Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ns.mukavan miehen käytöksessä on ehdoton turn off

Vierailija
18.10.2012 |

Kun mies marisee kylmää, hihittelee kuin naiset, kutiaa, kyselee joka ruuasta "mitä täs on" tai mikään ruoka ei kelpaa, valittaa pienestä päänsärystäkin + patjan alla oleva hernekkin vie yöunet.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-peter pan-syndrooma

-sitoutumiskammo

-se ettei osaa jutella tunteistaan tai muutenkaan mistaan, tieteesta, taiteesta jne.

-kunnianhimon puute tai suoranainen laiskuus

-30v ja asuu viela vanhemmillaan

-elaa vanhempien/ sossun/ tyokkarin/ naisensa rahoilla, eika nae siina mitaan ongelmaa.

Ennenkuin se koira alahtaa, johon kalikka kolahtaa, niin naita en pida mitenkaan kivoina ominaisuuksina kenessakaan, oli mies tai nainen.

Vierailija
82/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tyhmyys

- valitettavasti myös runsas ylipaino. Pehmeä saa olla ja se on jopa suotavaakin, mutta en halua upota mieheen.

Käykääpä muuten katsomassa tuota sisarketjua, jossa miehet listaavat turn off -piirteitä naisissa. Räkänauru, epäsiisteys ja lättäperse taitavat tällä hetkellä pitää kärkisijoja. Vähän eri meininki kuin tässä ketjussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille, joilla on aina pää kipeä. Miehessä en jaksaisi lainkaan, koska se on a)naisellista ja b) rasittava taipumus yhteiselämän kannalta. Itseasiassa en halua edes ystäviä enää, joilla on tiheitä päänsärkyjä. Pari vanhaa ystävää on pahoja migreenipotilaita ja tykkään heistä tosi paljon. Silti inhoan heidän sairauttaan, koska se tekee elämästä niin vaikeaa heille itselle ja läheisille. Kyllä mua kyrsii ainaiset pääkivut, kun pitäisi jotain sovittua tehdä. Mua kyrsii kuunnella kiukkuista ja ärtynyttä ystävää, kun vaihteeksi on pää kipeä. En vaan halua tuollaisia yhtään enempää elämääni. Ystäviäni en tietenkään tuon takia hylkää, mutta uusia pääongelmaisiakaan en tarvi.

ruikuttavaa miestä. En myöskään miestä, joka nirsoilee ruuan kanssa. Ei allergia ole synti vaan sellainen ämmämäinen säätäminen, kun "mä en tykkää tästä ja tuosta". Enkä myöskään kukkakeppiä.

Kolahtiko? Oma mies on migreeniä poteva Mikki Hiiri, jolla painoa 60kg?

naurattavia. Kipuherkkyys on yksilöllistä, toiste ovat herkempiä kivulle eikä se riipu sukupuolesta.

Vierailija
84/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylianalysoiminen:

Mitä tarkoitit silloin 13.8. klo 15.12 kun sanoit että....

Minkä takia olet sitä mieltä että...

Miksi sanoit XXX:lle että...

Ei kiitos!!!! Näistä on ihan liikaa kokemusta. Onneksi nykyinen (loppuelämän) mieheni on oikea ja normaali mies eikä jatkuvasti kyselevä hömppä:D

Vierailija
85/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sattuu politiikka kiinnostamaan ja haluan miehen, joka seuraa politiikkaa, talouspolitiikkaa ja ylipäätään maailman menoa.

Naismaisuus=naisellisuus.

Tiheät päänsäryt=satunnainen päänsärky ok, jatkuva haittava tekijä

Hintelyys=en tykkää kukkakepeistä. Eikö mulla saa olla mielipidettä? En tykkää myöskään liian lyhyistä miehistä. Kovin kovat kriteerit ei ole, mutta mulle vaan hintelyys on turn off ja piste.Samoin kuin joillekin on liikalihavuus.

Ja kyllä, ole prinsessa.:) Ainakin sen verran, että voin vaatia tavallista, tervettä miestä, jolla on jonkinlainen yleissivistys. Onneksi tähän asti on ollut helppoa löytää sellainen. Vaatimukset ei ole kuitenkaan niin kovat.

-amisauto aikuisella miehellä, vanha saa olla, mutta ei amismainen

- jatkuva kiroilu

- "ei kiinnosta" asenne esimerkiksi politiikkaan

- naismaisuus

- tiheät päänsäryt

- nirsoilu ruuan kanssa on sellaisten "Mikki Hiirien" touhua.

- rikollisten ihailu tai suosiminen tai pelkästään jo vasikka-sanan käyttö nostaa karvat pystyyn

- likaiset hampaat, hiukset, vaatteet

- hintelyys, mielummin mahaa kuin kukkakeppi

Varmaan paljon muitakin, mutta nuo nyt aluksi. Kuulostaa pitkältä listalta, mutta todellisuudessa mulle kelpaa perusmies. Ei ole koskaan ollut ongelmia löytää seuraa, vaikka noista ainakin olen aina pitänyt kiinni. Suurin osa miehistä läpäisee kyllä tuon seulan.

Olet säälittävä. Mikä hemmetin naismaisuus? Ei ole mitään naismaisuutta.

Suurinta osaa naisista ei voisi vähempää kiinnostaa politiikka. Miehiä se kiinnostaa enemmän.

Tiheät päänsäryt????? Siis sä et pidä miehistä jos he ovat sairaita? On sulla sairaat mielipiteet.

Hintelyys??? Toivottavasti itse olet oikein kunnin kaunotar varustettuna isolla pivella, pyöreällä perseellä ja kireellä pillulla. Sulla on sen verran "kovat" vaatimukset että mikään vähempi ei kelpaa

Vierailija
86/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärretä että tilanteet muuttuvat ja ihmiset muutuvat niiden mukana. Minä en ainakaan ole sama ihminen kun 10 vuotta sitten.

Monet miehet ovat kaavoihinsa kangistuneita tosikkoja. Muodostetaan mielipiteitä täysin ajattelematta tai vielä pahempaa, toistetaan jonkun muun mielipiteitä. Sitten ihmetellään miksi joku kyllästyy kuuntelemaan niitä samoja juttuja ja haluaisi tehdä joskus jotain erilaista.

Lisäksi asenne, että kun olet siihen tullut niin siinä pysymättä pidät on vastemielinen. Parisuhdetta pitää hoitaa, ts. asioita pitää tehdä yhdessä ja niiden tekemiseen pitää ladata hyvää tahtoa ja armeliaisuutta vaikkei aina niin huvittaisi. Moni mies luulee että naisen voi ottaa jotain tietty tarvetta varten ikään kuin hyllyltä ja unohtaa sitten kun ei sitä johonkin tarvitse.

Vierailija
87/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin äänekäs ulostaminen pikkulassa.

Vierailija
88/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole aikoihin nauranut näin paljon sisälläni, kuin tätä keskustelua lukeneena. Kiitos vaan naiset ja miehet ja ehkä olkinukket ;)

heh heh

Kiitos vain. Hieno piristys tällekin syyslomalle. Ihan hyvä ketju.

T: 11cm mies

Vierailija
89/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyinen (loppuelämän) mieheni on oikea ja normaali mies eikä jatkuvasti kyselevä hömppä:D

Voit viljellä valkoisia valheita ja ehkä vähän vehtailla työkaverisi kanssa ja mies ei tajua mitään. On vain tyytyväinen siihen mitä saa.

Vierailija
90/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä oppisivat naiseuden perusteet. Siitä mitä naiset heiltä tulevaisuudessa haluavat ja mitä eivät.

Vierailija
91/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä oppisivat naiseuden perusteet. Siitä mitä naiset heiltä tulevaisuudessa haluavat ja mitä eivät.

selibaatin ja lukita elimeni lipastoon ja heittää lipaston avaimen tyyneen valtamereen.

Vierailija
92/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille, joilla on aina pää kipeä. Miehessä en jaksaisi lainkaan, koska se on a)naisellista ja b) rasittava taipumus yhteiselämän kannalta. Itseasiassa en halua edes ystäviä enää, joilla on tiheitä päänsärkyjä. Pari vanhaa ystävää on pahoja migreenipotilaita ja tykkään heistä tosi paljon. Silti inhoan heidän sairauttaan, koska se tekee elämästä niin vaikeaa heille itselle ja läheisille. Kyllä mua kyrsii ainaiset pääkivut, kun pitäisi jotain sovittua tehdä. Mua kyrsii kuunnella kiukkuista ja ärtynyttä ystävää, kun vaihteeksi on pää kipeä. En vaan halua tuollaisia yhtään enempää elämääni. Ystäviäni en tietenkään tuon takia hylkää, mutta uusia pääongelmaisiakaan en tarvi.

ruikuttavaa miestä. En myöskään miestä, joka nirsoilee ruuan kanssa. Ei allergia ole synti vaan sellainen ämmämäinen säätäminen, kun "mä en tykkää tästä ja tuosta". Enkä myöskään kukkakeppiä.

Kolahtiko? Oma mies on migreeniä poteva Mikki Hiiri, jolla painoa 60kg?

naurattavia. Kipuherkkyys on yksilöllistä, toiste ovat herkempiä kivulle eikä se riipu sukupuolesta.

Allergiat voivat pahimmillaan olla sen verran vakavia asioita, että on todella loukkaavaa, typerää ja naurattavaa kirjoittaa olevansa "allerginen sille, että jollakulla on päänsärky". Toisekseen: tajuatko edes, kuinka typerältä ja keskenkasvuiselta kommenttisi kuulostaa? Minäkin toivon, ettei miehesi koskaan sairastu. Jättäisit hänet varmasti siinä tilanteessa heti.

Miksi sinun täytyy olla noin itsekäs ihminen ja ajatella vain omaa napaasi? Miksi et voi kuunnella ystäviesi huolia ja murheita? Jos he kärsivät pahasta migreenistä, etkö voisi olla iloinen, ettei sinulla ole ainakaan sitä? Lauseesi "Kyllä mua kyrsii ainaiset pääkivut, kun pitäisi jotain sovittua tehdä." kertoo siitä, ettet ole todellakaan ole ymmärtänyt ja sisäistänyt, mitä migreenin sairastaminen tarkoittaa vaan pidät ystäviäsi ilonpilaajina ja valehtelijoina. En ymmärrä, miten voit olla niin lapsellinen, ettet tajua, etteivät migreenistä kärsivät ole tahallaan sairaana. Aikuisen, normaaliälyisen ihmisen pitäisi ymmärtää tämä asia helposti.

Kommenttisi siitä, kuinka pääkipu / kivun tunteminen / kivusta valittaminen on täysin naurattava, eikä se pidä paikkaansa. Kipuherkkyys ei edelleenkään riipu sukupuolesta ennakkoluuloistasi huolimatta.

Vierailija
93/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sattuu politiikka kiinnostamaan ja haluan miehen, joka seuraa politiikkaa, talouspolitiikkaa ja ylipäätään maailman menoa.

Naismaisuus=naisellisuus.

Tiheät päänsäryt=satunnainen päänsärky ok, jatkuva haittava tekijä

Hintelyys=en tykkää kukkakepeistä. Eikö mulla saa olla mielipidettä? En tykkää myöskään liian lyhyistä miehistä. Kovin kovat kriteerit ei ole, mutta mulle vaan hintelyys on turn off ja piste.Samoin kuin joillekin on liikalihavuus.

Ja kyllä, ole prinsessa.:) Ainakin sen verran, että voin vaatia tavallista, tervettä miestä, jolla on jonkinlainen yleissivistys. Onneksi tähän asti on ollut helppoa löytää sellainen. Vaatimukset ei ole kuitenkaan niin kovat.

-amisauto aikuisella miehellä, vanha saa olla, mutta ei amismainen

- jatkuva kiroilu

- "ei kiinnosta" asenne esimerkiksi politiikkaan

- naismaisuus

- tiheät päänsäryt

- nirsoilu ruuan kanssa on sellaisten "Mikki Hiirien" touhua.

- rikollisten ihailu tai suosiminen tai pelkästään jo vasikka-sanan käyttö nostaa karvat pystyyn

- likaiset hampaat, hiukset, vaatteet

- hintelyys, mielummin mahaa kuin kukkakeppi

Varmaan paljon muitakin, mutta nuo nyt aluksi. Kuulostaa pitkältä listalta, mutta todellisuudessa mulle kelpaa perusmies. Ei ole koskaan ollut ongelmia löytää seuraa, vaikka noista ainakin olen aina pitänyt kiinni. Suurin osa miehistä läpäisee kyllä tuon seulan.

Olet säälittävä. Mikä hemmetin naismaisuus? Ei ole mitään naismaisuutta.

Suurinta osaa naisista ei voisi vähempää kiinnostaa politiikka. Miehiä se kiinnostaa enemmän.

Tiheät päänsäryt????? Siis sä et pidä miehistä jos he ovat sairaita? On sulla sairaat mielipiteet.

Hintelyys??? Toivottavasti itse olet oikein kunnin kaunotar varustettuna isolla pivella, pyöreällä perseellä ja kireellä pillulla. Sulla on sen verran "kovat" vaatimukset että mikään vähempi ei kelpaa

Sinäkö määräät, kuinka usein ihminen saa olla sairas? Pätevätkö samat säännöt myös sinuun: Ei saa koskaan olla sairas, ei saa valittaa mistään, ei saa laihtua jne.? Sääliksi käy miestäsi.

Vierailija
94/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi siitä, kuinka pääkipu / kivun tunteminen / kivusta valittaminen on täysin naurattava, eikä se pidä paikkaansa. Kipuherkkyys ei edelleenkään riipu sukupuolesta ennakkoluuloistasi huolimatta.

Kyllä minä taas tuon ymmärrän, että päänsärystä valittaminen on turn off, vaikka olenkin itse helposti päänsärkyä saava mies. Saan päänsärkyä lähes mistä tahansa epäterveistä elämäntavoista. Saan siis pidettyä päänsäryt kurissa elämällä tervettä elämää. Sanoisin, että jos jollakulla on harva se päivä pää kipeä, on elämäntavoissa vikaa. En minäkään haluaisi vaimoa, jolla on niin epäterveet elämäntavat, että pää on koko ajan kipeä.

Ja siksi toiseksi, jos pää on kipeä, ei siitä tarvitse kulkea ympäriinsä kuuluttamassa. Ottaa pillerin eikä valita, se on miehen käytöstä, valittaminen ei.

Migreeni on sitten eri asia, inhottava tauti joka ei ole parannettavissa ja jolle ei oikein voi mitään. Terveet elämäntavat kai auttavat senkin ehkäisyssä, olen ymmärtänyt.

Vierailija
95/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla linjoilla ollaan.

Ei av:n vaativia naisia tulevaisuuden miehille. Amen. Mieluummin hirttosilmukka!

Vierailija
96/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla linjoilla ollaan.

Ei av:n vaativia naisia tulevaisuuden miehille. Amen. Mieluummin hirttosilmukka!

T: av:n vaativa nainen

Vierailija
97/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, se päänsärky suoraan sanottuna kyrsii läheisillä. Olenko kirjoittanut, että väittäisin heidän valehtelevan? En ole. Minua vain nyppii se helvetin sairaus, joka kiusaa heitä hulluuteen ja kiusaa vielä ympäristöäkin. Siksi en haluakaan enää yhtään pääsärkypotilasta lähelleni. Jos mieheni nyt sairastuisi migreeniin, niin tietenkään en jättäisi häntä. Kuten en jätä lastanikaan, jos hän sairastuu ja toivottavasti minuakaan ei jätä läheiset sairauden takia. Mutta en halua ehdoin tahdoin lähelleni ihmisiä, joilla on sairaus, josta olen saanut aikalailla yliannostuksen vuosien saatossa. Se päänsärky on vaan mulle jostain syystä sellainen ärsytystä aiheuttava sairaus, ehkä juuri arkikielellä sanottuna allergiaa, vaikka sinä nyt haluat tuon sanan käytön hysterisoida.

Miksi sinä otat tämän asian henkilökohtaisesti? Minä nyt vaan olen mielestäni katsellut päänsärystä kärsiviä ihmisiä ihan tarpeeksi ja toivon totisesti, ettei mahdollisella miehellä (jos nyt kävisin treffeillä) olisi sitä. kuten toivon, ettei olisi muitakaan elämää haittaavia rajoitteita. Toki, jos paketti on muuten täydellinen, niin asioista voidaan aina "keskustella", mutta lähtökohtaisesti nyt vaan haluan miehen, jolla ei ole kroonisia vaivoja. Enpä nyt tiedä ketään miestäkään, joka haluaisi sairaan naisen.

Päänsärky nyt ei ole pahin mahdollinen sairaus, mutta sairaus muiden joukossa, jota en kyllä läheiselleni halua ja laittaisi vähän miettimään.

Mut hei, meistä ei tule paria, joten ei tarvi ottaa henkilökohtaisesti sitä, etten halua sinua päänsärkyinesi.

Allergiat voivat pahimmillaan olla sen verran vakavia asioita, että on todella loukkaavaa, typerää ja naurattavaa kirjoittaa olevansa "allerginen sille, että jollakulla on päänsärky". Toisekseen: tajuatko edes, kuinka typerältä ja keskenkasvuiselta kommenttisi kuulostaa? Minäkin toivon, ettei miehesi koskaan sairastu. Jättäisit hänet varmasti siinä tilanteessa heti.

Miksi sinun täytyy olla noin itsekäs ihminen ja ajatella vain omaa napaasi? Miksi et voi kuunnella ystäviesi huolia ja murheita? Jos he kärsivät pahasta migreenistä, etkö voisi olla iloinen, ettei sinulla ole ainakaan sitä? Lauseesi "Kyllä mua kyrsii ainaiset pääkivut, kun pitäisi jotain sovittua tehdä." kertoo siitä, ettet ole todellakaan ole ymmärtänyt ja sisäistänyt, mitä migreenin sairastaminen tarkoittaa vaan pidät ystäviäsi ilonpilaajina ja valehtelijoina. En ymmärrä, miten voit olla niin lapsellinen, ettet tajua, etteivät migreenistä kärsivät ole tahallaan sairaana. Aikuisen, normaaliälyisen ihmisen pitäisi ymmärtää tämä asia helposti.

Vierailija
98/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
99/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mitä he oppisivat on että rupea homoksi äläkä ole missään tekemisissä naisten kanssa. Kyllä täällä niin tyhmiä syitä on

Vierailija
100/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, se päänsärky suoraan sanottuna kyrsii läheisillä. Olenko kirjoittanut, että väittäisin heidän valehtelevan? En ole. Minua vain nyppii se helvetin sairaus, joka kiusaa heitä hulluuteen ja kiusaa vielä ympäristöäkin. Siksi en haluakaan enää yhtään pääsärkypotilasta lähelleni. Jos mieheni nyt sairastuisi migreeniin, niin tietenkään en jättäisi häntä. Kuten en jätä lastanikaan, jos hän sairastuu ja toivottavasti minuakaan ei jätä läheiset sairauden takia. Mutta en halua ehdoin tahdoin lähelleni ihmisiä, joilla on sairaus, josta olen saanut aikalailla yliannostuksen vuosien saatossa. Se päänsärky on vaan mulle jostain syystä sellainen ärsytystä aiheuttava sairaus, ehkä juuri arkikielellä sanottuna allergiaa, vaikka sinä nyt haluat tuon sanan käytön hysterisoida.

Miksi sinä otat tämän asian henkilökohtaisesti? Minä nyt vaan olen mielestäni katsellut päänsärystä kärsiviä ihmisiä ihan tarpeeksi ja toivon totisesti, ettei mahdollisella miehellä (jos nyt kävisin treffeillä) olisi sitä. kuten toivon, ettei olisi muitakaan elämää haittaavia rajoitteita. Toki, jos paketti on muuten täydellinen, niin asioista voidaan aina "keskustella", mutta lähtökohtaisesti nyt vaan haluan miehen, jolla ei ole kroonisia vaivoja. Enpä nyt tiedä ketään miestäkään, joka haluaisi sairaan naisen.

Päänsärky nyt ei ole pahin mahdollinen sairaus, mutta sairaus muiden joukossa, jota en kyllä läheiselleni halua ja laittaisi vähän miettimään.

Mut hei, meistä ei tule paria, joten ei tarvi ottaa henkilökohtaisesti sitä, etten halua sinua päänsärkyinesi.

Estätkö muutenkin miestäsi ilmaisemasta tunteitaan? Ihminen on muutakin kuin sairautensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi