Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ns.mukavan miehen käytöksessä on ehdoton turn off

Vierailija
18.10.2012 |

Kun mies marisee kylmää, hihittelee kuin naiset, kutiaa, kyselee joka ruuasta "mitä täs on" tai mikään ruoka ei kelpaa, valittaa pienestä päänsärystäkin + patjan alla oleva hernekkin vie yöunet.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...brassailee tuntevansa hyvän ruuan/viinin ja lähettää niitä joka kerta pois ravintolassa

...ei pysty samaistumaan ikinä muihin vähävaraisempiin, koska "eihän sinne ulkomaille ole mitään järkeä lähteä, jos joutuu miettimään missä syö ja ottaako eväitä retkelle " jne.

...liian lyhyet lahkeet ja hihat.

...ei osaa kiittaa ruuasta tai avusta

Ja, kuten huomataan, näitä naisia on av pullollaan

Vierailija
102/143 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2012 klo 14:27"]

Jos joku uhoaa että ainoatakaan kirjaa en ole koskaan lukenut enkä lue. Jos harrastukset on sarjaa penkkiurheilu ja autojen rassaaminen. Jos ei osaa keskustella politiikasta, ei voisi koskaan lähteä oopperaan, puhuu naisten ja miesten töistä, ei tiedä kuinka makaronilaatikko valmistetaan, ei missään nimessä voisi käyttää kosteusvoidetta.

No entäs minä? Pitääkö täyttää kaikki em. kriteerit vai olenko miehenä täysin turn off, koska;
-Luen paljon erilaista kirjallisuutta.

-En harrasta penkkiurheilua vaan liikun itse

-Rassaan autoja. Omistan 3 vanhaa arvokasta museoautoa. Huollan myös käyttöautoni itse.

-Ymmärrän ja seuraan politiikkaa, mutta en halua keskustella siitä.

-Olen käynyt 2 kertaa oopperassa. En pitänyt, enkä meinaa mennä enää.

-Mielestäni naiset ovat parempia joissain töissä kuin miehet. Miehet taas ovat parempia joissain töissä kuin naiset.

-Osaan kokata ja tehdä makaroonilaatikkoa.

-Enkä ymmärrä miksi pitäisi käyttää kosteusvoiteita, jos iho ei niitä tarvitse???

-Mielestäni naiset ovat parempia joissain töissä kuin miehet. Miehet taas ovat parempia joissain töissä kuin naiset...Tämä on epäilyttävä kommentti. Minulle istelleni ei joku makaroonilaatikon valmistus merkiste mitään, mutta tuo herättää kysymyksiä.

Vierailija
104/143 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2012 klo 13:43"]

siis ns. jees-mieheily ja "kyllä, kulta".

Jollekulle varmasti unelmatapaus, mutta minä en jaksanut katsoa viittäkään kuukautta tällaista.

"Mitä haluaisit tehdä tänään?" "Mitä vain sinä haluat."
"Haluatko mennä X:n häihin?" "Jos sinä haluat."
"Mitä haluat syödä tänään?" "Mitä vain sinä haluat."

ARGH! Kysyn mielipidettä, enkä oleta saavani nöyristelevää vastausta, joka jättää vastuun aina minulle.

Väkisinkin tunsin olevani diktaattori-pirttihirmu vastoin omaa tahtoani, kun kaikesta piti päättää itse, eikä miehellä koskaan ollut omaa mielipidettä mihinkään.

Paras oli, kun päätin, että tämä oli nyt tässä.

"Mä haluan erota." "Tehdään miten sä vaan ikinä haluat, kulta"

Ei kysynyt syytä, ei ajankohtaa jolloin olen alkanut miettiä tätä, ei mitään. Hyväksyi koko asian samantien ilman minkäänlaista tunnetta. Joskus teki mieli ottaa hartioista kiinni ja ravistaa edes jonkinlainen tunne ulos siitä miehestä.

[/quote]

Niin, valtaosa naisista ei ole vieläkään käsittänyt, että miestä vaan ei välttämättä kiinnosta vähääkään nuo kyseiset asiat, siksi on vailla mielipidetä.
Tai elleivät nuo asiat miehelle vallan yhdentekeviä ole, on hän kuitenkin tämän samaisen kyselijän kanssa eläessään oppinut, että noihin kysymyksiin ei kannata myöskään suoraa totuutta vastata:

"Mitä haluaisit tehdä tänään?" "Nussia sua koko loppupäivän."
"Haluatko mennä X:n häihin?" "En tietenkään, paitsi jos saa tulla verkkareissa ja siellä on ilmaista viinaa."
"Mitä haluat syödä tänään?" "Pari pihviä, pitsaa, kaljaa. Tissiä ja pillua jälkiruuaksi."

Vierailija
105/143 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli siis mukavista miehistä joten jätän väliin kaikki ilkeät ja muut sellaiset.

Itse olen nainen joka ei pidä ruuanlaitosta (jokainen osaa kuitenkin keittokirjaa lukea)  enkä muutenkaan jaksa täyttää mitään normia. Ärsyttää kun joku mies alkaa kysellä minulta ruuanlaitosta ( ihan kuin automaattisesti tietäisin kaiken tuollaisen koska olen nainen) taikka juuri etukäteen on tietävinään miten minuun tekee vaikutuksen juurikin tuon naisnormituksen kautta.

Haluan, että minuun tutustutaan yksilönä.

Vierailija
106/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli sellainen, että aina piti semmoista marinaa vielä samantapaisella nuotilla ja äänensävyllä kuin jotkut vanhat ämmät. Oli kyllä tavattoman ällöttävää. Aina oli joku huonosti, päätä särki tai väsytti tai ruoka oli pahaa tai oli kuuma tai kylmä jne... Ei sitä kyllä jaksanut kuunnella sitten millään, varsinkin kun itse olen ihan päinvastainen luonne, joka ei pienistä epämukavuuksista välitä eikä ainakaan niistä muille valita.

Vierailija
107/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksisilmäinen rasismi tai sovinismi esimerkiksi.

Vierailija
108/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ns. jees-mieheily ja "kyllä, kulta".

Jollekulle varmasti unelmatapaus, mutta minä en jaksanut katsoa viittäkään kuukautta tällaista.

"Mitä haluaisit tehdä tänään?" "Mitä vain sinä haluat."

"Haluatko mennä X:n häihin?" "Jos sinä haluat."

"Mitä haluat syödä tänään?" "Mitä vain sinä haluat."

ARGH! Kysyn mielipidettä, enkä oleta saavani nöyristelevää vastausta, joka jättää vastuun aina minulle.

Väkisinkin tunsin olevani diktaattori-pirttihirmu vastoin omaa tahtoani, kun kaikesta piti päättää itse, eikä miehellä koskaan ollut omaa mielipidettä mihinkään.

Paras oli, kun päätin, että tämä oli nyt tässä.

"Mä haluan erota." "Tehdään miten sä vaan ikinä haluat, kulta"

Ei kysynyt syytä, ei ajankohtaa jolloin olen alkanut miettiä tätä, ei mitään. Hyväksyi koko asian samantien ilman minkäänlaista tunnetta. Joskus teki mieli ottaa hartioista kiinni ja ravistaa edes jonkinlainen tunne ulos siitä miehestä.

Vierailija
109/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies puhui itsestään sanoen "meikäläinen" kannatti juosta heti pois...

Vierailija
110/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että naisille ei kelpaa mikään. Ilman teitä pystyy hyvin elämään sinkkuna , ei sitä edes kaipaa mitään suhdetta

Vierailija
111/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että naisille ei kelpaa mikään. Ilman teitä pystyy hyvin elämään sinkkuna , ei sitä edes kaipaa mitään suhdetta

Mutta mulla ainakin on rima niin korkealla, etten tyydy ihan mihin tahansa :)

Vierailija
112/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
113/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavan illan kun ilmeni, että miehellä oli homofobia. Ei vaan kiinnostanut jatkaa tuttavuutta ihmisen kanssa, joka ei ollut tarpeeksi suvaitsevainen, vaikka muuten vaikutti ihan mukavalta. En sitten tiedä, millainen oikeasti oli ja miten paha homofobia oli, en jäänyt ottamaan siitä selvää, se vaan oli täysi turn off.

Vierailija
114/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et meikäläinen on sellane sonni. Tarvittaessa ostan seksiä, mut onneski on kunnon vaimo idästä, joka tottelee ja ei pistä hanttii!

Vierailija
115/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et meikäläinen on sellane sonni. Tarvittaessa ostan seksiä, mut onneski on kunnon vaimo idästä, joka tottelee ja ei pistä hanttii!

Me kun ymmärretään hyvän päälle :)

Vierailija
116/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaavaa, en rasismia enkä homofobiaa. En pidä myöskään ylenpalttisesta amerikkalaisuuden ihannoinnista. Ja kaikki armeijakrääsä, yök. Käytöstavat pitäisi olla edes kohtalaiset ja yhden kaverin olen dumpannut siksi, kun hän söi suu auki.

Vierailija
117/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
118/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uhoaa että ainoatakaan kirjaa en ole koskaan lukenut enkä lue. Jos harrastukset on sarjaa penkkiurheilu ja autojen rassaaminen. Jos ei osaa keskustella politiikasta, ei voisi koskaan lähteä oopperaan, puhuu naisten ja miesten töistä, ei tiedä kuinka makaronilaatikko valmistetaan, ei missään nimessä voisi käyttää kosteusvoidetta.

Vierailija
119/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin jätetyksi näiden piirteiden puuttumisen takia, ja nainen opiskeli vieläpä yliopistossa! Kohteliaisuutta piti alistuneisuutena...

sovinismiin viittaavaa, en rasismia enkä homofobiaa. Ja kaikki armeijakrääsä, yök.

Vierailija
120/143 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin jätetyksi näiden piirteiden puuttumisen takia, ja nainen opiskeli vieläpä yliopistossa! Kohteliaisuutta piti alistuneisuutena...

sovinismiin viittaavaa, en rasismia enkä homofobiaa. Ja kaikki armeijakrääsä, yök.

..mutta onhan naisissakin homofoobikoita, rasisteja ja vaikka mitä ressukoita, sellaiset yleensä kaipaavat omantasoistaan seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi