Kuinka monta olutta juotte aamulla ennen töitä?
Sossun massithan eivät riitä yhtään mihinkään, eli se on pakko töissä käydä. Valitettavastihan vain nämä työt yleensä alkavat aamulla, ja aamuisinhan on tunnetusti krapula. Kysyisinkin teiltä, arvon kanssamammat, että kuinka monta olutta juotte aamulla ennen töitä?
Itse juon yleensä noin 6-8 olutta aamuisin, että saa itsensä kuntoon ja Paulin päivähoitoon. Sen jälkeen onkin mukava lähteä ajelemaan kohti duunipaikkaa.
Kommentit (69)
Nauroin kyllä niin makeasti kun näin tämän ketjun. Aamulla en ota koska silloin alkaa väsyttää päivällä niin perkeleesti.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:26"]
Mietin ihan samaa asiaa, akka aina mäkättää kun aamulla lukee lehdet mm. Hyysäri ja juo parit keppanat, muutamat viime viikot alecoc4 virosta. Kaupassakin meidän 3v poika muistuttaa äitiä että isille keppanaa. Olin alku viikon reisussa ja katselin kun muut oli hotellissa aamupalalla ja itse baaritiskillä 2-3 isoa kun veteli ei vituttanut edes mennä töihin, tuo .5l fizz voisi olla kanssa kivaa vaihtelua kaljaan? Tänään menen töiden jälkeen kaljalle ja haen pojan tarhasta, pienissä nousuissa voisi ehdotella jotain ja ehkä vähän perseestä puristaa tarhassa olevaa kivan näköistä harjoittelija tyttöä, kotona voisi laittaa hellaan tulet ja korkata kossun, pojastakin on hauskaa kun isillä korva kipee ja pitää ottaa korvalääkettä. Tv.mies
[/quote]
Hyi sinua likanen sika!! kasva jo aikuiseksi ja ota vastuu perheestäsi juoppo!!!
T: marjatta57
[/quote]
Mitä?
Elätän meidän perheen, on ok.talo, piha täynnä autoja, hoidan lapsia, naapurin akkaa, tyydyttäisin omankin muijan jos haluaisi seksiä,teen pitkää päivää, reissu hommia ym.
Onko kauhea asia pari kaljaa?
Taidan hakea muutaman guinnesin kaupasta kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:14"]
Itse neljän lapsen äitinä ja hartaana kristittynä toivon sydämmeni pohjasta, että ketjun keskustelija eivät oikeasti juo aamuisin saatika lapsen nähden olutta. Taitaa taas äidin pikku mussukat olla täällä huijaamassa keskustelijoita. Onneksi viimeistään taivaan porteilla tulee tuomio sekä huijaajille ja oluen lipittejöille.
Minä lupaa ruokoilla teidän puolestanne!
[/quote]
Hyvä, sano sille Jeesukselle että hommaa kaljaa (tai viiniä) mulle ilmaiseksi, heti. Alkaa mennä laskuhumalan puolelle jo. Siitä tulee ärtyisäksi ja väsyneeksi, se taas ei naurata ketään.
Itse en aamuisin juo, mutta töistä tultua on joskus tullut naukku otettua, saa jotenkin veret kiertämään ja jaksaa vielä jotain puuhastella.
Miettinyt aina, että vaikuttiko tv sarja Dallasin katsominen tapaani, koskapa ko. sarjassa oli tapana ottaa ennen päivällistä viskipaukku.
olen itsekkin ollut kännissä töissä mutten sentään sammunut toisin kuin muut. tätä jatkui vuoden verran. öljyjenvaihdot sun muut maalaus urakat sujui paljon lupsakammin ja asiakaspalvelua kiiteltiin. tämä tapahtui vinkuintiassa
Nooh, keppana vähän huono darrajuoma kyllä, mutta kyllähän sitä nyt vähintään vinkkupullo tulee tirvaistua aamulla, että pääsee ylös sängystä ja jaksaa niitä jonninjoutavia Teams-palavereja. Lounasaikaan alkaa taas meno olla ykkösluokkaa, eli yleensä silloin paikalliseen, ja harvoinpa niiltä reissuilta tulee palattua takaisin duuniin :D Onneksi ukko otti kakarat ja lähti kävelemään, kun ei muka viitsinyt katsoa sivistynyttä alkoholinkäyttöä, joten nykyään saa ilman naputusta otettua pienet punssit silloin vaan kun mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Itse neljän lapsen äitinä ja hartaana kristittynä toivon sydämmeni pohjasta, että ketjun keskustelija eivät oikeasti juo aamuisin saatika lapsen nähden olutta. Taitaa taas äidin pikku mussukat olla täällä huijaamassa keskustelijoita. Onneksi viimeistään taivaan porteilla tulee tuomio sekä huijaajille ja oluen lipittejöille.
Minä lupaa ruokoilla teidän puolestanne!
Minkälainen synti oluen lipittäminen on? Onko kielletty raamatussa?
Tämähän: http://www.stara.fi/2015/02/18/vauvanukke-piilottaa-alkoholijuomasi/ sopisi teille aamuruuhkassa tenutteleville mammoille kuin tasoittelu työaamuun.