Mikä ns.mukavan miehen käytöksessä on ehdoton turn off
Kun mies marisee kylmää, hihittelee kuin naiset, kutiaa, kyselee joka ruuasta "mitä täs on" tai mikään ruoka ei kelpaa, valittaa pienestä päänsärystäkin + patjan alla oleva hernekkin vie yöunet.
Kommentit (143)
eli että tuollaisissa oloissa kasvanut ei halunnutkaan pois niistä, vaan halusi toistaa sitä samaa nyt omassa elämässään.
Tulin jätetyksi näiden piirteiden puuttumisen takia, ja nainen opiskeli vieläpä yliopistossa! Kohteliaisuutta piti alistuneisuutena...
sovinismiin viittaavaa, en rasismia enkä homofobiaa. Ja kaikki armeijakrääsä, yök.
..mutta onhan naisissakin homofoobikoita, rasisteja ja vaikka mitä ressukoita, sellaiset yleensä kaipaavat omantasoistaan seuraa.
joten kyllä ne hyvät puolet hänessä silti painoivat enemmän vaakakupissa.
Mutta todella ärsyttävää on, että hän
- epäilee itsessään aina heti jotakin sairautta tai tautia, kun tuntuu mitään missään ("mikäköhän tää on kun sattuu tästä sydämen kohdalta", "outo tunne kurkussa, aina mä oon kipeä", "ihan kun sydän löis liian nopeasti", "katotko onko toi patti selässä normaali")
- ruikuttaa yleensäkin heti, kun pienen pientä flunssaakin
- kaivaa nenää
- asettelee vehkeensä paremmin kalsareissa ja sen jälkeen nuuhkaisee sormiaan (!?)
- kotitöiden epätasaisesta jakautumisesta en viitsi tässä yhteydessä sen enempää jauhaakaan.. koska nuo ylemmät asiat ovat enemmän se juttu, jonka jälkeen ei heti tule mieleen lähteä peittoa heiluttelemaan kullan kanssa :D
joten kyllä ne hyvät puolet hänessä silti painoivat enemmän vaakakupissa.
Mutta todella ärsyttävää on, että hän- epäilee itsessään aina heti jotakin sairautta tai tautia, kun tuntuu mitään missään ("mikäköhän tää on kun sattuu tästä sydämen kohdalta", "outo tunne kurkussa, aina mä oon kipeä", "ihan kun sydän löis liian nopeasti", "katotko onko toi patti selässä normaali")
- ruikuttaa yleensäkin heti, kun pienen pientä flunssaakin
- kaivaa nenää
- asettelee vehkeensä paremmin kalsareissa ja sen jälkeen nuuhkaisee sormiaan (!?)
- kotitöiden epätasaisesta jakautumisesta en viitsi tässä yhteydessä sen enempää jauhaakaan.. koska nuo ylemmät asiat ovat enemmän se juttu, jonka jälkeen ei heti tule mieleen lähteä peittoa heiluttelemaan kullan kanssa :D
Se on meinaan ainoa asia, mikä mua ärsyttää mun miehessä. Raapii itseään jostakin ja aina haistaa sormiaan. Siis päästä, kainalosta, nivusista, polvitaipeesta, säärestä, ihan sama. Ei se niin paljoa ärsytä, että viitsisin huomauttaa, mutta jotenkin vaan tuntuu niin omituiselta.
Aiheeton mustasukkaisuus ja epäily pettämisestä heti suhteen alussa on jo sellainen turn off, että se on moro sellaisille.
Sellaiset jotka alkaa alussa tutustumisvaiheessa jo laittelemaan sellaisia lässynlässyn-kappaleiden sanoja ja ihkusydämmiä.
Yhden sellasen kanssa vähän kirjoittelin ja näinkin ja hitto oli hankala päästä tosta tyypistä eroon, vaikkei edes alettu seurustella.
Ahdistava liimautuja, kokoajan piti olla laittamassa viestiä tms.
Jos joku uhoaa että ainoatakaan kirjaa en ole koskaan lukenut enkä lue. Jos harrastukset on sarjaa penkkiurheilu ja autojen rassaaminen. Jos ei osaa keskustella politiikasta, ei voisi koskaan lähteä oopperaan, puhuu naisten ja miesten töistä, ei tiedä kuinka makaronilaatikko valmistetaan, ei missään nimessä voisi käyttää kosteusvoidetta.
No entäs minä? Pitääkö täyttää kaikki em. kriteerit vai olenko miehenä täysin turn off, koska;
-Luen paljon erilaista kirjallisuutta.-En harrasta penkkiurheilua vaan liikun itse
-Rassaan autoja. Omistan 3 vanhaa arvokasta museoautoa. Huollan myös käyttöautoni itse.
-Ymmärrän ja seuraan politiikkaa, mutta en halua keskustella siitä.
-Olen käynyt 2 kertaa oopperassa. En pitänyt, enkä meinaa mennä enää.
-Mielestäni naiset ovat parempia joissain töissä kuin miehet. Miehet taas ovat parempia joissain töissä kuin naiset.
-Osaan kokata ja tehdä makaroonilaatikkoa.
-Enkä ymmärrä miksi pitäisi käyttää kosteusvoiteita, jos iho ei niitä tarvitse???
Osaatko laittaa pekonimakaroonilaatikkoa?
-se joka on muuten ylpeä ettei ole lukenut kirjoja!
Jos joku uhoaa että ainoatakaan kirjaa en ole koskaan lukenut enkä lue. Jos harrastukset on sarjaa penkkiurheilu ja autojen rassaaminen. Jos ei osaa keskustella politiikasta, ei voisi koskaan lähteä oopperaan, puhuu naisten ja miesten töistä, ei tiedä kuinka makaronilaatikko valmistetaan, ei missään nimessä voisi käyttää kosteusvoidetta.
No entäs minä? Pitääkö täyttää kaikki em. kriteerit vai olenko miehenä täysin turn off, koska; -Luen paljon erilaista kirjallisuutta. -En harrasta penkkiurheilua vaan liikun itse -Rassaan autoja. Omistan 3 vanhaa arvokasta museoautoa. Huollan myös käyttöautoni itse. -Ymmärrän ja seuraan politiikkaa, mutta en halua keskustella siitä. -Olen käynyt 2 kertaa oopperassa. En pitänyt, enkä meinaa mennä enää. -Mielestäni naiset ovat parempia joissain töissä kuin miehet. Miehet taas ovat parempia joissain töissä kuin naiset. -Osaan kokata ja tehdä makaroonilaatikkoa. -Enkä ymmärrä miksi pitäisi käyttää kosteusvoiteita, jos iho ei niitä tarvitse???
- en pidä autojen rassaajista.
- en ymmärrä mikset halua keskustella politiikasta
- jos et pidä, asia on ok. Kunhan olet kokeillut.
- en pidä ajattelusta, että KAIKKI naiset ovat automaattisesti parempia joissain töissä ja KAIKKI miehet jossain. Asia ei ole näin. Stereotypioita.
- et selvästi ymmärtänyt kysymystä kosteusvoiteesta: "Ei missään tapauksessa voisi käyttää kosteusvoidetta".
MOT: emme sopisi yhteen.
että "naisille" ei "mikään" kelpaa.
Jollekin yksittäiselle naiselle ei jokin yksittäinen asia kelpaa. Ette nyt varmaan itsekään ajatelleet että se pippelin kaivelu ja sen jälkeen sormien haistelu on sellaista mikä vetoaa ihan KAIKKIIN naisiin?
Sellaiset jotka alkaa alussa tutustumisvaiheessa jo laittelemaan sellaisia lässynlässyn-kappaleiden sanoja ja ihkusydämmiä.
Yhden sellasen kanssa vähän kirjoittelin ja näinkin ja hitto oli hankala päästä tosta tyypistä eroon, vaikkei edes alettu seurustella.
Tuo mies taitaa olla sinulle eräänlainen päänahka?! Jota kaivelet välillä muistoistasi.
jos on ulosotossa laskuja tai muuten raha-asiat rempallaan. Se vain kertoo niin paljon miehestä, että sellainen mies ei voi olla fiksu minun silmissä missään muussakaan asiassa. On luuseri.
Rikas ei tarvitse olla, mutta selkärankainen mies, että on varaa normaaliin elämään.
kaikki annetaan anteeksi. Pettäminen, nenänkaivelu, sormien haistattelu kavereille yms.
Kaikki menee läpi. Nainen sisäisesti palvoo unelmiensa leijonaa ja siihen ei ole lääkettä.
t.jarrukalsari
Tuo mies taitaa olla sinulle eräänlainen päänahka?! Jota kaivelet välillä muistoistasi.
No ei todellakaan ole.. Valitettavasti en voi unohtaakaan tätä riippujaa, eikä mitenkään hyvässä mielessä.
Toivon etten olisi koskaan tavannutkaan, mun piti uhata poliisilla jos vielä näen sen mun pihalla.
Onneksi sitten jätti rauhaan.
Tuo mies taitaa olla sinulle eräänlainen päänahka?! Jota kaivelet välillä muistoistasi.No ei todellakaan ole.. Valitettavasti en voi unohtaakaan tätä riippujaa, eikä mitenkään hyvässä mielessä.
Toivon etten olisi koskaan tavannutkaan, mun piti uhata poliisilla jos vielä näen sen mun pihalla.
Onneksi sitten jätti rauhaan.
ihanko poliisi piti hakea avuksi, niin hullaantunut tämä mies oli sinusta maailmojen prinsessasta.
Tämä mies antaa ylen nyt ja tässä heti paikalla. Oksettavaa romantisointia puoleltasi. Hyh...
Minä muuten olen paljon laadukkaampi ihminen parisuhdemarkkinoilla, kuin sinä olet.
Kilpailussa miesten kanssa vien miehen, kuin miehen sinulta. Olen niin laadukas mies olen miestenmies ja stara.
hihittely, kynsien pureskelu ja sori kuorsaaminen.
En vaan voi sietää kuorsaamista.
Jos mies on koira herra ja kantaa kaljaa kassissaan virosta kukkakaupalla!
-Tyytymättömyys omaa elämää kohtaan. Ei olla esim. kouluttaudutta ja tehdään jotain tehdastyötä/varastotyötä ja sitten ollaan niin selkeästi tyytymättömiä siihen arkeen, muttei silti tehdä asialle mitään. Ja samalla kadehditaan muiden elämiä, kun nämä ovat kouluttautuneet ja tekevät työkseen juuri sitä, mitä haluavat.
-"Autoa pidempiä matkoja en kävele ja julkiseen liikenteeseen en koske pitkällä tikullakaan" -asenne
-Osaamattomuus/laiskuus kotitöissä: omat jäljet pitää jokaisen osata siivota enkä ala toiselle 24/7 kokiksi.
-Rahankäyttötaitojen puute. Ei osata säästää isompia hankintoja/matkailua/tulevaisuutta varten vaan eletään kädestä suuhun parhaillaan pikavippejen voimalla.
-Liika roikkuminen. Tarvin myös omaa tilla hengittää ja tehdä omia juttujani ja nähdä kavereitani.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2012 klo 13:45"]
että jos mies puhui itsestään sanoen "meikäläinen" kannatti juosta heti pois...
[/quote]
Miksi ???
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 06:06"]
-Tyytymättömyys omaa elämää kohtaan. Ei olla esim. kouluttaudutta ja tehdään jotain tehdastyötä/varastotyötä ja sitten ollaan niin selkeästi tyytymättömiä siihen arkeen, muttei silti tehdä asialle mitään. Ja samalla kadehditaan muiden elämiä, kun nämä ovat kouluttautuneet ja tekevät työkseen juuri sitä, mitä haluavat.
-"Autoa pidempiä matkoja en kävele ja julkiseen liikenteeseen en koske pitkällä tikullakaan" -asenne
-Osaamattomuus/laiskuus kotitöissä: omat jäljet pitää jokaisen osata siivota enkä ala toiselle 24/7 kokiksi.
-Rahankäyttötaitojen puute. Ei osata säästää isompia hankintoja/matkailua/tulevaisuutta varten vaan eletään kädestä suuhun parhaillaan pikavippejen voimalla.
-Liika roikkuminen. Tarvin myös omaa tilla hengittää ja tehdä omia juttujani ja nähdä kavereitani.
[/quote]
Tämähän on kuin mieheni, paitsi hänellä korkeakoulututkinto, silti on koulutustaan alemmissa työtehtävissä, kun ei "jaksa" hakea muuta. Muuten 1:1 mieheni kanssa.
No entäs minä? Pitääkö täyttää kaikki em. kriteerit vai olenko miehenä täysin turn off, koska;
-Luen paljon erilaista kirjallisuutta.
-En harrasta penkkiurheilua vaan liikun itse
-Rassaan autoja. Omistan 3 vanhaa arvokasta museoautoa. Huollan myös käyttöautoni itse.
-Ymmärrän ja seuraan politiikkaa, mutta en halua keskustella siitä.
-Olen käynyt 2 kertaa oopperassa. En pitänyt, enkä meinaa mennä enää.
-Mielestäni naiset ovat parempia joissain töissä kuin miehet. Miehet taas ovat parempia joissain töissä kuin naiset.
-Osaan kokata ja tehdä makaroonilaatikkoa.
-Enkä ymmärrä miksi pitäisi käyttää kosteusvoiteita, jos iho ei niitä tarvitse???