Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka ovat koko ajan äänessä ja lempiaihe on minämiminä. Ovatko kaikki tällaiset autisteja, adhd:ita, narsisteja (tai muuten -->

Vierailija
15.09.2024 |

persoonallisuushäiriöisiä), muuten vain sosiaalisesti kömpelöitä tai yksinkertaisia?

Tätä tapahtuu siis eri ihmisten toimesta koulussa, kaverin kanssa tavatessa, harrastusryhmissä, uimahallin saunassa jne.

He eivät oikeasti osaa/välitä lukea muiden kehonkieltä, jatkavat vain. Ja jos asiasta huomauttaa, tiuskaisevat takaisin etteivät ole vielä lopettaneet tai hyökkäävät verbaalisesti kimppuun :/

Miten ihmeessä näihin saisi uppoamaan viestin, että muita EI kiinnosta kuunnella heidän jaaritteluaan? Kavereihin nyt voi katkaista välit, mutta kun tällaisia on paikoissa joista en halua/voi lähteä yksittäisten myrkynkeittäjien vuoksi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä on ainakin varmasti adhd, toisella epäilen autismia. Ovatko loput sitten niitä yksinkertaisia kömpelyksiä?

Vierailija
2/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä törmäänyt tuollaiseen ongelmaan, koska sanon asiat ääneen ja minua kuunnellaan. Ehkä olet ite vain rasittava ihminen, jolla on tapa vihjailla ilman selkärankaa sanoa reippaasti asioita? Miksi et vain mene pois tilanteesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin persuksi tai muuten psykiatrisesti sairaaksi. Myös vesipää mahdollinen.

Vierailija
4/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä törmäänyt tuollaiseen ongelmaan, koska sanon asiat ääneen ja minua kuunnellaan. Ehkä olet ite vain rasittava ihminen, jolla on tapa vihjailla ilman selkärankaa sanoa reippaasti asioita? Miksi et vain mene pois tilanteesta?

Osaatko lukea?

"Ja jos asiasta huomauttaa, tiuskaisevat takaisin etteivät ole vielä lopettaneet tai hyökkäävät verbaalisesti kimppuun :/"

Ehkä pitäisi sitten ottaa sellainen wt-asenne ja lähteä mukaan karjumiseen. Viidakon lait.

Vierailija
5/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin jaarittelee itsestään ja omista asioistaan kuin muiosta ihmisistä tai paras olla hiljaa, mutta sekään ei kaikille käy.

Vierailija
6/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin jaarittelee itsestään ja omista asioistaan kuin muiosta ihmisistä tai paras olla hiljaa, mutta sekään ei kaikille käy.

Kyllä niissä yksinpuheluissa muutkin ihmiset taivastellaan, jos eivät ole sattuneet miellyttämään valittajaa.

Vierailija
7/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ne ovat niitä ns. normaaleja. Aino mikä niitä vaivaa on puheripuli. 

Vierailija
8/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ne ovat niitä ns. normaaleja. Aino mikä niitä vaivaa on puheripuli. 

Miten tämän ripulin saa loppumaan? Ei ole kivaa tällaisen uhreille.

Vierailija
9/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli puolet suomalaisista ovat jo päästään vialla mutta tätä on muutama vuosi peitelty tarinoilla suomalaisten valtavasta onnellisuudesta...

Vierailija
10/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloitus. Mene ap terapiaan työstämään kompleksejasi.

Introverttien katkeruus ekstrovertteja kohtaan ja myös joidenkin ylipainoisten viha hoikkia kohtaan on kyllä ehtymätön luonnonvara. Toisinpäin jos olisi, niin puhuttaisiin skandaalista. 

Vierailija
11/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet itse niin ahdasmielinen, anna toisen puhua

Vierailija
12/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan oman navan tuijottelijoita, jotka ei osaa ottaa muita huomioon. 

Vierailija
13/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne joiden lempi aihe on minä, ei oo mitään muuta ku itseään täynnä olevia runkkareita. 

Sikäli vajaa ajatusmaailma sulla, että autistit ja adhdt olis  vaan minä minä minä, koska ite en oo eläessäni tavannu tällasta piirrettä omavaa spektrumiin kuuluvaa.

Vierailija
14/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on ihan normaalikirjon piirre, joka liittyy lähinnä sosiaaliseen epävarmuuteen.

Vierailija
15/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittajaa helpottaisi se, jos saisi diagnosin rasittaville ihmisille?

Vierailija
16/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen minäminä ja olen autistinen. Mutta tässä on hyväpuolikin. Kun kerrot minulle salaisuuden niin se jää vain minun tietooni koska minua ei kiinnosta. 

Vierailija
17/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttien katkeruus ekstrovertteja kohtaan ja myös joidenkin ylipainoisten viha hoikkia kohtaan on kyllä ehtymätön luonnonvara. Toisinpäin jos olisi, niin puhuttaisiin skandaalista. 

Ensimmäinen aloitukseni aiheesta, enkä ole nähnyt muidenkaan tästä keskustelevan. Toki en roiku täällä kaikkea vapaa-aikaani.

Ja nämä jaarittelijat kyllä jakaantuvat sekä introvertteihin että ekstrovertteihin, ei johdu itsestä jauhaminen nyt kyllä tästä muuttujasta. Kateellinenkaan en ole, miksi ihmeessä olisin?

Vierailija
18/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aloittajaa helpottaisi se, jos saisi diagnosin rasittaville ihmisille?

Lisäisi ymmärrystä siitä, tekevätkö tuota tahallaan vai tiedostamattaan. 

Vierailija
19/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että et ole itse se ongelma?

Vierailija
20/22 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan asian noinkin itselleen selittää. Jos saa itseltään puheenvuoron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi