Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
301/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tunteitani hän säästeli, kun ei kertonut heti kaikkea. Tietysti hänen olisi pitänyt heti kertoa koko juttu, mutta onhan hänkin voinut ottaa opikseen.

ap

epäillä pahinta, mutta itse olisin todella pettynyt mieheen jos ei tajua ilmoittaa itsestään mitään. Ja noi sun luottamiset... Niin, eihän SINUN miehesi valehtelisi, eihän se valehdellut sairaalareissustakaan, tai siis syystä miksi joutui sairaalaan... Ja sinä vain paijailit stressaantunutta miestä kun sillä oli niin vaikeaa että joutui sairaalaan... Että onhan se paljastanut luotettavuuteensa jo.

Ihana mies, ei tavoittele omaa etua kun valehtelee vaan haluaa vaan että murulla on kaikki hyvin =D

Vierailija
302/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottamus toiseen kestää eron ja toista rakastaen kannustaa ja innostaa rakkainta saamasta haluamansa kokemuksn, luulempa että teillä on mustasukkaisuus nyt jo aiheena , älä mene naimisiin miehen kanssa joka ei kannusta ja luota toiseen ,äläkä alistu jo nyt ,mitenköhän käy sitten ku ootte naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehilläkin oikeus kertoa tunteensa sillä hetkellä, kun siltä tuntuu.

ap

luottamus toiseen kestää eron ja toista rakastaen kannustaa ja innostaa rakkainta saamasta haluamansa kokemuksn, luulempa että teillä on mustasukkaisuus nyt jo aiheena , älä mene naimisiin miehen kanssa joka ei kannusta ja luota toiseen ,äläkä alistu jo nyt ,mitenköhän käy sitten ku ootte naimisissa

Vierailija
304/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä mene naimisiin vaan ulkomaille vieläkö on mahdillisuus,tosirakkaus kestää piteämmänkin eron

Vierailija
305/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kaiken :)

ap

älä mene naimisiin vaan ulkomaille vieläkö on mahdillisuus,tosirakkaus kestää piteämmänkin eron

Vierailija
306/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaille kokemusta hakemaan,sormus sormessa pitääkin sinut visusti kotona jossss edehdyt alistava miehen vaimoksi

Vierailija
307/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ohita tilaisuuttasi vaan suunnista toivomallesi ulkomaankomennukselle ja kohti uusia kokemuksia. Kyllä mies odottaa ja jos ei kantti kestä niin ei kestä aviomiehenäkään.

Vierailija
308/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kunnossa?

Mikä oli 100% luotettava selitys?

Vierailija
309/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tule kertomaan tuliko boyfriend kotiin? Missä oli ollut? Tuliko riitaa?

Vierailija
310/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiireitä murulla nyt mahtaa olla kun ei ehdi pävittämään tänne miten kävi?

Vierailija
311/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis suhde katkolla...

Vierailija
312/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin ja ihmetteli, miksi mä en ole vastannut hänelle. Hän oli lähettänyt viestinsä mun toiseen puhelimeen, jota käytin sinä päivänä, kun miehellä oli mun puhelin mukana. Oli vain vastannut aikaisempaan viestiin ja oli soittanutkin siihen. Yleensä mulla on työpuhelin käytössä eikä se toinen ole edes päällä. Hän taas ei vastannut, koska oli juuri siellä, missä arvelinkin eli ei kuullut soittoa.

Mä olen taas yksin kotona, koska sain miehen tekemään mulle suuren palveluksen. Äidillä oli jotain selvitettävää ja mä lähetin miehen sinne uhriksi, koska en jaksa aina äidin hösötystä. Faijaa mä jaksan paljon paremmin, mutta hän ymmärtääkin mua paremmin. Hän ymmärtää, että kun on kyse minun asioistani, keskitytään minuun. Mies kysyi, mitä hän saa, jos menee sinne, ja mä lupasin ihan mitä tahansa. Ai ihan mitä tahansa, kysyi mies kaksi kertaa ja ilme oli aika veikeä. No, saa nähdä, mitä keksii. Ainakaan maalivahdiksi mä en mene minnekään :)

Ihana päivä on ollut. Käytiin ulkona, lounaalla ja aamulla mä sain jopa suihkuunmenostrippauksen. Tosin loukkasin tunteita lukemalla samaan aikaan lehteä. Niin ei voi kuulemma tehdä. Kyllä naiset voi. Ihan helppoa. Niin että kaikki hyvin kotipesässä :)

ap

Missä kunnossa? Mikä oli 100% luotettava selitys?

Vierailija
313/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne jossain käyneet mutta hillitysti. Sen verran piti kyllä antaa takaisin, että kerroin, että mä sit katselin netistä kauniita poikia, kun mies ei ollut itse paikalla. Kuten teki moni muukin täällä eilen :)

ap

Vierailija
314/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tiedetään kyllä mitä poikkis haluaa vastapalvelukseksi......

Vierailija
315/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin ja ihmetteli, miksi mä en ole vastannut hänelle. Hän oli lähettänyt viestinsä mun toiseen puhelimeen, jota käytin sinä päivänä, kun miehellä oli mun puhelin mukana. Oli vain vastannut aikaisempaan viestiin ja oli soittanutkin siihen. Yleensä mulla on työpuhelin käytössä eikä se toinen ole edes päällä. Hän taas ei vastannut, koska oli juuri siellä, missä arvelinkin eli ei kuullut soittoa.

että hän lähetti tuon viestin ennen kuin sinä yritit tavoitella häntä, eikä sitten enää jälkikäteen ollutkaan yhtään huolissaan miksi et vastannut :D.

Vierailija
316/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun nyt pitäisi sitten epäillä?

ap

että hän lähetti tuon viestin ennen kuin sinä yritit tavoitella häntä, eikä sitten enää jälkikäteen ollutkaan yhtään huolissaan miksi et vastannut :D.

Vierailija
317/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun Suomen Ellessä oli hääpukuja. Tykkäsin tosi paljon sellaisesta halterneck-yläosasta. Mietin vain, että mä olen jonkin verran rintavampi kuin kuvan malli eli rinnat tulisivat varmaan aika esille puvussa. Se ei kai ole tavoiteltavaa hääpuvussa? Tosin mun pukuni on jo hyvällä mallilla ja aivan ihana.

Toinen juttu: kun en vieläkään uskalla sitä life style -blogia perustaa, niin mietin, että jos me hankitaan uusi asunto, niin ehkä voisinkin pitää sisustusblogia, koska remppahan me väistämättä tehtäisiin. Joten: millaiset remontti- ja sisustusblogit jaksavat kiinnostaa?

ap

Vierailija
318/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että just sitä kihlattu haluaa. Annatsä vai vedätkö puihin?

Vierailija
319/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Riippuu siitä, kuinka tiukasti mies pitää kiinni siitä ihan mitä tahansa -lupauksesta. Hän on kyllä ihan kohtuullinen ihminen, onneksi.

ap

että just sitä kihlattu haluaa. Annatsä vai vedätkö puihin?

Vierailija
320/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntilanteessa ap haluaisit olla 50- vuotiaana?