Minkälainen mies kutsuu naisen ulos syömään ja puolittaa laskun?
En ole mikään gold digger, mutta mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin ja deittailukulttuuriin, että jos mies erikseen varta vasten kutsuu naisen ulos syömään, hän myös maksaa. Eikä niin kuin tänään, että mies kutsui lounaalle, treffeille ja tarjoilijalle sanoi, että laita erikseen.
Olisin ymmärtänyt jos treffit olisivat olleet muuten syvältä tai ei olisi synkannut, mutta hän ihan innoissaan sopi jo viikonlopuksi uusia treffejä ja lähetti ihan kivoja viestejä perään. Ei vaan enää kolahtanut viestit, koska meni ihan totaalisesti maku. Tuli olo, että olisin ollut kaverin kanssa syömässä.
Puheessa kyllä livahteli näin jälkikäteen ajatellen aika paljon faktaa, mitä mikäkin maksaa ja kuinka paljon uusi telkkari oli kustantanut ja paljonko meni rahaa jollain reissulla. Eli ehkä se oli vain puhe mistä puute, mutta hitto pasta-annos 9,20e..
Kommentit (253)
Sä olet kakkos tai komos vaihtoehto... sori.
Tämä itkuiikka joka monkuu ja valittaa.
Ap-ämmä olet.
Oikeassahan tuo kirjoittaja oli.
Miksi nainen on jotenkin eri asemassa kuin mies? Miehen ei tarvitse maksaa naisen kuluja
Mä en ole ollut koskaan tuollaisessa tilanteessa, että mies ei sitä tekisi. Kyllä se mun mielestäni on törppöä, jos pyytää treffeille syömään ja jakaa laskun.
Jos mä pyydän jotain syömään, niin kyllä mä oletan olevani myös maksaja. Eri asia on, jos kavereiden kesken yhdessä sovitaan, että mennään syömään. Silloin jokainen maksaa omansa.
Me ollaan mm. pyydetty siskon perhettä ulos syömään ja kyllä me se koko lasku maksettiin ihan automaattisesti. Mun mielestäni kutsuja maksaa.
on ollut treffipalstalla ilmoitus.
Parhaimmillani sain viisi vastausta. Niistäkin puolet lopetti yhteydenpidon saatuaan kuvan.
Minulla oli kaksi vuotta seitsemällä eri treffipalstalla ilmoitus. Tuona aikana sain naisilta kaksi viestiä ja kirjoittelin itse aloiteviestin noin 700 naiselle. Treffeillä kävin vajaa 10 kertaa + 4 naista ei saapunut edes paikalle.
Ja tämä tulos siis kolmikymppisellä pitkällä, hoikalla (vatsalihakset näkyvät kyllä) ja akateemisesti koulutetulla miehellä ilman rikos- tai mielenterveystaustaa.
Hieman eri meininki siis kuin naisilla.
Viime kesänä näkyi ja nyt joulun jälkeen ei näy. Ehkä ne näkyvät taas keväällä?
Minullakaan ei ole mielenterveydellistä taustaa takanani eikä kukaan tuttavistani tiedettävästi omista mielenterveydellistä taustaa. Toisaalta minua on haukuttu hulluksi, kun olen perännyt todellista tasa-arvoa. Enemmän tienaavampi voisi maksaa tai se jolla on enemmän tilillä.
Sitten orgasmeista olen edelleen samaa mieltä. Jokainen hankkikoon itse omat orgasminsa!
T: 11cm mies
taas olen ainakin pitkä ja hoikka ja naisellinen, usein kuullut olevani kasvoiltani kaunis. En luultavasti ole ihan tyhmäkään..
Silti en vielä tähän ikään mennessä (35v) ole saanut yhtään miestä sitoutumaan itseeni.
Takana kaksi pitkää suhdetta ja nyt meneillään oleva jossa mies ei ole "valmis".
Miksi olet jäänyt suhteeseen, jos mies ei aio sitoutua? Minä asetin mielessäni päivämäärärajan, että jos siihen mennessä (vuoden seurustelu) ei olla kihloissa, niin antaa olla koko jutun. Mentiin naimisiin 8kk seurustelun jälkeen.
Jos haluaa miehen sitoutuvan, niin ei ehkä kannata leikkiä niin kuin oltaisiin jo naimisissa (=asutaan yhdessä ja harrastetaan seksiä). Jos miehelle riittää pelkkä seksi, niin eihän se lähde kulumallakaan niin kauan kuin pildeä piisaa. Jos mies on valmis sitoutumaan, niin kyllä se kiltisti sitä pildeäkin odottaa - ja sitten ei tarvitse miettiä, roikkuuko mies kyydissä pelkän seksin vuoksi.
Jos pillusi saa käyttöön 9,20 pastan hinnalla.
Jos naiselle pitää maksaa (tai tarjota rahaan verrattavia etuja), niin sellainen nainen on sitten kuin töissä mulla eli saa luvan tehdä just niin kuin pomo määrää.
Kun kerran eletään tasa-arvossa, niin nainen on hyvä ja maksaa ihan itse vaan pastansa tai on vaihtoehtoisesti syömättä. Ei meille miehillekään kukaan tarjoa yhtään mitään.
Onko naisia jonoksi asti?
Naisen pitää tehdä samoin vaikutus mieheen eikä vaan toisinpäin.
Ennusta sulle huonoa menestystä naismarkkinoilla.
Usko tai älä niin on naisia jotka maksavat omat kulunsa ja ei odota rahaa siitä että on toisen ihmisen kanssa. Sinulle treffit on rahastusta, mutta toisille ne on hauskanpitoa.
Millä perusteella miehen pitäisi tarjota naiselle?
Ennakko-oletus on, että jos mies kutsuu naisen syömään, hän haluaa tehdä tähän vaikutuksen -ja maksaa myös lystin -samasta syystä.
Ei siinä sen kummempaa perustetta ole eikä tietenkään mitään velvollisuutta. Vaarana vain on, että pihistelevän miehen tekemä vaikutus on negatiivinen. Jos tähän pyrittiin niin fine. Mutta jos pyrittiin suhteeseen, niin epäonnistumisen syy on kyllä ihan oma.
itseään täynnä olevan naiset olettavat miehen maksavan. Kukaan täysijärkinen nainen ei sitä odota.Naisen pitää tehdä samoin vaikutus mieheen eikä vaan toisinpäin. [/i
Eikös se ole tässä viikon keskustelujen perusteella jo tullut selväksi, että nainen on valitsija, ja valitsee parhaan ja rikkaimman miehen.
Joten älä mies tarjoa- elä yksin. Kyllä niitä tarjoajia onneksi löytyy.
Millä perusteella miehen pitäisi tarjota naiselle?
Ennakko-oletus on, että jos mies kutsuu naisen syömään, hän haluaa tehdä tähän vaikutuksen -ja maksaa myös lystin -samasta syystä.
Ei siinä sen kummempaa perustetta ole eikä tietenkään mitään velvollisuutta. Vaarana vain on, että pihistelevän miehen tekemä vaikutus on negatiivinen. Jos tähän pyrittiin niin fine. Mutta jos pyrittiin suhteeseen, niin epäonnistumisen syy on kyllä ihan oma.
itseään täynnä olevan naiset olettavat miehen maksavan. Kukaan täysijärkinen nainen ei sitä odota.Naisen pitää tehdä samoin vaikutus mieheen eikä vaan toisinpäin. [/i
Eikös se ole tässä viikon keskustelujen perusteella jo tullut selväksi, että nainen on valitsija, ja valitsee parhaan ja rikkaimman miehen.
Joten älä mies tarjoa- elä yksin. Kyllä niitä tarjoajia onneksi löytyy.
naiset on huoria? Niinhän sä juuri sanoit.
Huoravertaus on puhtaasti oman mielikuvituksesi tuotetta. Kohtelias mies maksaa treffit aina, ellei nainen ilmoita (ilman kysymistä) että maksaa osuutensa.
Kustannukset automaattisesti puolittavast miehestä voidaan sen sijaan tehdä päätelmiä, joko hän on pihi tai käytöstaidoton mölli, eikä suurta treffimenestystä hänen kohdalleen helposti osu. Kiihkostasi päätellen näin on käynyt sinullekin.
Huoravertaus on puhtaasti oman mielikuvituksesi tuotetta. Kohtelias mies maksaa treffit aina, ellei nainen ilmoita (ilman kysymistä) että maksaa osuutensa.
Kustannukset automaattisesti puolittavast miehestä voidaan sen sijaan tehdä päätelmiä, joko hän on pihi tai käytöstaidoton mölli, eikä suurta treffimenestystä hänen kohdalleen helposti osu. Kiihkostasi päätellen näin on käynyt sinullekin.
Mikäs on kohtelias nainen? Antaa varmasti?
Tuollainen ajatusmaailma on 1800 luvulta kun naiset ei käynyt töissä. Nykyisessä maailmassa sillä ei ole mitään merkitystä. Kukkaan itseään kunnioittava mies ei rupea maksamaan naisen kuluja.
Etsitte fiksuja, älykkäitä ja menestyviä miehiä. Sellaiset ei maksa naisten kuluja. Ainoastaan luuserit maksaa. Naiset ei voi saada etuja ja samalla pitää etunsa. Jos naiset elättää itsensä niin silloin maksaa myös kulunsa itse
Voisit sinäkin kasvaa aikuiseksi
En minä nyt oikein tiedä. Ei se noin mene yleensä. Usein se menee hyvin. Ehkä sinulla on ongelmia itsesi kanssa. Yleensä ei tarvitse edes kasvaa aikuiseksi tai miksikään. Toisen kanssa elämä menee luonnollisesti. LUONNOLLISESTI HYVIN.
Epänormaalia on sitten että menee huonosti oli aikuisia tai nuoria tai lapsia.
Tämä itkuiikka joka monkuu ja valittaa.
Ap-ämmä olet.