Mitä yleensä viette viemisenä työhaastattelijalle?
Mulla on ollut tapana antaa jotain itse tekemääni, esim. kun olin ollut olkipukkikurssilla, vein joulun alla käymiini työhaastatteluihin haastattelijoille olkipukit. Nyt alkaa olla ideat vähissä, ja olisin mieluusti kuullut mitä te olette keksineet. Mitään leipomisia en enää vie, kerran vein suklaakeksejä ja haastattelija olikin valtavan lihava...
Kommentit (145)
Olen menossa haastatteluun kesätyötä varten. Kyseessä hautasmaan kunnossapitotöitä, kukkien kastelua, ruohonleikkuuta jne...
Mitäköhän viemiseksi? Kahvipakettiidea on varmasti jo käytetty aika moneen kertaan.
tein suvussani kulkevalla mallilla raanun. Tuossa se on nyt oman työhuoneeni seinällä.
Mulla on ollut tapana antaa jotain itse tekemääni, esim. kun olin ollut olkipukkikurssilla, vein joulun alla käymiini työhaastatteluihin haastattelijoille olkipukit. Nyt alkaa olla ideat vähissä, ja olisin mieluusti kuullut mitä te olette keksineet. Mitään leipomisia en enää vie, kerran vein suklaakeksejä ja haastattelija olikin valtavan lihava...
Laskiainenhan on tulossa joten ehkä jotain siihen liittyvää? Jätesäkkihän on kauhean kiva mäenlaskussa.
tekisit taikataikinasta kiven ja hautakummulle vaikka rairuohoa. Voit laittaa oman nimesi siihen hautakiveen ellei se tunnu sinusta pahalta. Tällä tavalla voisit antaa pientä näyttöä myös osaamisestasi haudanhoidossa. Olisi kiva koriste jättää kahvipöytään ja rairuohon joukkoon voi ripotella "kukiksi" kirkasvärisiä jelly beaneja tms.
joku pääkallokahvimuki vois olla passeli
tekisit taikataikinasta kiven ja hautakummulle vaikka rairuohoa. Voit laittaa oman nimesi siihen hautakiveen ellei se tunnu sinusta pahalta. Tällä tavalla voisit antaa pientä näyttöä myös osaamisestasi haudanhoidossa. Olisi kiva koriste jättää kahvipöytään ja rairuohon joukkoon voi ripotella "kukiksi" kirkasvärisiä jelly beaneja tms.
Se kertoisi työmotivaatiostasi ja tärkeysjärjestyksestäsi, miten työ menee terveydenkin edelle. Olet myös sitoutumiskykyinen ja lähdet firmasta vain kuoleman kautta.
joku pääkallokahvimuki vois olla passeli
Tämähän olisi humoristinen ja käytnnöllinen samalla kertaa. Itse kun olen aika rempseä ja nauravainen niin kertoisi hieman hakijastakin jotain.
t:25
Todistukset koulutuksestani ja työkokemuksesta. Kolmesti olen käynyt haastattelussa ja kahdesti olen tullut valituksi.
Onko ne haastattelijat käytäneet niitä itse uuden työn hankkimiseen vai lapsilleenko ne ovat antaneet? Se onkin ihan hyvä tuominen haastattelijalle, joka ei halua jälkikasvunsa työllistyvän pelkillä suhteilla.
Av pelastaa huonommankin päivän!
Todistukset koulutuksestani ja työkokemuksesta. Kolmesti olen käynyt haastattelussa ja kahdesti olen tullut valituksi.
Onko ne haastattelijat käytäneet niitä itse uuden työn hankkimiseen vai lapsilleenko ne ovat antaneet? Se onkin ihan hyvä tuominen haastattelijalle, joka ei halua jälkikasvunsa työllistyvän pelkillä suhteilla.
Varsinkin jos yritys on vähän vihreisiin arvoihin vinksallaan. Ehkä tätä voisi monistaa: viedä mukanaan vanhoja astioita ja vaikka lasten leluja, joita ei enää tarvitse. Meillä esim lasten vanhat hiihtomonot ja sukset joilla ei tehdä enää mitään. Voisin viedä ne seuraavan haastatteluun.
eli tulisin siivoamaan 3 h haastattelijan kodin. En ole siivousalalla vaan ihan akateeminen.Tosi hyvin nuo lahjakortit on kelvanneet. Ovat jopa kehdanneet käyttää, vaikka en olisi paikkaa saanutkaan. Olinkin ihan ongelmissa, kun hain tosi moneen paikkaan ja niitä siivouskutsuja tuli perä perään.
Minulla on ensi viikolla haastattelu hirsitaloja markkinoivaan firmaan myyjäksi. Kuulin, että pomo on vähän jääräpäinen, vanhempi mies eikä ole aiemmin naista palkannut. Keksisiköhön joku minulle sopivan tuliaisen?
Ei ehkä mitään kosiskelevaa tai sellaista, että osoittaisin olevani yhtä hyvä kuin miesmyyjäkin. Jotain neutraalia?
oli hyvä idea. Ja etenkin jos laitat nimesi siihen, se jää paremmin haastattelijoiden mieleen.
Tietysti joku lähiomaisen tuhkakin vois tehdä vaikutuksen, mutta toisaalta siinä on se riski, ettet jää kuitenkaan haastattelijoiden mieleen, kun tuhkaan ei oikeen pysty nimeä kirjottaan.
Av:lta saa kyllä aina apua!
Minulla on ensi viikolla haastattelu hirsitaloja markkinoivaan firmaan myyjäksi. Kuulin, että pomo on vähän jääräpäinen, vanhempi mies eikä ole aiemmin naista palkannut. Keksisiköhön joku minulle sopivan tuliaisen?
Ei ehkä mitään kosiskelevaa tai sellaista, että osoittaisin olevani yhtä hyvä kuin miesmyyjäkin. Jotain neutraalia?
Itse veisin kirveen ja kopallisen koivuhalkoja.
ja sano, että näitä kyllä löytyy laatikkokaupalla, ellei valinta osu oikeaan...
vaan kahvipusseista tehty pannunalunen tai kassi. On ekolokista. ;D
Etukäteen kun ei voi tietää onko haastattelijoita yksi vaim useampi vai onko jopa ryhmähaastattelu.
Osatn aina ison dominopaketin niin varmasti riittää kaikille.
Kerran meinas tulla tiukkaa kun olikin ryhmähaastattelu niin jouduin parin kanssa antamaan vain toisen puolen keksistä.
Toinen aina sai sen puolem missä oli sitä valkoistakin mutta tärkeintä, että kaikki sai keksiä.
Käytetyt pikkuhousut on aina korrekti vieminen. kannattaa varata useammat, jos haastattelijoita on monta.
Jos muistat Mammuttihirren Veeti-mammutin penisepisodin joku aika sitten.
Ympärille punainen rusetti ja se on siinä. Paikka on takuulla sun!
lisäksi vien aina tulevalle tiimille/lähimmälle työporukalle tuliaisiksi itse tekemääni rommi-marja-hedelmä -sekoitusta lasipurkeissa, jotka olen itse aistikkaasti koristellut työhön liittyvillä taikataikinakoristeilla.