Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
261/425 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sillä ole väliäkään. Siinä missä sinä sanot mua alistetuksi, joku toinen sanoo itsekkääksi ja itsekeskeiseksi. Luulenpa, että mun omat haluni ovat ohjanneet mua paljon enemmän kuin kenenkään toiveet, niin hyvässä kuin pahassa.

ap

näin ne alistetut naiset aina keksivät selityksiä, selityksiä, selityksiä.. Se oli mun vikaa, oli viisainta näin, mies tietää mitä tekee, ksoka rakastan ja kunnioitan teen kuten mieheni toivoo...

Vierailija
262/425 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia mickekin murun kanssa oli. Hänen kannatti ottaa riski ja käydä panemassa murua vaikka oli omakin vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/425 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia mickekin murun kanssa oli. Hänen kannatti ottaa riski ja käydä panemassa murua vaikka oli omakin vaimo.

Vierailija
264/425 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muru omasta mielestään "kiukuttelee" syyttää kun poikkis sählää kortsujen kanssa vaikka tietää ettei muru halua vielä lapsia, ja sitten hyvittääkseen tämän kiukuttelun muru ottaa suihin ja antaa lisää pillua.

Vierailija
265/425 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muru omasta mielestään "kiukuttelee" syyttää kun poikkis sählää kortsujen kanssa vaikka tietää ettei muru halua vielä lapsia, ja sitten hyvittääkseen tämän kiukuttelun muru ottaa suihin ja antaa lisää pillua.

nythän se sanoi että vauvoja ei tule vähiin aikoihin eikä ovuloi eli pillerit on kuvioissa.

Voi taas manipuloida helpommin.

Vierailija
266/425 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Candy'kin tunnusti, kai tämä murukin kohta.. Toivon.

Vierailija
267/425 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän muru ei suostu uskomaan että poikaystävä jotenkin yrittäisi määräillä ja pomotella ja hallita...

Ihan aluksi ei olisi millään uskonut että M olikin naimisissa..

Ei halunnut uskoa että kihlatun sairaalareissu johtui huumeiden yliannostuksta, kunnes löysi sairaalapaperit (ja senkin jälkeen selittelee että vain yksittäistapaus......)

Muistaakseni on ollut jtn muutakin mitä muru täällä ihmettelee, viisaat naiset (ja miehet?) av:lla kertovat miten asia on, muru ei millään usko, ja lopulta paljastuu että av oli oikeassa...

Eikö muru itse näe tätä kaavaa?

Vierailija
268/425 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän muru ei suostu uskomaan että poikaystävä jotenkin yrittäisi määräillä ja pomotella ja hallita... Ihan aluksi ei olisi millään uskonut että M olikin naimisissa.. Ei halunnut uskoa että kihlatun sairaalareissu johtui huumeiden yliannostuksta, kunnes löysi sairaalapaperit (ja senkin jälkeen selittelee että vain yksittäistapaus......) Muistaakseni on ollut jtn muutakin mitä muru täällä ihmettelee, viisaat naiset (ja miehet?) av:lla kertovat miten asia on, muru ei millään usko, ja lopulta paljastuu että av oli oikeassa... Eikö muru itse näe tätä kaavaa?

Halu uskoa että kaikki on hienosti ja halu pitää kulissit kunnossa.

Aikaisemmin poikkista pidettiin tosin ihanana ja murua itsekeskeisenä.

Vierailija
269/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pupuni ei olekaan kotona. Luulin, että täällä olisi jo sauna lämpimänä ja safka tarjolla.

Nämä jutut voitte sitten samantien lopettaa:

Heh, eikö saa.

ap

Vierailija
270/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sovi imagoon?

Vierailija
271/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pupuni ei olekaan kotona. Luulin, että täällä olisi jo sauna lämpimänä ja safka tarjolla.

Nämä jutut voitte sitten samantien lopettaa:

Heh, eikö saa.

ap

Eikö kihlattu ole lopettanut vonkaamisen(utelemisen vielä?

Vituttaaks sua

Mitä jos hän osaisikin käsitellä sua niin että nauttisit siitä?

Vai oliks M niin paljon parempi, että uskot että jos ei tuntunut täydelliseltä sen kaa, niin pakko olla kurjaa kihlatun kaa?

Vierailija
272/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää kaikesta. Ei sellainen kiinnosta, joka on vaivalloista ja pelottavaa. Pitäisi olla hyvä syy, että mä ryhtyisin siihen.

ap

Mun pupuni ei olekaan kotona. Luulin, että täällä olisi jo sauna lämpimänä ja safka tarjolla. Nämä jutut voitte sitten samantien lopettaa:

Heh, eikö saa.

ap

Eikö kihlattu ole lopettanut vonkaamisen(utelemisen vielä? Vituttaaks sua Mitä jos hän osaisikin käsitellä sua niin että nauttisit siitä? Vai oliks M niin paljon parempi, että uskot että jos ei tuntunut täydelliseltä sen kaa, niin pakko olla kurjaa kihlatun kaa?

Vierailija
273/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo yksi kirjoittaja kertoa, miten epäviehättävillä kolmevitosilla (jollainen itse tulen olemaan) on helpompaa kuin sellaisilla, joita on aina pidetty viehättävinä, ja sitten vanhempana ehkä vähemmän viehättävinä- kun ei oo koskaan saanut huomiota niin helpompi mennä loppuelämäkin samassa harmaudessa? Jee.

Vierailija
274/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lie eksynyt, pulkkamäkeen kotimatkalla. En ole kyllä soittanutkaan. Mä odottelen.

ap

Vierailija
275/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa sulle, millaista on flirttailevan, erityishuomiota saavan perseenkeikuttajan elämä ;)

Sun pitää uskoa itseesi enemmän. Et sä ole epäviehättävä, jos et halua olla. Nosta pää pystyyn, niin sut huomataan.

ap

tuo yksi kirjoittaja kertoa, miten epäviehättävillä kolmevitosilla (jollainen itse tulen olemaan) on helpompaa kuin sellaisilla, joita on aina pidetty viehättävinä, ja sitten vanhempana ehkä vähemmän viehättävinä- kun ei oo koskaan saanut huomiota niin helpompi mennä loppuelämäkin samassa harmaudessa? Jee.

Vierailija
276/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää mahtaa olla sitten siellä ulkomailla iltaisin?

Pakko täällä vinkuu taas vain sen takia ettei kihlattu ollutkaan kotona....

Kai se on jossain vetämässä lohtuviivat, löytyy huomenna sairaalasta.

Vierailija
277/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee siellä illat suurimmaksi osaksi edustamiseen ja suhdetoimintaan, joten tylsäksi ei käy elämä. Ei ole pakko vinkua enkä vingukaan. Lueskelen asuntosivuja ja blogeja ja kurkin välillä tänne. Aika törkeä sun vihjauksesi muuten.

ap

tylsää mahtaa olla sitten siellä ulkomailla iltaisin? Pakko täällä vinkuu taas vain sen takia ettei kihlattu ollutkaan kotona.... Kai se on jossain vetämässä lohtuviivat, löytyy huomenna sairaalasta.

Vierailija
278/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se jo kertaalleen sairaalaan joutunut kun veti liikaa.

Ja nyt taitaa olla vähän surkeena kuitenkin sun lähdöstä kun ei ole kotiinkaan tullu eikä mitään ilmoittanut itestään.

Lähtenyt vähän bilettämään, ja lohduttamaan itseään. Mutta eihän sille enää tulisi mieleenkään koskea aineisiin...

Vierailija
279/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieheni ole mikään narkkari. Ei kaikki alkoholia käyttävätkään ole alkoholisteja. Me ollaan yhtä mieltä siitä, että perheenperustamiskuvioihin se ei sovi. Menneitä murheita.

ap

onhan se jo kertaalleen sairaalaan joutunut kun veti liikaa. Ja nyt taitaa olla vähän surkeena kuitenkin sun lähdöstä kun ei ole kotiinkaan tullu eikä mitään ilmoittanut itestään. Lähtenyt vähän bilettämään, ja lohduttamaan itseään. Mutta eihän sille enää tulisi mieleenkään koskea aineisiin...

Vierailija
280/425 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki alkoholia käyttävät ole alkoholsiteja, joten vaikka miehesi ei olekaan narkkari ei se tarkoita etteikö käyttäisi satunnaisesti kuitenkin, vai mitä?

Ja ettehän te nyt olleetkaan perustamassa perhettä vielä pitkään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi