Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mullon masennus ja yksinäisyys ja tämän palstan ilkeys saa itkee mut joka kerta.

Vierailija
21.01.2013 |

:((

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi miten hurjan yleistä oli työpaikkakiusaaminen juuri seurakunnissa!!! Muistaako joku pari vuotta sitten?

Vierailija
22/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurakunnan toiminta on ihan tosi suositeltavaa, siellä on esim. saunailtoja leirikeskuksissa, jotka on hienoja paikkoja. Lupaan että ne ei vaadi sua mihinkään kiusalliseen jeesushommaan.

Netissä kantsii etsiä muitakin paikkoja kuin tämä. Täällä on aika nuoria ja (sori vaan) aika suoraviivaisia ihmisiä, jotka on tosi hauskoja - mutta ei täältä ymmärrystä tai viisautta juuri löydy. Maalaisjärkeä senkin edestä.

Masentuneelle ihmiselle tämä on väärä paikka. Täällä halutaan pärjätä ja väittää että maailma ei ole hullu. Ei sellaista masentunut kestä. On tutkittu että masentunut näkee todellisuuden objektiivisemmin kuin terve.

Ja mikä on se kiusallinen jeesushomma? Mikä se kirkon piireissä on? Ettekö osaa asiallisesti keskustella Raamatun totuuksista vai missä mättää?

Mihin tutkimukseen viittaat? Kerro vielä minkä todellisuut masentunut näkee paremmin -yhteiskunnallisen vai sen mikä on itsensä ympärillä?

Minkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy hoitolomalla oleva mamma joka käyttää lapsiaan avoimessa: tuleepahan lapsien askarreltua ohjaajien kanssa, saa lapset kavereita ja leikitään piirileikkejä! Itse saa vähän aamupäivään kahviseuraa. Hui sitä uskonnon määrää! :D



Mutta nehän on kaikki "meidän uskovien juttuja, ei sinun lastasi varten". :(

Vierailija
24/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaa se 36-vuotias vanaha jakopää saaha oikeen ykkösluokan miehen... hah hah .. salli mun nauraa.:):) En muuten koskisi pitkällä kepilläkään moiseen tavaraan. Jos sut kunnolla tutkittais, niin sieltä alapäästä ainakin löytyisi jo kondylooma, herpes- ym virustartuntoja. Väljäkii jo olet varmasti kaikesta siitä rassaamisesta ja hävyn levittelystä. Vai että pitäis vielä kunnon mies löytää kun ite olet tollanen " tuhannen mulukun Maijja ". Tollaset vanahat kapakkaluntut ei pääse mihinkään vanhoista tottumuksistaan ja tavoistaan. Sen ovat monet kunnon miehet karvaasti huomanneet kun ovat hyvää hyvyyttään sellasen riskin ottaneet elämäänsä. Ei nimittään mene kovinkaan kauan kun entinen kapakkalunttu alkaa nostaa päätään ja se siitä sit. Joten pysy sä vaan mieluummin siellä kaltaistesi parissa ja jätä kunnon miehet rauhaan. Noihin sun vuosiisi mahtuu varmaan paljon sukupuolitauteja ja muuta sontaa:):)

Vierailija
25/25 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset





Nauroin kippurassa :D