Heinävauvat 2013 marraskuussa
Kommentit (112)
hei kirjoitan tänne toista kertaa siis meille on tulossa jo 4 lapsi tyttö 01 tyttö 04 ja poika 07.
eka neuvola on takana mutta ei siellä muuta ku papereita täytettiin ja punnittiin,raskaus on toivottu ja plussasin 8.11 eli samalla isä sai hienon isänpäivä lahjan,
kuitenkin minulla on ollut koko ajan jonkin näkönen pelko raskaudesta,synnytyksestä,aikasemmat raskaudet on mennyt hyvin ja synnytykset normaaleita,
neuvolassa puhuin jo tästä tilasta neuvolan täti oli kyllä super ihana, ja hän sanoi että aina saa soittaa sinne ja sydän ääniä saa mennä kuuntelee jos on sellainen olo, nyt ei siis niitä kuunneltu viikkoja oli 6+5 silloin kun olin neuvolassa.
nyt odotetaan että tulee kutsu ekaan ultraan ja se on neuvola tädin mielestä viikolla 10 ja se olisi joulukuun 20 pvä.
niin ja nämä raskausoireet ovat tuplasti pahemmat ku aikasemmista raskauksista.
että tällästä tänne meidän perheeseen...
Tänään kävin ekaa kertaa neuvolassa. Johtuen töistä, niin neuvolakäynti tuli näin alkuun. Viikko 5+5 eli laskettu aika 26.7.
Mulla on hätä nyt kyllä :(
Kävin pari viikkoa sitten ultrassa jossa näkyi pelkkä pussi, viikkoja piti olla 6+4. Tuulimunaepäily. Kävin uudestaan viikko sitten jolloin löytyi syke. VIikkoja piti olla 7+4 mutta tarkentui 6+6 koon mukaan.
Nyt kuitenkin tajusin että alavatsakipuja ei ole ollut ainakaan viikkoon. Siihen asti niitä oli ollut plussaamisesta asi, menkkamaista juilimista johon heräsi yölläkin ja otin monesti panadolia. Nyt kaikki vatsatuntemukset kadonneet. Myös järyttävä pahoinvointi on mennyt aikalailla ohi.
Onko pieni kuollut? Nyt viikkoja 7+5 sen ultran mukaan (menkkojen mukaan 8+4)
Myös täällä yksi ainakin tällä hetkellä heinävauvaa odottava :) Kierron mukaan rv 6+5 mutta uskon myöhäiseen ovikseen koska testi näytti positiivista vasta alle viikko sitten. :) olen 21 ja ensimmäinen muksu. Keravalla asutaan miehen kanssa. Eka neuvola 19. päivä.
Täällä olisi 24 vuotias toista lasta odottava äiti, ensimmäinen syntynyt 13.3.2009 ja toista odotellaan syntyväksi 10.7.2013 :)
ekassa ultrassa käyty ja kaikki näytti olevan hyvin :) vielä "virallinen" ultra edessä 18.12 ja jännittää kovasti.
nyt rv 9+5
Eli olen 30v ja Uudeltamaalta. Meillä odotellan YLLÄTYSvitosta! Hui! Laskettu aika osuu jonnekin 27.7. Suunnille. Isommat lapset syntyneet 9/02, 6/05, 3/09 ja 11/11. Oon kärsinyt aivan valtavasta kuvotuksesta ja päänsäryistä, tällaista ei oo aiemmin ollut näissä mittasuhteissa. Onneks mies oli lomilla, sain potea rauhassa. Nyt on vaan taisteltava ;)
Terkuin, Juhotus
Moi, täällä ois kans yks halukas esikoista odottava mukaantulija! :) 21 vuotta ja viikkoja 11+1 eli laskettu aika arvioitu 4.7.2013. Eka ultra oli toissa päivänä ja hirveä riehuminenhan siellä oli päällä :) Mukana menossa on samanikäinen avopuoliso. Nyt alkujärkytyksistä toivuttu ja innolla mennään päivä kerrallaan :)
3.7. olisi tulossa kuopus, aikamoisena yllätyksenä.. Olen 39-vuotias ja ennestään on aikaisemmista liitoista yksi teini-ikäinen poika, miehellä kaksi täysi-ikäistä. Ollaan nyt samaan aikaan hirmu iloisia ja silti hieman kauhuissaan: vieläkö me osataan tämä show :) Mutta onhan se hienoa että tällainen vanha akka vielä paukahtaa paksuksi ihan luomukonstein! Ja kyllä se kieltämättä merkitsee, että saadaan yhteinen lapsi, vaikka oltiinkin jo ehditty ajatella että eiköhän nää jälkeläiset ole tässä. Jännittävää! En paljoa muista edellisestä raskaudesta, mutta kroppa varmaan muistaa!
Mieki nyt uskaltaudun tässä vaiheessa liittyä jo mukaan :) Esikoista ootellaan avopuolison kanssa, ikää mulla on 21 ja hellulla 30. Nyt on menossa rv 12+3 ja laskettu aika olis 17.7. Sain alkuraskauden keskenmenon viime syksynä, se oli kova paikka ja tästä raskaudesta on uskaltanu innostua vasta parina viimesenä viikkona.
Kaikki on uutta ja jännää ja tuntuu että viime yön aikana vatsa on kasvanu sen verran että masun jo selvästi erottaa, työkavereitten mukaan ainaki ja mikäs sen ihanampaa ku seisoskella peilin edessä ja tutkailla uutta olemusta :)
Jos eksyt vielä tänne listaa pävittelemään, niin poistathan minut tuolta odottajien listasta! Tai jos perustatte uutta keskustelua heinäkuisille, niin jättäkää minut listasta pois.
napsunen
Moikka ! Täällä ilmoittautuu Bunny 25 vuotta. esikoinen, LA 20.7.2013 !
:)
Moi,
taidankin olla joukun vanhimpia,
LA 2.7. ja ikää mulla 34 v, miehellä 35 v :-)