Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ns.mukavan miehen käytöksessä on ehdoton turn off

Vierailija
18.10.2012 |

Kun mies marisee kylmää, hihittelee kuin naiset, kutiaa, kyselee joka ruuasta "mitä täs on" tai mikään ruoka ei kelpaa, valittaa pienestä päänsärystäkin + patjan alla oleva hernekkin vie yöunet.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka alkaa alussa tutustumisvaiheessa jo laittelemaan sellaisia lässynlässyn-kappaleiden sanoja ja ihkusydämmiä.

Yhden sellasen kanssa vähän kirjoittelin ja näinkin ja hitto oli hankala päästä tosta tyypistä eroon, vaikkei edes alettu seurustella.

Ahdistava liimautuja, kokoajan piti olla laittamassa viestiä tms.

Tuo mies taitaa olla sinulle eräänlainen päänahka?! Jota kaivelet välillä muistoistasi.

No ei todellakaan ole.. Valitettavasti en voi unohtaakaan tätä riippujaa, eikä mitenkään hyvässä mielessä.

Toivon etten olisi koskaan tavannutkaan, mun piti uhata poliisilla jos vielä näen sen mun pihalla.

Onneksi sitten jätti rauhaan.

on siinä meillä varsinainen malli. hihihi

Ainiin eikö sinusta tehty se sarjakin

Se Stalkkeri!

Vierailija
2/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uhoaa että ainoatakaan kirjaa en ole koskaan lukenut enkä lue. Jos harrastukset on sarjaa penkkiurheilu ja autojen rassaaminen. Jos ei osaa keskustella politiikasta, ei voisi koskaan lähteä oopperaan, puhuu naisten ja miesten töistä, ei tiedä kuinka makaronilaatikko valmistetaan, ei missään nimessä voisi käyttää kosteusvoidetta.

No entäs minä? Pitääkö täyttää kaikki em. kriteerit vai olenko miehenä täysin turn off, koska; -Luen paljon erilaista kirjallisuutta. -En harrasta penkkiurheilua vaan liikun itse -Rassaan autoja. Omistan 3 vanhaa arvokasta museoautoa. Huollan myös käyttöautoni itse. -Ymmärrän ja seuraan politiikkaa, mutta en halua keskustella siitä. -Olen käynyt 2 kertaa oopperassa. En pitänyt, enkä meinaa mennä enää. -Mielestäni naiset ovat parempia joissain töissä kuin miehet. Miehet taas ovat parempia joissain töissä kuin naiset. -Osaan kokata ja tehdä makaroonilaatikkoa. -Enkä ymmärrä miksi pitäisi käyttää kosteusvoiteita, jos iho ei niitä tarvitse???

- en pidä autojen rassaajista.

- en ymmärrä mikset halua keskustella politiikasta

- jos et pidä, asia on ok. Kunhan olet kokeillut.

- en pidä ajattelusta, että KAIKKI naiset ovat automaattisesti parempia joissain töissä ja KAIKKI miehet jossain. Asia ei ole näin. Stereotypioita.

- et selvästi ymmärtänyt kysymystä kosteusvoiteesta: "Ei missään tapauksessa voisi käyttää kosteusvoidetta".

MOT: emme sopisi yhteen.

Asia tuli harvinaisen hyvin selväksi. Yleistät liikaa, eli emme todellakaan sopisi yhteen. Itse vetoat stereotypioihin "miesten työt ja naisten työt" -asiassa, koska et hyväksy yleistystä KAIKKI miehet taikka naiset. Silti samalla tyrmäät KAIKKI autonrassaajat, koska et pidä heistä. Täydellinen logiikan puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffastaralle kuitenkin katetaan pöytä.

Kaikki tuo on ostettavissa. Leffastara kuorsaa ja nainen hymyilee samalla, kun kattaa pöydän.

Niin se on luotu maailma. Raamatussakin kirjoitettiin että mies on johtaja.

Vierailija
4/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok maksaa omat kulut, mutta rajansa kaikella.

Mulla on tuttu mies, joka on ulkoisesti oikea unelmamies: pitkä, tumma, komea, menestynyt, fiksu, mukava, urheilullinen jne., mitä kliseitä sitä nyt keksiikään. Mies on vain pihi kuin piru, ja vielä ikävimmällä mahdollisella tavalla. Eli mies maksattaa ilomielin muilla omat menonsa ja välttelee tilanteita joissa kulut pitäisi maksaa takaisin. Mutta auta armias, jos hän maksaa jotain, silloin tyyppi on perimässä saataviaan sentilleen -tai vielä parempi jos saa vähän korkoja vaivanpalkaksi.

Tuo piirre kun selvisi, lopahti oma kiinnostukseni täysin enkä enää ihmetellyt miksi hän ei oikein ole muillekaan lopulta kelvannut. Sääli sinänsä, sairaus se kai tuokin on.

Vierailija
5/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et meikäläinen on sellane sonni. Tarvittaessa ostan seksiä, mut onneski on kunnon vaimo idästä, joka tottelee ja ei pistä hanttii!

Juuri tämä!

Lisäksi vielä empatiakyvyttömyys on täydellinen turn off.

Vierailija
6/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka alkaa alussa tutustumisvaiheessa jo laittelemaan sellaisia lässynlässyn-kappaleiden sanoja ja ihkusydämmiä.

Yhden sellasen kanssa vähän kirjoittelin ja näinkin ja hitto oli hankala päästä tosta tyypistä eroon, vaikkei edes alettu seurustella.

Tuo mies taitaa olla sinulle eräänlainen päänahka?! Jota kaivelet välillä muistoistasi.

No ei todellakaan ole.. Valitettavasti en voi unohtaakaan tätä riippujaa, eikä mitenkään hyvässä mielessä.

Toivon etten olisi koskaan tavannutkaan, mun piti uhata poliisilla jos vielä näen sen mun pihalla.

on siinä meillä varsinainen malli. hihihi

Ainiin eikö sinusta tehty se sarjakin

Se Stalkkeri!

Siis mikä sun ongelmasi on? Ootko ite tollanen sairas riippuja?

Mä vastasin tähän ketjuun että tuo olisi tulevaisuudessa turn off mukavassa miehessä, mikset hyökkää muita kohtaan?

Vierailija
7/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et meikäläinen on sellane sonni. Tarvittaessa ostan seksiä, mut onneski on kunnon vaimo idästä, joka tottelee ja ei pistä hanttii!

Juuri tämä!

Lisäksi vielä empatiakyvyttömyys on täydellinen turn off.

Ja kovanyrkkinenkin on...

Vierailija
8/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko poliisi piti hakea avuksi, niin hullaantunut tämä mies oli sinusta maailmojen prinsessasta.

Tämä mies antaa ylen nyt ja tässä heti paikalla. Oksettavaa romantisointia puoleltasi. Hyh...

Minä muuten olen paljon laadukkaampi ihminen parisuhdemarkkinoilla, kuin sinä olet.

Kilpailussa miesten kanssa vien miehen, kuin miehen sinulta. Olen niin laadukas mies olen miestenmies ja stara.

Mä en todellakaan ole puhunut mitään siitä että pitäisin itseäni prinsessana.

Mikä tätä palstaa nykyään vaivaa..

Jos mä en päässyt näteilläkään kehotuksilla miehestä eroon niin kai mä nyt voin uhata ilmoittavani poliisille?

Musta se toiminta ei ollut tervettä, alkuunkaan.

Vierailija
9/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken pitäisi olla helppoa ja hauskaa ja kun arki koittaa ja tulee ongelmia, niin vajotaan itsesääliin ja aletaan murjottaa, ruikuttaa tai raivota.

Selkärankaa ja arjen kestokykyä, miehet!

Vierailija
10/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sattuu ja kovaa, kun huomaa listatuksi tulleen piirteitä, jotka itsellä loistaa vahvimmin. =)

Vierailija
11/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on lainaamiisi esimerkkeihin verrattuna se ero, että olet esim. kokeillut oopperassa käymistä, mutta todennut, ettei se ole sun juttu. Silloin käymättömyys on täysin perusteltua. Turnoff on se, ettei halua edes kokeilla :)

No entäs minä? Pitääkö täyttää kaikki em. kriteerit vai olenko miehenä täysin turn off, koska;

-Luen paljon erilaista kirjallisuutta.

-En harrasta penkkiurheilua vaan liikun itse

-Rassaan autoja. Omistan 3 vanhaa arvokasta museoautoa. Huollan myös käyttöautoni itse.

-Ymmärrän ja seuraan politiikkaa, mutta en halua keskustella siitä.

-Olen käynyt 2 kertaa oopperassa. En pitänyt, enkä meinaa mennä enää.

-Mielestäni naiset ovat parempia joissain töissä kuin miehet. Miehet taas ovat parempia joissain töissä kuin naiset.

-Osaan kokata ja tehdä makaroonilaatikkoa.

-Enkä ymmärrä miksi pitäisi käyttää kosteusvoiteita, jos iho ei niitä tarvitse???

Vierailija
12/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväisyys ja alentuva käytös. Esiintyminen sivistyneempänä kuin selvästi oikeasti on. Itsekritiikittömyys. Ahdasmielisyys, kapeakatseisuus ja sovinnaisuus, vieläpä yhdistettynä kuvitelmaan omasta laaja-alaisuudesta. Kokemattomuus ja itsetuntemuksen puute, esim. vapisee hermostuksesta ja yrittää jälkeenpäin kieltää vapisseensa.

Siinä vain alkuvaiheen turn-offeja...

Vierailija
13/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sattuu ja kovaa, kun huomaa listatuksi tulleen piirteitä, jotka itsellä loistaa vahvimmin. =)

Heti kun naisten vaatimuksista miehiä kohtaan huomaa epärealistisuuksia ja huomauttaa niistä, niin se on ketjun "pilaamista", niinkö? Suomi on edelleen vapaa maa ja täällä on saa kertoa mielipiteensä.

Vierailija
14/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uhoaa että ainoatakaan kirjaa en ole koskaan lukenut enkä lue. Jos harrastukset on sarjaa penkkiurheilu ja autojen rassaaminen. Jos ei osaa keskustella politiikasta, ei voisi koskaan lähteä oopperaan, puhuu naisten ja miesten töistä, ei tiedä kuinka makaronilaatikko valmistetaan, ei missään nimessä voisi käyttää kosteusvoidetta.

No entäs minä? Pitääkö täyttää kaikki em. kriteerit vai olenko miehenä täysin turn off, koska; -Luen paljon erilaista kirjallisuutta. -En harrasta penkkiurheilua vaan liikun itse -Rassaan autoja. Omistan 3 vanhaa arvokasta museoautoa. Huollan myös käyttöautoni itse. -Ymmärrän ja seuraan politiikkaa, mutta en halua keskustella siitä. -Olen käynyt 2 kertaa oopperassa. En pitänyt, enkä meinaa mennä enää. -Mielestäni naiset ovat parempia joissain töissä kuin miehet. Miehet taas ovat parempia joissain töissä kuin naiset. -Osaan kokata ja tehdä makaroonilaatikkoa. -Enkä ymmärrä miksi pitäisi käyttää kosteusvoiteita, jos iho ei niitä tarvitse???

- en pidä autojen rassaajista. - en ymmärrä mikset halua keskustella politiikasta - jos et pidä, asia on ok. Kunhan olet kokeillut. - en pidä ajattelusta, että KAIKKI naiset ovat automaattisesti parempia joissain töissä ja KAIKKI miehet jossain. Asia ei ole näin. Stereotypioita. - et selvästi ymmärtänyt kysymystä kosteusvoiteesta: "Ei missään tapauksessa voisi käyttää kosteusvoidetta". MOT: emme sopisi yhteen.

Asia tuli harvinaisen hyvin selväksi. Yleistät liikaa, eli emme todellakaan sopisi yhteen. Itse vetoat stereotypioihin "miesten työt ja naisten työt" -asiassa, koska et hyväksy yleistystä KAIKKI miehet taikka naiset. Silti samalla tyrmäät KAIKKI autonrassaajat, koska et pidä heistä. Täydellinen logiikan puute.

KAIKKI miehet ja KAIKKI naiset eivät ole samanlaisia, mutta KAIKKI autonrassaajat rassaavat autoja, ja se on turn-off.

Sitähän tässä kysyttiin.

Vierailija
15/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellainen joka yrittää esiintyä ihmismäisenä mutta on tosiasiassa täysin itsekeskeinen omaneduntavoittelija ja tunnevammainen kummajainen?

Vierailija
16/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta. Tässäkin ketjussa loistaa naisten nirppanokkaisuus eniten.

Vierailija
17/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä 2011 tuli tv-sarja Deittikelvoton

http://blog.vh1.com/2010-05-14/undateables-things-that-guys-do-the-enti…

Nuo kaikki eivät parilla sanalla kerro kunnolla, mistä on kysymys. Ohjelmassa jokaista käsiteltiin pari minuuttia esimerkein, pahimpia tarkemminkin.

Vierailija
18/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen mies soitti ja sanoi: alkaa olla ikävä, miten sinulla?

Siis pakotti sanomaan, että "hei, en tunne sinua ollenkaan, ei minulla voi olla ikävä. Eikä muuten voi olla sinullakaan".

Ensimmäisen tapaamisen jälkeen kertoi kaikille kavereilleen seurustelevansa kanssani vakavasti. Oltiin käyty siis kerran kahvilla.

Vierailija
19/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on erilaisia ja miehiä on erilaisia. Mikä nyt kellekin on tun off. Tosin luulen, että sukupuolesta riippumatta jatkuva valitus on turn off kelle vain.

Unohdat, että ei ole olemassa homogeenistä joukkoa "naiset" sen enempää kuin on tasapäistä joukkoa "miehet". Kaikki vastaukset ovat yksilöiden omia mielipiteitä ja ne mielipiteet vaihtelevat.

Vai pitäisikö sinusta jokaisen miehen kelvata kelle vain naiselle? Päinvastoinko myös?

Vierailija
20/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nirppanokkaisuutta, kun kehtaa pitää jotakin ominaisuutta turn-offina :)

Ihan samalla tavalla meissä naisissa on turn-offeja, jokaisen miehen mielessä omansa.

Kauheeta. Maailma just kaatu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi