Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleensä viette viemisenä työhaastattelijalle?

Vierailija
25.01.2013 |

Mulla on ollut tapana antaa jotain itse tekemääni, esim. kun olin ollut olkipukkikurssilla, vein joulun alla käymiini työhaastatteluihin haastattelijoille olkipukit. Nyt alkaa olla ideat vähissä, ja olisin mieluusti kuullut mitä te olette keksineet. Mitään leipomisia en enää vie, kerran vein suklaakeksejä ja haastattelija olikin valtavan lihava...

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on CV:ssä liitteenä alastonkuvat minusta ja miehestäni, ja molempien kännykänumerot ja sähköpostit. Että haastattelija voi sitten mieltymyksiensä mukaan ottaa jompaan kumpaan, tai molempiin yhteyttä. Näin näytän että olen firman käytettävissä 100%:sti! Ei oo vaan johtoportaan juttu, vaan jos vaikka palkanlaskija Pirkon työtahti on ollut onnetonta, ja se vaan säksättää kaikille kiukkuisena niin PAM! tilataan mun mies sille illaksi käyttöön, ja johan Pirkko tulee aamulla töihin posket punaisena ja hymy huulessa!  Ihan naurettavaa ajatella että ilman tuliaisia haastatteluun menisin.

Vierailija
142/145 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh????? En ole ikinä kuullut tällaisesta. Kuulostaa tooodella oudolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
144/145 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vein omenoita pussillisen. Siitä on jo aikaa. En ole päässyt enää haasratteluihin pitkään aikaan.

Vierailija
145/145 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitävät sinua hassuna tai epäilevät lahjonnan yrityksestä. Et kai ollut tosissasi tämän kanssa.

No kyllä mä joskus jonkun hupilahjankin olen vienyt!

Nykyään tosiaan täytyy olla lahjojen suhteen aika tosissaan, monet haastattelijat ovat huumorintajuttomia. Pierupussit yms ovat historiaa vanhoilta, hyviltä ajoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä