Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on
tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.
Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin? 
Kommentit (425)
Joten: millaiset remontti- ja sisustusblogit jaksavat kiinnostaa?
ap
remppa- ja sisustusblogit, joissa tehdään itse, käytetään myös rempassa kierrätettyä mahdollisuuksien mukaan ja ostetaan käytettyä. En seuraa yhtään sellaista blogia, joissa tavaroita ostetaan enimmäkseen uutena, tuntuu, että kuka tahansa voi tehdä niin, kun vain rahaa on, ja se on TYLSÄÄ.
me pidetään sun miehestä tosi hyvää huolta
päivin öin ;D
ihmisen kanssa, jonka kanssa mä en saa tehdä niin. Tai oikeastaan olen vastannut viesteihin. Mun ei pitänyt enää tehdä niin, enkä tiedä, miksi teen nytkään. Hän ei ole ansainnut mun vastauksiani eikä huomiotani. ap
Saadaan taas uutta draamaa kehiin!
Mitä viestittelitte?
Imartelihan Micke taas ihanasti? (Sehän on se miesten käyttämä ja hyvin toimiva naisenkaatamiskeino; imartele ja kehu, niin kyllä varmasti lohkeaa ;) )
Sillä hän paljasti taas vähän liikaa ja nimenomaan jotain häpeällistä ja rumaa itsestään.
Tämänkin paljastuksen hän haluaa vaieta kuoliaaksi.
Sillä hän on ihana ja sataprosenttisen luotettava ihminen.
Tekisi mieli siteerata Alexander Stubbia tässä kohtaa. Ensinnäkin, en ole suhteillut pomoni kanssa. Meillä on läheiset välit, mutta ei mitään sellaista mun taholtani. Kateellisten panettelua siis. Osaan olla empaattinen. Mä en koskaan loukkaa ketään tahallani. En edes hauku. En ole laskelmoiva ilkimys. Se ei ole laskelmointia vaan itsestä huolta pitämistä. Virheitä tekevät kaikki, myös minä, mutta se on inhimillistä. En ole prinsessa enkä paskiainen vaan ihan tavallinen ihminen, joka rakentaa omaa elämäänsä. Vanhempani eivät ole kasvattaneet minusta flirttailevaa perseenkeikuttajaa. He ovat olleet hyviä kasvattajia, kouluttaneet meidät ja tukeneet haastavissa tilanteissa. Isäänikään en suostu tuomitsemaan. Hän on aina ollut hyvin perhekeskeinen. Hänkään ei ole tuominnut minua, vaikka joku toinen olisi niin varmasti tehnytkin, vaan on antanut mun tehdä omat kokeiluni ja virheeni ja on ollut ottamassa vastaan, kun ongelmat ovat olleet lähellä. Kihlatustani aion pitää kiinni, ihan vain rakkaudesta. Menen naimisiin, saan hänen lapsensa ja etenen urallani. Jos tämä nykyinen urapolku ei jostain syystä onnistuisi, mulla on aina varalla muuta. Meistä tulee perhe ja elämä tasaantuu. Koskaanhan ei tiedä, mitä elämä tuo tullessaan, mutta suunnitelmistaan saa ja pitää pitää kiinni. Me päätettiin, että ei tehdä mun lähdöstäni mitään numeroa. Mä lähden ja tulen takaisin. Tapaamme poissaoloni aikana niin usein kuin mahdollista. Nyt tosin näyttää siltä, että poissaoloni on vähän lyhyempi kuin sen alunperin piti olla. Ero on siis lyhyempi myös ja mä ehdin mukaan hääjärjestelyihinkin. Kaikki hyvin. ap
Meillä rempan tekee joku urakoitsija. Kaikki ei ole eikä tule olemaan uutta, vaan jotain on myös huutokaupoista ja perittyä.
ap
Joten: millaiset remontti- ja sisustusblogit jaksavat kiinnostaa? ap
remppa- ja sisustusblogit, joissa tehdään itse, käytetään myös rempassa kierrätettyä mahdollisuuksien mukaan ja ostetaan käytettyä. En seuraa yhtään sellaista blogia, joissa tavaroita ostetaan enimmäkseen uutena, tuntuu, että kuka tahansa voi tehdä niin, kun vain rahaa on, ja se on TYLSÄÄ.
Mä en ole antanut m:n ymmärtää olevani kiinnostunut hänestä. Jokainen vastaukseni sisälsi sanan ei. Mun terapettini ehdotti joskus, että tapaisin m:n ja vaatisin vastaukset kaikkiin kysymyksiini. Mieluiten siellä vastaanotolla. Silloin mä en sitä halunnut. Musta tuntui nyt hyvältä kieltää ja torjua, ilman niitä suurimpia ahdistuksen tunteita. "Antoisa" ei ollut suora lainaus. Viesti viittasi tiettyyn teemaan meidän suhteessa, itse asiassa sen pääteemaan. Vaikka se hyvää olikin, tosiasia on se, että yksi paha kumoaa monta hyvää. Senkin mä tein selväksi.
Kihlattuni oli lukenut viestit ja oli mun vastauksiini tyytyväinen. Hän sanoi, että jos jotain oli jäänyt sanomatta, tuli se nyt varmaan sanottua. Hän ei ole kontrollifriikki, kuten joku sanoi. Mä anna vastaukseni esimiehelleni tämän viikon loppuun mennessä, eikä meidän suhde siihen kaadu, vaikka mä lähden. Pakkohan mun on lähteä. En ole ikinä tehnyt mitään tärkeää itse, paitsi opiskellut, mutta sitä nyt ei voi laskea miksikään. (Saan pienen työreissun kuulostamaan siltä, että olisin lähdössä hävittämään aidsin maan päältä. Ei se ole kovin iso juttu, paitsi mulle.) Jos ero olisi liikaa miehelleni, oppisin mä hänestä jotain. Se olisi tietysti hirveä pettymys. Nyt hän on sitä mieltä, että mun pitää saada tehdä itselleni tärkeitä asioita, kun ei ole muita sitoumuksia.
Joillakin on kova tarve määritellä älykkyyttäni ja järkevyyttäni. Miksi? En mä tästä haukkumalla fiksummaksi muutu. Mutta kannattaa muistaa, että eivät nämä näppäilyt täällä mun koko elämäni ole, pieni osa vain.
ap
Lupaat ja lupaat ja lupaat vaikka mitä, ja sitten syöt sanasi.
Ensin lupasit miehelle että tehdään vauva, ja sitten et halunnutkaan ja vingut täällä että onks se ookoo jos on jtn luvannu eikä sitten haluakaan...
No, asia hoitui.
Nyt lähetät miestä tekemään jotain puolestasi kun et vaan haluu, vastineeksi lupaat IHAN MITÄ VAAN ja vaikka hyvin itse tiedät mikä se olisi, niin luotat vain siihen ettei mies vaadikaan sitä.. koska eihän murun tarvitse lupauksiaan pitää.
Minkä arvoisia ovat sitten lupauksesi pysyä uskollisena?
Vai meneekö se siihen että no kun panetti ja kihlattu ei ollut lähellä, niin pitäähän kihlatun ymmärtää että muru tarvitsee mulkkua kun panettaa?
Vauvanhankintaa on siirretty, ei peruttu, eikä siihen vielä nyt pitänytkään ryhtyä. Eikä mies nyt tosissaan seksillä pelaa, kunhan vitsaili. Uskollisuudesta: paitsi että mulla on hyvä syy pysyä uskollisena, kuuluu se myös perusperiaatteisiini. En mä lupauksiani petä.
ap
Lupaat ja lupaat ja lupaat vaikka mitä, ja sitten syöt sanasi. Ensin lupasit miehelle että tehdään vauva, ja sitten et halunnutkaan ja vingut täällä että onks se ookoo jos on jtn luvannu eikä sitten haluakaan... No, asia hoitui. Nyt lähetät miestä tekemään jotain puolestasi kun et vaan haluu, vastineeksi lupaat IHAN MITÄ VAAN ja vaikka hyvin itse tiedät mikä se olisi, niin luotat vain siihen ettei mies vaadikaan sitä.. koska eihän murun tarvitse lupauksiaan pitää. Minkä arvoisia ovat sitten lupauksesi pysyä uskollisena? Vai meneekö se siihen että no kun panetti ja kihlattu ei ollut lähellä, niin pitäähän kihlatun ymmärtää että muru tarvitsee mulkkua kun panettaa?
että sen kihlattu viitsii sitä katsella. Mitä mieltä?
Vauvanhankintaa on siirretty, ei peruttu, eikä siihen vielä nyt pitänytkään ryhtyä. Eikä mies nyt tosissaan seksillä pelaa, kunhan vitsaili. Uskollisuudesta: paitsi että mulla on hyvä syy pysyä uskollisena, kuuluu se myös perusperiaatteisiini. En mä lupauksiani petä.
ap
Lupaat ja lupaat ja lupaat vaikka mitä, ja sitten syöt sanasi. Ensin lupasit miehelle että tehdään vauva, ja sitten et halunnutkaan ja vingut täällä että onks se ookoo jos on jtn luvannu eikä sitten haluakaan... No, asia hoitui. Nyt lähetät miestä tekemään jotain puolestasi kun et vaan haluu, vastineeksi lupaat IHAN MITÄ VAAN ja vaikka hyvin itse tiedät mikä se olisi, niin luotat vain siihen ettei mies vaadikaan sitä.. koska eihän murun tarvitse lupauksiaan pitää. Minkä arvoisia ovat sitten lupauksesi pysyä uskollisena? Vai meneekö se siihen että no kun panetti ja kihlattu ei ollut lähellä, niin pitäähän kihlatun ymmärtää että muru tarvitsee mulkkua kun panettaa?
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1722893/hei__mita_mi…
Niin, en mä perunut asiaa, vaan sitä siirrettiin eteenpäin. Edelleen on samat suunnitelmat voimassa, ajankohta vain muuttui hieman.
Miten se uskollisuus liittyy tähän aiheeseen? Ei mun uskollisuuttani tarvitse kyseenalaistaa.
ap
Niin, en mä perunut asiaa, vaan sitä siirrettiin eteenpäin. Edelleen on samat suunnitelmat voimassa, ajankohta vain muuttui hieman.
Miten se uskollisuus liittyy tähän aiheeseen? Ei mun uskollisuuttani tarvitse kyseenalaistaa.
ap
tuon näppärän av-haun ansiosta =)
Vähänkin jos muistaa mistä on ollut kyse otsikossa tai viestissä, niin löytää kyllä hakemaansa =D
Eikö kuitenkin ole parempi, että mä en ryhdy lastenhankintaan, jos en ole ihan varma?
ap
Niin, en mä perunut asiaa, vaan sitä siirrettiin eteenpäin. Edelleen on samat suunnitelmat voimassa, ajankohta vain muuttui hieman. Miten se uskollisuus liittyy tähän aiheeseen? Ei mun uskollisuuttani tarvitse kyseenalaistaa. ap
tuon näppärän av-haun ansiosta =) Vähänkin jos muistaa mistä on ollut kyse otsikossa tai viestissä, niin löytää kyllä hakemaansa =D
että lupaat ja lupaat, ja sitten et pidä lupauksiasi.
Enhän mä ole lupauksiani pettänyt.
ap
että lupaat ja lupaat, ja sitten et pidä lupauksiasi.
Mies oli lähettänyt monta viestiä ja soittanutkin. Mitä mun nyt pitäisi sitten epäillä?
ap
Mies tuli kotiin ja ihmetteli, miksi mä en ole vastannut hänelle. Hän oli lähettänyt viestinsä mun toiseen puhelimeen, jota käytin sinä päivänä, kun miehellä oli mun puhelin mukana. Oli vain vastannut aikaisempaan viestiin ja oli soittanutkin siihen. Yleensä mulla on työpuhelin käytössä eikä se toinen ole edes päällä. Hän taas ei vastannut, koska oli juuri siellä, missä arvelinkin eli ei kuullut soittoa.
että hän lähetti tuon viestin ennen kuin sinä yritit tavoitella häntä, eikä sitten enää jälkikäteen ollutkaan yhtään huolissaan miksi et vastannut :D.
Tarkoitin sitä, että sanoit miehen vastanneen ja soittaneen 'aikaisempaan viestiin', joka oli sinun harvemmin käyttämästäsi puhelimesta.
Jos siitä kuitenkin oli jo muutamia päiviä, kun tuo puhelin oli käytössäsi, ne viestit eivät varmastikaan olleet miehesi kännykässä ensimmäisenä tarjolla. Kyllä siellä joku uudempi viesti normaalista puhelimestasi on varmaan ollut, kun kerran yritit häntä tavoittaa eilen.
Onko ihmisillä muuten tapana selata saapuneita viestejä silloin kun jollekin toiselle aikovat soittaa? Miksei miehesi ole merkinnyt sinua jonkin pikanäppäimen alle? Paljon nopeampaa, luulisin.
Haluaisin olla onnellisesti naimisissa, kahden tai kolmen aikuisen ja aikuisikää lähestyvän lapsen äiti. Tekisin töitä ainakin jonkin verran. Haluan, että mulla on sukua ympärillä. Osan vuodesta haluan asua Suomessa, osan muualla.
En tiedä, vastasinko oikein.
ap