Suvi Teräsniskan "Hei mummo" niin eihän ne jouluksi mummolaan menneet
vaan hiihtolomalla vasta? Mummo sai yksin viettää joulun :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
ei helvetti, tosi joulumieli tulee. Mikä suomalaisia vaivaa, kun kaikki joululaulut on tällasia itkuvirsiä.
Koska sellaista elämäkin on, aina ja kaikille joulukaan ei ole onnea ja iloa. Itse inhoan amerikkalaistyylistä tekopirteää rallatusta.
Vierailija kirjoitti:
On taas se aika vuodesta, kun tämä suruvirsi raikaa. Ai kamala mikä tarina tässäkin. Kyllä väkisinkin pistää masentamaan tämmöiset tuotokset.
Ja toinen huvittava joskin jo vanhempi joululaulu Kun joulupukki suukon sai. Kieroutuneessa mielessäni pystyn vain kuulemaan laulun kertomuksena siitä, kun perheen lapsi saa äitinsä kiinni pettämisestä ja "voi, mikä nauru syntyiskään jos isi sais tietää tään". :D jejep, ympäri korvia ja akka hankeen.
Hyvää joulua ja silleen.
Menee aiheen vierestä että heilahtaa, mutta taitaa tuossa "Kun joulupukki suukon sai" biisissä olla niin, että tuo joulupukki on tuon lapsen isä ja äidin aviomies, mutta lapsi ei sitä ymmärrä (joulupukkinaamio isällä päällä yms.) ...
Minä1234567890 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas se aika vuodesta, kun tämä suruvirsi raikaa. Ai kamala mikä tarina tässäkin. Kyllä väkisinkin pistää masentamaan tämmöiset tuotokset.
Ja toinen huvittava joskin jo vanhempi joululaulu Kun joulupukki suukon sai. Kieroutuneessa mielessäni pystyn vain kuulemaan laulun kertomuksena siitä, kun perheen lapsi saa äitinsä kiinni pettämisestä ja "voi, mikä nauru syntyiskään jos isi sais tietää tään". :D jejep, ympäri korvia ja akka hankeen.
Hyvää joulua ja silleen.
Menee aiheen vierestä että heilahtaa, mutta taitaa tuossa "Kun joulupukki suukon sai" biisissä olla niin, että tuo joulupukki on tuon lapsen isä ja äidin aviomies, mutta lapsi ei sitä ymmärrä (joulupukkinaamio isällä päällä yms.) ...
Joo mutta aika nuori lapsi pitää olla ettei tuokin vähän kirjoittaisi kulmia ja kaivertaisi mieltä.
Pakko sanoa, että tämä kappale on yksi ällöimpiä mitä on ja radio menee kiinni, kun tämä biisi soi. Ex. anoppi, joka oli siis mummo vihasi tätä kappaletta, olen nyt itse vaari ja exäni on mummi, joka on aktiivisesti työelämässä kuten minäkin ja työpäivät sujuu normisti Teams kokouksissa ja mummi taitaa olla myös vapaa-ajalla Tinderissä :) oliko jo aika tehdä uusi sanoitus tähän aikaan. Tuollaiset mummot taisi elää viimeksi 60- luvulla.
Säälittää tuo mummo, joka asuu yksin jäisellä ja iljakkaalla polulla. Antaisivat jonkun huovan sille edes.