Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ihmetyttää Nolot vartalot todella. Miten ne

Vierailija
12.01.2013 |

ihmiset voi suostua kuvauksiin? Eilenkin virtsankarkailusta kärsivä peritavallinen keski-ikäinen perheenäiti asettui jalat levällään gynekologin tuoliin ja sitten sen pillua, pardon my french, sorkittiin oikein lähikuvassa.

Ja parempi niin, hyvä kehityshän tämä on, mutta onko briteissä häveliäisyys ottanut viime vuosina jättiharppauksia löysempään suuntaan? Täällä Suomessa on vaikea kuvitella vastaavaa ohjelmaa. Saako ne siitä hirveästi rahaa vai miten tuo on mahdollista?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on vaivannut koko iän. En voi ulostaa kuin kotona, siinä menee tunti aikaa, ja saan kakattua ehkä kaksi kertaa viikossa. Olen pitänyt tota vaan jotenkin normaalina tai mun ominaisuutena, mutta kun emätin lopsahti ulos isolla hädällä ja menin lääkäriin, laitettiin tutkimukset, ja selvisi, että mulla on suolessa rakenteellinen vika (suolentuppeuma).

Tavallaan sitä on hävennyt tätä juttua koko elämänsä, kaikki etelänmatkat, seurustelusuhteet, kimppakämppäämiset, työpaikat, ilman että on edes tiennyt, että on mitään vikaa. Nyt kun on dg, olen virallisesti persevikainen, niin asiaan on pakko suhtautua eri tavalla.

Siis ensinnäkin on paljon ihmisiä, joilla on sama vaiva. Kaikkia nolottaa yhtä paljon. Monikaan ei tiedä tästä mitään, en mäkään tiennyt. Eli tietyllä tavalla on tosi hyvä, jos saa valistettua ihmisiä, että jos oikeasti et vaan voi mennä kakalle, niin kannattaa mennä lääkäriin, koska voi olla jotain vialla. Moni varmaan menee noihin ohjelmiin ihan auttaakseen samasta vaivasta kärsiviä.

Toisaalta mun suolesta on otettu magneettikuvassa liikkuvaa kuvaa, jossa ponnistan tavaraa ulos, ja sitä kuvanauhaa katselee yksi jos toinenkin asiantuntija jossain hoitokokouksessa. Ja joudun täyttelemään lappuja, joissa selostan, montako lusikallista minkäkinlaista "suolieritettä" tulee, näitä ei siis mitenkään enää voi pitää häveliäänä yksityisasiana, muuten alkaa vaan itkettää. On valittava joko itku tai sitten hysteerinen nauru. Asian julkistaminen, vitsit voi olla ainoa tapa käsitellä asiaa, jota ei enää voi peitellä tai pitää yksityisenä.

En ehkä silti menisi tositeeveeohjelmaan. Mutta olen kertonut monille tuttavilleni, vitsaillen, ja he ovat saaneet hyvät naurut koettelemuksistani.

Vierailija
22/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen tohtori on nimittäin avoimesti homoseksuaali.

Nyt ei kyllä homotutka piipannut yhtään! Onko enää heteromman oloista miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miks kaikki homot on sellasia naismaisia?"

Vierailija
24/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen  tullut nolojen vartaloiden jakso missä naisen emätin kuulemma oli maltava herätti hiukan ajatusta voiko olla niin vai puhutaanko ohjelmasta vaan omin sanoin muille jotka eivät valvo yöllä ja katso niitä vai näkeekö ne jälkikäteen ?

Vierailija
25/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2013 klo 12:59"]

Kylläpä vaan oli homomaisia piirteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän