Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
281/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenperustamista sekin on.

ap

Ei kaikki alkoholia käyttävät ole alkoholsiteja, joten vaikka miehesi ei olekaan narkkari ei se tarkoita etteikö käyttäisi satunnaisesti kuitenkin, vai mitä? Ja ettehän te nyt olleetkaan perustamassa perhettä vielä pitkään aikaan.

Vierailija
282/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin jo menossa naimisiin kun kihlattus sairaalaan joutui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sellainen pysähtymisen paikka. Silloin juteltiin paljon. Naimisiinmenosta ja mitä se tarkoittaa, vauvoista ja niiden oikeasta ajasta, hetkessä elämisestä, tulevaisuudesta jne.

Jokohan mun nyt pitäisi soittaa, missä se ihminen on...

ap

silloin jo menossa naimisiin kun kihlattus sairaalaan joutui.

Vierailija
284/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vasta sitten kun häät on sovittu ja suunnitteilla ruvetaan puhumaan että niin, mitä sitten muuten sen avioliitto tarkoittaa =D

No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan...

Soita vaan, ei se kuitenkaan vastaa.

Vierailija
285/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaakaan. Ehkä sillä on puhelin takin taskussa.

ap

että vasta sitten kun häät on sovittu ja suunnitteilla ruvetaan puhumaan että niin, mitä sitten muuten sen avioliitto tarkoittaa =D No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan... Soita vaan, ei se kuitenkaan vastaa.

Vierailija
286/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuneet että jos päättää lähteä baariin tms niin voisi ilmoittaa kotona olevalle mihin menee, ja että menee myöhään ettei toinen turhaan odota?

Vierailija
287/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia? Millainen suhde teillä on? Miten kauan olette olleet yhdessä? Onko sulla monia suhteita takana?

ap

että vasta sitten kun häät on sovittu ja suunnitteilla ruvetaan puhumaan että niin, mitä sitten muuten sen avioliitto tarkoittaa =D No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan... Soita vaan, ei se kuitenkaan vastaa.

Vierailija
288/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei pitänyt olla mitään menoa illalla.

ap

puhuneet että jos päättää lähteä baariin tms niin voisi ilmoittaa kotona olevalle mihin menee, ja että menee myöhään ettei toinen turhaan odota?

Vierailija
289/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lapsi, toinen tulossa.

Muutimme yhteen 3kk seurustelun jälkeen, kihlat 3kk tämän jälkeen, häät 6kk kihlojen jälkeen. Vietettiin viime vuonna 3v hääpäivää.

Heti seurustelun alussa jo puhuimme paljon, mitä odotamme tulevaisuudesta, mitä suhde tarkoittaa meille, vaikkei lähitulevaisuuden suunnitelmissa ollut lapsia keskustelimme kasvatuksesta jne, ja aika paljon samoja ajatuksia ja odotuksia elämästä molemmilla oli/on.

Sen takia varmaan tuntuikin jo vuoden jälkeen siltä että oltaisi tunnettu 10v.

Mies saa lähteä kavereiden kanssa baariin kun/jos haluaa, samoin minä.

Sanomatta kuitenkin selvää että ilmoittaa toiselle jos menee kovin myöhään, tai jos menee jatkoille/kaverin luokse nukkumaan.

Vierailija
290/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopea tahti teilläkin on ollut. Paljon mekin ollaan juteltu. Me tunnettiin toisemme jo ennen kuin alettiin seurustella. Musta tuntuu kuitenkin joskus, että mun mieheni vaalii jotain ihannekuvaa minusta, eikä hyväksy, että mä olen ihan tavallinen ihminen ajatuksineni ja oikkuineni. Sinänsä hyvä, että hän näkee minussa niin paljon jotain hienoa, mutta pidemmän päälle ei kuitenkaan.

ap

meillä on lapsi, toinen tulossa. Muutimme yhteen 3kk seurustelun jälkeen, kihlat 3kk tämän jälkeen, häät 6kk kihlojen jälkeen. Vietettiin viime vuonna 3v hääpäivää. Heti seurustelun alussa jo puhuimme paljon, mitä odotamme tulevaisuudesta, mitä suhde tarkoittaa meille, vaikkei lähitulevaisuuden suunnitelmissa ollut lapsia keskustelimme kasvatuksesta jne, ja aika paljon samoja ajatuksia ja odotuksia elämästä molemmilla oli/on. Sen takia varmaan tuntuikin jo vuoden jälkeen siltä että oltaisi tunnettu 10v. Mies saa lähteä kavereiden kanssa baariin kun/jos haluaa, samoin minä. Sanomatta kuitenkin selvää että ilmoittaa toiselle jos menee kovin myöhään, tai jos menee jatkoille/kaverin luokse nukkumaan.

Vierailija
291/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tarvetta laittaa suhdetta katkolle missään vaiheessa.

Ihan oikeasti, onko sinusta siis suhde kunnossa ja on hyvä ajatus mennä niamisiin jos sust tuntuu että kihlattusi ei ole SINUN kanssa menossa naimisiin, vaan ihannekuvan?

Vaikuttaisi siltä että ette ole keskustelleet läheskään tarpeeksi asioista.

Vierailija
292/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me palattiin yhteen, mies oli niin rakastunut ja näki mut ihanana ja täydellisenä. Hänestä millään muulla ei ollut merkitystä kuin meillä kahdella. Mitä kauemmin on yhdessä, sitä paremmin toisen oppii tuntemaan, koska yhdessähän sitä kasvetaan. Ehkä se olen minä, joka pelkään tuottavani pettymyksiä, kun en kaikessa vastaa sitä käsitystä. Ja ehkä mä pelkään ihan turhaan.

ap

Mutta ei tarvetta laittaa suhdetta katkolle missään vaiheessa. Ihan oikeasti, onko sinusta siis suhde kunnossa ja on hyvä ajatus mennä niamisiin jos sust tuntuu että kihlattusi ei ole SINUN kanssa menossa naimisiin, vaan ihannekuvan? Vaikuttaisi siltä että ette ole keskustelleet läheskään tarpeeksi asioista.

Vierailija
293/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt et vstannut miehesi odotuksiin, kun lähdet ulkomaille vaikka hän toivoisi että jäisit kotiin.

Vastineeksi hän lähtee baariin ilmoittamatta itsestään mitään, vaikka tietää että odotit häntä kotiin, ja että olet varmasti huolissasi.

Vierailija
294/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä me siitä ihan yhteisymmärryksessä ollaan. Ja kyllä mä ymmärrän, miksi hän ensin ajatteli niin. Me ollaan aikaisemmin oltu erossa eikä se aika ole mikään juhlahetki meidän suhteessa. Nyt on kuitenkin ihan eri asia.

En mä tiedä, onko hän baarissa. Hän käy kavereisen kanssa joskus myöhään yhden ihan tervehenkisen harrastuksen parissa, eikä siellä voi soitella.

ap

nyt et vstannut miehesi odotuksiin, kun lähdet ulkomaille vaikka hän toivoisi että jäisit kotiin. Vastineeksi hän lähtee baariin ilmoittamatta itsestään mitään, vaikka tietää että odotit häntä kotiin, ja että olet varmasti huolissasi.

Vierailija
295/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kihlatullesi ei tule mieleenkään ettet tiedä, ja että pitäisi ehkä ilmoittaa missä liikkuu....

Vierailija
296/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päättänyt luottaa niin kauan kuin syytä muuhun ei ole. Samoin olen käskenyt kihlattuanikin tekemään.

ap

ja kihlatullesi ei tule mieleenkään ettet tiedä, ja että pitäisi ehkä ilmoittaa missä liikkuu....

Vierailija
297/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan paniikissa jos mun mies ei olis tullut päivän jälkeen kotiin vielä yhdeltä yölläkään enkä tietäis missä se on. Soittelisin varmaan kaikille.

Vierailija
298/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäillä pahinta, mutta itse olisin todella pettynyt mieheen jos ei tajua ilmoittaa itsestään mitään.

Ja noi sun luottamiset...

Niin, eihän SINUN miehesi valehtelisi, eihän se valehdellut sairaalareissustakaan, tai siis syystä miksi joutui sairaalaan...

Ja sinä vain paijailit stressaantunutta miestä kun sillä oli niin vaikeaa että joutui sairaalaan...

Että onhan se paljastanut luotettavuuteensa jo.

Vierailija
299/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli menossa tapaamaan tuttua. Kyllä mä tässä nyt soittelenkin.

ap

ihan paniikissa jos mun mies ei olis tullut päivän jälkeen kotiin vielä yhdeltä yölläkään enkä tietäis missä se on. Soittelisin varmaan kaikille.

Vierailija
300/425 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tunteitani hän säästeli, kun ei kertonut heti kaikkea. Tietysti hänen olisi pitänyt heti kertoa koko juttu, mutta onhan hänkin voinut ottaa opikseen.

ap

epäillä pahinta, mutta itse olisin todella pettynyt mieheen jos ei tajua ilmoittaa itsestään mitään. Ja noi sun luottamiset... Niin, eihän SINUN miehesi valehtelisi, eihän se valehdellut sairaalareissustakaan, tai siis syystä miksi joutui sairaalaan... Ja sinä vain paijailit stressaantunutta miestä kun sillä oli niin vaikeaa että joutui sairaalaan... Että onhan se paljastanut luotettavuuteensa jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän