Maria Veitola ja kaupalliset yhteistyöt
En ymmärrä, miksi näitä on kritisoitu. Ihminen siinä missä muutkin.
Kommentit (16)
Mä mietin, että jos hän olisi vaikka Hesarin politiikan toimittaja, niin asetelma olisi ongelmallinen.
Mutta kun on tuollainen pilipalitoimittaja, joka yhdessä jaksossa on piinkova feministi ja toisessa myötäilee Jere Karalahden äärikonservatiivisia puheita, niin ei hammasharjan mainostamisesta haittaa ole.
Onko oikeasti ihmisiä, jotka ostavat esim. hammasharjansa Veitolan tai jonkun muun kaupallista hraamista tekevän mainostamisen perusteella ?
Veitola on jotenkin epäaito. Näyttää siltä, että on valjastanut feminismin rahaksi. En mahda mitään, mutta esimerkiksi vollottaminen Marinin työhuoneessa vaikutti todella laskelmoidulta vedolta.
No eikös kyse ollut bisnejsestä - hän osaa tehdä rahaa ja on siinä taitava. Onhan se oikeasti noloa ja varmaan tietyllä tapaa häpeääkin sitä (tapaa), mutta ketäpä ei paksu pankkitili lämmittäisi.
Maria on hyvä toimittaja meidän nuorten naisten esikuva
Itse boikotoin tuotteita joita Veitolat ym julkkikset mainostaa.
Minä ostan aina tuotteen mitä Maria mainostaa sähkö hammasharja oli kallis mutta otin pika vipin
No varmasti mainostaa! Noin kolme vuotta sitten daamin perustaksa yhdestä postauksesta oli 4500 euroa.
Ei kauheasti häiritse jos mainostaa jotain hammasharjaa. Jos olisin julkisuuden henkilö niin varmaan itsekin tekisin jotain yhteistöitä. Minua ärsyttää esim jotkut sisustusblogit joissa tehdään yhteistyötä Peräkylän Puutuotteen kanssa mutta koskaan ikinä myöhemmin firman tuotteita ei enää kuvissa näy.
Maria ei koskaan tekisi kaupallista yhteystyötä Peräkylän Puutuotteen kanssa, vaan ainoastaan laatufirmojen, kuten Philips ja Storyteller.
PS. En ole Maria!
Storyteller on tilattu meidän perheeseenkin, kun oli hyvä mainostus.
En ole Maria!
Vierailija kirjoitti:
Maria ei koskaan tekisi kaupallista yhteystyötä Peräkylän Puutuotteen kanssa, vaan ainoastaan laatufirmojen, kuten Philips ja Storyteller.
PS. En ole Maria!
Maria ei olekaan sisustussomettaja. Vaikka tykkään kyllä Marian stailista.
Ja taas Instassa uusi kaupallinen yhteystyö..
Vitunveitola vois saada oman kanavan jeesusteluilleen.
Veitola on näitä mauttomia ja hajuttomia julkkiksia joilla ei ole mitään sanottavaa, ovat vain kiltisti median talutusnuorassa. Jos esim Veitola vastustaisi Natoa tai mainostaisi perinteisiä perhearvoja niin eipä olisi enää kauaa julkisuudessa.
No onhan se kaksinaismoralismia, jos hänen mielipiteensä ovat mainostajien ostettavissa. Uskottavuus kärsii, jos sitä nyt ylipäätään onkaan.