Lue keskustelun säännöt.
miten niin partylite on verkostomarkkinointia??
Kommentit (3)
Lahden käräjäoikeus on todennut, että verkostomarkkinointi on laitonta Suomessa. Toiminta rikkoo rahankeräyslakia. Verkostomarkkinoinnin avulla yli 10 000 euroa tienanneet tuomittiin vankilaan. Alle kymmenen tuhatta tienanneet saivat sakkoa. Lisäksi joutuu korvaamaan valtiolle rikollisen toiminnan tuottaman hyödyn...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esimerkiksi Avon, Tupperware ja Mary Kay eivät ole tyypillisiä verkostomarkkinointiyhtiöitä vaan muistuttavat enemmän uoramyyntiyrityksiä Jon Taylorin luokitusten mukaan. Esimerkiksi Mary Kay Inc. markkinointisuunnitelma ei täytä verkostomarkkinoinnille ominaisia kriteerejä, vaan sen toiminta on enemmän suoramarkkinointia.
mitä siitä sitten?