Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleensä viette viemisenä työhaastattelijalle?

Vierailija
25.01.2013 |

Mulla on ollut tapana antaa jotain itse tekemääni, esim. kun olin ollut olkipukkikurssilla, vein joulun alla käymiini työhaastatteluihin haastattelijoille olkipukit. Nyt alkaa olla ideat vähissä, ja olisin mieluusti kuullut mitä te olette keksineet. Mitään leipomisia en enää vie, kerran vein suklaakeksejä ja haastattelija olikin valtavan lihava...

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ole vienyt jonkin maalaamistani tauluista, mahdollisimman ison taulun. Sekä leipomisiani ja kutomiani villasukkia.. lasten äänittämiä lauluja ja kertomuksia ja lasten piirutuksia. Ja tietysti lahjakortin peräsuolen venytykseen.

Vierailija
82/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein tajunnut tuota historian viemistä... tarkoititko kemties historiikkia? Mun mielestä se normi cv on niin lyhyt että olen kirjoittanit sellaisen elämäkerrallisen historiikin, parisataa sivua, ja huovuttanut siihen itse kannet. Sivut on kyllä ihan paperia kuten 113 jo myös ehdotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 19:15"]

En nyt oikein tajunnut tuota historian viemistä... tarkoititko kemties historiikkia? Mun mielestä se normi cv on niin lyhyt että olen kirjoittanit sellaisen elämäkerrallisen historiikin, parisataa sivua, ja huovuttanut siihen itse kannet. Sivut on kyllä ihan paperia kuten 113 jo myös ehdotti.

[/quote]

Just tätä mä tarkotin, paperi WC-paperista mieluummin, on hieman persoonallisempi ja jää haastattelijoiden mieleen ;)

Vierailija
84/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Oliniinhyvä fiilis sen tänpäiväsen haastattelun jälkeen, mutta nyt tajuan ettei ne porkkanat olleetkaan oikea valinta.

[quote author="Vierailija" time="25.01.2013 klo 15:20"]

Rautakauppaan vein kerran nauloja.

[/quote]

Vierailija
85/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä pullia ja maitoa. Voidaa sitten yhdessä syödä pullaa samalla kun jutellaan.

Vierailija
86/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en o mitään vieny..haittaaks se?

Vierailija
87/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaa.

Limerikin lausuminen on aina paikallaan, jos ei vie haastettelijalle lahjaa.

Esimerkki:

There was a Young Lady whose chin      

Resembled the point of a pin;                   

So she had it made sharp,                    

And purchased a harp                          

And played several tunes with her chin.   

Vierailija
88/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti vie työpaikkahaastatteluun yhtään mitään?. Minä vien itseni ja tietoni ja taitoni ja jos ei kelpaa niin voi nyyh. En minäkään odota, että jos haastattelen työntekijää niin, että se raahaisi minulle tarpeetonta roinaa. Älkää nyt hölmöilkö arvon naiset.  Osa provoilee, mutta tiedän tapauksia, jotka stressaa kun eivät tiedä mitä veisivät työhaastatteluun.

Vierailija
89/145 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tiedustellut etukäteen, jos on useampi haastettelija samaan aikaan, jolloin pidän heille siinä ohessa tupperware-kutsut. Näytän myyntitaitojani ja teen pientä tienestiä ihan vaan siltä varalta ettei paikkaa tippuisikaan. Haastattelijat saavat tietysti pienet osallistujalahjat.

Vierailija
90/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti vie työpaikkahaastatteluun yhtään mitään?. Minä vien itseni ja tietoni ja taitoni ja jos ei kelpaa niin voi nyyh. En minäkään odota, että jos haastattelen työntekijää niin, että se raahaisi minulle tarpeetonta roinaa. Älkää nyt hölmöilkö arvon naiset. Osa provoilee, mutta tiedän tapauksia, jotka stressaa kun eivät tiedä mitä veisivät työhaastatteluun.

No etkä tiedä!! =D

Vierailija
91/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saunahattu tai käsikakkanauha tietysti!

Vierailija
92/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että suurin osa näistä vinkeistä tuli viime vuonna. Toi lahjojen vieminen haastatteluun on jo tosi vanha juttu ja yleensä sillä pilaa vain mahdollisuutensa. Mä sain työpaikan sillä tavalla, että kun mua pyydettiin haastatteluun, niin otin selville haastattelijan kotiosoitteen, leivoin pullaa ja keitin kahvit termariin. Sitten menin edellisenä viikonloppuna sunnuntaiaamuna viemään ne tällä päähaastattelijalle kotiin. Siinä sitten istuttiin yhdessä sen perheen kanssa aamiaispöydässä ja juteltiin niitä näitä. Lapsille kelpasi hyvin mun pullat ja mä sain työpaikan jo ennen haastattelua!  

Olin tietysti ensin käynyt vähän tarkkailemassa tilannetta muutamana päivänä,  varmistanut montako lasta niillä on, mihin aikaan ne yleensä herää ja että onko tapana käydä kirkossa. Olisi ollut tosi noloa, jos pullaa ei olisi riittänyt kaikille tai jos ne olisikin olleet lähdössä kirkkoon! 

Vierailija
93/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään, kun niin paljon korostetaan psyykkisen hyvinvoinnin lisäksi myös fyysistä puolta, niin ehdottaisin viemisiksi:

kahvakuulat, tasapainoilulauta, Ostos-TV:ltä joku moderni kuntoilulaite tai jumppalelu ja -video, kuntosalin jäsenyys henk.koht. valmentajan kera tms. Mutta ei mielellään kävelysauvoja, ne kun on jo vähän "Last season". 

Vierailija
94/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! En ollutkaan ennen tajunnut että jotain kuuluisi viedä, pitääpä tänään mennä ostoksille huomista haastattelua varten. Ehkä kerrankin lykästää:)

Vierailija
95/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
96/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää on vitsi?? :-) Eihän sinne työhaastatteluun nyt oikeasti viedä muuta kuin itsensä ja työ- ja koulutodistukset tietty.

Vierailija
97/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vein Ulthima Thule sarjan laseja pari. Oli oikein tyytyväinen. Pääsin jatkokierrokselle.

Vierailija
98/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mä en ole koskaan vienyt työhaastatteluihin mitään ja aina on työpaikka irronnut. En edes ole kuullut moisesta käytännöstä...

Vierailija
99/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahkapöydän olen tavannut viedä.

Vierailija
100/145 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:54"]Kai tää on vitsi?? :-) Eihän sinne työhaastatteluun nyt oikeasti viedä muuta kuin itsensä ja työ- ja koulutodistukset tietty.

[/quote]

just samaa aattelin itekki. onko tosiaan täälä kaikki noin idiootteja. Kaiken maailman sähkövatkaimia... Kun mennään töihin annetaan työnantajalle ammattitaidolla varustettu työpanos. Jos se ei riitä ei kannata kyseistä paikkaa vastaan ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi