IHANA tuo Xenian uusi asunto!!
Nyt kyllä täytyy sanoa, että olen ekaa kertaa pikkasen kade... Siis IHANA tuo Helsinkiläisyksiö!! Ok, lattiat olisi kivemmat leveänä tammilankkuna, ja en oikein tykkää kylpyhuoneen mustista (?) seinälaatoista.
Mutta muuten NIIIN ihana asunto. Varsinkin kaappitilaa paljon (ei koskaan voi olla liikaa), ja isot, ihanat ikkunat, kunnon ikkunasyvennyksineen. Vanha talo Hgin keskustassa!
Tahtoo kanssa! Miksi, miksi jotkut saa kaiken? Kauneutta, rikkautta, älyä?
Pitäkööt Xenia ne mummolaukkunsa, mutta minä tahtoisin kyllä tuon omistusasuntoyksiön Helsingistä!
Olen "vihreä" ekaa kertaa, ja tunnustan sen!
Paljonkohan tuo asunto on maksanut? Osaako joku AV:lla saada tämänkin selville...?
Kommentit (79)
Xeniasta on saanut pyöriä ja pyöriä, mutta ei ole poistettu!! Kun kaikki muut aloitukset järjestään poistetaan aina.
Olisko syynä ylistävävät kommentit ja tiedot Xenian hienosta asunnosta??
Ei osaa lukea saati sitten katsoa kuvia..ei muka ole uunia! Siinähän se on keittiössä oikealla puolella seinässä!
Todella kaunis asunto! Ja vielä oma.
Pienihän se on ja nyt sisustettukin. Mulla on 80 neliötä ja tuntuu jo pieneltä :) Ihan nätti kämppä, aika askeettinen vain tuo sisustus. Vähän vois pehmittää verhoilla, tauluilla ja kivemmalla matolla ja väreillä.
En tunne itse ketään, joka olisi edes opiskeluaikoinaan asunut solussa.
Mielestäni tuo on opiskelijan asunnoksi erittäin kiva, ilman mitään vähättelyä. Miksi sitä pitäisi oikein taivastellen kehua? Jos hän olisi muuttanut esimerkiksi omaan asuntooni (150 m2 kantakaupungissa) olisin saattanut niin tehdäkin. Nyt tyydyn toteamaan, että näyttää kivalta pikku asunnolta ja on varmasti omistajansa elämäntilanteeseen juuri sopiva.
Heh, on täällä idioottimaisia juttuja taas. Porukkaa trollailee sarvi limaisena mitä mieleen juolahtaa.
Suuri osa opiskelijoista asuu ainakin alkuvaiheessa solussa. Tämän voi tarkistaa vaikka katsomalla Hoasin sivuja ja arvioimalla, kuinka paljon niitä solukämppiä on. Vaikea uskoa, että joku onnistuu niin laput silmillä elämään opiskeluajan, ettei yhteenkään soluasujaan tutustu. Etenkään kun tämä sankari on tietysti myös supersosiaalinen kaiken muun ohella.
Niin kuin kaikki tällä foorumilla.
Ai niin, mutta tämä tyyppihän opiskeli tietysti Oxfordissa tai Harvardissa. Ennen sitä tarinaa kannattaa kuitenkin tarkistaa, miten ne opiskelijat asuvat...
Seuraan itse aktiivisesti Helsingin keskustan asuntomarkkinoita (yksiön etsintä käynnissä) ja kävin itse ko. kämpän näytössä. Sijaitsee Töölössä ja hintapyyntö oli muistaakseni joku 180 000e tuntumaan. Eri asia toki paljon sitten maksoi :)
Omistajalleen sopiva.
Mukavasti säilytystilaa. Vessa on ihan kiva, mutta ISOna miinuksena se, että siellä ei näytä olevan bidee-suihkua. Tykkään tummasta lattiasta, kun muu asunto vaalea. Mattovalinta on hyvä. Keittiön seinälaatoista en tykkää, mutta muuten kiva keittonurkkaus noin pienessä asunnossa.
Älä vähättele. Usein opiskelija asuu solussa.
Opiskelijakämpäksi oikein kiva
En tunne itse ketään, joka olisi edes opiskeluaikoinaan asunut solussa.
Toivottavasti ei laita liikaa kalusteita, niin tilan tunne säilyy...
Etsin itsekin asuntoa tällä hetkellä ja olen 100%:sen varma asunnon sijaitsevan Töölössä, olen siis nähnyt myynti-ilmoituksen, josta tiedot on peräisin. Ja hintapyyntö tosiaan oli tuota luokkaa, eihän sitä tiedä, paljonko lopullinen kauppahinta on ollut. :)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2013 klo 21:05"]
Hassua muuten, että TÄMÄ aloitus on saanut pyöriä ja pyöriä, mutta ei ole poistettu!! Kun kaikki muut aloitukset järjestään poistetaan aina.
Olisko syynä ylistävävät kommentit ja tiedot Xenian hienosta asunnosta??
[/quote]
Xeniasta on kirjoiteltu täällä paljon herjaavia ja häijyjä juttuja anonyymisti. Kai nyt kuka tahansa haluaa sellaiset vauvapalstoilta poistattaa? Minun mielestäni myös täysin oikeutetusti. Osa Xenia-ketjuista täällä ovat olleet tosi mautonta nettikiusaamista ja -häiriköintiä. Tämä ketju ei onneksi ole niin paha ja sen takia varmaan saanut pysyä.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.448297325217551.94384.120808867966400&type=1
Runeberginkatu 40
aika kallis. mutta toisaalta ilmeisesti taloyhtiössä remontit tehty ja vastike on pieni.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2013 klo 19:24"]
sisustus mun mielestä tosi kiva ja tyylikäs, mut se "persialainen" matto on vaan ihan kamala eikä käy sinne ollenkaan....
[/quote]Sama pisti silmään.
Tein hieman salapoliisityötä kun X:n osoite näkyi nyt uusilla verkkokaupan nettisivuilla. Oikotieltä sitten löytyi, että kyseinen asunto on myyty hintaa 217 000 eur. Todella ison lainan saanut X yksin!
Tuliko mieleen että asuntoa ei välttämättä ole rahoitettu 100% lainarahalla?
Itse tienaan noin 4000 euroa kuukaudessa ja takaajien kanssakin minulle luvattiin vain 150 000 euroa lainaa. Eli huimat säästöt tai iskän rahat täytyy hänellä olla mukana! Tai sitten todella todella suuret tulot..
Sulle joka tähän naurahdit tiedoksi, että Etu-Töölö on samalla tavoin Helsingin keskustaa kuin esim. Punavuori, Ullanlinna tai vaikkapa Kruununhaka