Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ns.mukavan miehen käytöksessä on ehdoton turn off

Vierailija
18.10.2012 |

Kun mies marisee kylmää, hihittelee kuin naiset, kutiaa, kyselee joka ruuasta "mitä täs on" tai mikään ruoka ei kelpaa, valittaa pienestä päänsärystäkin + patjan alla oleva hernekkin vie yöunet.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niille voi mitään! Ja eri ihmisillä eri jutut on sellaisia, mitä ei voi pitää viehättävänä.

Ja kuten tästä ketjusta huomaa, ne piirteet ovat hyvin erilaisia eri ihmisillä!

Minulle esim. jostakin syystä on pari sellaista piirrettä, jotka miehessä aiheuttavat reaktion "en voisi koskaan olla ton kanssa" ja ne ovat sellainen "yli"lihaksisuus (en vain voisi kuvitella itseäni sellaisen kanssa) ja se, jos mies on päärynätyyppisesti lihava.

En voi sille mitään, nämä on tällaisia selkäytimestä tulevia juttuja.

En minäkään loukkaannu siitä, että kelpaa joillekin miehille, koska olen vihreä telaketjufemakko. Jokaisella on oikeus sanella omat reunaehtonsa parinmuodostuksessa.

Vierailija
62/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte ihan itse etsiä sille paikan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on jo täällä mainittukin asioita, joista aiheutuu lähinnä oksennusreaktio (mainittakoon nyt vaikkapa karmea tupakan lemu, huono hygienia & epäsiisteys & muu paha haju, tai joku pintaan nouseva luonnehäiriö, kuten vaikka liiallinen takertuminen). Mutta yksi juttu nyt tuli tässä mieleen ja haluan jakaa sen teidän kanssanne: Liiallinen naisten seurassa viihtyminen.

Perusteluni: Eräs entinen miesystäväni oli hyvin erilainen kuin kaikki aikaisemmin tapaamani miehet. Hänen erilaisuutensa viehätti siksi, ja kuvittelin itse pitäväni näistä miehen itsensa mainitsemista ja ajan mittaan ilmiselvistä piirteistä - hän viihtyy paljon paremmin naisten kuin miesten seurassa. Hän osaa paljon paremmin jutella naisille tärkeistä asioista, eikä häntä itse asiassa edes kiinnostaa monetkaan "perinteiset miesten jutut". Olin aluksi ihan että WAU! Ihquu! Mies jonka kanssa voin keskustella resepteistä ja juoruta tyttöjen juttuja!

Kuten arvaatte; persiilleenhän se meni. Hiljalleen aloin tuntea myötähäpeää miehestäni, joka koki muiden miesten seuran tylsänä ja joko heittäytyi tuppisuuksi siellä tai sitten koetti päteä asioilla, joista ei tiennyt oikeasti mitään. Naisten seurassa mies taas lirkutti minkä kerkesi, eli keskustelut sisälsivät yleensä myös enemmän tai vähemmän flirttiä, olin itse paikalla tai en.

Hoksasin, että miehellähän ei tosiaan ole juurikaan miespuolisia ystäviäkään, vaan hän viettää aikaansa joko naispuolisten perheenjäsentensä tai tuttaviensa kanssa.

Ajan mittaan selvisi sekin, että vaikka mies kätevästi teki kotitöitä, hän ei tosiaankaan kyennyt ottamaan vastuuta mistään "perinteisistä miesten töistä". Hän ei edes halunnut, koska häntä ei kiinnostanut.

Meille tuli ero ja päätin, että seuraavassa kumppanissani saa olla vähän enemmän miestä kuin tässä; naiset naisina ja miehet miehinä. Toki joku kelpuutti tämänkin miekkosen ja on ehkä ollut siihen ihan tyytyväinenkin. Minä en ollut.

Vierailija
64/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte vielä ihmetellään, miksi miehet ei kuuntele naisia. XD Jatkuvaa valitusta valituksen perään... Jos se valitus on kerran se turn off, niin miksi te naiset valitatte itse koko ajan?? Taitaa olla, että ne miehet pihtaa ja kieltäytyy seksistä, kun ovat alkaneet kuunnella sitä naistaan (ja sen valitusta...)

Sanat ymmärsin, mutten sisältöä.

Naisena ymmärsin tasan tarkkaan mitä kirjoittaja sanoi, ja taisi se ymmärrys sittenkin osua oikein kunnolla muutamaan vastaajaan - ainakin kommentoinnista päätelleen :)

Vierailija
65/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikuttavaa miestä. En myöskään miestä, joka nirsoilee ruuan kanssa. Ei allergia ole synti vaan sellainen ämmämäinen säätäminen, kun "mä en tykkää tästä ja tuosta". Enkä myöskään kukkakeppiä.

Kolahtiko? Oma mies on migreeniä poteva Mikki Hiiri, jolla painoa 60kg?

Ei kolahda oman miehen osalta. Hän mieheni ei ole koskaan sairas, on suorastaan terveyden perikuva. Itsellä sitten on terveysongelmia enemmän kuin tarpeeksi, mm. ravinnon imeytymishäiriötä ja vakava migreeni. Olen muutenkin empaattinen ihminen ja herkkä muiden kärsimyksille ja ongelmille. Siksi kaltaiset epäempaattiset ****päät osuvat hermoon. Toivottavasti kumppanisi ei sairastu koskaan, ettet vain jätä häntä.

Tuo makuasia on myös typerä kriteeri, koska makuasiat ovat mielipideasioita. Lisäksi oikein nirsoilla ihmisillä voi olla keskimääräistä tarkempi haju- ja makuaisti. Makuasioista kiisteleminen on jokaisen oikeus (peruskohtelias toki pitää olla), eikä se ole sen paremmin ämmä- kuin äijämäinenkään piirre.

Vierailija
66/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luulee koulutuksensa ja/tai rahojensa takia olevansa muita parempi ihminen ja tuo tämän vähän väliä esiin. Ylipäänsä itsensä nostaminen jalustalle ja muiden haukkuminen.

Vierailija
67/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä turn off yhtälailla miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
68/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole niin sitten häiritsee tietty kaikki eikä voi ajatella miestä mukavaksi.

Vierailija
69/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotetaanko raamatussa naista haisemaan pullalta? Vitsi, pitää lukea tarkemmin.

Nainen on nainen ilman jeesustakin. Kukin on kuten on. On parempi kasvaa henkisesti ja sisäisesti ihmisenä, itselleen rehellisenä ja tutkia itseään kuin pakottaa itseään jonku muun taholta säätelemään mallinnokseen, missä oma kasvu on rajattua.

Vierailija
70/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies marisee kylmää, hihittelee kuin naiset, kutiaa, kyselee joka ruuasta "mitä täs on" tai mikään ruoka ei kelpaa, valittaa pienestä päänsärystäkin + patjan alla oleva hernekkin vie yöunet.

Marisee kylmää? Mieskin on ihminen. Jos on kylmä niin on kylmä.

Kutiaa? Tietenkin kutiaa. Suurin osa ihmisistä kutiaa.

Kyselee joka ruuasta? No jos hän haluaa tietää mitäs siinä on.

Jos päähän sattuu niin siihen sattuu. Ei mies ole mikään yli-ihminen. Miksi naisilla vaan olisi oikeus valittaa?

Vierailija
71/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikuinen mies on liian kiinni äidissään ja/tai muussa suvussaan.Jos mies haluaa soittaa siskolleen joka päivä soittakoon mut ei kaikkia meidän yhteisiä henkilökohtaisia asioita tartte kertoa.Jotenkin hyväksyn ystäville kertomisen mut se et miehen äiti ja siskot tietää kaikki mun terveysasiatkin saa mut etääntymään miehestä tosi nopeasti.Toinen ehdoton on raha asiat.Mun palkka/vuokra/velat tms.ei ole miehen suvun kahvipöytäkeskusteluja.Tollasesta voisin jo erotakin.

Vierailija
72/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikuttavaa miestä. En myöskään miestä, joka nirsoilee ruuan kanssa. Ei allergia ole synti vaan sellainen ämmämäinen säätäminen, kun "mä en tykkää tästä ja tuosta". Enkä myöskään kukkakeppiä.

Kolahtiko? Oma mies on migreeniä poteva Mikki Hiiri, jolla painoa 60kg?

naurattavia. Kipuherkkyys on yksilöllistä, toiste ovat herkempiä kivulle eikä se riipu sukupuolesta.

Vierailija
73/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vielä muutama oma kokemus:

- Tarve teilata naisen mielipide kaikissa pikkuasioissa ja makukysymyksissä, oli kyse vaikka tiskiharjan mallista.

- Halu juoda yksi tai pari olutta päivittäin.

- Yhteisen tulevaisuuden suunnitteleminen pitkällä tähtäimellä heti ekojen treffien jälkeen.

- Puheet muuttamisesta naisen kotikaupunkiin ekojen treffien jälkeen "helpottaakseen tapailemista".

- Itsensä kutsuminen esim. halinalleksi.

- Itsensä kuvaileminen sanalla "pieni" ennen ensimmäistä tapaamista.

- Liian suurikokoinen kukkapuska ekoilla treffeillä.

Lähde: useampi mukava mies. Pisin suhde kesti 2 viikkoa, muutaman kanssa ei tullut toisia treffejä ja eräs jäi tapaamattakin.

Sä sitten tulet tänne kertomaan miten mies pitää valita? Toi kertoo vaan säälittävyydestä. Sulla on täysin naurettavia vaatimuksia ja ehtoja. Jo sekin että et ole ollut oikeassa suhteessa kertoo sen että et tiedä parisuhteista etkä miehistä mitään. Tai edes oikeasta elämästä

Vierailija
74/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikuinen mies on liian kiinni äidissään ja/tai muussa suvussaan.Jos mies haluaa soittaa siskolleen joka päivä soittakoon mut ei kaikkia meidän yhteisiä henkilökohtaisia asioita tartte kertoa.Jotenkin hyväksyn ystäville kertomisen mut se et miehen äiti ja siskot tietää kaikki mun terveysasiatkin saa mut etääntymään miehestä tosi nopeasti.Toinen ehdoton on raha asiat.Mun palkka/vuokra/velat tms.ei ole miehen suvun kahvipöytäkeskusteluja.Tollasesta voisin jo erotakin.

Naiset kyllä kertoo kavereilleen ja jopa vanhemmileen miehestä kaiken. Jos mies tekee samoin niin hän on luuseri. KIvaa kaksinaismoralismia

Vierailija
75/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on jo täällä mainittukin asioita, joista aiheutuu lähinnä oksennusreaktio (mainittakoon nyt vaikkapa karmea tupakan lemu, huono hygienia & epäsiisteys & muu paha haju, tai joku pintaan nouseva luonnehäiriö, kuten vaikka liiallinen takertuminen). Mutta yksi juttu nyt tuli tässä mieleen ja haluan jakaa sen teidän kanssanne: Liiallinen naisten seurassa viihtyminen.

Perusteluni: Eräs entinen miesystäväni oli hyvin erilainen kuin kaikki aikaisemmin tapaamani miehet. Hänen erilaisuutensa viehätti siksi, ja kuvittelin itse pitäväni näistä miehen itsensa mainitsemista ja ajan mittaan ilmiselvistä piirteistä - hän viihtyy paljon paremmin naisten kuin miesten seurassa. Hän osaa paljon paremmin jutella naisille tärkeistä asioista, eikä häntä itse asiassa edes kiinnostaa monetkaan "perinteiset miesten jutut". Olin aluksi ihan että WAU! Ihquu! Mies jonka kanssa voin keskustella resepteistä ja juoruta tyttöjen juttuja!

Kuten arvaatte; persiilleenhän se meni. Hiljalleen aloin tuntea myötähäpeää miehestäni, joka koki muiden miesten seuran tylsänä ja joko heittäytyi tuppisuuksi siellä tai sitten koetti päteä asioilla, joista ei tiennyt oikeasti mitään. Naisten seurassa mies taas lirkutti minkä kerkesi, eli keskustelut sisälsivät yleensä myös enemmän tai vähemmän flirttiä, olin itse paikalla tai en.

Hoksasin, että miehellähän ei tosiaan ole juurikaan miespuolisia ystäviäkään, vaan hän viettää aikaansa joko naispuolisten perheenjäsentensä tai tuttaviensa kanssa.

Ajan mittaan selvisi sekin, että vaikka mies kätevästi teki kotitöitä, hän ei tosiaankaan kyennyt ottamaan vastuuta mistään "perinteisistä miesten töistä". Hän ei edes halunnut, koska häntä ei kiinnostanut.

Meille tuli ero ja päätin, että seuraavassa kumppanissani saa olla vähän enemmän miestä kuin tässä; naiset naisina ja miehet miehinä. Toki joku kelpuutti tämänkin miekkosen ja on ehkä ollut siihen ihan tyytyväinenkin. Minä en ollut.

Ihmeellistä tossa on että täällä palstalla valitetaan jatkuvasti: mies ei puhu tunteistaan, mies ei ymmärrä naisia, miestä ei kiinnosta mikään mikä minua, mies ei tee kotitöitä jne. Myös usein sanotaan että ei ole mitään miesten töitä. Mutta sitten kun tulee mies joka täyttää kaikki kohdat niin hän onkin surkimus. Säälittävää naisilta. Päättäkää jo. Mies EI voi olla kaikkea. Jos hän on "miehinen" mies niin hän ei tee kotitöitä, eikä puhu tunteista, ei halaa eikä todellakaan ymmärrä naisten juttuja.

Vierailija
76/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähinnä sellainen omasta terveydestään turhan tarkasti huolehtiminen. Ei sillä että sellainen hengenvaarallinen "lääkäriin vain pää kainalossa"-tyylikään seksikästä olisi, mutta enemmän sinnepäin kuin jatkuva ylihuolehtiminen. En ennen osannut edes ajatella moista ennenkuin olin tuollaisen hermoheikon kanssa suhteessa, joka keksi milloin mitäkin vaivoja ja pelkäsi heti olevansa kuolemansairas. Todella rasittavaa ja epämiehekästä.

Miksi sama asia kyllä hyväksytään naisella mutta ei miehellä? Nykyaikana ei ole mitään miesten ja naisten rooleja. Kumpikin voi tehdä yhtä paljon tai yhtä vähän. Tuollainen erottelu on järjetöntä. Jos et hyväksy jotain miehellä niin et hyväksy naisellakaan

Vierailija
77/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä tossa on että täällä palstalla valitetaan jatkuvasti: mies ei puhu tunteistaan, mies ei ymmärrä naisia, miestä ei kiinnosta mikään mikä minua, mies ei tee kotitöitä jne. Myös usein sanotaan että ei ole mitään miesten töitä. Mutta sitten kun tulee mies joka täyttää kaikki kohdat niin hän onkin surkimus. Säälittävää naisilta. Päättäkää jo. Mies EI voi olla kaikkea. Jos hän on "miehinen" mies niin hän ei tee kotitöitä, eikä puhu tunteista, ei halaa eikä todellakaan ymmärrä naisten juttuja.

Minun inhokkini voisi olla tuon kirjoittajan unelmamies.

Etkö jo tajua, että jokainen meistä hakee eri asioita miehessä? Miksi sulla on noin kova tarve ajatella, että me kaikki naiset ajatellaan samoin?

Mulla ei esim. ole MITÄÄN yhteistä naapurin saman ikäisen naisen kanssa. Ei yhtään mitään. Ollaan niin eri planeetoilta, ettei edes keskustelu onnistu. Luuletko, että hänen ja minun miesmaku on samanlainen? Hänen miehensä on juuri sellainen punaniskainen kromosomihirviö jota juoksisin karkuun!

Vierailija
78/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-amisauto aikuisella miehellä, vanha saa olla, mutta ei amismainen

- jatkuva kiroilu

- "ei kiinnosta" asenne esimerkiksi politiikkaan

- naismaisuus

- tiheät päänsäryt

- nirsoilu ruuan kanssa on sellaisten "Mikki Hiirien" touhua.

- rikollisten ihailu tai suosiminen tai pelkästään jo vasikka-sanan käyttö nostaa karvat pystyyn

- likaiset hampaat, hiukset, vaatteet

- hintelyys, mielummin mahaa kuin kukkakeppi

Varmaan paljon muitakin, mutta nuo nyt aluksi. Kuulostaa pitkältä listalta, mutta todellisuudessa mulle kelpaa perusmies. Ei ole koskaan ollut ongelmia löytää seuraa, vaikka noista ainakin olen aina pitänyt kiinni. Suurin osa miehistä läpäisee kyllä tuon seulan.

Olet säälittävä. Mikä hemmetin naismaisuus? Ei ole mitään naismaisuutta.

Suurinta osaa naisista ei voisi vähempää kiinnostaa politiikka. Miehiä se kiinnostaa enemmän.

Tiheät päänsäryt????? Siis sä et pidä miehistä jos he ovat sairaita? On sulla sairaat mielipiteet.

Hintelyys??? Toivottavasti itse olet oikein kunnin kaunotar varustettuna isolla pivella, pyöreällä perseellä ja kireellä pillulla. Sulla on sen verran "kovat" vaatimukset että mikään vähempi ei kelpaa

Vierailija
79/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofobia, rasismi, valkoiset nahkakengät, jos ei kävele ikinä paljain jaloin, pitkä tukka, kaulatatuointi.

Vierailija
80/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun inhokkini voisi olla tuon kirjoittajan unelmamies.

Etkö jo tajua, että jokainen meistä hakee eri asioita miehessä? Miksi sulla on noin kova tarve ajatella, että me kaikki naiset ajatellaan samoin?

Mulla ei esim. ole MITÄÄN yhteistä naapurin saman ikäisen naisen kanssa. Ei yhtään mitään. Ollaan niin eri planeetoilta, ettei edes keskustelu onnistu. Luuletko, että hänen ja minun miesmaku on samanlainen? Hänen miehensä on juuri sellainen punaniskainen kromosomihirviö jota juoksisin karkuun!

Miesten maailmassa pitää olla yhtenäinen tai ei pärjää. Miehet myös yrittää olla sellaisia että naiset niistä pitävät. Tosiasia on että suurin osa naisista valittaa kun mies on mies. Suorastaan vaatii että mies käyttäytyy enemmän kuin nainen. Mutta jos mies käyttäytyy niin sekään ei kelpaa. Suurin osa naisista ei näytä tajuavan että toinen kyky/puoli on poissa toisaalta. Mies ei voi olla siivoava, tunteista puhuva, lapsia hoitava kiva tyyppi ja "tosi" mies. Ne puolet kumoavat toisensa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi