Voi miehen kakara minkä teki!!! Nyt jos saan keskenmenon, en
suostu tota pentua tapaamaan enää ikinä! Pelottaa aivan sairaasti ollaan pitkään ja hartaasti toivottu ja yritetty yhteistä vauvaa ja nyt vihdoin olen raskaana rv 17. Miehellä edellisestä vaikeasta suhteesta 8-vuotias, jolla käytösongelmaa jne vaikka muille jakaa. Sen joka toinen v-loppu meillä viettää, ja oon viimeseen asti koittanu jaksaa ymmärtää ja olla kiva, vaikka ipana on mulle tosi kamala, ja etenkin nyt kun on mustis tulevasta vauvasta.
NIIIN asiaan,tänään muka leikki jotain hiivatin kilipukkia/pässiä, ja ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta juoksee suoraan mua päin ja iskee päällä suoraan mahaan!! "Mä vaan puskin vähän.."
Sattui aivan sairaasti ja tuli paha olo, maha on nyt kauhean kipeä ja jotenkin omituisen tuntuinen yhä, vaikka tästä on jo useempi tunti aikaa. Voiko tollasesta tulla keskenmeno??! Pitäskö mennä sairaalaan näytille? Pelottaa ja suututtaa aivan kamalasti!
Kommentit (362)
joidenkin mielestän on ok, että isä hylkää täysin lapsensa sen takia, että lapsi leikki puskemis-leikkiä. Kyseessä kuitenkin 8-vuotias lapsi, vaikka olisi tehnyt sen ihan ilkeyttäänkin ja jollain tapaa ajatuksella, silti tuo seuraamus on lapselle täysin kohtuuton. Ymmärrän sinänsä ap:ta että on helpompi olla kun tuollainen riesa on poissa jaloista, mutta miehen käytös on uskomattoman lapsellista ja vastuutonta. Hän on ihan yhtä lailla vastuussa lapsensa kasvatuksesta ja huolenpidosta kuin lapsen äiti. Ei lapsia voi vaan tehdä ja sitten hylätä, vielä noin pieninä, jos eivät satukaan olemana mieleisiä.
tää puhuttiin miljoonaan kertaan läpi, itse jopa painostin häntä jäämään ennemmin lapsensa elämään kuin mun. Mut ei. En koe enää huonoa omatuntoa, aikuinen ihminen kai on vastuussa valinnoistaan itse.
ap
Ensimmäinen vastoinkäyminen niin hylkää myös teidän yhteisen lapsen.
Ensimmäinen vastoinkäyminen niin hylkää myös teidän yhteisen lapsen.
ap haluaa provoketjulleen yhä jatkoa uusilla salaisuuksilla! :)
ap haluaa provoketjulleen yhä jatkoa uusilla salaisuuksilla! :)
että kukaan yrittäisi lasta ihmisen kanssa, joka on valmis hylkäämään lapsensa siksi, että lapsi teki virheen. Ja vielä aika pienen lapsen, joka tarvitsisi isää tosi paljon.
No onhan noita häiriintyneitä miehiä olemassa, ja varmasti taustalla on muutakin, mutta tämän perusteella ei taida olla mies ihan viaton siihen muuhunkaan.
Ihan vaan huvikseni ajattelin kuulumisia laitella. Tuon lokakuisen keskenmenoni jälkeen olin 100% valmis jättämään miehen ja muuttamaan jonnekin ihan muualle, koska en vaan halunnut sen mielettömän menetyksen jälkeen tavata miehen lasta enää.
Pakkasin kamat, laitoin asunnon hakuun. Mies meni aivan suunniltaan, ja jotenkin se sai mut vakuutettua että haluaa olla vain ja ainoastaan mun kans ja olen hänen elämänsä rakkaus. Muutettiin sit yhdessä. Olen saanut paljon uusia, kivoja ystäviä nykyisestä kaupungista, ja gradunkin sain just valmiiksi. Eli sen jälkeen on maisterin paperit taskussa vihdoin :)
Vauvan yritys meillä jatkuu.
Mies ei ole halunnut tavata poikaansa enää tuon keskenmenon aiheuttamisen jälkeen, vaikka minusta hänen pitäisi. Mutta omapa on asiansa lopulta, aikuinen ihminen kun on.Kaiken kaikkiaan mulla menee nykyään ihan hyvin. Karmea ikävä prinsessaani silti joka päivä. Toivon ja rukoilen (vaikken uskovainen olekaan) joka päivä, että saamme lapsen vielä.
Mukavaa alkanutta vuotta 2013 kaikille!
ap
Näissä provoissa on aina se koukku, josta huomaa, että aloittajalla on sen verran tylsä elämä, että sitä pitää täyttää näitä höpöhöpö-juttuja keksimällä.
Ihan vaan huvikseni ajattelin kuulumisia laitella. Tuon lokakuisen keskenmenoni jälkeen olin 100% valmis jättämään miehen ja muuttamaan jonnekin ihan muualle, koska en vaan halunnut sen mielettömän menetyksen jälkeen tavata miehen lasta enää. Pakkasin kamat, laitoin asunnon hakuun. Mies meni aivan suunniltaan, ja jotenkin se sai mut vakuutettua että haluaa olla vain ja ainoastaan mun kans ja olen hänen elämänsä rakkaus. Muutettiin sit yhdessä. Olen saanut paljon uusia, kivoja ystäviä nykyisestä kaupungista, ja gradunkin sain just valmiiksi. Eli sen jälkeen on maisterin paperit taskussa vihdoin :) Vauvan yritys meillä jatkuu. Mies ei ole halunnut tavata poikaansa enää tuon keskenmenon aiheuttamisen jälkeen, vaikka minusta hänen pitäisi. Mutta omapa on asiansa lopulta, aikuinen ihminen kun on. Kaiken kaikkiaan mulla menee nykyään ihan hyvin. Karmea ikävä prinsessaani silti joka päivä. Toivon ja rukoilen (vaikken uskovainen olekaan) joka päivä, että saamme lapsen vielä. Mukavaa alkanutta vuotta 2013 kaikille! ap
Näissä provoissa on aina se koukku, josta huomaa, että aloittajalla on sen verran tylsä elämä, että sitä pitää täyttää näitä höpöhöpö-juttuja keksimällä.
te oikeesti olette, jos joku gradun valmistuminen on teille ihan mission impossible, tolleen niinku ihan ajatuksenakin? mä välillä niin häpeän olevani av-mamma....
"ei kukaan tulisi nettiin tragedian jälkeen"
Aijaa? Vitustako sen tiedätte? Lasteni isä kuoli tavalla joka lehdissä julkisena oli. Sekä minulla että lapsillani oli tarve lukea asiaan liittyviä keskusteluja.
Meitä on erilaisia. Eikä se tee sinusta oikeanlaista tai meistä epänormaaleja. Surulle ei ole myöskään tarjoamaanne kaavaa.
Siunausta Ap.lle
tänne sairastuvalle. Iloa ja onnea elämääsi!
AP, sun pitää ymmärtää, että eroperheitä on ollut jo kauan. Täällä av:lla pyörii massoittain eroperheiden neuroottisia, vihamielisiä ja katkeria pentuja, jotka oksentavat omaa viheliäistä elämäänsä jokaisen niskaan. Ne ovat niitä, jotka eivät tajua, että jos puhutaan uusperheen ongelmista, ei puhutakaan siitä, miten iskä jätti HEIDÄT lapsena. Nämä psyykkisesti sairastuneet, itsekeskeiset ongelmaiset ovat niitä huutelijoita. Sairaalta se tuntuu.
Olen pahoillani puolestasi. Suna soittaisiin terveyskekuksen päivystykseen, jos huolettaa. Ehkei sinne kannata lähteä jonottamaan. Joku fiksu jo sanoi, ettei tästä ollut vauvalle vaaraa. Hirvittää 8-vuotiaan käytös.Jos nyt tuollainen, millainen myöhemmin? Kaikki lapset EIVÄT olen hyviä luonnostaan.
Eipä kuulu mitään Sinusta?
Missä mennään?
Eipä kuulu mitään Sinusta? Missä mennään?
Etenkin jos oikeasti kävi huonosti, siitähän nämä vahingoniloiset haaskat riemastuis!
Nukun pois krapulaani ja hihitellään poikaystäväni kanssa illalla onnistunutta känniprovoa, joka on kerännyt jo yli 4000 latausta. En siis ole raskaana eikä koko juttua ole tapahtunutkaan.
"ap"
Olette todella rankasti täällä tuominneet tämän 8-vuotiaan julmaksi, ilkeäksi ja elämässään epäonnistuneeksi vain tämän yhden tapauksen perusteella? Eikö teillä todella ole mitään armoa noin pienelle? Isän on siis pakko katkaista yhteydet lapseen kun se on jo 8-vuotiaana"täysin pilalla" vaikka aikuisille rikollisille annetaan aina uusi mahdollisuus. Olette kovia ihmisiä!
saa tuollaista aikaan?
Nukun pois krapulaani ja hihitellään poikaystäväni kanssa illalla onnistunutta känniprovoa, joka on kerännyt jo yli 4000 latausta. En siis ole raskaana eikä koko juttua ole tapahtunutkaan. "ap"
joidenkin mielestän on ok, että isä hylkää täysin lapsensa sen takia, että lapsi leikki puskemis-leikkiä.
Kyseessä kuitenkin 8-vuotias lapsi, vaikka olisi tehnyt sen ihan ilkeyttäänkin ja jollain tapaa ajatuksella, silti tuo seuraamus on lapselle täysin kohtuuton.
Ymmärrän sinänsä ap:ta että on helpompi olla kun tuollainen riesa on poissa jaloista, mutta miehen käytös on uskomattoman lapsellista ja vastuutonta. Hän on ihan yhtä lailla vastuussa lapsensa kasvatuksesta ja huolenpidosta kuin lapsen äiti. Ei lapsia voi vaan tehdä ja sitten hylätä, vielä noin pieninä, jos eivät satukaan olemana mieleisiä.