Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on
tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.
Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?
Kommentit (425)
että missään olosuhteissa mikään ei ole enää mahdollista ja että mä olen oikeassa parisuhteessa, johon ei mahdu muita eikä koskaan häntä. Käskin jatkaa avioliittoa, kun kerran vaimo antoi anteeksi. M pyysi minulta anteeksi mutta mä en vastannut antavani anteeksi. Ainoa myönteinen, mitä mä vastasin, oli vastaus kysymykseen, että eikö meidän suhde ollut aika antoisa suhde. Olihan se, ja se voisi olla nyt hauska muisto menneisyydestä ilman sitä oheispaskaa, mitä siihen liittyi. Ja kyllä, mä pyysin, että hän ei enää ota minuun yhteyttä. ap
"Jätä minut rauhaan, en halua kuulla sinusta enää ikinä", toistuvasti?
Se, että lähdit taas tuolle linjalle, missä viestittelet Mickelle ja myönnät, että suhteenne oli antoisa, on kipeää. Egosi ei ilmeisesti pysty tekemään lopullista pistettä suhteelle, sillä se kaipaa huomiota ja imartelua.
Kihlattua kohtaan reiluinta olisi vihdoin hankkia estopalvelu Micken numerolle ja olla koskaan vastaamatta mihinkään - jos jotain kautta yhteydenottoja vielä tulee, niin sitten suoraan välittämään ne vaimolle ja poliisille.
Se, ettei muka voi hankkia estopalvelua tai ettei voi olla vastaamatta viesteihin tai olla hankkimatta lähetymiskieltoa, on pelkkä tekosyy.
Ymmärrän nyt paremmin kihlattusi tuntemaa luottamuspulaa.
että tämä Muru on joku oikea ihminen? Joku chic lit -kirjailija (tai wannabe) testailee mahdollisia juonikuvioita mammoihin.
Ap, minusta sinun pitäisi kehittää murun persoonaa vähän vielä. On ihan ok, että päähenkilö on herttainen, mutta ei nyt ihan noin naiivi ole kukaan 26-vuotias enää. Noin bimboon päähenkilöön on tosi vaikeaa samaistua, vaikka kuinka yrittäisi tuoda esille hänen herttaisuuttaan.
että tämä Muru on joku oikea ihminen? Joku chic lit -kirjailija (tai wannabe) testailee mahdollisia juonikuvioita mammoihin.
Ap, minusta sinun pitäisi kehittää murun persoonaa vähän vielä. On ihan ok, että päähenkilö on herttainen, mutta ei nyt ihan noin naiivi ole kukaan 26-vuotias enää. Noin bimboon päähenkilöön on tosi vaikeaa samaistua, vaikka kuinka yrittäisi tuoda esille hänen herttaisuuttaan.
ennen kuin kukaan ehtii riemastua...
ihan yhtä pöllö? Joskus ostin matkalukemiseksi ja jäi kesken, kun en kestänyt sitä lapsellisuutta.
Ei se suhde siihen kaadu, jos muutaman kuukauden on toisessa paikassa. Ja jos kaatuu, niin ei se sitten niin hyvä suhde ollutkaan. Netti on olemassa, lentokoneet kulkee.
voisko tää muru nyt avata että mikä kihlatussa ja tässä parisuhteessa nyt on niin ihanaa ja hyvää? Kuulostaa hemmetin ahdistavalta. Toinen ylimustasukkanen kontrollifriikki ja toinen naiivi huomionkipeä prinsessa. Oikeasti, kuka tasapainoinen aikuinen mies marisee ikävää eikä antais puolison lähteä lyhyelle työkomennukselle, ja kuka tasapainoinen aikuinen nainen tekstailee kuspään raiskariexän kanssa ja lepertelee suhteen olleen antoisa?? Puhumattakaan muista jutuista mitä nää hurmaavat avioon aikovat aikuiset vakavassa parisuhteessaan puuhaavat.
Se, että hän salaa asioita, on ikävä yllätys, ei oletus. Ja se viimeinen kerta; mulla oli juuri päättynyt suhde, mukava, spontaani, vastuista vapaa suhde. En mä siinä vaiheessa pystynyt miettimään mitään muuta, kuin että siinä mun edessäni on se sama ihminen kuin siihen asti ja mun pitää lähettää se pois.
ap
Murulogiikkaa parhaimmillaan =D
varattuihin en kosken pitkällä tikullakaan, mutta kun en halunnut hyväksyä sitä tosiasiaa että mies hyvin mahdollisesti on naimisissa niin sain panna, ja koska olin jo pannut niin ei ollut mitään väliä vaikka paljastuikin että mies on naimisissa =D
Voi muru, susta tulisi loistava poliitikko
Muru ei voi millään myöntää itselleen, että Micke kusetti sitä. Murun pitää jotenkin saada todistettua itselleen, että merkitsi Mickelle jotain. Tuollainen ylpeys johtaa vain Micken kaltaisten kusipäiden uhriksi uudestaan ja uudestaan. Sehän vain kokeili kepillä jäätä, kun alkoi vihjailla rakastuneensa Muruun. Ja itserakas tyttö menee tohon ansaan. Been there, done that...
Se, että hän salaa asioita, on ikävä yllätys, ei oletus. Ja se viimeinen kerta; mulla oli juuri päättynyt suhde, mukava, spontaani, vastuista vapaa suhde. En mä siinä vaiheessa pystynyt miettimään mitään muuta, kuin että siinä mun edessäni on se sama ihminen kuin siihen asti ja mun pitää lähettää se pois.
ap
Murulogiikkaa parhaimmillaan =D
varattuihin en kosken pitkällä tikullakaan, mutta kun en halunnut hyväksyä sitä tosiasiaa että mies hyvin mahdollisesti on naimisissa niin sain panna, ja koska olin jo pannut niin ei ollut mitään väliä vaikka paljastuikin että mies on naimisissa =D
Voi muru, susta tulisi loistava poliitikko
pitää päästää kavereineen kaljalle....
Vaikka ET sekaannu missään tapaukessa naimisissa oleviin miehiin!
Mutta juuri sen takiahan murua voi surutta haukkua, kun se ei ole aito ihminen kuitenkaan.
Älä painosta murua, älä hauku feikiksi, älä vie meiltä henkistä nyrkeilysäkkiämme-
Kyllä mä naimisissa olevien kanssa juttelen. Ihan nii tiukat rajat mulla ei ole.
ap
pitää päästää kavereineen kaljalle....
Vaikka ET sekaannu missään tapaukessa naimisissa oleviin miehiin!
kihlatun sairaalapaperit, joissa oli jotain yliannostuksesta? Tää multa on mennyt täysin ohi!
Ehkäisy taas on yhtä lailla minunkin vastuulla, eikä vauva olisi ollut katastrofi.
ap
Mutta et sitä vastuuta ottanut. Valitit vain täällä kuinka mies sählää ehkäisyn kanssa.
Lisäksi kirjoitit vaikka kuinka monta kertaa, ettei vauva sovi elämäntilanteeseesi nyt.
Mä en usko että teidän suhde kestää etäsuhteena. Sä et pysty olemaan uskollinen, ettekä te pysy yhdessä ilman seksiä.
Mulla jää tänne mies, jota mä rakaatan, enkä varmasti petä. Ero ei ole mukava asia, mutta me voidaan tavata senkin aikana, ja sehän se mukavaa onkin, pakollisen eron jälkeen.
ap
Mä en usko että teidän suhde kestää etäsuhteena. Sä et pysty olemaan uskollinen, ettekä te pysy yhdessä ilman seksiä.
kihlatun sairaalapaperit, joissa oli jotain yliannostuksesta? Tää multa on mennyt täysin ohi!
oli numerokoodeja. Nainen kyseli mitä ne tarkoittivat. Kokaiinin tai vastaavan yliannostusta ja päävammaakin kai tarkoittivat. Aika pian selvisi että nainen oli muru. Poikkis oli ollut bilettämässä ja saanut ehkä liian puhdasta...
vähän kesti, mutta löytyi =)
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1733196/mikahan_sair…
Hyvähän se on että ap on mielestään onnellinen
ja hyvässä suhteessa. Miksi se pitää kyseenalaistaa?
Se, että lähdit taas tuolle linjalle, missä viestittelet Mickelle ja myönnät, että suhteenne oli antoisa, on kipeää. Egosi ei ilmeisesti pysty tekemään lopullista pistettä suhteelle, sillä se kaipaa huomiota ja imartelua.
Kihlattua kohtaan reiluinta olisi vihdoin hankkia estopalvelu Micken numerolle ja olla koskaan vastaamatta mihinkään - jos jotain kautta yhteydenottoja vielä tulee, niin sitten suoraan välittämään ne vaimolle ja poliisille.
Se, ettei muka voi hankkia estopalvelua tai ettei voi olla vastaamatta viesteihin tai olla hankkimatta lähetymiskieltoa, on pelkkä tekosyy.
Ymmärrän nyt paremmin kihlattusi tuntemaa luottamuspulaa.