Mullon masennus ja yksinäisyys ja tämän palstan ilkeys saa itkee mut joka kerta.
Kommentit (25)
Ja kaikilta muiltakin jossa saa anonyyminä kirjoittaa.
Turhaa itseäsi kiusaat.
ja ala käymään säännöllisesti, niin että tutustut ihmisiin. Siellä on tyystin toinen maailma kuin täällä. Ihmisistä välitetään ja lähimmäisenrakkaus on tärkeä asia.
¯\(°_o)/¯ mutta yritetään olla piittaamatta
kun en oo sillain uskovainen........
seurakunnan toiminta on ihan tosi suositeltavaa, siellä on esim. saunailtoja leirikeskuksissa, jotka on hienoja paikkoja. Lupaan että ne ei vaadi sua mihinkään kiusalliseen jeesushommaan.
Netissä kantsii etsiä muitakin paikkoja kuin tämä. Täällä on aika nuoria ja (sori vaan) aika suoraviivaisia ihmisiä, jotka on tosi hauskoja - mutta ei täältä ymmärrystä tai viisautta juuri löydy. Maalaisjärkeä senkin edestä.
Masentuneelle ihmiselle tämä on väärä paikka. Täällä halutaan pärjätä ja väittää että maailma ei ole hullu. Ei sellaista masentunut kestä. On tutkittu että masentunut näkee todellisuuden objektiivisemmin kuin terve.
Netissä kantsii etsiä muitakin paikkoja kuin tämä. Täällä on aika nuoria ja (sori vaan) aika suoraviivaisia ihmisiä, jotka on tosi hauskoja - mutta ei täältä ymmärrystä tai viisautta juuri löydy. Maalaisjärkeä senkin edestä.
suosituksia paikoista? t. nettiriippuvainen, tänään palstalla n. 8h
Siks oon yrittäny täältä tukea ehtiä.
Ei kai täällä mitkään teinit hengaa
seurakunnan toiminta on ihan tosi suositeltavaa, siellä on esim. saunailtoja leirikeskuksissa, jotka on hienoja paikkoja. Lupaan että ne ei vaadi sua mihinkään kiusalliseen jeesushommaan.
Netissä kantsii etsiä muitakin paikkoja kuin tämä. Täällä on aika nuoria ja (sori vaan) aika suoraviivaisia ihmisiä, jotka on tosi hauskoja - mutta ei täältä ymmärrystä tai viisautta juuri löydy. Maalaisjärkeä senkin edestä.
Masentuneelle ihmiselle tämä on väärä paikka. Täällä halutaan pärjätä ja väittää että maailma ei ole hullu. Ei sellaista masentunut kestä. On tutkittu että masentunut näkee todellisuuden objektiivisemmin kuin terve.
jos vielä sekoisin, mä nostan liitolta päiväärahaa toimeetulon turvaamikseksi, psykiatrit ovat parhaan hyvä vitsi.
Jos nyt niin hirveesti mt-ämmää ahdistaa, myy tietokoneesi ja osta saaduilla rahoilla lääkkeitä, joilla parantaa sitä nuppiasi? Ei sun elämä siitä parane että täällä roikut.
masennukseen syynkin...jos ihmisen perusasenne elämään on valittaa,ruikuttaa,vinkua ja torpata parannusehdotuksia niin sitten ei auta kuin muhia masennuksessa.Kukaan ei ystävänä tai puolisona tuollaista jaksa.
Hyvää loppuelämää!
Vai meinaa se 36-vuotias vanaha jakopää saaha oikeen ykkösluokan miehen... hah hah .. salli mun nauraa.:):) En muuten koskisi pitkällä kepilläkään moiseen tavaraan. Jos sut kunnolla tutkittais, niin sieltä alapäästä ainakin löytyisi jo kondylooma, herpes- ym virustartuntoja. Väljäkii jo olet varmasti kaikesta siitä rassaamisesta ja hävyn levittelystä. Vai että pitäis vielä kunnon mies löytää kun ite olet tollanen " tuhannen mulukun Maijja ". Tollaset vanahat kapakkaluntut ei pääse mihinkään vanhoista tottumuksistaan ja tavoistaan. Sen ovat monet kunnon miehet karvaasti huomanneet kun ovat hyvää hyvyyttään sellasen riskin ottaneet elämäänsä. Ei nimittään mene kovinkaan kauan kun entinen kapakkalunttu alkaa nostaa päätään ja se siitä sit. Joten pysy sä vaan mieluummin siellä kaltaistesi parissa ja jätä kunnon miehet rauhaan. Noihin sun vuosiisi mahtuu varmaan paljon sukupuolitauteja ja muuta sontaa:):)
Siellä on myös masentuneita ja varmasti enemmän vertaistukea kuin täällä.
Olen samaa mieltä mitä ylempänä todettiin, masentunut näkee maailman monesti todellisimmin kuin ns. tavis. Onko se parempi vai huonompi juttu, vaikea sanoa.
Minua myös usein harmittaa nettifoorumien ilkeys, mutta ovathan nämä monesti myös todella hauskoja.
Jos ap harrastat jotain tai diggailet tietynlaista musaa, niin etsi sen alan foorumi. Niillä heitetään läppää aiheen vierestäkin ja vauva-foorumin ilkeystaso on niin korkea ettei sitä varmaankaan ylitetä..
eli pyri provoksi, tuunaa itsestäsi trolli! Hekottelet sitten, kun kansa ryntää vastaamaan. Ehkä ruokit trollia silloin tällöin ja lisäät vettä myllyyn.
MT-ongelmista ja elämän vaikeuksista puhuisin jossain toisaalla, niillekin löytyy asiallisempia foorumeita.
sen useimmiten koen, suora ja hektinen. Joskus vain repeän nauruun johonkin tokaisuun, joka on just nappiin kaikessa suoruudessaan ja josta kuultaa syvä huoli asiasta. Lisäksi täällä on ollut valtavan upeita keskusteluita, joissa naiset todella auttavat pulassa olijaa. Upeita neuvoja juuri siihen hätään. Kiitos heille!
On myös muistettava, että kirjoittajat sanovat kaiken lyhyesti ja yleensä kiireellä. Silloin luettu saattaa kuullostaa ``kovalta`` verrattuna puheeseen. Lisäksi Suomen kieli on kovatyylistä verrattuna vaikka Ruotsin kieleen.
Joskus on suoranaista ilkeyttä ja monet vastaukset saattavatkin osua sitten juuri hänelle eikä aloittajalle. Silloin ei pidä ottaa asioita henk.koht.
Ap, maailma on kova kaikkia kohtaan eikä vain masentuneita kohtaan. Tiedän tämän kun pidin huolta masentuneesta lapsestani, joka parani. Sinulle kyllä sanoisin että tee ensin lenkki ulkona ennenkuin istut koneellesi ja katso mitä suuhusi panet. Molemmilla on uskomaton vaikutus mieleesi. Aurinkoista kevättä!
Onhan täällä muitakin ihmisiä kuin vain pärjääviä. Mistä täällä sitten saa puhua ettei saa lokaa niskaan?
Onhan täällä muitakin ihmisiä kuin vain pärjääviä. Mistä täällä sitten saa puhua ettei saa lokaa niskaan?
ei mistään. Niin se vaan on ollut ja tulee olemaan.
T. Liian kauan täällä palstaillut.
ainakin sinulla on terveempi tunne-elämä kuin niillä, jotka ovat tähän turtuneet.