Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullon masennus ja yksinäisyys ja tämän palstan ilkeys saa itkee mut joka kerta.

Vierailija
21.01.2013 |

:((

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sinulla on terveempi tunne-elämä kuin niillä, jotka ovat tähän turtuneet.

Vierailija
2/25 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikilta muiltakin jossa saa anonyyminä kirjoittaa.



Turhaa itseäsi kiusaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviin jotain seuraa

Vierailija
4/25 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ala käymään säännöllisesti, niin että tutustut ihmisiin. Siellä on tyystin toinen maailma kuin täällä. Ihmisistä välitetään ja lähimmäisenrakkaus on tärkeä asia.

Vierailija
5/25 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

¯\(°_o)/¯ mutta yritetään olla piittaamatta

Vierailija
6/25 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en oo sillain uskovainen........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurakunnan toiminta on ihan tosi suositeltavaa, siellä on esim. saunailtoja leirikeskuksissa, jotka on hienoja paikkoja. Lupaan että ne ei vaadi sua mihinkään kiusalliseen jeesushommaan.



Netissä kantsii etsiä muitakin paikkoja kuin tämä. Täällä on aika nuoria ja (sori vaan) aika suoraviivaisia ihmisiä, jotka on tosi hauskoja - mutta ei täältä ymmärrystä tai viisautta juuri löydy. Maalaisjärkeä senkin edestä.



Masentuneelle ihmiselle tämä on väärä paikka. Täällä halutaan pärjätä ja väittää että maailma ei ole hullu. Ei sellaista masentunut kestä. On tutkittu että masentunut näkee todellisuuden objektiivisemmin kuin terve.

Vierailija
8/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset


Netissä kantsii etsiä muitakin paikkoja kuin tämä. Täällä on aika nuoria ja (sori vaan) aika suoraviivaisia ihmisiä, jotka on tosi hauskoja - mutta ei täältä ymmärrystä tai viisautta juuri löydy. Maalaisjärkeä senkin edestä.

suosituksia paikoista? t. nettiriippuvainen, tänään palstalla n. 8h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks oon yrittäny täältä tukea ehtiä.



Ei kai täällä mitkään teinit hengaa

Vierailija
10/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurakunnan toiminta on ihan tosi suositeltavaa, siellä on esim. saunailtoja leirikeskuksissa, jotka on hienoja paikkoja. Lupaan että ne ei vaadi sua mihinkään kiusalliseen jeesushommaan.

Netissä kantsii etsiä muitakin paikkoja kuin tämä. Täällä on aika nuoria ja (sori vaan) aika suoraviivaisia ihmisiä, jotka on tosi hauskoja - mutta ei täältä ymmärrystä tai viisautta juuri löydy. Maalaisjärkeä senkin edestä.

Masentuneelle ihmiselle tämä on väärä paikka. Täällä halutaan pärjätä ja väittää että maailma ei ole hullu. Ei sellaista masentunut kestä. On tutkittu että masentunut näkee todellisuuden objektiivisemmin kuin terve.


jos vielä sekoisin, mä nostan liitolta päiväärahaa toimeetulon turvaamikseksi, psykiatrit ovat parhaan hyvä vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt niin hirveesti mt-ämmää ahdistaa, myy tietokoneesi ja osta saaduilla rahoilla lääkkeitä, joilla parantaa sitä nuppiasi? Ei sun elämä siitä parane että täällä roikut.

Vierailija
12/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennukseen syynkin...jos ihmisen perusasenne elämään on valittaa,ruikuttaa,vinkua ja torpata parannusehdotuksia niin sitten ei auta kuin muhia masennuksessa.Kukaan ei ystävänä tai puolisona tuollaista jaksa.



Hyvää loppuelämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaa se 36-vuotias vanaha jakopää saaha oikeen ykkösluokan miehen... hah hah .. salli mun nauraa.:):) En muuten koskisi pitkällä kepilläkään moiseen tavaraan. Jos sut kunnolla tutkittais, niin sieltä alapäästä ainakin löytyisi jo kondylooma, herpes- ym virustartuntoja. Väljäkii jo olet varmasti kaikesta siitä rassaamisesta ja hävyn levittelystä. Vai että pitäis vielä kunnon mies löytää kun ite olet tollanen " tuhannen mulukun Maijja ". Tollaset vanahat kapakkaluntut ei pääse mihinkään vanhoista tottumuksistaan ja tavoistaan. Sen ovat monet kunnon miehet karvaasti huomanneet kun ovat hyvää hyvyyttään sellasen riskin ottaneet elämäänsä. Ei nimittään mene kovinkaan kauan kun entinen kapakkalunttu alkaa nostaa päätään ja se siitä sit. Joten pysy sä vaan mieluummin siellä kaltaistesi parissa ja jätä kunnon miehet rauhaan. Noihin sun vuosiisi mahtuu varmaan paljon sukupuolitauteja ja muuta sontaa:):)

Vierailija
14/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on myös masentuneita ja varmasti enemmän vertaistukea kuin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä mitä ylempänä todettiin, masentunut näkee maailman monesti todellisimmin kuin ns. tavis. Onko se parempi vai huonompi juttu, vaikea sanoa.



Minua myös usein harmittaa nettifoorumien ilkeys, mutta ovathan nämä monesti myös todella hauskoja.



Jos ap harrastat jotain tai diggailet tietynlaista musaa, niin etsi sen alan foorumi. Niillä heitetään läppää aiheen vierestäkin ja vauva-foorumin ilkeystaso on niin korkea ettei sitä varmaankaan ylitetä..

Vierailija
16/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pyri provoksi, tuunaa itsestäsi trolli! Hekottelet sitten, kun kansa ryntää vastaamaan. Ehkä ruokit trollia silloin tällöin ja lisäät vettä myllyyn.



MT-ongelmista ja elämän vaikeuksista puhuisin jossain toisaalla, niillekin löytyy asiallisempia foorumeita.



Vierailija
17/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen useimmiten koen, suora ja hektinen. Joskus vain repeän nauruun johonkin tokaisuun, joka on just nappiin kaikessa suoruudessaan ja josta kuultaa syvä huoli asiasta. Lisäksi täällä on ollut valtavan upeita keskusteluita, joissa naiset todella auttavat pulassa olijaa. Upeita neuvoja juuri siihen hätään. Kiitos heille!



On myös muistettava, että kirjoittajat sanovat kaiken lyhyesti ja yleensä kiireellä. Silloin luettu saattaa kuullostaa ``kovalta`` verrattuna puheeseen. Lisäksi Suomen kieli on kovatyylistä verrattuna vaikka Ruotsin kieleen.



Joskus on suoranaista ilkeyttä ja monet vastaukset saattavatkin osua sitten juuri hänelle eikä aloittajalle. Silloin ei pidä ottaa asioita henk.koht.



Ap, maailma on kova kaikkia kohtaan eikä vain masentuneita kohtaan. Tiedän tämän kun pidin huolta masentuneesta lapsestani, joka parani. Sinulle kyllä sanoisin että tee ensin lenkki ulkona ennenkuin istut koneellesi ja katso mitä suuhusi panet. Molemmilla on uskomaton vaikutus mieleesi. Aurinkoista kevättä!

Vierailija
18/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muitakin ihmisiä kuin vain pärjääviä. Mistä täällä sitten saa puhua ettei saa lokaa niskaan?

Vierailija
19/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muitakin ihmisiä kuin vain pärjääviä. Mistä täällä sitten saa puhua ettei saa lokaa niskaan?

ei mistään. Niin se vaan on ollut ja tulee olemaan.

T. Liian kauan täällä palstaillut.

Vierailija
20/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin.