Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies kutsuu naisen ulos syömään ja puolittaa laskun?

Vierailija
08.11.2012 |

En ole mikään gold digger, mutta mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin ja deittailukulttuuriin, että jos mies erikseen varta vasten kutsuu naisen ulos syömään, hän myös maksaa. Eikä niin kuin tänään, että mies kutsui lounaalle, treffeille ja tarjoilijalle sanoi, että laita erikseen.

Olisin ymmärtänyt jos treffit olisivat olleet muuten syvältä tai ei olisi synkannut, mutta hän ihan innoissaan sopi jo viikonlopuksi uusia treffejä ja lähetti ihan kivoja viestejä perään. Ei vaan enää kolahtanut viestit, koska meni ihan totaalisesti maku. Tuli olo, että olisin ollut kaverin kanssa syömässä.

Puheessa kyllä livahteli näin jälkikäteen ajatellen aika paljon faktaa, mitä mikäkin maksaa ja kuinka paljon uusi telkkari oli kustantanut ja paljonko meni rahaa jollain reissulla. Eli ehkä se oli vain puhe mistä puute, mutta hitto pasta-annos 9,20e..

Kommentit (253)

Vierailija
201/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on kohtelias nainen? Antaa varmasti? Tuollainen ajatusmaailma on 1800 luvulta kun naiset ei käynyt töissä. Nykyisessä maailmassa sillä ei ole mitään merkitystä. Kukkaan itseään kunnioittava mies ei rupea maksamaan naisen kuluja. Etsitte fiksuja, älykkäitä ja menestyviä miehiä. Sellaiset ei maksa naisten kuluja. Ainoastaan luuserit maksaa. Naiset ei voi saada etuja ja samalla pitää etunsa. Jos naiset elättää itsensä niin silloin maksaa myös kulunsa itse

Ikinä en ole laskua maksanut treffeillä. Nykyisin toki oma mies ne maksaa - yhteiseltä tililtä. Kyllä mun mielestäni on ihan peruskäytöstapoihin kuuluvaa, että kutsuja maksaa. Ehkä sä et niin fiksu olekaan? Ainakaan käytöstapoja et ole oppinut.

Sitten naiset ihmettelevät miksi niitä ei pyydetä treffeille. Jos pyydät kaveriasi ravintolaan maksatko sinä? Jos et niin miksi et?

Vierailija
202/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut koskaan tuollaisessa tilanteessa, että mies ei sitä tekisi. Kyllä se mun mielestäni on törppöä, jos pyytää treffeille syömään ja jakaa laskun. Jos mä pyydän jotain syömään, niin kyllä mä oletan olevani myös maksaja. Eri asia on, jos kavereiden kesken yhdessä sovitaan, että mennään syömään. Silloin jokainen maksaa omansa. Me ollaan mm. pyydetty siskon perhettä ulos syömään ja kyllä me se koko lasku maksettiin ihan automaattisesti. Mun mielestäni kutsuja maksaa.

Mitä jos naisen kanssa vaan sovitaan että mennään syömään?

Tulisi kyllä aika kalliiksi jos aina kutsuja maksaisi kaiken. Mennäänkö leffaan? Maksat. Mennään lomalle? Maksat. Mennään syömään? Maksat.

Onneksi ei ole osunut tuollaisia ihmisiä vastaan paljoa. Minun sukulaisteni ja kavereideni tapana on että jos vastaat kyllä kutsuun niin tietenkin maksat itse. Meillä mennään esim. syömään sen takia että ollaan toisten kanssa eikä pummimaan.

Kukaan kaverini ei edes suostuisi siihen että minä maksaisin heidän ruoat koskaan eikä missään tilanteessa. Eikä sukulaisenikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos naisen kanssa vaan sovitaan että mennään syömään?

Tulisi kyllä aika kalliiksi jos aina kutsuja maksaisi kaiken. Mennäänkö leffaan? Maksat. Mennään lomalle? Maksat. Mennään syömään? Maksat.

Onneksi ei ole osunut tuollaisia ihmisiä vastaan paljoa. Minun sukulaisteni ja kavereideni tapana on että jos vastaat kyllä kutsuun niin tietenkin maksat itse. Meillä mennään esim. syömään sen takia että ollaan toisten kanssa eikä pummimaan.

Kukaan kaverini ei edes suostuisi siihen että minä maksaisin heidän ruoat koskaan eikä missään tilanteessa. Eikä sukulaisenikaan.

Ehkä sä et sitten olekaan tarpeeksi menestynyt?

Ja pummimaan? Jos mä maksan, niin en kai mä pummaa. Mun perheessä ja ystäväpiirissä kyllä kutsuja tarjoaa, eikä sitä kukaan miellä pummaamiseksi. Kyllä mä tarjoan ystävälleni ruoat, jos kerran kutsun syömään, enkä mä ajattele, että hän pummaa.

Jos asioista sovitaan yhdessä, niin silloinhan ei kukaan ole kutsuja ja jokainen maksaa oman laskunsa - jos ei sitten joku välttämättä halua maksaa koko laskua.

Näin se mun maailmassani menee, enkä mä ajattele, että kukaan olisi pummi. Mä lomaillen vain oman perheeni tai mieheni kanssa, joten lomat maksetaan itse. Jos ei sitten lahjaksi saada. :)

Vierailija
204/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peruskäytöstavat unohtuneet aivan tyystin?

Kutsu ja pyyntö ovat eri asioista. Jos pyydetään jotakuta leffaan (mennäänkö leffaan), niin silloin maksetaan omat osuudet. Jos taas kutsutaan joku leffaan (kutsuisin sinut leffaan), niin kutsuja maksaa.

Vierailija
205/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peruskäytöstavat unohtuneet aivan tyystin? Kutsu ja pyyntö ovat eri asioista. Jos pyydetään jotakuta leffaan (mennäänkö leffaan), niin silloin maksetaan omat osuudet. Jos taas kutsutaan joku leffaan (kutsuisin sinut leffaan), niin kutsuja maksaa.

Noilla ei käytännössä ole eroa.

Vierailija
206/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pitää naisesta ja haluaa tavata hänet, mutta jolla ei ole varaa maksaa molempien syömisiä ja juomisia.

Minusta tuo nyt ei ole mikään kauhea moka, mutta olen jo yli 40 eikä minulla ole kokemusta epätasa-arvoisesta deittailukulttuurista. :)

Asiallista olisi ollut jos mies olisi sopinut ap:n kanssa kahden kesken, että lasku pannaan puoliksi, eikä niin että hän sanoo sen suoraan tarjoilijalle. Laskun jakaminen ei minusta sinänsä ole synti tai rikos.

Vierailija
207/253 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä sukupuolella ei ole merkitystä. Mutta muussa elämässä on.

Elatusvelvollisuutta todellisuudessa ei ole. Sillä Suomessa voi heti erota jos toinen rupeaa vaatimaan jotain

Näin ovat lassukat päättäneet. Silloin ei ole myöskään olemassa mitään seksuaalista valtaa.

Elatusvelvollisuus on olemassa. Jos joskus pääset naimisiin, niin kokeilepa erota. Jos silloin tuomioistuin havaitsee, että avioliiton rikkaampi osapuoli on maksattanut toisella yhteistä taloutta suhteessa enemmän, niin heikompi saa hyvitystä. Kotiäiditkin, jotka ovat hoitaneet kotia, eivätkä ole taloudellisesti tuoneet yhtään mitään yhteiseen talouteen, ovat saaneet rikkaalta mieheltä hyvitystä, koska ovat mahdollistaneet miehen urakehityksen.

Mutta kun et pääse edes naimisiin, niin ei voi tietenkään olettaa, että voisit koskaan erotakaan. AHAHHAAHHAAAAAA *hysteeristä huutonaurua*

Vierailija
208/253 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla se alfa, joka kuittaa seksin?

En ole koskaan pyytänyt ketään treffeille. Aina minua on pyydetty ja soiteltu perään.

Tarpeeksi kun yrittää niin onnistaa ja saa palkinnoksi 11cm miehen.

Ehdotan että kukaan miehistä ei edes pyydä ketään treffeille tai maksa mitään. Teette treffilakon. Pian naiset vaipuvat epätoivoon ja asialle saadaan muutos.

Vierailija
209/253 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tehnyt aika selväksi sen, kannattaako sitä laskun puolittavaa miestä enää tavata. ;)

Huomio: mies PUOLITTAA laskun. Hän EI vaadi naista maksamaan koko laskua. Mies siis peräänkuuluttaa tasa-arvoa, nainen vaatii itselleen erityisoikeuksia sukupuolensa perusteella.

---

Feminism teaches women to become GOLD DIGGERS

"Within 29 seconds, the guest just described herself like a? prostitute. What a shame."

Vierailija
210/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään gold digger, mutta mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin ja deittailukulttuuriin, että jos mies erikseen varta vasten kutsuu naisen ulos syömään, hän myös maksaa. Eikä niin kuin tänään, että mies kutsui lounaalle, treffeille ja tarjoilijalle sanoi, että laita erikseen.

Olisin ymmärtänyt jos treffit olisivat olleet muuten syvältä tai ei olisi synkannut, mutta hän ihan innoissaan sopi jo viikonlopuksi uusia treffejä ja lähetti ihan kivoja viestejä perään. Ei vaan enää kolahtanut viestit, koska meni ihan totaalisesti maku. Tuli olo, että olisin ollut kaverin kanssa syömässä.

Puheessa kyllä livahteli näin jälkikäteen ajatellen aika paljon faktaa, mitä mikäkin maksaa ja kuinka paljon uusi telkkari oli kustantanut ja paljonko meni rahaa jollain reissulla. Eli ehkä se oli vain puhe mistä puute, mutta hitto pasta-annos 9,20e..

Tietenkin kumpikin maksaa oman ruokansa. Se on selvä asia. Vai oletko maksullinen nainen? Jos olet niin se pitää sopia etukäteen

Vierailija
211/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksan hänen ruokansa ja se jälkeen harrastamme seksiä, onko mieskin silloin huora?

Jos kutsut hänet kotiisi niin ja olette sopinut että sinä teet ruoat niin silloin maksat. Mutta jos toinen on mukana kun menette kauppaan niin tietenkin sitten.

En tunne ketään joka ei maksaisi omia ruokia ravintolassa. Päivänselvä asia että kumpikin maksaa omansa

Vierailija
212/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen olettaa että mies maksaa, jo treffiasteella kaiken?

vain sitä, että ei tarjoa avioliitossakaan vaimolle edes hääpäivänä. Juuri tuo hemmottelu ensitapaamisten yhteydessä on sinkkunaisten ilo ja onni. Vaimolle tuota ei aina suoda, ei minulle ainakaan. Valitsinkin köyhän miehen rakkaudesta. Ex hemmotteli, mutta muuten oli epäsopiva. Tämä nykyinen aviomieheni muistaakseni tarjosi ensimmäisillä treffeillä jäätelön. :)

Naisilla ei ole mitään etuoikeuksia saada miehiltä ilmaisia lounaita. Naiset käy töissä joten he voivat maksaa omat laskunsa

Vierailija
213/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tyhjätasku tai keskituloinen heikosti ansaitseva?

Millä perusteella miehen pitäisi tarjota naiselle?

Vierailija
214/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakko-oletus on, että jos mies kutsuu naisen syömään, hän haluaa tehdä tähän vaikutuksen -ja maksaa myös lystin -samasta syystä.

Ei siinä sen kummempaa perustetta ole eikä tietenkään mitään velvollisuutta. Vaarana vain on, että pihistelevän miehen tekemä vaikutus on negatiivinen. Jos tähän pyrittiin niin fine. Mutta jos pyrittiin suhteeseen, niin epäonnistumisen syy on kyllä ihan oma.

Vierailija
215/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakko-oletus on, että jos mies kutsuu naisen syömään, hän haluaa tehdä tähän vaikutuksen -ja maksaa myös lystin -samasta syystä.

Ei siinä sen kummempaa perustetta ole eikä tietenkään mitään velvollisuutta. Vaarana vain on, että pihistelevän miehen tekemä vaikutus on negatiivinen. Jos tähän pyrittiin niin fine. Mutta jos pyrittiin suhteeseen, niin epäonnistumisen syy on kyllä ihan oma.

itseään täynnä olevan naiset olettavat miehen maksavan. Kukaan täysijärkinen nainen ei sitä odota.

Naisen pitää tehdä samoin vaikutus mieheen eikä vaan toisinpäin.

Vierailija
216/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ne vinkuu ettei heidän tarvitse maksaa treffeillä mitään. Toisaalla ne vinkuu, ettei pimperioa heltiä ja pukavat turhaumansa liittymällä laasaslaiseen paikallisyhdistykseen. Kierre on valmis eikä pimperoa irtoa koskaan. ;DDD

Viikon vinkki. Jos jotain haluaa, kannattaa toimia rationaalisesti/kokemusperäisesti/vaistonvaraisesti sen hyväksi, että saavuttaa haluamansa. Ja jos ei toimi niin, saa todella syyttää vain itseään.

Vierailija
217/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennusta sulle huonoa menestystä naismarkkinoilla.

Vierailija
218/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen taivaanlahja koko naissukupuolelle.

Yleensä se menee niin, että nainen on sen vaikutuksen jo tehnyt siinä vaiheessa kun mies naisen treffeille pyytää.

Vierailija
219/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen taivaanlahja koko naissukupuolelle.

Yleensä se menee niin, että nainen on sen vaikutuksen jo tehnyt siinä vaiheessa kun mies naisen treffeille pyytää.

Onhan mieskin tehnyt vaikutuksen jos nainen suostuu treffeille. Nykyään naisetkin pyytävät miehiä treffeille

Vierailija
220/253 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ne vinkuu ettei heidän tarvitse maksaa treffeillä mitään. Toisaalla ne vinkuu, ettei pimperioa heltiä ja pukavat turhaumansa liittymällä laasaslaiseen paikallisyhdistykseen. Kierre on valmis eikä pimperoa irtoa koskaan. ;DDD

Viikon vinkki. Jos jotain haluaa, kannattaa toimia rationaalisesti/kokemusperäisesti/vaistonvaraisesti sen hyväksi, että saavuttaa haluamansa. Ja jos ei toimi niin, saa todella syyttää vain itseään.

että kaikki naiset ovat huoria? Koska ainoastaan huora ottaa maksun seurastaan. Oikea nainen maksaa omat kustannuksensa ja maksu on se että saa olla miehen kanssa. Sama tietenkin toiste päinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme