Tapailumies mainitsee äidin usein
Onko sinun mielestäsi ns. "red flag" jos mies mainitsee treffien aikana useamman kerran äidistään? Sain kuulla kuinka äiti on avustanut ajokortin maksuissa tai äiti on opastanut työnhaussa. Mies on ilmeisesti molempien vanhempien kanssa vielä tekemisissä vaikka ikä on jo siinä 30-35 vuoden välillä. Saattavat tavata kuukausittainkin.
Kommentit (19)
Kuulostaa että mies ei ole vieläkään itsenäinen. Etkö pääse paremmille treffeille?
Tuon ikäisenä lapset ja vanhemmat elää jo omaa elämää, eivätkä ole tekemisissä.
On. En lähtisi suhteeseen, missä pitää holhota ja missä puolison napanuora on kytketty äitiin pitkälle aikuisikään.
Raamatussa sanotaan, että avioituessaan mies jättää lapsuudenperheensä.
Itse suosin sitä, että hoitaa vieroittautumisen ennen kuin alkaa etsimään kumppania. Muutenhan se hullu anoppi voi vaikka syyttää minua jostain "vieraannuttamisesta".
Hyi helvetti. Äkkiä luiskaan. Mies ei saisi olla enää missään tekemisissä vanhempiensa kanssa kahdeksantoista ikävuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
On. En lähtisi suhteeseen, missä pitää holhota ja missä puolison napanuora on kytketty äitiin pitkälle aikuisikään.
Itse suosin sitä, että hoitaa vieroittautumisen ennen kuin alkaa etsimään kumppania. Muutenhan se hullu anoppi voi vaikka syyttää minua jostain "vieraannuttamisesta".
Mutta kun ei ole avioitunut. Onko tapailusuhde yhtä kuin avioliitto?
Onko red flag? No ei ole. Kuulostaa perhekeskeiseltä mieheltä, mikä on ihan hyvä asia.
Kaikesta sitä ihmiset viitsivätkin tehdä ongelman itselleen.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskonnollinen. Ajattelin että voisimme aloittaa puhtaalta pöydältä ilman vanhempia, mutta en ole varma uskaltaako lähteä toiselle paikkakunnalle. Asunut aina vanhempiensa kaupungissa. -AP
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä lapset ja vanhemmat elää jo omaa elämää, eivätkä ole tekemisissä.
Jos sinun lapsesi eivät halunneet olla missään tekemisissä kanssasi aikuistuttuaan, se kertoo siitä, että olet ollut huono vanhempi. Normaalisti vanhemmat ja aikuinen jälkikasvu elävät omaa elämäänsä ja haluavat olla tekemisissä toistensa kanssa säännöllisesti, koska he rakastavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko red flag? No ei ole. Kuulostaa perhekeskeiseltä mieheltä, mikä on ihan hyvä asia.
Kaikesta sitä ihmiset viitsivätkin tehdä ongelman itselleen.
Hermostunut oli ainakin. Oli positiivista että kysyi kysymyksiä ja katsoi silmiin. Varmaankin tuo äidistä puhuminen oli hänen tapansa pitää keskustelua yllä. Jäi silti hieman häiritsemään, kun tuli niin monta mainintaa ihmisestä. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole uskonnollinen. Ajattelin että voisimme aloittaa puhtaalta pöydältä ilman vanhempia, mutta en ole varma uskaltaako lähteä toiselle paikkakunnalle. Asunut aina vanhempiensa kaupungissa. -AP
Jos hän asuu vieläpä samassa kaupungissa kuin vanhemmat, niin olisi suorastaan kummallista, jos hän tapaisi vanhempiaan harvemmin kuin kuukausittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei ole avioitunut. Onko tapailusuhde yhtä kuin avioliitto?
Ei, mutta jos vieroittautumista ei ole tehty etukäteen niin vaimo joutuu syntipukiksi.
Joten vieroittautukoot ensin ja sitten vasta voi tavata minut.
On punainen lippu hieman. Ei pitäisi kertoa kaikkea mitä tekee äidin kanssa, jos puhuukin siitä usein. Kohta hokee että mamma. Ja sinä olet seuraava äidin roolissa oleva. Tai sitten tämä on väärä arvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Universaali totuus tuo on, joka nyt vaan sattuu raamatussa lukemaan.
Se on tärkeää, ettei mies haudo katkeruutta ja vihaa äitiään kohtaan.
Terve suhtautuminen on: "olen kiitollinen äidilleni kasvatuksestani, mutta olen itsenäinen enkä koe tarvetta äiti-roolille elämässäni enää. Muutoin minulla on hyvin vähän yhteistä 60-vuotiaiden naisten kanssa. Jouluna ja äitienpäivänä vaihdamme tekstarit/kortit/hyvänpäivänpuhelut, mutta elämme molemmat omia elämiämme."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Universaali totuus tuo on, joka nyt vaan sattuu raamatussa lukemaan.
Se on tärkeää, ettei mies haudo katkeruutta ja vihaa äitiään kohtaan.
Terve suhtautuminen on: "olen kiitollinen äidilleni kasvatuksestani, mutta olen i
Hän ei maininnut mitään tuollaista. Autokin on kuulemma äidin omistuksessa. -AP
Pitäisin kovin outona, jos omat kolmekymppiset poikani puhuisivat treffeillä äiti sitä ja äiti tätä. Siinä on jäänyt itsenäistyminen kesken. Ihan eri juttu on, jos jutellaan kummankin lapsuusperheistä.
Tuon ikäisellä miehellä on normaalia olla soitteluvälit vanhempiinsa, mutta jos siellä käydään useammin kuin kerran kuukaudessa niin on iso varoitusmerkki!
No kuinka harvoin olisi sinusta oikea määrä? Kerran vuodessa?
Monet ihmiset jopa ryhtyvöt läheistensä omaishoitajiksi.