Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANA tuo Xenian uusi asunto!!

Vierailija
13.01.2013 |

Nyt kyllä täytyy sanoa, että olen ekaa kertaa pikkasen kade... Siis IHANA tuo Helsinkiläisyksiö!! Ok, lattiat olisi kivemmat leveänä tammilankkuna, ja en oikein tykkää kylpyhuoneen mustista (?) seinälaatoista.

Mutta muuten NIIIN ihana asunto. Varsinkin kaappitilaa paljon (ei koskaan voi olla liikaa), ja isot, ihanat ikkunat, kunnon ikkunasyvennyksineen. Vanha talo Hgin keskustassa!

Tahtoo kanssa! Miksi, miksi jotkut saa kaiken? Kauneutta, rikkautta, älyä?

Pitäkööt Xenia ne mummolaukkunsa, mutta minä tahtoisin kyllä tuon omistusasuntoyksiön Helsingistä!

Olen "vihreä" ekaa kertaa, ja tunnustan sen!

Paljonkohan tuo asunto on maksanut? Osaako joku AV:lla saada tämänkin selville...?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole kyseessä pappa betalar...

Vierailija
62/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huimat (?) vajaan 70.000 €:n säästöt!

Eiköhän tossa ole vähän liian vähän numeroita ollakseen "huima" säästö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 70 tonnia ei ole huima säästö? Kuinka monella 24-vuotiaalla on tuommoiset summat säästössä, kysyn vaan!

Vierailija
64/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, jollain taitaa olla hieman vääristynyt käsitys normaalien ihmisten raha-asioista. 70 000 on melkein keille tahansa TODELLA suuret säästöt. Etenkin 24-vuotiaalle, joka ei kuitenkaan kunnon palkkatyötä (blogi) ole kovin pitkään tehnyt. Minä en 3000 euron tuloistani pysty säästämään kuin about 5000 euroa vuodessa.

Vierailija
65/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on opiskelija, ei sillä mitään 70 000 e säästöjä ole.

Vierailija
66/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 17:11"]

No huh huh, jollain taitaa olla hieman vääristynyt käsitys normaalien ihmisten raha-asioista. 70 000 on melkein keille tahansa TODELLA suuret säästöt. Etenkin 24-vuotiaalle, joka ei kuitenkaan kunnon palkkatyötä (blogi) ole kovin pitkään tehnyt. Minä en 3000 euron tuloistani pysty säästämään kuin about 5000 euroa vuodessa.

[/quote]

No sitten on kyllä aika suuret menot sinulla.

Vierailija
67/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä lalitoimistossa töissä, olisiko ehtinyt olla muuallakin (sitä ennen kassana ainakin).

Vierailija
68/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lakitoimistossa

Vierailija
69/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että av:llä kulkee tällaisia pohattoja! Ajatus solussa asuvasta opiskelijasta on täysin vieras, ja 24-vuotiaalla korkeakouluopiskelijalla on ihan normaalia olla 70k euron säästöt.

Vierailija
70/79 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte että hänellä on 70000 säästöt? Siksi kun joku av-mamma sanoo niin, perustaen mielipiteensä sille miten hän itse on saanut pankista lainaa?

Vierailija
71/79 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etu-Töölössä!

Siis 30-50 neliöinen yksiö n. 240.000-300.000 eur.

Lisäksi vielä osassa isot putkiremontit tiedossa, jolloin uusitaan myös sähkövedot, tietoliikenne yms. Jolloin kulut vähintään 1000-1500 eur/neliö, eli voi sitten olettaa, että 40 neliön yksiöön tulee 40.000 euroa lisää maksettavaa.

Katsokaapa vain asuntoja Helsingin kantakaupungista. Xenia on maksanut ihan markkinahinnan.

En kyllä itse maksaisi Etu-Töölössä sijaitsevasta 33m2 asunnosta tuon verran, oma vuosi sitten ostettu asuntoni maksoi vain hieman enemmän kuin tuo ja on 10m2 isompi. Myös kantakaupungissa, paremmalla alueella vain.

Mutta Xenia taisi ostaa asuntonsa nopealla aikataululla, silloin ei välttämättä ole malttia etsiä sitä järkevintä sijoitusta.

Vierailija
72/79 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin itsekin asuntoa tällä hetkellä ja olen 100%:sen varma asunnon sijaitsevan Töölössä, olen siis nähnyt myynti-ilmoituksen, josta tiedot on peräisin. Ja hintapyyntö tosiaan oli tuota luokkaa, eihän sitä tiedä, paljonko lopullinen kauppahinta on ollut. :)

Vierailija
73/79 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se asunto oli todella pimeän ja ahtaan näköinen. Ainoa mistä tykkäsin oli ne korkeakiiltoiset kaapit, kaikki muu oli tosi synkkää ja alkeellisen näköistä. En ikinään olisi uskonut hänen tuollaista asuntoa ostavan! Tosin meillä ei kyllä sisustusmakukaan mene yksiin, en todellakaan tykkää 70-luvun punatiiliseinistä, enkä persialaisista kirjavista matoista, olen paljon raikkaamman ja puhtaamman oloisen sisutuksen kannattaja. Niin asunto kuin hänen makunsakin ovat tunkkaisia.

Vierailija
74/79 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto sijaitsee Töölössä ja myyntihinta oli jotain 220 000 euron paikkeilla. En muista enää tarkkaan, mutta sitä luokkaa.

Vierailija
75/79 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä bideesuihkua tarvitset? Ehkä kaikki ei ole yhtä ällöjä kuin sinä. Töölö on kiva paikka olla jos nyt siellä on :)

Vierailija
76/79 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 18:40"]

Mihin sinä bideesuihkua tarvitset? Ehkä kaikki ei ole yhtä ällöjä kuin sinä. Töölö on kiva paikka olla jos nyt siellä on :)

[/quote]

Kyllä bideesuihku on kiva vessakäynnin yhteydessä. Oletpa tosi kohtelias.

Vierailija
77/79 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo iso parisanky "kunniapaikalla" ei oikein sovi noin pieneen asuntoon. Jos sijoittaisi sen hieman syrjemmalle, niin veisi vahemman tilaa. Jonkinlainen sangynpeite olisi kiva.

Kun asuin yksiossa, mulla oli tyylikkaasta sisustuskankaasta ommeltu "huppu" joka tavallaan naamioi sangyn huonekaluksi jonka paalla voi vaikka istua mukavasti, siihen paalle laitoin ison kasan kaikenlaisia varikkaita tyynyja. Kokonaisuudesta tuli tosi kivan nakoinen.

Vierailija
78/79 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän pieni koppero. Ahdistuisin tuolla.

Vaikka onhan nuo pinnat nätit ja sijainti varmaan tosi hyvä. Mutta silti en osaisi elää tuollaisessa pikku kopissa.

Vierailija
79/79 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asunto näyttää sisutettuna ihan vastaanottohuoneelta johonkin alamaiilman tattoo liikkeeseen..ja tuo talo Runeberginkadulla on tosi vanha ja nuhjuinen..:(