Kuinka tärkeää miehelle on saada yöksi viereensä alaston nainen halittavaksi ja pantavaksi?
Kommentit (15)
Miksi se olisi tärkeää, jos olet tervekätinen mies?
On mulla käsi vasen ja näin käy käsi vasen .... on mulla käsi oikea ja näin käy käsi oikeakin"
Aika tärkeetä varmaankin, kun valmis sentakia uhraamaan ihan kaiken.
Aamulla on paljon levänneempi olo, jos on saanut illalla nuolla ja nussia halukasta neitoa. Yöunikin on paljon rauhallisempaa, kun vieressä on lämmin nainen.
Mikä haliminen?
Pelkkä nussiminen. Ei muuta.
T.miäs
Vierailija kirjoitti:
Aamulla on paljon levänneempi olo, jos on saanut illalla nuolla ja nussia halukasta neitoa. Yöunikin on paljon rauhallisempaa, kun vieressä on lämmin nainen.
Aamulla muutama uusinta
Vierailija kirjoitti:
Neitokin on hyvä, mutta varattu DI:n rouva paljaalla on paras. Mieheltään saa statuksen ja minulta tyydytyksen.
No on kai se nainen aika tärkeä jos haluaa naista panna.
Niin tärkeää, etten ole siitä edusta tinkinyt. Naida ei tartte joka ilta, mutta halata tarvitsee. Menty aina samaan aikaan nukkumaan.
Kyllä se aika tärkeää on.
Panot on vaan jäänyt nykyään vähemmälle vaikka vaimo sängyssä makaakin.
Otsikon maalaama tilanne ei alkuunkaan riitä minulle, ei vaikka nainen olisikin nuori l0+ teininainen, hoikka (BMI alle 20), tatuoimaton (täysin), pitkähiuksinen (aidolla värillä), rakenteeltaan siro ja perusluonteeltaan feminiini.
Mutta mieluummin otan sellaisen, kun käytän kättäni.
Mukavaa oli herätä nuoren miehen vierestä runkkaamiseen. M+M
Voin mennä aloittajan viereen alasti makaamaan ilman seksiä että voi mua halia mutta ei ilmaiseksi
Otsikon maalaama tilanne ei alkuunkaan riitä minulle, ei riitä vaikka nainen olisikin nuori l0+ teininainen, hoikka (BMI alle 20), tatuoimaton (täysin), pitkähiuksinen (aidolla värillä), rakenteeltaan siro ja perusluonteeltaan feminiini. Mutta mieluummin otan sellaisen, kun käytän kättäni.
Melko tärkeää, mutta ei hinnalla millä hyvänsä.