Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
361/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain yleispätevääkin uskon kyllä ajatuksissani olevan. Hyvä parisuhde auttaa olemaan hyvä vanhempi, eikä toimivasta seksielämästä (osa parisuhdetta) yleensä ole ainakaan haittaa.

Mitä tulee mun isääni - mä mieluummin opin toisten virheistä kuin toistan niitä. Me ollaan kuitenkin oltu aina tiivis ja lämmin perhe, vaikka kaikkea en omaan perheeseeni siirtäisikään.

ap

kun osaat aina kertoa miten muiden ihmisten ongelmat on niin helposti hoidettavissa!

Tosin eikös isälläsi ole kuitenkin ollut jakuvasti toisia naisia (näin tuolla aiemmin paljastit)?

Ja miten teillä on kuitenkin niin paljon ongelmia - jopa niin paljon, että olet niiden johdosta yksi helpoimmin tunnistettavia kirjoittajia av:lla - kun sinulla on antaa aina todella helppo ratkaisu?

Kirjoitit tosiaan aiemmin myös pariin otteeseen, miten koit, että kihlattusi on tylsä ja siksi päädyit lopettamaan suhteen hänen kanssaan - miten ihmeessä et itse noudattanut näitä yksinkertaisia ohjeitasi, joita täällä melko taajaan muille viljelet?

Vierailija
362/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä opit isäsi virheistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aina pitänyt varattuja miehiä kiellettynä alueena.

ap

Vierailija
364/425 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aina pitänyt varattuja miehiä kiellettynä alueena.

ap

Vierailija
365/425 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko se vasta 35v.?

Vierailija
366/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pystyy myös keskittymään omiin projekteihinsa ja omaan itseensä perheestä huolimatta - ei ehkä silloin, kun lapset ovat pieniä, mutta sitten taas vähän myöhemmin.

Pientä suhteellisuudentajua, hyvät naiset; jos vaikka panostaa täysillä kotiäitiyteen vaikkapa jopa 10 vuotta ja odotettavissa oleva elinaika usein 85 vuotta, niin kyllä sitä omaa aikaa riittää. Elämä ja ulkomaankomennukset eivät todellakaan lopu avioliittoon ja lapsiin.

Menkääpä sanomaan tuo "Eikä voi keskittyä pelkästään itseensä enää ikinä" tai "Jos on lapsia ei voi lähteä yksin ulkomaille töihin" Hillary Clintonille tai Tarja Haloselle ;)

se on monin verroin hankalampaa. Usein myös muodostuu esteeksi.

Pienen pieni realiteetti, joka pitää ymmärtää - ja hyväksyä.

Vierailija
367/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa valmiina olla.

Lämpöisen hetken eli yhteisen suihkun ja höyryissä rentoutumisen jälkeen tuntui siltä, että voisimme rakastella, pitkästä aikaa (anteeksi kaikki, jotka järkytytte intiimipaljastuksistani). Mutta kuten mä pelkäsinkin, se sattui. Miksi? Ja miksi mua ei lääkäri varoittanut siitä? Vai eikö se kuulu asiaan? Se oli hämmentävää.

ap

Vierailija
368/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa valmiina olla. Lämpöisen hetken eli yhteisen suihkun ja höyryissä rentoutumisen jälkeen tuntui siltä, että voisimme rakastella, pitkästä aikaa (anteeksi kaikki, jotka järkytytte intiimipaljastuksistani). Mutta kuten mä pelkäsinkin, se sattui. Miksi? Ja miksi mua ei lääkäri varoittanut siitä? Vai eikö se kuulu asiaan? Se oli hämmentävää. ap

Ei ole normaalia että seksi sattuu tauon jälkeen. Vai mistä on kyse?

Vierailija
369/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se olisikin tapahtunut varhaisessa vaiheessa.

Vierailija
370/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nätein ja tavoitelluin tyttö", ei jeesus muru, ylitit jopa itsesi :D :D

lähde vaan sinne ulkomaille tienailemaan perseelläsi. se tuntuu olevan sulle kuitenkin ominaisinta ja mieluisinta. jätä uskollisuus ja parisuhde niille, jotka siinä kykenevät pysymään ilman jatkuvia pettämis- ja nuoleskeluskandaaleja, jakopala.

Vierailija
371/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei ole kunnon esileikkiä ja hellyyttä. Aloittajan tapauksesta tietysti vaikea sanoa kun en tiedä oliko näitä mukana.

Vierailija
372/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nätein ja tavoitelluin tyttö", ei jeesus muru, ylitit jopa itsesi :D :D

lähde vaan sinne ulkomaille tienailemaan perseelläsi. se tuntuu olevan sulle kuitenkin ominaisinta ja mieluisinta. jätä uskollisuus ja parisuhde niille, jotka siinä kykenevät pysymään ilman jatkuvia pettämis- ja nuoleskeluskandaaleja, jakopala.

Heitä vain niitä pikkukiviäsi, jos olet synnitön.

Vierailija
373/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa valmiina olla.

Lämpöisen hetken eli yhteisen suihkun ja höyryissä rentoutumisen jälkeen tuntui siltä, että voisimme rakastella, pitkästä aikaa (anteeksi kaikki, jotka järkytytte intiimipaljastuksistani). Mutta kuten mä pelkäsinkin, se sattui. Miksi? Ja miksi mua ei lääkäri varoittanut siitä? Vai eikö se kuulu asiaan? Se oli hämmentävää.

ap

Edes sinä Muru et voi olla niin pohjattoman tyhmä, naivi ja seksillä ongelmia ratkova, että olet YLLÄTTYNYT siitä, että seksi sattuu keskenmenon jälkeen. Haloo, älä nyt hanki mitään tulehdusta itsellesi, tai kohta olet tahattomastikin lapseton. Koittaisit nyt pitää sen rasiasi vähän aikaa housuissa ja kerrankin elämässäsi käyttää yläpäätäsi. Vaikka taitaa olla liikaa vaadittu...

Vierailija
374/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti. En mäkään ottanut. Kyse oli siitä, että tuollaisella repliikillä en oikein lohdutu, kun mulla on tilaisuus tehdä jotain aivoillani ja taidoillani, olla paras. Persettä en ole ikinä myynyt enkä edes pettänyt.

ap

"nätein ja tavoitelluin tyttö", ei jeesus muru, ylitit jopa itsesi :D :D lähde vaan sinne ulkomaille tienailemaan perseelläsi. se tuntuu olevan sulle kuitenkin ominaisinta ja mieluisinta. jätä uskollisuus ja parisuhde niille, jotka siinä kykenevät pysymään ilman jatkuvia pettämis- ja nuoleskeluskandaaleja, jakopala.

Vierailija
375/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kirjoitin, pelkäsin etukäteen niin käyvän. Mutta kun kerran kaiken tiedät, niin sanopa sinä sitten, mikä siihen oli syynä.

ap

Edes sinä Muru et voi olla niin pohjattoman tyhmä, naivi ja seksillä ongelmia ratkova, että olet YLLÄTTYNYT siitä, että seksi sattuu keskenmenon jälkeen.

Vierailija
376/425 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi ainoastaan, että uuteen yritykseen voi ryhtyä heti, kun siltä tuntuu. Paitsi että ei me nyt ryhdytä.

ap

Vierailija
377/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kirjoitin, pelkäsin etukäteen niin käyvän. Mutta kun kerran kaiken tiedät, niin sanopa sinä sitten, mikä siihen oli syynä. ap

Edes sinä Muru et voi olla niin pohjattoman tyhmä, naivi ja seksillä ongelmia ratkova, että olet YLLÄTTYNYT siitä, että seksi sattuu keskenmenon jälkeen.

En vain usko että kaikkia sattuu. Tämäkään kirjoittaja ei varmaan ole itse edes kokenut sitä.

Vierailija
378/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen kanssa, jonka kanssa mä en saa tehdä niin. Tai oikeastaan olen vastannut viesteihin. Mun ei pitänyt enää tehdä niin, enkä tiedä, miksi teen nytkään. Hän ei ole ansainnut mun vastauksiani eikä huomiotani.

ap

Vierailija
379/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää kotiympyröihin. Mies ei voi nyt lähteä mukaan. Onko takertuvuutta, jos ei halua olla puolisostaan erossa muutamaa kuukautta? Vai onko se ihan luonnollista? Ja onko mulla jotain mietittävää, kun mä olisin valmis lähtemään häiden alla pois? Vaikea kysymys.

ap

voi olla sytä harkita uudelleen koko avioliittoa! silloinhan se mies vasta takertuva onkin, etkä pääse minnekään :( Mikä miehen oikea syy on, sekö, että tapaat siellä jonkun paikallisen donjuanin? Kyllä hänen pitäisi kyetä luottamaan sinuun ja suhteeseenne.

Vaan luottamuspulasta, joka johtunee miehesi huonosta itsetunnosta. Pelkistäen: hän pelkää, että tapaat häntä "paremman" kumppanikandidaatin reissullasi.

Eli jos haluat edelleen ottaa ulkomaan pestin vastaan, niin teidän tulee keskustella asia halki, poikki ja pinoon.

M43

Vierailija
380/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan luottamuspulasta, joka johtunee miehesi huonosta itsetunnosta. Pelkistäen: hän pelkää, että tapaat häntä "paremman" kumppanikandidaatin reissullasi.

Eli jos haluat edelleen ottaa ulkomaan pestin vastaan, niin teidän tulee keskustella asia halki, poikki ja pinoon.

M43

Suhteen luottamus ei selvästi ole kondiksessa, miehestä tuntuu, että työkomennuksella hairahdat paikallisen urhon syliin ja silloin hänelle jääkin vain ns. "luu käteen".

Ulospääsy tilanteesta on tosiaan suhteen perinpohjainen selvittely ennen lähtöä. Sillä lähtemättä ei kannata kyllä jättää, ei niitä hyviä tilaisuuksia elämässä sentään liian usein tule eteen.

M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi