Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies kutsuu naisen ulos syömään ja puolittaa laskun?

Vierailija
08.11.2012 |

En ole mikään gold digger, mutta mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin ja deittailukulttuuriin, että jos mies erikseen varta vasten kutsuu naisen ulos syömään, hän myös maksaa. Eikä niin kuin tänään, että mies kutsui lounaalle, treffeille ja tarjoilijalle sanoi, että laita erikseen.

Olisin ymmärtänyt jos treffit olisivat olleet muuten syvältä tai ei olisi synkannut, mutta hän ihan innoissaan sopi jo viikonlopuksi uusia treffejä ja lähetti ihan kivoja viestejä perään. Ei vaan enää kolahtanut viestit, koska meni ihan totaalisesti maku. Tuli olo, että olisin ollut kaverin kanssa syömässä.

Puheessa kyllä livahteli näin jälkikäteen ajatellen aika paljon faktaa, mitä mikäkin maksaa ja kuinka paljon uusi telkkari oli kustantanut ja paljonko meni rahaa jollain reissulla. Eli ehkä se oli vain puhe mistä puute, mutta hitto pasta-annos 9,20e..

Kommentit (253)

Vierailija
181/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kutsuja maksaa"

Tällaisen sanojan on oltava nainen, koska naiset eivät koskaan pyydä miestä treffeille, varsinkaan ruokaravintolaan.

Miehen tarjoamispakosta kiinni pitäminen selittyy hyvin sillä, että saavutetuista eduista ei haluta luopua. Mutta me elämme nyt tasa-arvossa, joten muija on hyvä ja maksaa itse ruokansa.

Olen usein kutsunut miehiä ulos tai kotiini syömään sinkkuaikoinani. Luonnollisestikin maksoin. Myös minut kutsuneet miehet ovat maksaneet. Kutsuin aviomieheni pari viikkoa sitten ulos syömään, maksoi yli 300 euroa. Maksoin kaiken.

Tuolla muija-asenteella et tule koskaan mitään kutsuja naisilta saamaankaan.

Teillä menee aika huonosti jos oma aviomies pitää kutsua johonkin.

Eikö rahat ole yhteisiä avioliitossa niin kuin kuuluukin?

Miehelläni oli syntymäpäivä ja yleensä syntymäpäiväsankaria muistetaan. Minä muistin kutsumalla syömään tasokkaaseen ravintolaan. Parisuhteen ylläpitoon kannattaa satsata ja pariskunnan yhteiset treffit ovat yleisiä, jos viitsii pitää huolta suhteestaan.

Meillä on omat tilit, mutta käyttöoikeus toisten tileihin. Kumpikin laittaa tulojensa mukaan yhteiselle taloustille rahaa yhteisen talouden pyörittämiseen.

Olet selkeästi katkera. Vähennä katkeruuttasi, niin ehkä saat treffikutsuja.

Vierailija
182/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika jos kelpaa vain joku tarkkaan määrätty ihminen

pointti oli että suhteen alkumetreillä nainen ei voi tietää miten mies tulee käyttäytymään esim. seksiä saatuaan. Nainen voi vain yrittää tarkkailla mm. sitä miten paljon mies näkee vaivaa naisen eteen ja hänen muuta käytöstään. Vaikka sitten tarjoutuuko mies maksamaan illallisen vai ei.

Mistä mies tietää vaikka nainen lemppaisi sen heti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kutsuja maksaa"

Tällaisen sanojan on oltava nainen, koska naiset eivät koskaan pyydä miestä treffeille, varsinkaan ruokaravintolaan.

Miehen tarjoamispakosta kiinni pitäminen selittyy hyvin sillä, että saavutetuista eduista ei haluta luopua. Mutta me elämme nyt tasa-arvossa, joten muija on hyvä ja maksaa itse ruokansa.

Olen usein kutsunut miehiä ulos tai kotiini syömään sinkkuaikoinani. Luonnollisestikin maksoin. Myös minut kutsuneet miehet ovat maksaneet. Kutsuin aviomieheni pari viikkoa sitten ulos syömään, maksoi yli 300 euroa. Maksoin kaiken.

Tuolla muija-asenteella et tule koskaan mitään kutsuja naisilta saamaankaan.

Teillä menee aika huonosti jos oma aviomies pitää kutsua johonkin.

Eikö rahat ole yhteisiä avioliitossa niin kuin kuuluukin?

Miehelläni oli syntymäpäivä ja yleensä syntymäpäiväsankaria muistetaan. Minä muistin kutsumalla syömään tasokkaaseen ravintolaan. Parisuhteen ylläpitoon kannattaa satsata ja pariskunnan yhteiset treffit ovat yleisiä, jos viitsii pitää huolta suhteestaan.

Meillä on omat tilit, mutta käyttöoikeus toisten tileihin. Kumpikin laittaa tulojensa mukaan yhteiselle taloustille rahaa yhteisen talouden pyörittämiseen.

Olet selkeästi katkera. Vähennä katkeruuttasi, niin ehkä saat treffikutsuja.

mennään ihan yhdessäkun päätetään niin.

Miksi pitää laittaa tulojen mukaan? Eikö ole oikein että kumpikin maksaa puoliksi?

En ole katkera. Olen naimisissa enkä tarvitse toisia naisia.

Tämä on keskustelu seksuaallisesta vallasta. Siksi keskustelen

Vierailija
184/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää laittaa tulojen mukaan? Eikö ole oikein että kumpikin maksaa puoliksi?

Voi mennä yhteisellä päätöksellä tai toinen voi järjestää illan.

Kumpikin laittaa tulojensa mukaan, muuten vähemmän ansaitseva ylläpitäisi enemmän ansaitsevaa. Lisäksi avioliitossa vallitsee elatusvelvollisuus eli pitää tarjota toiselle sama, mitä antaa itselleenkin.

Olet katkera, etkä ole naimisissa.

Seksuaalista valtaa ei ole, sillä lassukat ovat jo aiemmin kirjoittaneet, että biologialla ei ole merkitystä.

Et valitettavasti tuo tähän keskusteluun mitään tähdellistä.

Vierailija
185/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taas ymmärrä miksi naimisissa onnellisesti oleva mies on jankkaukseen asti kiinnostunut päättämään muiden avioliittojen sisäisistä asioista.

Tai jaksaa lukea vauvapalstalta nuorten naisten treffipohdinnoista.

Vierailija
186/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taas ymmärrä miksi naimisissa onnellisesti oleva mies on jankkaukseen asti kiinnostunut päättämään muiden avioliittojen sisäisistä asioista.

joka pesiytyy kaikkiin ns. seksuaalista valtaa -käsitteleviin ketjuihin. Sama tyyppi löytyy myös Henry Laasasen nerokas teoria -ketjusta, jossa hän väittää, että ei käytä julkisia palveluita ollenkaan. Esim. oletetun vaimon oletettu synnytys hoidettiin oletetussa ulkomaassa. Lassukka satuilee minkä kerkiää.

Huvittavaa.

Vierailija
187/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhäkö olet?

Vierailija
188/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut treffipalstalla ilmoitus.

Parhaimmillani sain viisi vastausta. Niistäkin puolet lopetti yhteydenpidon saatuaan kuvan.

Minulla oli kaksi vuotta seitsemällä eri treffipalstalla ilmoitus. Tuona aikana sain naisilta kaksi viestiä ja kirjoittelin itse aloiteviestin noin 700 naiselle. Treffeillä kävin vajaa 10 kertaa + 4 naista ei saapunut edes paikalle.

Ja tämä tulos siis kolmikymppisellä pitkällä, hoikalla (vatsalihakset näkyvät kyllä) ja akateemisesti koulutetulla miehellä ilman rikos- tai mielenterveystaustaa.

Hieman eri meininki siis kuin naisilla.

Vierailija
189/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pesiytyy kaikkiin ns. seksuaalista valtaa -käsitteleviin ketjuihin. Sama tyyppi löytyy myös Henry Laasasen nerokas teoria -ketjusta, jossa hän väittää, että ei käytä julkisia palveluita ollenkaan. Esim. oletetun vaimon oletettu synnytys hoidettiin oletetussa ulkomaassa. Lassukka satuilee minkä kerkiää.

Huvittavaa.

ja minne? Ihme yleistystä.

Vierailija
190/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä yhteisellä päätöksellä tai toinen voi järjestää illan.

Kumpikin laittaa tulojensa mukaan, muuten vähemmän ansaitseva ylläpitäisi enemmän ansaitsevaa. Lisäksi avioliitossa vallitsee elatusvelvollisuus eli pitää tarjota toiselle sama, mitä antaa itselleenkin.

Olet katkera, etkä ole naimisissa.

Seksuaalista valtaa ei ole, sillä lassukat ovat jo aiemmin kirjoittaneet, että biologialla ei ole merkitystä.

Et valitettavasti tuo tähän keskusteluun mitään tähdellistä.

Työssä sukupuolella ei ole merkitystä. Mutta muussa elämässä on.

Elatusvelvollisuutta todellisuudessa ei ole. Sillä Suomessa voi heti erota jos toinen rupeaa vaatimaan jotain

Vierailija
191/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kirjoittaa mistään?

Sitä paitsi moni nainen ei näytä tajuavan että he itse ovat syyllisiä siihen että ei saa miestä vaikka tarjokkaita olisi.

Vierailija
192/253 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tosi kuumaa kamaa treffimarkkinoilla :)

Onko naisia jonoksi asti?

Casanovalle!

T: 11cm mies

Vierailija
193/253 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet jäänyt suhteeseen, jos mies ei aio sitoutua? Minä asetin mielessäni päivämäärärajan, että jos siihen mennessä (vuoden seurustelu) ei olla kihloissa, niin antaa olla koko jutun. Mentiin naimisiin 8kk seurustelun jälkeen.

En kosisi ketään alle kahden seurustelun, koska alun ihastumisvaihe voi kestää niin kauan. Vasta sen jälkeen alkaa näkemään kuinka hyvin yhteiselo sujuu arjessa. Ja sitähän riittää, jos naimisiin menee ja on yhdessä mahdollisesti vuosikymmeniäkin.

Jos haluaa miehen sitoutuvan, niin ei ehkä kannata leikkiä niin kuin oltaisiin jo naimisissa (=asutaan yhdessä ja harrastetaan seksiä). Jos miehelle riittää pelkkä seksi, niin eihän se lähde kulumallakaan niin kauan kuin pildeä piisaa. Jos mies on valmis sitoutumaan, niin kyllä se kiltisti sitä pildeäkin odottaa - ja sitten ei tarvitse miettiä, roikkuuko mies kyydissä pelkän seksin vuoksi.

Mikä siinä avioliitossa on niin ihmeellistä? Sama ihminenhän siinä on rinnalla kuin avoliitossakin. Avioliitto on vain yksi suhteen formaatti, kuten avoliittokin. Se ei tee yhteiselämästä yhtään sen auvoisampaa, kukaan ei muutu sen myötä eri ihmiseksi. Se ei myöskään ole lopullista sitoutumista, kuten erotilastoista voi lukea. Seksin käyttäminen jonkinlaisena vaikuttamisen keinona on kyllä typerintä käytöstä ikinä. Ei kiinnosta sellaiset naiset.

Vierailija
194/253 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oleta miehen maksavan ikinä, mutta täytyy myöntää että ilahdun moisesta eleestä jos joku nykypäivänä edes ehdottaa illallisen maksamista. Samoin ilahdun jos saan joskus kukkia. Kai se tekee minustakin sitten vanhoillisen/maksullisen naisen.

Haluan itsekin ilahduttaa toista samalla tavalla, etenkin jos kyseessä on ihastuttava persoona.

Olen deittaillut jonkin verran enkä _ikinä_ oleta miehen maksavan puolestani. Täytyy kuitenkin myöntää, että kun mies on tarjonnut kahvikupillisen tai ruuan, avannut ovet, auttanut takin päälle jne, olen ilahtunut ja pitänyt miestä todellisena herrasmiehenä. Tällä hetkellä tapailen tällaista miestä :)

Ja ennen kuin se herne menee nenään, kerron, että myös minä maksan illallisia, leffalippuja jne. Parilla ekalla kerralla mies maksoi, sen jälkeen on menty vuorotahtiin. Olen myös ehdottanut treffejä, sekä ensimmäisiä että jatkotreffejä ekan tapaamisen jälkeen.

Paljon olisi kerrottavaa todellisista moukista, mutta ne jutut voin kirjoittaa johonkin nettitreffiketjuun :)

Vierailija
195/253 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun viime vuosisataa te elätte? Mies maksaa aina?! Oikea nainen tienaa itse omat rahansa ja maksaa itse omat laskunsa. Tienaa oman eläkkeensä ja kustantaa omat timanttinsa. En voi käsittää teitä siipeileviä naisia. Ja juu, olen itsekin nainen. En vois ikinä alentua ottamaan mieheltä mitään. Jos ei omat hillot riitä niin oon mieluummin ilman.

Salli mun nauraa! Ihan 100 varmasti sinäkin olet antanut miehen joskus maksaa jotain :D Ellet sitten ole niin surullinen yksilö, etten ole IKINÄ miehen kanssa käynyt edes treffeillä, saanut mieheltä autokyytiä tms... Tai jos olet parisuhteessa, niin eikö miehesi ole koskaan ostanut sinulle syntymäpäivälahjaa yms? Niinpä niin...

Mitä tulee tuohon treffeillä maksamiseen, niin kyllä minunkin mielestä miehen (tai naisen) kutsuessaan pitäisi myös maksaa.

Uskomatonta on myös se, että jotkut debiilit yksilöt ajattelevat, että jos mies maksaa jotain, niin naisen pitäisi maksaa luonnossa takaisin. Näin naisena sanoisin, että aika moni nainen arvostaa herrasmiehiä, mutta että tuollaisia sovinistisikoja...

Vierailija
196/253 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole miehen oma valinta, haluaako hän tehdä (ensi)treffeillä hyvän vaikutuksen naiseen (olla perinteinen herrasmies; maksaa lasku, avata ovet, olla kohtelas...) vai ei (maksattaa naisella hänen omat tilauksensa, kävellä ovista ensin...).

Erottuupahan heti kättelyssä jyvät akanoista :) Herrasmiehet menee päältä, ja loput sovinistit jää sitten muille, itseään arvostamattomille naisille...

Minä olen treffaillut, seurustellut yms paljon. Ikinä ei ole ollut ongelmia sen kanssa, kuka maksaa (treffeillä tai parisuhteessa). Ensitreffeillä on miehet aina maksaneet, mutta jos suhde on kehittynyt yhtään pidemmälle, niin kyllä maksamiset on mennyt aika 50/50. Ongelmia on, jos niitä kehittää.

Vierailija
197/253 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuupahan heti kättelyssä jyvät akanoista :) Herrasmiehet menee päältä, ja loput sovinistit jää sitten muille, itseään arvostamattomille naisille...

Kiva fantasia, mutta valitettavasti se ei noin mene todellisuudessa. Itsevarma ja röyhkeä mies pitkällä ja komealla habituksella kuittaa naisen ja seksin, ei suinkaan kaikilla tavoilla avulias ja laskut maksava perinteinen herrasmies.

Miehet maksavat naisen laskut vain ja ainoastaan siksi, että luulevat sen olevan "maksu" seksistä. Jokaisen miehen kannattaisi kuitenkin joskus kokeilla sitä, että jättää tarjoamatta ja katsoo, miten se vaikuttaa seksin saantiin. Vastaus? Loisimaan hinkuvat kullankaivajaprinsessat nyrpistävät nenäänsä, ja muut antavat kuin olisi maksanut laskut.

Nyt eletään tasa-arvossa.

Vierailija
198/253 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo nykypäivänä ole aika tavallista, että molemmat maksaa omansa. Toki summa on niin pieni, että olisi ollut kohteliasta maksaa. Toki jos kaveri koko ajan puhuu mitä mikäkin tavara maksaa niin kuullostaa hieman erikoiselta.

Vierailija
199/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on kohtelias nainen? Antaa varmasti?

Tuollainen ajatusmaailma on 1800 luvulta kun naiset ei käynyt töissä. Nykyisessä maailmassa sillä ei ole mitään merkitystä. Kukkaan itseään kunnioittava mies ei rupea maksamaan naisen kuluja.

Etsitte fiksuja, älykkäitä ja menestyviä miehiä. Sellaiset ei maksa naisten kuluja. Ainoastaan luuserit maksaa. Naiset ei voi saada etuja ja samalla pitää etunsa. Jos naiset elättää itsensä niin silloin maksaa myös kulunsa itse

Ikinä en ole laskua maksanut treffeillä. Nykyisin toki oma mies ne maksaa - yhteiseltä tililtä. Kyllä mun mielestäni on ihan peruskäytöstapoihin kuuluvaa, että kutsuja maksaa.

Ehkä sä et niin fiksu olekaan? Ainakaan käytöstapoja et ole oppinut.

Vierailija
200/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on huoria? Niinhän sä juuri sanoit.

Huoravertaus on puhtaasti oman mielikuvituksesi tuotetta. Kohtelias mies maksaa treffit aina, ellei nainen ilmoita (ilman kysymistä) että maksaa osuutensa.

Kustannukset automaattisesti puolittavast miehestä voidaan sen sijaan tehdä päätelmiä, joko hän on pihi tai käytöstaidoton mölli, eikä suurta treffimenestystä hänen kohdalleen helposti osu. Kiihkostasi päätellen näin on käynyt sinullekin.

Mikäs on kohtelias nainen? Antaa varmasti?

Tuollainen ajatusmaailma on 1800 luvulta kun naiset ei käynyt töissä. Nykyisessä maailmassa sillä ei ole mitään merkitystä. Kukkaan itseään kunnioittava mies ei rupea maksamaan naisen kuluja.

Etsitte fiksuja, älykkäitä ja menestyviä miehiä. Sellaiset ei maksa naisten kuluja. Ainoastaan luuserit maksaa. Naiset ei voi saada etuja ja samalla pitää etunsa. Jos naiset elättää itsensä niin silloin maksaa myös kulunsa itse

Kokemukseni on kyllä aivan toinen. Fiksu, älykäs ja erittäin menestynyt mieheni on tarjonnut minulle ravintolassa usein ja myös toisinpäin.

Saatan tarjota myös naispuolisille kavereilleni ja perheenjäsenten kanssa ravintolassa käydessä joku aina tarjoaa.

Idea on vastavuoroisuus ja anteliaisuus josta tulee kaikille hyvä mieli.

Elämä on aika mielikuvituksetonta kurjaa kirjanpitoa ja vahtimista muuten - ja sen huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi