Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
341/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän muru ei suostu uskomaan että poikaystävä jotenkin yrittäisi määräillä ja pomotella ja hallita... Ihan aluksi ei olisi millään uskonut että M olikin naimisissa.. Ei halunnut uskoa että kihlatun sairaalareissu johtui huumeiden yliannostuksta, kunnes löysi sairaalapaperit (ja senkin jälkeen selittelee että vain yksittäistapaus......) Muistaakseni on ollut jtn muutakin mitä muru täällä ihmettelee, viisaat naiset (ja miehet?) av:lla kertovat miten asia on, muru ei millään usko, ja lopulta paljastuu että av oli oikeassa... Eikö muru itse näe tätä kaavaa?

Vierailija
342/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ongelmia , kun suhteen kulmakivi eli seksi on poissa kuvioista tai ei oikein toimi. Ihan sekaisinhan siinä menee, hyvänen aika. Mutta hei, onhan yksi asia, jossa muru on ollut paras...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämäkin nyt sitten tarkoittaa. Elämä ei ole sekaisin, jos seksistä on taukoa. Vaan kun ajatellaan parisuhdetta yleensä, niin onhan seksi sen tärkein osa-alue, rakkauden lisäksi. Ei ole mielestäni parisuhdetta, jos ei ole seksiä. Kyse on silloin kaveruudesta, kämppiksistä. Kuka voisi väittää, että suhteen parasta aikaa on ollut se, kun seksiä ei ole ollut? Parhaaseen aikaan taas liittyy yleensä hyvä seksielämä. Jos olette eri mieltä, kysykää miehiltänne. En ole tavannut miestä, jota ei kiinnostaisi seksi, jatkuvasti.

ap

on ongelmia , kun suhteen kulmakivi eli seksi on poissa kuvioista tai ei oikein toimi. Ihan sekaisinhan siinä menee, hyvänen aika. Mutta hei, onhan yksi asia, jossa muru on ollut paras...

Vierailija
344/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kumppanuus tai ystävyys, tai miten sen nyt muotoilisi, ei kuitenkaan suinkaan seksi. Seksi ei pidä mitään liittoa kasassa kymmeniä vuosia eikä pelkkä rakkauskaan aina kestä.

Toki seksi on tärkeää meilläkin, mutta ei missään tapauksessa se tärkein elementti.

Vierailija
345/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämäkin nyt sitten tarkoittaa. Elämä ei ole sekaisin, jos seksistä on taukoa. Vaan kun ajatellaan parisuhdetta yleensä, niin onhan seksi sen tärkein osa-alue, rakkauden lisäksi. Ei ole mielestäni parisuhdetta, jos ei ole seksiä. Kyse on silloin kaveruudesta, kämppiksistä. Kuka voisi väittää, että suhteen parasta aikaa on ollut se, kun seksiä ei ole ollut? Parhaaseen aikaan taas liittyy yleensä hyvä seksielämä. Jos olette eri mieltä, kysykää miehiltänne. En ole tavannut miestä, jota ei kiinnostaisi seksi, jatkuvasti.

ap

Kyllä miestäni kiinnostaa seksi, tietenkin, mutta ei se ole tärkein meidän suhteessa.

Miehellenikin tällä hetkellä tärkeintä on minun vointini, ja sitä että meillä on läheisyyttä, ja että puhumme asioista, ja että meille on tulossa lapsi...

Aika inhottava mielestäni ajatus että tämä odotusaika oli miehen mielestä kurjinta aikaa suhteessamme koska ei saa seksiä!

(Joo, ei ole pakko elää odotusaikana ilman seksiä, alussa oli vain niin törkeän paha olo ja vieläkin vaikka puoliväli on ohitettu tulee oksennus välillä, puhumattakaan liitoskivuista ja supistuksista joiden takia olen jo sairaslomalla)

Että kyllä meillä ihan parisuhde on, vaikka seksiä nyt ei ole, eikä tule ehkä olemaan vielä vähään aikaan.

Hölmö pikku tyttö =D

Vierailija
346/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämäkin nyt sitten tarkoittaa. Elämä ei ole sekaisin, jos seksistä on taukoa. Vaan kun ajatellaan parisuhdetta yleensä, niin onhan seksi sen tärkein osa-alue, rakkauden lisäksi. Ei ole mielestäni parisuhdetta, jos ei ole seksiä. Kyse on silloin kaveruudesta, kämppiksistä. Kuka voisi väittää, että suhteen parasta aikaa on ollut se, kun seksiä ei ole ollut? Parhaaseen aikaan taas liittyy yleensä hyvä seksielämä. Jos olette eri mieltä, kysykää miehiltänne. En ole tavannut miestä, jota ei kiinnostaisi seksi, jatkuvasti. ap

eikä takana ole pitkää suhdetta.

Kaikki miehet eivät halua jatkuvasti seksiä. Sillä myös miehet vanhenevat, lapsiperheissä voi olla vaikeuksia jaksamisen ja yhteisen ajan suhteen, joskus työ kuluttaa jne. Tämä vastauksena naiviin väittämääsi, että mies haluaisi aina ja jatkuvasti seksiä.

Nuoret miehet haluavat keskimäärin enemmän ja useammin kuin vanhemmat miehet. Ja kun olet itse vielä nuori ja miesystäväsi nuoria, on kokemuksesi melko rajoittunut.

Vanhemmiten suhteen painopiste muuttuu.

Ja usein suhteen arkipäiväistyessä seksin määrä vähenee.

Ja koska melko varmasti tulet nämä yllä esitetyt asiat kieltämään sanon näin, että teille ei välttämättä käy näin - saatatte olla se tilastollinen kuriositeetti, joka nai intohimoisesti ja usein silloinkin kun lapset valvottavat ja vaativat paljon ja vielä eläkeiässäkin himoitsette jatkuvasti toisianne. Sehän olisi todella ihanaa, sillä seksi on parisuhteen liima, mutta hyvin harvat jaksavat himoita omaa puolisoa vuosikymmenestä toiseen.

Sinäkin olet jo tämän kokenut, vaikkei suhteenne kovin vanha olekaan.

Vierailija
347/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsit sanomani väärinpäin. En väittänyt, että suhteen kurjinta aikaa on se, kun ei ole seksiä, vaan että kun muistellaan parisuhteen parasta aikaa, mitä todennäköisimmin silloin on ollut myös tyydyttävä seksielämä.

ap

Mitähän tämäkin nyt sitten tarkoittaa. Elämä ei ole sekaisin, jos seksistä on taukoa. Vaan kun ajatellaan parisuhdetta yleensä, niin onhan seksi sen tärkein osa-alue, rakkauden lisäksi. Ei ole mielestäni parisuhdetta, jos ei ole seksiä. Kyse on silloin kaveruudesta, kämppiksistä. Kuka voisi väittää, että suhteen parasta aikaa on ollut se, kun seksiä ei ole ollut? Parhaaseen aikaan taas liittyy yleensä hyvä seksielämä. Jos olette eri mieltä, kysykää miehiltänne. En ole tavannut miestä, jota ei kiinnostaisi seksi, jatkuvasti. ap

Kyllä miestäni kiinnostaa seksi, tietenkin, mutta ei se ole tärkein meidän suhteessa. Miehellenikin tällä hetkellä tärkeintä on minun vointini, ja sitä että meillä on läheisyyttä, ja että puhumme asioista, ja että meille on tulossa lapsi... Aika inhottava mielestäni ajatus että tämä odotusaika oli miehen mielestä kurjinta aikaa suhteessamme koska ei saa seksiä! (Joo, ei ole pakko elää odotusaikana ilman seksiä, alussa oli vain niin törkeän paha olo ja vieläkin vaikka puoliväli on ohitettu tulee oksennus välillä, puhumattakaan liitoskivuista ja supistuksista joiden takia olen jo sairaslomalla) Että kyllä meillä ihan parisuhde on, vaikka seksiä nyt ei ole, eikä tule ehkä olemaan vielä vähään aikaan. Hölmö pikku tyttö =D

Vierailija
348/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestaan voi yrittää pitää huolta suhteesta, mutta toista ei voi ohjata samaan. Kiinnostavana kannattaa tietysti pysyä.

Mitä tarkoitat, että olen jo kokenut? Minkä?

ap

eikä takana ole pitkää suhdetta.

Kaikki miehet eivät halua jatkuvasti seksiä. Sillä myös miehet vanhenevat, lapsiperheissä voi olla vaikeuksia jaksamisen ja yhteisen ajan suhteen, joskus työ kuluttaa jne. Tämä vastauksena naiviin väittämääsi, että mies haluaisi aina ja jatkuvasti seksiä.

Nuoret miehet haluavat keskimäärin enemmän ja useammin kuin vanhemmat miehet. Ja kun olet itse vielä nuori ja miesystäväsi nuoria, on kokemuksesi melko rajoittunut.

Vanhemmiten suhteen painopiste muuttuu.

Ja usein suhteen arkipäiväistyessä seksin määrä vähenee.

Ja koska melko varmasti tulet nämä yllä esitetyt asiat kieltämään sanon näin, että teille ei välttämättä käy näin - saatatte olla se tilastollinen kuriositeetti, joka nai intohimoisesti ja usein silloinkin kun lapset valvottavat ja vaativat paljon ja vielä eläkeiässäkin himoitsette jatkuvasti toisianne. Sehän olisi todella ihanaa, sillä seksi on parisuhteen liima, mutta hyvin harvat jaksavat himoita omaa puolisoa vuosikymmenestä toiseen.

Sinäkin olet jo tämän kokenut, vaikkei suhteenne kovin vanha olekaan.

Vierailija
349/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsit sanomani väärinpäin. En väittänyt, että suhteen kurjinta aikaa on se, kun ei ole seksiä, vaan että kun muistellaan parisuhteen parasta aikaa, mitä todennäköisimmin silloin on ollut myös tyydyttävä seksielämä.

ap

Kyllä miestäni kiinnostaa seksi, tietenkin, mutta ei se ole tärkein meidän suhteessa. Miehellenikin tällä hetkellä tärkeintä on minun vointini, ja sitä että meillä on läheisyyttä, ja että puhumme asioista, ja että meille on tulossa lapsi... Aika inhottava mielestäni ajatus että tämä odotusaika oli miehen mielestä kurjinta aikaa suhteessamme koska ei saa seksiä! (Joo, ei ole pakko elää odotusaikana ilman seksiä, alussa oli vain niin törkeän paha olo ja vieläkin vaikka puoliväli on ohitettu tulee oksennus välillä, puhumattakaan liitoskivuista ja supistuksista joiden takia olen jo sairaslomalla) Että kyllä meillä ihan parisuhde on, vaikka seksiä nyt ei ole, eikä tule ehkä olemaan vielä vähään aikaan. Hölmö pikku tyttö =D

Että parasta aikaa on tämä yhteinen odotus, kun tunnemme tytön potkuja, mies silittelee vatsaani ja pusuttelee sitä, hieroo minua jne, ja olemme lähentyneet täysin eri tavalla kuin ennen =D

Vaikka seksiä on ollut kuuden kuukauden aikana ehkä kolme kertaa....

että kurjaa, että sinusta mieheni mielestä tämä odotus ei olisi parasta aikaa, vain sen takia että seksielämä ei tyydytä.

Mutta kun et sinä muusta tiedä vielä, mitä se läheisyys ilman seksiä voi olla....

Vierailija
350/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran sinä olet sitä mieltä :) Uskon kyllä. Olet oikeassa, mä en koskaan ollut suhteessa, jossa ei olisi ollut säännöllistä seksiä. Mutta olenko menettänyt siksi jotain? Onko seksitön läheisyys parempaa läheisyyttä sinusta?

ap

Että parasta aikaa on tämä yhteinen odotus, kun tunnemme tytön potkuja, mies silittelee vatsaani ja pusuttelee sitä, hieroo minua jne, ja olemme lähentyneet täysin eri tavalla kuin ennen =D

että kurjaa, että sinusta mieheni mielestä tämä odotus ei olisi parasta aikaa, vain sen takia että seksielämä ei tyydytä.

Mutta kun et sinä muusta tiedä vielä, mitä se läheisyys ilman seksiä voi olla....

Vierailija
351/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran sinä olet sitä mieltä :) Uskon kyllä. Olet oikeassa, mä en koskaan ollut suhteessa, jossa ei olisi ollut säännöllistä seksiä. Mutta olenko menettänyt siksi jotain? Onko seksitön läheisyys parempaa läheisyyttä sinusta?

ap

Koska se on jotain täysin erilaista, joka syventää suhdetta entisestään.

Jos parasta ja tärkeintä suhteessa sinusta on seksi, niin, no... Veikkaan että olette kusessa siinä kohtaa kun hankitte lapsia, jos sinulle sattuu hankalampi raskaus eikä seksi oikein suju =/

Vierailija
352/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaihtanut jännempään pakkaukseen.

Usein kyllästymisestä seuraa seksielämän kuihtuminen - ja mikäli ollaan ehditty jo avioitua/on lapsia/on yhdessä ostettu koti - ei ole niin helppoa kyllästymisen tunteessa nostaa kytkintä ja lähteä seikkailemaan uuden ihmisen kanssa. Silloin jäädään suhteeseen ja usein seksielämä tosiaankin hiipuu.

Vierailija
353/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinusta yhdistelmä (seksin tuoma läheisyys ja se toinen läheisyys) ole sitten paras tila? Tuskin suunnittelet lopettavasi kokonaan seksielämän ja pysyttäytyvän tässä paremmassa läheisyydessä, jota nyt sanot eläväsi? Uskon kyllä, että vauvan odotus on ainutlaatuista aikaa. Sitä mä en ole kokenut, enkä voi siitä mielipiteitä esittää.

ap

Jos parasta ja tärkeintä suhteessa sinusta on seksi, niin, no... Veikkaan että olette kusessa siinä kohtaa kun hankitte lapsia, jos sinulle sattuu hankalampi raskaus eikä seksi oikein suju =/

Vierailija
354/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos molemmista tuntuu samanlaiselta yhtäaikaa, niin sittenhän se ei haittaa :)

Ei kai lasten olemassaolon tarvitse vaikuttaa parisuhteeseen? Jos aika ei muuten riitä, pitää hankkia lapsille muitakin hoitajia, kuten mun vanhempani tekivät. Itseään ei kannata uuvuttaa loppuun lasten takia. Eihän niistä sitten pysty nauttimaankaan.

Et ehkä tarkoittanutkaan sitä, mutta ei meidän seksielämä hiipunut ennen eroa. Enkä mä kyllästynyt ihmiseen vaan suhteen vakavuuteen (mikä nyt on minusta hyvä asia).

ap

ja vaihtanut jännempään pakkaukseen. Usein kyllästymisestä seuraa seksielämän kuihtuminen - ja mikäli ollaan ehditty jo avioitua/on lapsia/on yhdessä ostettu koti - ei ole niin helppoa kyllästymisen tunteessa nostaa kytkintä ja lähteä seikkailemaan uuden ihmisen kanssa. Silloin jäädään suhteeseen ja usein seksielämä tosiaankin hiipuu.

Vierailija
355/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos molemmista tuntuu samanlaiselta yhtäaikaa, niin sittenhän se ei haittaa :)

Ei kai lasten olemassaolon tarvitse vaikuttaa parisuhteeseen? Jos aika ei muuten riitä, pitää hankkia lapsille muitakin hoitajia, kuten mun vanhempani tekivät. Itseään ei kannata uuvuttaa loppuun lasten takia. Eihän niistä sitten pysty nauttimaankaan.

Et ehkä tarkoittanutkaan sitä, mutta ei meidän seksielämä hiipunut ennen eroa. Enkä mä kyllästynyt ihmiseen vaan suhteen vakavuuteen (mikä nyt on minusta hyvä asia).

ap

ja vaihtanut jännempään pakkaukseen. Usein kyllästymisestä seuraa seksielämän kuihtuminen - ja mikäli ollaan ehditty jo avioitua/on lapsia/on yhdessä ostettu koti - ei ole niin helppoa kyllästymisen tunteessa nostaa kytkintä ja lähteä seikkailemaan uuden ihmisen kanssa. Silloin jäädään suhteeseen ja usein seksielämä tosiaankin hiipuu.

Kun nuori, kokematon likka antaa parisuhdeneuvoja =D

Juu, onhan se kaikille itsestäänselvyys että se seksi on niin tärkeää että hommataan sitten vaan hoitajia että pääsee paneskelemaan.

Eikä se vissiin sun vanhempiasi auttanut kuitenkaan....?

Se seksi ei ehkä olekaan se tärkein, minkä pohjalle sitä suhdetta kannattaa rakentaa?

Vierailija
356/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinusta yhdistelmä (seksin tuoma läheisyys ja se toinen läheisyys) ole sitten paras tila? Tuskin suunnittelet lopettavasi kokonaan seksielämän ja pysyttäytyvän tässä paremmassa läheisyydessä, jota nyt sanot eläväsi? Uskon kyllä, että vauvan odotus on ainutlaatuista aikaa. Sitä mä en ole kokenut, enkä voi siitä mielipiteitä esittää.

ap

Saattaa olla tottakai että tuo seksiin jotain uutta, tämä suhteen syventyminen raksausaikana, mutta parasta on silti ollut löytää toisiamme tälläkin tavalla.

Ilman tätä seksittömyyttä, emme olisi lähentyneet tällä tavalla.. Siksi tämä on parasta mitä meille on tapahtunut=)

saatsinä silti olla sitä mieltä että seksi on kaikistä tärkein parisuhteessa, ja että ilman sitä ei oel olemassakaan parisuhdetta, pelkkää kaveruutta, mutta älä lähde yleistämään,, koska se seksi ei todellakaan ole kaikille se kaikista tärkein.

Vierailija
357/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos molemmista tuntuu samanlaiselta yhtäaikaa, niin sittenhän se ei haittaa :) Ei kai lasten olemassaolon tarvitse vaikuttaa parisuhteeseen? Jos aika ei muuten riitä, pitää hankkia lapsille muitakin hoitajia, kuten mun vanhempani tekivät. Itseään ei kannata uuvuttaa loppuun lasten takia. Eihän niistä sitten pysty nauttimaankaan. Et ehkä tarkoittanutkaan sitä, mutta ei meidän seksielämä hiipunut ennen eroa. Enkä mä kyllästynyt ihmiseen vaan suhteen vakavuuteen (mikä nyt on minusta hyvä asia). ap

kun osaat aina kertoa miten muiden ihmisten ongelmat on niin helposti hoidettavissa!

Tosin eikös isälläsi ole kuitenkin ollut jakuvasti toisia naisia (näin tuolla aiemmin paljastit)?

Ja miten teillä on kuitenkin niin paljon ongelmia - jopa niin paljon, että olet niiden johdosta yksi helpoimmin tunnistettavia kirjoittajia av:lla - kun sinulla on antaa aina todella helppo ratkaisu?

Kirjoitit tosiaan aiemmin myös pariin otteeseen, miten koit, että kihlattusi on tylsä ja siksi päädyit lopettamaan suhteen hänen kanssaan - miten ihmeessä et itse noudattanut näitä yksinkertaisia ohjeitasi, joita täällä melko taajaan muille viljelet?

Vierailija
358/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lapsista nauttimisjuttu ei voi olla muuta. Minä nautin tai en nauti lapsistani ihan riippumatta siitä saanko mieheltäni seksiä vai en.

Kun lapset risovat, niin ne risovat ja yleensä niistä nauttii silloin kun ne ovat suloisesti unten mailla. Ja silloin voi sitä seksiäkin ajatella ihan hyvin. Pääsääntöisesti niitä ipanoita joutuu hoitamaan ihan itse.

Vierailija
359/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät, että en tarkoittanut, että hankitaan hoitajia, että päästään paneskelemaan. Eiköhän sille aina hetki löydy. Omasta hyvinvoinnista ja parisuhteesta kannattaa pitää huolta, ja jos siihen auttaa se, että jakaa tehtäviä, on se kai järkevää?

Mun vanhempani ovat edelleen yhdessä, naimisissa, omasta vapaasta tahdostaan. Mä olen ollut se lapsi, jolla oli muitakin hoitajia kuin omat vanhemmat, enkä siitä kärsinyt. Olen edelleen tekemisissä heidän kanssaan.

ap

Kun nuori, kokematon likka antaa parisuhdeneuvoja =D

Juu, onhan se kaikille itsestäänselvyys että se seksi on niin tärkeää että hommataan sitten vaan hoitajia että pääsee paneskelemaan.

Eikä se vissiin sun vanhempiasi auttanut kuitenkaan....?

Se seksi ei ehkä olekaan se tärkein, minkä pohjalle sitä suhdetta kannattaa rakentaa?

Vierailija
360/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on levännyt, tyytyväinen elämäänsä ja parisuhteeseensa, pystyy varmasti nauttimaan paremmin lapsistaan. Eikö? En minä tiedä. Ehkä uupuneet, yönsä valvoneet ja puolisostaan vierottuneet vanhemmat ovatkin niitä, jotka nauttivat eniten lapsistaan. Sanokaa te viisaammat.

ap

Toi lapsista nauttimisjuttu ei voi olla muuta. Minä nautin tai en nauti lapsistani ihan riippumatta siitä saanko mieheltäni seksiä vai en. Kun lapset risovat, niin ne risovat ja yleensä niistä nauttii silloin kun ne ovat suloisesti unten mailla. Ja silloin voi sitä seksiäkin ajatella ihan hyvin. Pääsääntöisesti niitä ipanoita joutuu hoitamaan ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi