Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ihmetyttää Nolot vartalot todella. Miten ne

Vierailija
12.01.2013 |

ihmiset voi suostua kuvauksiin? Eilenkin virtsankarkailusta kärsivä peritavallinen keski-ikäinen perheenäiti asettui jalat levällään gynekologin tuoliin ja sitten sen pillua, pardon my french, sorkittiin oikein lähikuvassa.

Ja parempi niin, hyvä kehityshän tämä on, mutta onko briteissä häveliäisyys ottanut viime vuosina jättiharppauksia löysempään suuntaan? Täällä Suomessa on vaikea kuvitella vastaavaa ohjelmaa. Saako ne siitä hirveästi rahaa vai miten tuo on mahdollista?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas järkyttyi. Kanavasurffasin toisella silmällä ja joku nainen siellä oli intialaisella tohtorilla, sitten kun palasin takaisin kanavalistaa, siinä oli koko television kokoinen kuva pillusta ja tohtorin kumikäsineinen sormi juuri työntymässä peräaukkoon. Meidän alakouluikäiset lapset oli onneksi keskittyneitä kokoamaan leegojaan. Tuli todella paha olo sen naisen puolesta, sillä täytyy olla karmea taloudellinen hätä, että se on suostunut tuohon. 

Vierailija
2/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 09:36"]

Ap tässä taas järkyttyi. Kanavasurffasin toisella silmällä ja joku nainen siellä oli intialaisella tohtorilla, sitten kun palasin takaisin kanavalistaa, siinä oli koko television kokoinen kuva pillusta ja tohtorin kumikäsineinen sormi juuri työntymässä peräaukkoon. Meidän alakouluikäiset lapset oli onneksi keskittyneitä kokoamaan leegojaan. Tuli todella paha olo sen naisen puolesta, sillä täytyy olla karmea taloudellinen hätä, että se on suostunut tuohon. 

[/quote]

Oikeesti?! Ehkä mä oon ihan tyytyväinen siihen, ettei mulla oo telkkaria... Voi herra jeesus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolot vartalot on yksi lemppariohjelmistani. Kerrankin ohjelma, jossa näytetään aitojen ihmisten aitoja ongelmia rehellisesti. Sitä tuntee itse olevansa näiden omien ongelmiensa kanssa edes jokseenkin normaali, kun katselee minkälaista vaivaa sitä voisi olla.

Vaikka UK:ssa julkista terveydenhuoltoa onkin, se on aika tehotonta ja hidasta (vähän kuin Suomessakin) ja sitä toteuttavat melkoisen epämotivoituneet yleislääkärit.

Jos sulla oikeasti on elämääsi haittaava, vakava sairaus/ongelma, kyllä sitä mieluusti menee itseään tutkituttamaan kalliimmalle yksityislääkärille, joka mieluusti on vielä erikoistunut ongelmaasi. Ja tämähän taas briteissä maksaa aivan mielettömästi. Jolloin siis kynnys asettua julkiseksi koekaniiniksi kameroiden eteen ei ole enää niin suuri: saahan siitä palkaksi ilmaiset tutkimukset, leikkaukset, lääkkeet ja seurannan. Ja harvemmin ne operaatiot epäonnistuvat kameroiden kuvatessa.

Vierailija
4/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on periaatteessa samaa mieltä kuin 18 ja minusta on oikeasti mahtavaa, että tuollaisia tabuaiheita käsitellään. MUTTA kyllä siinäkin nyt herrajumala jokin raja voisi silti olla... En ymmärrä mikä lisäarvo on sillä, että näytetään lähikuvassa miten sormi työnnetään peräaukkoon. Tulee sellainen olo, että tuo menee tirkistelyn ja ihmisten hädän hyväksikäyttämisen puolelle. Samassa ohjelmassa kuvattiin aikaisemmin lähikuvassa jotain tälipattia peniksen päässä ja se oli ihan ok, siinä oikeasti katsoja näki ja oppi että miltä sellainen näyttää ja peniksestä näkyi vai osa. Mutta mitä opitaan siitä että keski-ikäisen naisen pillu on levällään äärimmäisssä lähikuvassa ja samalla tungetaan sormea peräaukkoon?

Vierailija
5/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2013 klo 14:02"]

Minä luulin, että se oli kunnon mies :(

[/quote]

:D Hirveä pettymys! Kyllä sä silti voit siitä märkiä unia nähdä vaikka se onkin homo..

Vierailija
6/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt tätä ohjelmaa. Tai pikemminkin niitä ihmisraukkoja. Briteissä on pakko olla älyttömän kallis julkinen terveydenhoito/ ei kaikille saatavilla tai sitten heille maksetaan tuossa ohjelmassa esiintymisestä huima summa. Outoa että häpeilee vaivaansa ja kärsii siitä vuosia ja sitten menee kaikkien nöhtäville telkkaan. En tajua.

Vierailija
7/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suostuu ihan sen vuoksi, että ne saavat siitä "palkaksi" ilmaisen hoidon. Monelle se on niin iso asia että suostuu mihin tahansa. Niin ja tietysti sen että heidät otetaan tosissaan ja tosi kovat ammattilaiset hoitaa heidän ongelmansa.

Vierailija
8/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 10:14"]

Olen ihmetellyt tätä ohjelmaa. Tai pikemminkin niitä ihmisraukkoja. Briteissä on pakko olla älyttömän kallis julkinen terveydenhoito/ ei kaikille saatavilla tai sitten heille maksetaan tuossa ohjelmassa esiintymisestä huima summa. Outoa että häpeilee vaivaansa ja kärsii siitä vuosia ja sitten menee kaikkien nöhtäville telkkaan. En tajua.

[/quote]

Mun käsittääkseni Britanniassa terveydenhuolto on ilmaista (pl. hammashuolto) ja lääkkeet todella halpoja.

Vierailija
9/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta oisko siinä kyse myös siitä, että ohjelmassa mennään suoraan yksityislääkäreille, kun taas jukisen terveydenhoidon parissa sitä noloa ongelmaa joutuisi näyttelemään perusterveydenhuollossa hoitajille ja tk-lääkäreille ennen kuin mahdollisesti saisi lähetteen eteenpäin? Siis jos brittien julkinen puoli on yhtään samalla periaatteella toimiva kuin Suomessa. Siinä mielessä ymmärrän, että jos ohjelma lupaa kerralla hoitaa asian kuntoon ja jos valmiiksi tietää, että lääkäri ottaa vaivan tosissaan, niin ehkä on helpompi ylittää se kynnys, että menee näyttämään vaivaansa?

Vierailija
10/25 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te koskaan miettineet sarjan potilaiden demografisia piirteitä? Eipä siellä itseään tutkituta ne kansan rikkaimmat ja menestyneimmät. Työtöntä, sairasta, eläkeikäistä, kouluttamatonta, mamu-taustaista, monilapsista...sellaisiahan ne potilaat pääasiassa ovat = eli just niitä, joilla ei ole rahaa tutkituttaa itseään erikoislääkäreillä....saati sitten maksaa mahdollisia lisätutkimuksia tai toimenpiteitä. Lasku voi olla mittava, eikä siltikään löydy välttämättä helpotusta ongelmaan.

Win-win-tilanne siis yhtälön kaikille osapuolille. Maan alempi kansanluokka saa ilmaista terveydenhoitoa ja tv-sarjaan saadaan mielenkiintoista materiaalia.

Vierailija
11/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeita ihmisiä.

Vierailija
12/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin ihmetellyt..siis eniten sitä, että siinä ohjelmassa ne ihmiset häpeää oikeesti tosi paljon niitä vaivojaan eikä oo suunnilleen kehdannu kertoa kenellekkään niistä ennen ja sitten ne kuitenkin menee telkkariin kertomaan ja näyttämään nitä tuhansille ihmisille?? en ymmärrä :D

Vierailija
13/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin ihmetellyt..siis eniten sitä, että siinä ohjelmassa ne ihmiset häpeää oikeesti tosi paljon niitä vaivojaan eikä oo suunnilleen kehdannu kertoa kenellekkään niistä ennen ja sitten ne kuitenkin menee telkkariin kertomaan ja näyttämään nitä tuhansille ihmisille?? en ymmärrä :D

Pakko olla tyyliin saat 10 000 puntaa, jos... Toisaalta eilenkään kukaan niistä ei vaikuttanut erityisen nololta. Se vanha heppukin esitteli tyytyväisenä muniaan että pumppu pitää löytää vain täältä kiveksestä *kaiveli kiveksiään* ja kas, näin kusi valuu.

Voisiko olla niin, että kun on tarpeeksi rasittava tai muuten elämää määrittelevä asia, sitä jotenkin tottuu lopulta esittelemään sitä kaikille. Vähän sama kuin imettäessä naiset ei epäröi kiskaista tissiä esiin julkisella paikalla. Mummoni tärkein puheenaihe kaikkien puolituttujenkin kanssa oli ummetus.

Vierailija
14/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaakos briteissä olla miten kallista tuommoiset lääkärikäynnit? jos ei ole aiemmin vaan ollut varaa lekuriin + tuosta saa sitten kohtuulliset korvauksenkin varmasti. SILTI ei itse pystyisi.

Vierailija
15/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaakos briteissä olla miten kallista tuommoiset lääkärikäynnit? jos ei ole aiemmin vaan ollut varaa lekuriin + tuosta saa sitten kohtuulliset korvauksenkin varmasti. SILTI ei itse pystyisi.

Vierailija
16/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne elävät vuosia häpeissään vaivojensa kanssa ja eivät viitsi mennä lääkäriin, mutta telkkariin kyllä.

Ja miksi kaikissa brittiläisissä terveysohjelmissa on tuo Christian Jessen?

Vierailija
17/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aamuisin kiimaisten naisten jono.

Vierailija
18/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten Suomessa.

Vierailija
19/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aamuisin kiimaisten naisten jono.

Kyseinen tohtori on nimittäin avoimesti homoseksuaali.

Vierailija
20/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, että kerranki oikeasti näytetään noita ongelmia eikä piilotella niitä. Näytetään myös, että niistä vaivoista voi päästä eroon ja se varmasti auttaa monia. Silti ihmettelen minäkin, että miten ne jotkut tuohon suostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan