Kuinka monta olutta juotte aamulla ennen töitä?
Sossun massithan eivät riitä yhtään mihinkään, eli se on pakko töissä käydä. Valitettavastihan vain nämä työt yleensä alkavat aamulla, ja aamuisinhan on tunnetusti krapula. Kysyisinkin teiltä, arvon kanssamammat, että kuinka monta olutta juotte aamulla ennen töitä?
Itse juon yleensä noin 6-8 olutta aamuisin, että saa itsensä kuntoon ja Paulin päivähoitoon. Sen jälkeen onkin mukava lähteä ajelemaan kohti duunipaikkaa.
Kommentit (69)
Kauheaa jos ennennpäiväkotia ja päiväduunia juotte paria enempää!
Minä en juo ennen töitä mutta töissä juon yleensä 3-8 olutta. Kuuluvat työsuhde-etuihin ja maistuvat hyvälle.
Mun oli viel vuosi sitten välil PAKKO juoda pieni pullo (alle 22%) likööriä ennen töitä kun olin niin koukus rauhoittaviin lääkkeisiin. Siis jos lääkkeet oli loppu ennenkun sain uuden reseptin. Mut onneks oon nyt vierottautunu lääkkeistä lääkärin valvonnas. Enää en dokaa kun ehkä kerran kuus ja silloinkin viikonloppuna kavereiden seurassa :)
Aamulla kun ottaa pari rohkasevaa niin ei enää vauvan itkukaan niin haittaa, saatika emännän ainiainen valitus. Siinä on helppoa alotella päivää pienessä pöhnässä ja jatkella töitten jälkeen lähi kuppilassa, akka saa hakea penskat tarhasta kun ei muutenkaan liiku yhtään ja keräilee vaan sitä vararengasta... Aitona miehenä ja elämän koulusta valmistuneena on oikeus ottaa sillon tällön pari kepposta ajasta rippumatta!!
Juuri näin. Itseäni jännittää kauheasti autoileminen, joten muutama olut ennen ajosuoritusta lievittää mukavasti jännitystä. Juon myös 1-2 olutta McDonaldsin mukista ajaessani, jotta jännitys ei pääsisi tulemaan takaisin.
Oletteko ihmiset tosissanne??? Alkoholi on myrkky ja sitä ei kenenkään pitäisi juoda.... VARSINKAAN PIENTEN LASTEN VANHEMPIEN!!!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:55"]
Oletteko ihmiset tosissanne??? Alkoholi on myrkky ja sitä ei kenenkään pitäisi juoda.... VARSINKAAN PIENTEN LASTEN VANHEMPIEN!!!
[/quote]
Voitko perustella väitettäsi? ja miks en Äitinä saisi ottaa silloin tällöin muutamaa siideriä? Vai pitäiskö minun siirtyä kovempiin aineisiin?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:47"]
Aamulla kun ottaa pari rohkasevaa niin ei enää vauvan itkukaan niin haittaa, saatika emännän ainiainen valitus. Siinä on helppoa alotella päivää pienessä pöhnässä ja jatkella töitten jälkeen lähi kuppilassa, akka saa hakea penskat tarhasta kun ei muutenkaan liiku yhtään ja keräilee vaan sitä vararengasta... Aitona miehenä ja elämän koulusta valmistuneena on oikeus ottaa sillon tällön pari kepposta ajasta rippumatta!!
[/quote]
Herranisä!! oletko joku sovinisti sika?? toivottavasti kuolet syöpääsi ääliö!!
T: marjatta57
Otetaanpas se kukka pois hatusta. Tässä on kuitenkin kyse aikuisten ihmisten alkoholinkäytöstä, eikä siitä, kuinka monta olutta Aada-Pentti juo aamulla ennen päiväkotia.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:55"]
[/quote]
Voitko perustella väitettäsi? ja miks en Äitinä saisi ottaa silloin tällöin muutamaa siideriä? Vai pitäiskö minun siirtyä kovempiin aineisiin?
[/quote]
Tärkeintä elämässä on jumala ja yhdessäolo, siihen ei alkoholia tarvita.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Aivan oikeassa olet, joka miehellä on oikeus rentoutua rankan työpäivän jälkeen ilman naisten mäkätystä... keppana tai pari ei haittaa ketään, lapsilleni opetan ainakin ettäkun mittari lyö 18 niin sitä kaljaa kyllä sopii juoda sano eukko sitten mitä tahansa...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:23"]
Paljonko tarvii juoda, että voi rahoittaa oluenjuonnin palautuspulloilla?
[/quote]
Itse ainakin harrastan sitä, että käyn oluthyllystä hakemassa 160 tölkkiä ja ryypiskelen ne pullonpalautusautomaatilla ja tungen hylsyt automaattin kun olen saanut juomaurakkani valmiiksi. Näin tienatuilla 24 eurolla ostan olutsalkun mukaan kotiin. Tämä kyllä toimii vain kaupoissa, joissa palautusautomaati on myymälän sisällä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:01"]
Otetaanpas se kukka pois hatusta. Tässä on kuitenkin kyse aikuisten ihmisten alkoholinkäytöstä, eikä siitä, kuinka monta olutta Aada-Pentti juo aamulla ennen päiväkotia.
[/quote]
Kuka väitti että Aada-Pentti ei joisi alkoholia? Vähän kun pistää kossua tuttipulloon maidon sekaan, niin uni tulee paremmin.
Minusta on fiksuinta aloittaa aamu energiajuoma-viinadrinkillä. Sitten on virtaa lähteä töihin ja pysyy paremmin skarppina. Ruokatauolla voi käydä lähibaarissa ottamassa oluen tai pari.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:20"]Minusta on fiksuinta aloittaa aamu energiajuoma-viinadrinkillä. Sitten on virtaa lähteä töihin ja pysyy paremmin skarppina. Ruokatauolla voi käydä lähibaarissa ottamassa oluen tai pari.
[/quote]
Meinasin juuri pyöristyneenä kysyä kuka ihme juo 6-8 olutta aamutuimaan!
Siis oluthan on niin turvottavaakin, itselle ei uppoa kuin vasta joskus klo 10 jälkeen. Aamuun kuuluu ehdottomasti kirkkaat, ja tuo energiajuoma on oiva apu väsymykseen. Jos olen erityisen terveilyintoisella tuulella käytän energiajuoman sijaan hedelmämehua, saa kaikki vitamiinitkin alkoholin seassa!
Mietin ihan samaa asiaa, akka aina mäkättää kun aamulla lukee lehdet mm. Hyysäri ja juo parit keppanat, muutamat viime viikot alecoc4 virosta.
Kaupassakin meidän 3v poika muistuttaa äitiä että isille keppanaa.
Olin alku viikon reisussa ja katselin kun muut oli hotellissa aamupalalla ja itse baaritiskillä 2-3 isoa kun veteli ei vituttanut edes mennä töihin, tuo .5l fizz voisi olla kanssa kivaa vaihtelua kaljaan?
Tänään menen töiden jälkeen kaljalle ja haen pojan tarhasta, pienissä nousuissa voisi ehdotella jotain ja ehkä vähän perseestä puristaa tarhassa olevaa kivan näköistä harjoittelija tyttöä, kotona voisi laittaa hellaan tulet ja korkata kossun, pojastakin on hauskaa kun isillä korva kipee ja pitää ottaa korvalääkettä.
Tv.mies
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:20"]Minusta on fiksuinta aloittaa aamu energiajuoma-viinadrinkillä. Sitten on virtaa lähteä töihin ja pysyy paremmin skarppina. Ruokatauolla voi käydä lähibaarissa ottamassa oluen tai pari.
[/quote]
Meinasin juuri pyöristyneenä kysyä kuka ihme juo 6-8 olutta aamutuimaan!
Siis oluthan on niin turvottavaakin, itselle ei uppoa kuin vasta joskus klo 10 jälkeen. Aamuun kuuluu ehdottomasti kirkkaat, ja tuo energiajuoma on oiva apu väsymykseen. Jos olen erityisen terveilyintoisella tuulella käytän energiajuoman sijaan hedelmämehua, saa kaikki vitamiinitkin alkoholin seassa!
[/quote]
Pöyristyneenä, en pyöristyneenä. :D Pyöreä en ole, luultavasti juuri sen takia kun olen siirtynyt aamukaljoista kossuun.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:26"]
Mietin ihan samaa asiaa, akka aina mäkättää kun aamulla lukee lehdet mm. Hyysäri ja juo parit keppanat, muutamat viime viikot alecoc4 virosta. Kaupassakin meidän 3v poika muistuttaa äitiä että isille keppanaa. Olin alku viikon reisussa ja katselin kun muut oli hotellissa aamupalalla ja itse baaritiskillä 2-3 isoa kun veteli ei vituttanut edes mennä töihin, tuo .5l fizz voisi olla kanssa kivaa vaihtelua kaljaan? Tänään menen töiden jälkeen kaljalle ja haen pojan tarhasta, pienissä nousuissa voisi ehdotella jotain ja ehkä vähän perseestä puristaa tarhassa olevaa kivan näköistä harjoittelija tyttöä, kotona voisi laittaa hellaan tulet ja korkata kossun, pojastakin on hauskaa kun isillä korva kipee ja pitää ottaa korvalääkettä. Tv.mies
[/quote]
Hyi sinua likanen sika!! kasva jo aikuiseksi ja ota vastuu perheestäsi juoppo!!!
T: marjatta57
Muutaman aamukaljan jälkeen rohkenee paremmin muijalta pyytää anteeksi edellisillan känniräyhäämistä ja mahdollista turpaanlyömistä.
Siis kyllähän se alkoholi on kuulunut ja kuuluu niin leikkikenttien reunalle aina sillon tällön, ei näitä meidän liian ylivilkkaita kaksosia kirkkain mielin vaan välillä jaksa (diagnoosit kummallakin ADHD, toisella myös dysfasia todettu, lääkitys Concerta). Mountain Dew-pulloon pistelen 2-3dl vodkaa ja loput itteään.
Sairauksien takia tällä hetkellä ehtii viettämään aikaan lapsosien kanssa, eikä tarvitse pitää heitä ryhmässä tyhmyys tiivistyy kerhoihin.
Mutta kuhan pojat täyttävät sen 10v, niin kerron kyllä heille että ei tämä viina kannata... ja ostan maistiaisiksi vähän yrttikukintoa mielummin. Samulikin on niin maaninen että alkoholia jos hän teininä alkaa nauttia niin kyllä varmasti tappeluita tulee.
Muistakaa pitää aina mukana Sisu-pastilleja. On kerran tullut ammatti-äippäseltä luistelukentällä noottia kun vähän olen siinä lapsien luistelua katsellassa kupitellut terästettyä glögiä ja kysynyt että maistuuko lämmike.