Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on
tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.
Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?
Kommentit (425)
niin chick litiä, ettei paremmasta väliä ;) Montakohan osaa tästä Murun tarinasta sais?
ihmisen kanssa, jonka kanssa mä en saa tehdä niin. Tai oikeastaan olen vastannut viesteihin. Mun ei pitänyt enää tehdä niin, enkä tiedä, miksi teen nytkään. Hän ei ole ansainnut mun vastauksiani eikä huomiotani.
ap
Senkin kana, miksi vastaat Mickelle?
Uskottavuutesi taas kärsii/yksinkertaisuutesi korostuu.
(kuvitteellisen) Murun (kuvitteellista) poikaystävää. Kaikki yhteydenpito sinne eiliseen piti lopettaa, ja jälleen Muru pettää poikaystävänsä luottamuksen. Sitten on järkevää ihmetellä, miksei sitä luottamusta ole. Mutta onhan se hei ihanaa, että voi antaa raiskaajallekin anteeksi ja vaan jatkaa juttua, jonki piti kuivua kasaaan jo ajat sitten.
Somaa.
kun muru on vain KOHTELIAS, eihän se ole SOVELIASTA jättää vastaamatta viesteihin. Murun vanhemmat ovat onnistuneet hyvin opettamaan murulle käytöstapoja.
Ei luottamuksella ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, kyllähän kihlatun pitäisi ymmärtää.
ihmisen kanssa, jonka kanssa mä en saa tehdä niin. Tai oikeastaan olen vastannut viesteihin. Mun ei pitänyt enää tehdä niin, enkä tiedä, miksi teen nytkään. Hän ei ole ansainnut mun vastauksiani eikä huomiotani. ap
Huoh...
Seuraavaksi saamme jälleen lukea luottamuspulasta ja riidoista kihlatun kanssa ja murun vilpittömästä ihmettelystä siitä, "miten se kihlattu nyt tuolla tavalla reagoi, vaikken minä mitään pahaa ole tehnyt, koskaan en ole pettänyt - mitä tämä nyt on!".
Miksi viestittelet Micken kanssa? Johtuuko siitä, että kaipaat huomiota ja imartelua nyt, kun suhteessa on taas ongelmia, joita et saanut seksillä ratkaistua?
Teidän suhteessanne tuntuu valitettavasti olevan todella suuria ongelmia, joista olet viimeisen vuoden ajan kirjoitellut tälle palstalle varsin yksityiskohtaisesti. Avioliittoon ryntääminen tuntuu ulkopuoliselle lukijalle hätäratkaisulta, jolla saada sekä oma itse, kumppani että ympäristö vakuutettua pysyvyydestä.
kihlatun pehmenemään ja myöntämään luvan ulkomaankomennukselle, ei murulla olisi ollut tarvetta viestittelyyn vieraan kanssa.
Mutta kun homma ei mennyt murun suunnitelman mukaan, kokee hän ehkä oikeudekseen pettää kihlatun luottamus. Sillä luottamuksen pettämisestä tässä on kyse, ja jos toinen osapuoli on Micke, on murun viestittely todella suuri loukkaus kihlattua kohtaan (jota hän itse ei missään nimessä tule ymmärtämään).
ihmisen kanssa, jonka kanssa mä en saa tehdä niin. Tai oikeastaan olen vastannut viesteihin. Mun ei pitänyt enää tehdä niin, enkä tiedä, miksi teen nytkään. Hän ei ole ansainnut mun vastauksiani eikä huomiotani. ap
Miksi et?
Ettekö te ole menossa naimisiin ja sinä vaan edelleen salaa viestittelet sen miehen kanssa, jonka kanssa olet jo aiemminkin kihlattuasi pettänyt?
vaikka teillä on niin hyvä seksielämä?
Voiko olla kuitenkin niin, ettei sillä seksillä aina voi kaikkea ratkaista?
Joo... pitkään suhteeseen tarvitaan paljon enemmän kuin jatkuvaa seksiä. Ennen kaikkea siihen tarvitaan tahtoa, sillä rakkauskin - valitettavasti - usein laimenee tai vähintäänkin muuttaa muotoaan.
Te taidatte elää vielä sitä ensihuumaa, joka kestää sellaiset 2-3 vuotta, jolloin naidaan kuin kanit ja luullaan, ettei tämä rakkaus voi koskaan kuolla ;)
vaikka teillä on niin hyvä seksielämä?
Voiko olla kuitenkin niin, ettei sillä seksillä aina voi kaikkea ratkaista?Joo... pitkään suhteeseen tarvitaan paljon enemmän kuin jatkuvaa seksiä. Ennen kaikkea siihen tarvitaan tahtoa, sillä rakkauskin - valitettavasti - usein laimenee tai vähintäänkin muuttaa muotoaan.
Te taidatte elää vielä sitä ensihuumaa, joka kestää sellaiset 2-3 vuotta, jolloin naidaan kuin kanit ja luullaan, ettei tämä rakkaus voi koskaan kuolla ;)
muru oli jo kertaalleen valmis hautaamaan tämän suhteen, kun se arki oli niin tylsä.....
ja olen aina pitänyt varattuja miehiä kiellettynä alueena. ap
Mitä sinä opit isäsi virheistä?
Kysymyshän ei kuulunut, että miten olet toistanut isäsi virheitä.
Jotenkin kyseenalaistan koko tuon termin "nauttia lapsista" kun ne lapset eivät ole maailmassa sitä varten, että niiden tehtävä on tuoda vanhemmilleen mielihyvää. Ja kyseenalaistan osittain senkin, että otetaan vähän parisuhdeaikaa, jotta jaksetaan lapsia. En nyt ilmeisesti osaa ollenkaan selittää mitä ajan takaa, joten kai tässä on mentävä unille ja jatkettava joskus toiste.
Asioista me ollaan joskus eri mieltä, Kuten kai kaikki, mutta kaikesta olemme yhteisymmärrykseen päässeet. Meillä ei riidellä eikä tapella. Ei seksillä kaikkea voi ratkaista, mutta kyllä se onnellisemmaksi tekee. Kysy vaikka mun mieheltäni ;)
ap
vaikka teillä on niin hyvä seksielämä? Voiko olla kuitenkin niin, ettei sillä seksillä aina voi kaikkea ratkaista? Joo... pitkään suhteeseen tarvitaan paljon enemmän kuin jatkuvaa seksiä. Ennen kaikkea siihen tarvitaan tahtoa, sillä rakkauskin - valitettavasti - usein laimenee tai vähintäänkin muuttaa muotoaan. Te taidatte elää vielä sitä ensihuumaa, joka kestää sellaiset 2-3 vuotta, jolloin naidaan kuin kanit ja luullaan, ettei tämä rakkaus voi koskaan kuolla ;)
enkä ole ikinä tavoitellut varattuja miehiä. Torjunut kylläkin.
ap
Niin, teillä ei riidellä eikä tapella.
Mies vaan päättää milloin saat lähteä mukaan jonnekin, ja milloin sun on parempaa jäädä kotiin.
mies vain haluaa päättää saatko lähteä ulkomaille, ja sinun pitää pyytää neuvoja täältä.
Mies vain vetää vähän huumeita, ja joutuu sairaalaan, valehtelee sinulle syystä kunnes löydät sairaalapaperit.
Mies oli vielä keväällä niin tylsä että halusit paneskella toista.
Mies ei suostunut käyttämään kortsuja tunnollisesti, vaan aiheutti sinulle monta kertaa pelon että olisit raskaana, ja lopulta olitkin, ja se sitten päätyi keskenmenoon.
Onneksi teillä on niin onnellinen ja ongelmaton suhde......
enkä ole ikinä tavoitellut varattuja miehiä. Torjunut kylläkin.
ap
Niin, ethän sinä käynyt vieraissa, vaikka suhteet minikin vähän ristiin.
Ja joo, hyvin torjuit Micken, kun onhan se tärkeää olla kohtelias varatulle panolle kun se tahtoo kännissä tulla ylös kaljalle kavereitten kaa näyttämään miten hyvännäköinen pano sillä on ollut.
enkä ole ikinä tavoitellut varattuja miehiä. Torjunut kylläkin. ap
Mutta ei sitä lasketa murun maailmassa!
Vaikka suhteet "menivät vähän päällekkäin" ja vaikka ihan videolla on todiste lempimisestä ukkomieheksi paljastuneen kanssa.
Niin, teillä ei riidellä eikä tapella. Mies vaan päättää milloin saat lähteä mukaan jonnekin, ja milloin sun on parempaa jäädä kotiin. mies vain haluaa päättää saatko lähteä ulkomaille, ja sinun pitää pyytää neuvoja täältä. Mies vain vetää vähän huumeita, ja joutuu sairaalaan, valehtelee sinulle syystä kunnes löydät sairaalapaperit. Mies oli vielä keväällä niin tylsä että halusit paneskella toista. Mies ei suostunut käyttämään kortsuja tunnollisesti, vaan aiheutti sinulle monta kertaa pelon että olisit raskaana, ja lopulta olitkin, ja se sitten päätyi keskenmenoon. Onneksi teillä on niin onnellinen ja ongelmaton suhde......
sen suhteen, että hyvä seksielämä pelastaa - nimittäin ilman sitä heidän suhteensa olisi kaikkine ongelmineen melko huonoissa kantimissa.
Yhden kerran meidän koko suhteen aikana. Hän ei halua päättää, saanko lähteä, vaan kertoo, että ei haluaisi olla erossa. Kestää sen kyllä, koska se on mulle tärkeää. Hänelle on yhden kerran sattunut huonosti ( aiheeseen ei ole enää tarvinnut palata). Mies ei ole ollut ikinä tylsä, minä olin levoton. Ehkäisy taas on yhtä lailla minunkin vastuulla, eikä vauva olisi ollut katastrofi.
Näistäkään asioista meillä ei ole riidelty. Koko meidän eron ajan me oltiin parhaita ystäviä ja mies jopa yöpyi mun luonani. Sinunko suhteessasi ollaan aina kaikesta ihan samaa mieltä, eikä kenellekään satu ikinä mitään?
ap
Niin, teillä ei riidellä eikä tapella. Mies vaan päättää milloin saat lähteä mukaan jonnekin, ja milloin sun on parempaa jäädä kotiin. mies vain haluaa päättää saatko lähteä ulkomaille, ja sinun pitää pyytää neuvoja täältä. Mies vain vetää vähän huumeita, ja joutuu sairaalaan, valehtelee sinulle syystä kunnes löydät sairaalapaperit. Mies oli vielä keväällä niin tylsä että halusit paneskella toista. Mies ei suostunut käyttämään kortsuja tunnollisesti, vaan aiheutti sinulle monta kertaa pelon että olisit raskaana, ja lopulta olitkin, ja se sitten päätyi keskenmenoon. Onneksi teillä on niin onnellinen ja ongelmaton suhde......
Micke? Onko hän se ex-ihastus, joka on myös siellä ulkomailla?