Kopiotuote Suomalaisessa Menestysreseptissä
Joko katsoitte ensimmäisen jakson Suomalaisesta Menestysreseptistä?
Teaserissa näytettiin kun kauden aikana Sukula sanoo jollekin kilpailijalle että kopioitua tuotetta ei hyväksytä. Mikäköhän tuote kyseessä? Lieneekö se tuo ekassa jaksossa ollut pizzamuffinssi? Sellainen nimittäin on Amerikan Leijonanluola ohjelmassa ollut
Kommentit (39)
Ei kai Amerikassa ollut tuote vaikuta onko kopio suomessa
Vierailija kirjoitti:
Luulen että se on se pirtelö tai se pitsa muffinssi
Pizzan makuinen pirtelö kuulostaa uniikilta ja hieman ällöttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzan makuinen pirtelö kuulostaa uniikilta ja hieman ällöttävältä.
Pirtelö ei ollut pitsan makuinen
Eikös se puhunut nyhtölohen esittelijälle, joka oli ollut ennekin ja putosi pois kisasta?
Hieman särähti korvaan että pizza muffinin tekijä oli muka noin vaan keksinyt tuotteen itse... eiköhän idea ole tullut Jenkkilästä ja Leijonan Luolasta
Vierailija kirjoitti:
Eikös se puhunut nyhtölohen esittelijälle, joka oli ollut ennekin ja putosi pois kisasta?
Mun mielestä sitä teaserissa ollutta kopiotuote kommenttia ei näytetty vielä jaksossa. Eli tulossa myöhemmin. Siinä Sukula oli yksin, ei istunut tuomareiden vieressä
On muuten ihan paska ohjelma ja konsepti. Eihän noista tekeleistä ole ikinä mitään menestystä tullut. Sukula on muutenkin aivan kuoleman enkeli mille tahansa yritykselle.
Vierailija kirjoitti:
On muuten ihan paska ohjelma ja konsepti. Eihän noista tekeleistä ole ikinä mitään menestystä tullut. Sukula on muutenkin aivan kuoleman enkeli mille tahansa yritykselle.
Ainoat mitä oon nähnyt hyllyillä vielä on olleet ne Jemma säilykkeet ja Kalatassut. Muut jääneet pois tai en ainakaan itse ole nähnyt
Pirtelössä en nähnyt mitään innovaatiota
Se tuote joka yritti imitoida karjalaisia keitinpiirakoita on lähinnä irvailua karjalaisten perinteille. Hyi helv.
Boltsi, Rostis ja Fallero ovat ainakin edelleen kaupoissa. Falleroita ostan aika useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Hieman särähti korvaan että pizza muffinin tekijä oli muka noin vaan keksinyt tuotteen itse... eiköhän idea ole tullut Jenkkilästä ja Leijonan Luolasta
Ei kai tuollaisen keksiminen mitään ylitsepääsemättömiä henkisiä ponnistuksia vaadi?
Yleensähän kaikki ml. paljon monimutkaisemmatkin asiat keksitään maailmalla moneen kertaan toisistaan riippumattomasti - useimmiten kuitenkin vain yksi keksijä sattuu olemaan ideansa kanssa oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja harvoin kyse on siitä ensimmäisestä tyypistä. Muut vain painuvat unholaan arpaonnen sattuessa yhdelle hannuhanhelle.
Vierailija kirjoitti:
Se on pizzamuffini, ei yhdestä puhuta monikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Amerikassa ollut tuote vaikuta onko kopio suomessa
Kopio se on silti, voisi nyt oman tuotteen keksiä.
Nyhtölohi on jo kaupoissa ollut jonkin aikaa
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eikös jotain pizza muffineja, tai minipizzoja mitä lie ollut jo jotain 20v sitten? Tämä on varmasti tehty jo aiemmin.
Onko se siis se pitsamuffini. Aika noloa