoiden kesken kuka työpaikan saa. Reilua kaikkia kohtaan.

Vierailija
68/145 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos piristyksetä. Oon ens vkolla menossa haastatteluun ja tässa tulikin vinkkejä :D

Vierailija
69/145 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihlajanmarjakarkeilla tekee vaikutuksen. Rekrytoijaan ja vanhuksiin.

Vierailija
70/145 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perrier-Jouet 2000 Belle Epoque -samppanjaa.

Vierailija
71/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppia

Vierailija
72/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma tai Doris viiniä pahvitölkissä, taistelevat metsot painokuva. Jos mies haastattelee vien vielä Jallun

Vierailija
73/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kerran äitini. Äiti hoiti haastattelun.

Vierailija
74/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2013 klo 16:27"]

Olen menossa haastatteluun kesätyötä varten. Kyseessä hautasmaan kunnossapitotöitä, kukkien kastelua, ruohonleikkuuta jne...

Mitäköhän viemiseksi? Kahvipakettiidea on varmasti jo käytetty aika moneen kertaan.

[/quote]

Vie hakku!

Vierailija
75/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien yleensä lahjakortteja, esim. 100€ kortin vaikka Stockalle. Joskus olen vienyt herkkukorin (luomuherkkuja, mausteita yms).

Vierailija
76/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiidua, en mä oo ikinä aatellu ees että kukaan veis yhtään mitää "lahjoja" haastattelijoille :D

Vierailija
77/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein puheterapeutille korvatulpat. Mielestäni olisi ollut mainio alkukevennys, mutta haastattelija näytti kummastuneelta...

Vierailija
78/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelutilanteessa on mielestäni tökeröä antaa lahjoja.

Postitan haastattelijasta maalaamani kaunistellun muotokuvan vasta haastattelun jälkeen. Toisinaan tulee kiire, jos haastattelijoita on monta.

Karikatyyreihin suhtaudutaan nihkeästi, joten suosin taiteellisia muotokuvia.

Hyvä, että kerrankin puhutaan näin tärkeästä aiheesta. Kiitos kirjoittajalle!

Vierailija
79/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himmeli on mukavan jouluinen lahja.

Toisinaan olen vienyt haastattelijalle pikantteja koruja, esim. säihkyvän tiaran. Hopeisia saa aika edullisesti.

Vierailija
80/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää nyt rytätkö toista jos joku on niin urpo, että haluaa torpata omat mahikset jo ennen kuin haastattelu edes alkaa ;)

Työhaastattelu on tilanne jonne ei kuulu viedä mitään muuta kuin aikasempi työ- ja koulutushistoriasi, sekin tavallisesti paperiversioina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi