Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinävauvat 2013 marraskuussa

02.11.2012 |

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21-vuotias kahden lapsen äiti. Lapset ovat syntyneet 07/2010 ja 09/2011. Mies on 24-vuotias. Naimisissa ollaan oltu 2 vuotta ja yhteiseloa takana 5,5 vuotta. Nyt meille odotellaan kolmatta tulevaksi ja toivottavasti päästään niin pitkälle että se tosiaan sieltä heinäkuussa sitten syntyy. Eli kovasti jännittää ja toivon sydämen pohjasta että kaikki menee niin kuin pitää.

Vaniliini rv 4+1?

Vierailija
2/112 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Tein pari päivää sitten ensimmäisen testin ja eilen vielä toisen ja positiivistahan ne näyttivät :) Elikkäs myös meille on näillä näkymin tulossa vauva heinäkuussa 2013. Minua myös jännittää ja kovasti toivon että kaikki menisi hyvin. Olisi ihanaa kertoa kaikille raskaudesta mutta jotenkin ei vielä uskalla.... Raskausviikkoja laskeskelin olevan kasassa 4+2 ja nettilaskurien mukaan lasketuksi ajaksi tulisi 10.7.

Ja sitten vähän myös meidän perheestä eli itse olen 26-vuotias ja aviomieheni 29-vuotias. Naimisiin menimme kesällä ja yhteiseloa takana 7,5 vuotta. Meillä on 04/2012 syntynyt poika, eli odotamme toista lastamme :)

Pinguliini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Tervetuloa mukaan jännittämään ja odottamaan! :) Itsekin laskeskelin nettilaskurin kanssa ja antoi tuon 4+1. Voihan tuo laskettu aika vielä muuttua kun ultraan pääsee varmistelemaan, mutta en usko että tuosta kovin paljoa heittää. Ja harvoin ne vauvat sinä päivänä syntyykään (paitsi meidän esikoinen :D ), mutta on se kiva silti saada se päivä mitä voi sitten ainakin odotella. :) Teille tulee myös lapset melko pienellä ikäerolla sitten. :) Meillä on esikoisen ja kuopuksen väli 1v ja melkeen 3kk. Nyt tämän toisen ja kolmannen ikäeroksi tulee n.1v10kk, jos kaikki vaan menee hyvin ja toivotusti. :)

Nyt muita vielä mukaan! :)

4/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin siirtyä tänne tuolta vauvakuumeilijoista.

Eli olen öö...28v ja mies 27. Lapsi on sarjassa neljäs. Vanhemmat lapset on 2002, 2004 ja 2011.

Asutaan Porvoossa ja täällä myös meinataan synnyttää jos kaikki vaan nyt menis hyvin *kop kop*.

LA olisi näillänäkymin 5.7. eli nyt oltas 5+1.

Vierailija
5/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun saadaan lisää heinämassujen kasvattajia! :)

Vierailija
6/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta olla millään kirjoittamatta tänne jo nyt! Tekisi mieli hihkua koko maailmalle, että meille tulee toinen lapsi, mutta pakko sentään pitää vielä sitä riemua odotella hetki jos toinenkin - sen verran noita negatiivisia kokemuksia takana (tuulimunaraskaudet 05/10 ja 10/10). Vertaistuen tarve ja ylipäätänsä halu puhua tästä riemusta on niin suuri, että uskaltaudun jo nyt tähän ketjuun.

Eilen testiin tuli plussa - haalea, mutta ihan silminnähtävä kuitenkin. Alkuviikosta testailen varmaan vielä uudelleen. Meillä on tammikuussa 2012 syntynyt poika, joten jos hyvin käy, lapsille tulee ikäeroksi puolisentoista vuotta. Päätettiin miehen kanssa jo alkukesästä, että toinen saa tulla, jos niin on tarkoitettu - onpahan sitten lapsista vähän isompana seuraa toisilleen, jos täältä perukasta ei muita leikkitovereita löydy. Vähän pelottaa tuulimunat, kun niitä koettiin jo ennen esikoista tosiaan se kaksi. Vaan eipä sitä oikein auta murehtiakaan. Otetaan jos annetaan! Alustavasti LA olisi laskurin mukaan 12.7.

Minä olen 28-vuotias, mies vuoden nuorempi. Kotiamme asustaa myös pieni punainen kissa.

Amppari

Vierailija
7/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaankin tuttuja tuolta kuumeilijoiden puolelta! :) Kiva kun rupeaa muutkin niitä plussia saamaan, niin joukko kasvaa mukavasti! :) Nyt vaan toivotaan että kaikki menisi hyvin loppuun saakka.

Omaa napaa: Oireet on alkaneet nostaa päätänsä. Alavatsaa vihloo ja rintoja kihelmöi välillä. Mielialan muutoksetkin nostaa päätään, olen vähän äkäisellä päällä tänään. :D Saa nähdä mikä oireiden kirjo tähän vielä kasvaa kun aikaa kuluu.

Hyvää pyhäinpäivää kaikille! :)

Vaniliini 4+2

Vierailija
8/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi heinäkuun toivo :) plussan sain viime sunnuntaina kp28/28, hieman haalea apteekin omalla testillä, piti sitten varmistaa tulos digitestillä. Kai nyt pitää uskoa, että raskaana ollaan :)

Meille kolmas lapsi tulossa, kotona jo kaksi vipeltäjää, 2008 ja 2010 syntyneet. Ikää on 30v ja pääkaupunkiseudulla asustellaan. Laskettu aika olisi edellisten kuukautisten mukaan 8.7. En millään tahdo tätä uskoa, ihan epäuskoinen olo. Oreita on, mutta ei mitään dramaattista tai jatkuvaa, vain pientä etovaa oloa välillä, lisääntynyt ruokahalu, arat rinnat ja vessassa saa juosta. Pieni pelko on, ettei kaikki mene hyvin, mutta kuten amppari kirjoitti, ei se murehtiminen auta. Toivotaan vain parasta!

Tuolta kuumeilupuolella on heinäkuun pinossa jo monta plussaa, saadaan varmaan lisää seuraa pikku hiljaa :)

Onnea kaikille vielä plussasta! Onko teillä mitään oireita vielä? Vertaistuki on kyllä hieno juttu :)

Vierailija
9/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vanilliini ketjun aloittamisesta! Kiva, kun on muitakin kolmosodottajia ;)

Sabriina 4+5

Vierailija
10/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tietoisesti vältellä oireiden kyttäämistä loppukierrosta, kun sitä on aiemmin tahtonut nähdä oireita, vaikka niitä ei olisikaan. Nyt voi kuitenkin varovasti myöntää, että muutenkin hajuherkkä nenäni on ihan yliherkällä päällä. Närästää myös vähän. Viime viikolla itku oli jotenkin paljon tavallisempaa herkemmässä: muutamat kerrat itkeskelin oikeastaan ilman mitään syytä. Ja jatkuva väsymys, mutta se voi kyllä johtua esikoisen yöheräilyistäkin. Eli onhan näitä, jos uskaltaa myöntää ne oireiksi.. :) Edellinen raskaus minulla oli aika helppo. Saa nähdä, mitä tästä tulee.

Vierailija
11/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin taidettiin molemmat olla aikaisemmin tuolla kolmatta yrittäviä ketjussa vauvakuumeilijoiden puolella. :) On kyllä kiva kun on muitakin ketkä odottelevat kolmatta. :)

Ainiin ja oireisiin vielä lisäystä: Jatkuva palelu! Tää on ihan hirveetä! Saa olla ihan sairaasti vaatetta päällä ja silti palelen!

Mutta nyt tekemään hyvää ruokaa pyhäinpäivän kunniaksi ja sitten vielä illalla perheen kanssa hautausmaalle kynttilöitä viemään.

Vierailija
12/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn vallattomaan joukkoonne oikein oikein kiitollisena viime viikkoisesta plussasta :) Olemme mieheni kanssa yrittäneet kaksi vuotta vauvaa ja siirryimme alkuvuodesta suoraan hedelmöityshoitoihin. 2.icsi-hoito toteutettiin lokakuun alussa ja 11.10 siirrettiin kaksi alkiota (4- ja 7-soluiset), hcg alkuunsa matalahko mutta nyt ilmeisesti on noussut sitten hyviin lukemiin :) Ma 29.10 ultrattiin, kohdussa nähtiin pieni nesteontelo. Toivottavasti sielä on nyt myös asukas ;), ensi viikolla uusinta uä. Laskettu aika olisi siis 9 tai 10.7 ja ensimmäinen lapsosemme on.

Vierailija
13/112 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lukea vähän erilaistakin tarinaa raskaaksi tulemisesta. En osaa kuvitellakaan millaista olisi yrittää lasta kaksi vuotta! Paljon onnea plussasta! Ja rutkasti tarrasukkia! :)

Vierailija
14/112 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on saatu lisää porukkaa tänne :)

Mullakin on selvästi jo raskauden ensioireet alkaneet; pahoinvointia, alamahan vihlomista, heikotusta, mielialojen vaihtelua ja koko ajan on kylmä. Viime raskaudessa oli myös metallin makua suussa mutta sitä ei nyt ainakaan vielä ole ollut.

Mites teillä muilla raskaudet etenee?

Pinguliini 4+4

Vierailija
15/112 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liljaelli, teille erityisesti tarrasukkia mukaan! Toki muillekin, mutta erityisesti teille! Tervetuloa mukaan :)

Tein tänään digitaalisen testin, ja sekin näytti että raskaana! Vähän on ollut mielen perukassa huoli haamusta, mutta tosi pienillä viikoillahan testasinkin, eikä ollut edes aamupissa. Nyt ei tarvitse enää sitä huolehtia!

Jokohan sitä ensi viikolla neuvolaan soittelisi? Sinällään vähän jännä soitella, kun viime vuonna tähän aikaan alkoi jännät paikat lähestyä.

Mukavaa, että saadaan lisää joukkoa!

Amppari 4+2

Vierailija
16/112 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää itsellä 31 -vuotta ja isoveljet -00, -02, -04 syntyneet. LA 9.7.2013. Yllärivauva tulossa :) Silti onnesta sekaisin!

Vierailija
17/112 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin olisi myös meille tulossa heinävauva :) rv 6 pyörähti juuri käyntiin ja koviakin kiinnityskipuja sun muita kramppailuita tuntuu jo. Pahoinvointia ei onneksi vielä! Parina päivänä sitä vähän oli, mutta onneks jäi siihen ainakin tällä kertaa :) Endometrioosi todettiin vuosi sitten, mutta pillereiden jälkeen toisella kuulla napsahti niin ei ainakaan vaikuttanut omaan hedelmöittymiseen onneksi :D Jännäillään nyt miten käy, esikoinen tulossa :)

Vierailija
18/112 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

La 1.7.13 vk 6+6 kolmatta lasta odotellaan

km -12, tyttö -07, km -06, poika -04

Itse olen 33- vuotias ja mieheni 34- vuotias. Yhteistä taivalta takana 16 vuotta, 10 vuotta naimisissa ja 14 vuotta työskennelty yhdessä :)

Mukavaa tulla porukkaan matkaan. Itse käyn mahdollisimman pian yksityisellä ultrassa varmistamassa tilanteen jotta uskallan odottaa rauhassa.

Vierailija
19/112 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan porukkaa alkaa löytyä. :) Ikää ja laskettua aikaa kaipailen muutamilta, että saa tonne sitten merkattua. :)

Itsekin ajattelin käydä mahdollisimman nopeasti ultrassa, heti kun vaan pääsee eli aikaisintaan rv7+0, silloin ainakin pitäisi jo sykekin näkyä. :) Kysäisen varmaan ensin neuvolasta kunnalliselta puolelta jos pääsis, jos ei pääse niin sitten on pakko maksaa ittensä kipeeks yksityisellä.

Mites muuten muut, oletteko työelämässä, opiskelemassa vai kotiäitinä? :) Itse olen kotiäitinä ollut esikoisen syntymästä saakka ja tarkoitus olisi olla niin pitkään kunnes viimeinen (eli tämä tulossa oleva) lapsi olis kolme vuotta, jos vaan rahkeet riittää. :) Tykkään olla äiti. :)

Täällä ei muuta kun että en edes muista olevani raskaana. Eilenkin mietin että koska ne menkat oikeen alkaa, mutta sitten muistinkin että eihän niiden pitänykää enää alkaa. :D Esikoisesta muistin joka ikinen sekunti olevani raskaana. Niin ne ajat muuttuu. :)

Voimia väsyneille ja pahoinvoiville, jos täällä vielä näin alkuviikoilla sellaisia löytyy. Toivottavasti ei! Itse oksensin esikoisesta koko alkuraskauden ja ihan hirvittää jos joutuu siitä kärsimään tässä raskaudessa. Kuopuksesta en oksentanut kuin kerran vaikka etovaa oloa kyllä olikin aina, varsinkin aamuisin meinasi oksennus tulla. Toivotaan ettei tässä raskaudessa tarvitse oksentaa kertaakaan. Väsynyt olen, mutta eiköhän ne kaikki pienten lasten äidit. ;)

Hyvää viikonalkua kaikille! :)

Vaniliini 4+4

Vierailija
20/112 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli alkuraskauden ultraäänitutkimus ja ensimmäinen neuvolakin varattua. Toivottavasti ihmisenalku pysyy kyydissä sinne saakka. :) Alkuraskauden ultra on 26.11, silloin viikkoja pitäisi olla n.7+4. Neuvola sitten taas on 29.11 ja tarkoituksella varasin sen tuon ultran jälkeen niin on saanut selkoa että ollaanko siellä hengissä ja oikeasssa paikassa ja laskettua aikaa saadaan tarkennettua ennen neuvolaan menoa. :) Vielä tasan kolme viikkoa alkuraskauden ultraan!!! Jännittää, että onko siellä elämää. :)