Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies kutsuu naisen ulos syömään ja puolittaa laskun?

Vierailija
08.11.2012 |

En ole mikään gold digger, mutta mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin ja deittailukulttuuriin, että jos mies erikseen varta vasten kutsuu naisen ulos syömään, hän myös maksaa. Eikä niin kuin tänään, että mies kutsui lounaalle, treffeille ja tarjoilijalle sanoi, että laita erikseen.

Olisin ymmärtänyt jos treffit olisivat olleet muuten syvältä tai ei olisi synkannut, mutta hän ihan innoissaan sopi jo viikonlopuksi uusia treffejä ja lähetti ihan kivoja viestejä perään. Ei vaan enää kolahtanut viestit, koska meni ihan totaalisesti maku. Tuli olo, että olisin ollut kaverin kanssa syömässä.

Puheessa kyllä livahteli näin jälkikäteen ajatellen aika paljon faktaa, mitä mikäkin maksaa ja kuinka paljon uusi telkkari oli kustantanut ja paljonko meni rahaa jollain reissulla. Eli ehkä se oli vain puhe mistä puute, mutta hitto pasta-annos 9,20e..

Kommentit (253)

Vierailija
141/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillusi saa käyttöön 9,20 pastan hinnalla.

Jos naiselle pitää maksaa (tai tarjota rahaan verrattavia etuja), niin sellainen nainen on sitten kuin töissä mulla eli saa luvan tehdä just niin kuin pomo määrää.

Kun kerran eletään tasa-arvossa, niin nainen on hyvä ja maksaa ihan itse vaan pastansa tai on vaihtoehtoisesti syömättä. Ei meille miehillekään kukaan tarjoa yhtään mitään.

Hitto, mistä tuollaisia kultakimpaleita löytyykään????

Ehkä tämä epätasa-arvo rahan kuluttamisen suhteen treffeillä johtuu siitä, että naiset ei ole yleensä niin epätoivoisia kuin miehet.

Että jos sä olet tuollainen pihi äijänkäppänä, niin ole keskenäsi, ei mua haittaa. Mieluummin olen yksin. Harva mies vaan tuntuu ajattelevan niin, vaan nainen/naista on pakko saada.

AP taitaa olla aikas pihi, kun kympistä jaksaa narista. Tollasella seikalla ei pitäisi olla mitään, toistan m i t ä ä n merkitystä.

Ap ei missään kohtaa ole narissut kympistä, vaan siitä että miehellä ei ole käytöstapoja. Voi elämä, että on taas luetun ymmärtäminen täällä hankalaa!

Vierailija
142/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ei käytännössä ole eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ketään ihmistä joka pyytäisi ravintolaan ja tarkottaisi sillä sitä että hän maksaa.

Normaalisti kysytään että mennäänkö XXX? Tuletko kanssani paikkaan xxx? Ne ei sisällytä sitä että toinen maksaisi toisen kustannukset.

Vierailija
144/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ketään ihmistä joka pyytäisi ravintolaan ja tarkottaisi sillä sitä että hän maksaa.

Normaalisti kysytään että mennäänkö XXX? Tuletko kanssani paikkaan xxx? Ne ei sisällytä sitä että toinen maksaisi toisen kustannukset.

Jos ei osaa erottaa treffikutsua ja kaverillista pyyntöä, niin on vajaaälyinen.

Vierailija
145/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa erottaa treffikutsua ja kaverillista pyyntöä, niin on vajaaälyinen.

Kutsuja ei ole missään velvollisuudessa maksaa toisen kuluja. Jos ei halua maksaa omia kuluja niin ei mene sinne. Koko idea on täysin järjetön. Että toinen vaan menee syömään ilmaiseksi??? Ei eroa mitenkään ostopalvelusta. Tilaat jonkun treffikumppanin ja maksat sen kulut.

Vierailija
146/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen sitten prinsessa!" Hahaa! Jutut on kuin 3-vuotiaalla tyttärelläni...

Vierailija
147/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuja ei ole missään velvollisuudessa maksaa toisen kuluja. Jos ei halua maksaa omia kuluja niin ei mene sinne. Koko idea on täysin järjetön. Että toinen vaan menee syömään ilmaiseksi??? Ei eroa mitenkään ostopalvelusta. Tilaat jonkun treffikumppanin ja maksat sen kulut.

Hyvät käytöstavat omaava mies sen kuitenkin tekee treffeillä. Mä en ole muunlaisia miehiä ikinä tavannut, joten olen kyllä luullut, että se on tapana aivan kaikilla. Nyt on toki ollut mies viimeiset 12 vuotta, joten viime treffeistä on aikaa.

Ravintolakäynti nyt ei niin paljoa maksa, etteikö sitä voisi itse maksaa. Sillä muutamalla kympillä mä en kyllä itseäni treffiseuralaiseksi möisi.

Täytyy kyllä sanoa, että törppöä pitäisin miestä, joka laskun laittaa puoliksi. En kuitenkaan sitä näyttäisi, vaan maksaisin sen laskun, kiittäisin kohteliaasti seurasta ja häviäisin. :)

Vierailija
148/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu alkeellisimpiin käytöstapoihin. Jos kutsut luoksesi illalliselle, niin myytkö aterialippuja ovella? Kutsuja maksaa aina.

Vierailija
149/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat omaava mies sen kuitenkin tekee treffeillä. Mä en ole muunlaisia miehiä ikinä tavannut, joten olen kyllä luullut, että se on tapana aivan kaikilla. Nyt on toki ollut mies viimeiset 12 vuotta, joten viime treffeistä on aikaa.

Ravintolakäynti nyt ei niin paljoa maksa, etteikö sitä voisi itse maksaa. Sillä muutamalla kympillä mä en kyllä itseäni treffiseuralaiseksi möisi.

Täytyy kyllä sanoa, että törppöä pitäisin miestä, joka laskun laittaa puoliksi. En kuitenkaan sitä näyttäisi, vaan maksaisin sen laskun, kiittäisin kohteliaasti seurasta ja häviäisin. :)

Miksi miehen pitäisi maksaa eikä naisen? Se ei ole peruste että hyvä tapa. Miksi juuri miesten? Myöskään vanhoilla tavoilla ei ole merkitystä koska maailma muuttuu ja naiset ovat olleet töissä jo melkein sata vuotta.

Vierailija
150/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu alkeellisimpiin käytöstapoihin. Jos kutsut luoksesi illalliselle, niin myytkö aterialippuja ovella? Kutsuja maksaa aina.

kutsua toisen kotiin kuin johonkin ravintolaan.

Jostain syystä naiset ei kutus koskaan vaan ainoastaan ehdottaa?

Vierailija
151/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu on kutsu, kutsutaan sitten kotiin tai ravintolaan.

En ole kirjoittanut sukupuolista mitään, vaan siitä, että kutsuja maksaa. Jos oletat tämän perusteella jotain kutsujan sukupuolesta, niin olet vajaaälyinen.

Vierailija
152/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu on kutsu, kutsutaan sitten kotiin tai ravintolaan.

En ole kirjoittanut sukupuolista mitään, vaan siitä, että kutsuja maksaa. Jos oletat tämän perusteella jotain kutsujan sukupuolesta, niin olet vajaaälyinen.

suurin osa ihmisistä. Kyllä yleensä ihmiset maksaa omat kulunsa

Vierailija
153/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa ihmisistä. Kyllä yleensä ihmiset maksaa omat kulunsa

Meillä ei koskaan eritellä mitään omia kuluja, mutta ehkä tuo on tyypillistä joillekin vihervasureille. Se maksaa, joka kutsuu. Peruskäytöstapoja.

Vierailija
154/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi miehen pitäisi maksaa eikä naisen? Se ei ole peruste että hyvä tapa. Miksi juuri miesten? Myöskään vanhoilla tavoilla ei ole merkitystä koska maailma muuttuu ja naiset ovat olleet töissä jo melkein sata vuotta.

[/quote]

Ihan sama, onko se kutsuja mies vai nainen. Tässä se on mies. Ja mä olen käynyt treffeillä vain miehen kutsumana.

Olen itse kutsunut usein jonkun ystäväni syömään - ja maksanut. Sama raha menee helposti kotonakin, jos tulee vieraita ja syödään pitkän kaavan mukaan. Viimeksi uutena vuotena oli vieraita ja kyllä siihen iltaan par sataa upposi. Ei me kuitenkaan laskua perään lähetetty ;)

Vierailija
155/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko että jokainen maksaa omat illallisensa ja jokainen hoitaa omat orgasminsa. Thanks.

T: 11cm mies

Vierailija
156/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos meinaa naismaailmassa menestyä.

Olen kyllä pärjännyt hienosti, vaikka en ole koskaan tullut sillä asenteella, että maksan naisen puolesta. Omani olen vain maksanut ja omat seuralaiseni ovat olleet sen verran fiksuja, ettei kukaan ole vetänyt hernettä vanhoilliseen nenäänsä.

Mutta jos miehellä olisi paljon parempi palkka, pitäisi pihinä, jos ei tarjoa, kun on kerran kutsunut. Eihän voi olettaa, että toisella on varaa syödä tietyssä paikassa tiettynä päivänä, jos asiasta ei ole yhdessä sovittu. Ei ole myöskään epäkohteliasta sopia etukäteen, että molemmat maksavat oman laskunsa. Jos itse kutsuisin esim. työttömän miehen ravintolaan, tarjoaisin tai sopisimme etukäteen, että kumpikin maksaa omansa ja samalla paikan, joka sopii molemmille. Omasta mielestäni romanttiset treffit voivat syntyä myös kävelyretkellä ja nakkikioskilla.

Vierailija
157/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos meinaa naismaailmassa menestyä.

Olen kyllä pärjännyt hienosti, vaikka en ole koskaan tullut sillä asenteella, että maksan naisen puolesta. Omani olen vain maksanut ja omat seuralaiseni ovat olleet sen verran fiksuja, ettei kukaan ole vetänyt hernettä vanhoilliseen nenäänsä.

Mutta jos miehellä olisi paljon parempi palkka, pitäisi pihinä, jos ei tarjoa, kun on kerran kutsunut. Eihän voi olettaa, että toisella on varaa syödä tietyssä paikassa tiettynä päivänä, jos asiasta ei ole yhdessä sovittu. Ei ole myöskään epäkohteliasta sopia etukäteen, että molemmat maksavat oman laskunsa. Jos itse kutsuisin esim. työttömän miehen ravintolaan, tarjoaisin tai sopisimme etukäteen, että kumpikin maksaa omansa ja samalla paikan, joka sopii molemmille. Omasta mielestäni romanttiset treffit voivat syntyä myös kävelyretkellä ja nakkikioskilla.

Eli jos miehellä on paljon parempi palkka ja kutsuu sinut niin hänen pitää tarjota? Mutta jos sinä kutsut työttömän niin maksatte kumpikin omanne? Miten tämä on reilua?

Omasta mielestäni romanttiset treffit voivat syntyä myös kävelyretkellä ja nakkikioskilla.

Täsä olen täysin samaa mieltä

Vierailija
158/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kutsuja maksaa"

Tällaisen sanojan on oltava nainen, koska naiset eivät koskaan pyydä miestä treffeille, varsinkaan ruokaravintolaan.

Miehen tarjoamispakosta kiinni pitäminen selittyy hyvin sillä, että saavutetuista eduista ei haluta luopua. Mutta me elämme nyt tasa-arvossa, joten muija on hyvä ja maksaa itse ruokansa.

Vierailija
159/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Miehen tarjoamispakosta kiinni pitäminen selittyy hyvin sillä, että saavutetuista eduista ei haluta luopua. Mutta me elämme nyt tasa-arvossa, joten muija on hyvä ja maksaa itse ruokansa.

Joidenkin ihmisten käytös voi olla myös hiukan moniulotteisempaa motiiveiltaan kuin suoraviivainen rahallinen hyöty. Yleensä myös vedämme johtopäätöksiä toisten motiiveista käytöksen perusteella, oikein tai väärin.

Treffit ovat käsittääkseni seksuaalisen kiinnostuksen kohteen testausta varten järjestetty tapaaminen. Useimmiten on molempien osapuolien etu antaa itsestään mahdollisimman hyvä kuva potentiaalisena kumppanina.

Miehillä on oma listansa asioista jotka tekevät naisesta hyvän vaimon ehdokkaan tai sitten lyhytaikaisen kumppanin. Naisena ymmärrän että tarjoamatta jättäminen treffeille voi vaikuttaa siltä ettei mies ole valmis näkemään vaivaa tai investoimaan juuri tähän naiseen - enkä nyt puhu rahasta. Edelleen, johtopäätös voi olla oikea tai väärä.

Ehkä tämä laskun jakamisen aiheuttama kärvistely johtuu alitajuisesti myös siitä että naiset joutuvat lähes työkseen selvittämään miten tosissaan mies on heidän kanssaan - eli vaatimus vaivannäöstä, joka nykymaailmassa voi supistua illallisen tarjoamiseen, kertoo naiselle jotain miehen motiiveista ja toisaalta hänestä ihmisenä.

Tämä mielstäni juuri laasaslaisten tulisi ymmärtää, teorian mukaanhan nainen kontrolloi seksiä ja mies sitoutumista.

Asia erikseen on se että ihmiset jotka antavat itsestään kuvan omaa etuaan haukkana vahtivina ja epäanteliana tosikkoina tuskin houkuttavat kumpaakaan sukupuolta.

Vierailija
160/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä