Miksi otat tatuointeja?
Jos sinulla on paljon tatuointeja kehossasi, kerrotko mikä on niiden tarkoitus tai viesti.
Kommentit (11)
Ei oo vielä yhtään, mutta nyt oon saanu jo kaks haastetta 😅 En tiedä vielä, otanko 😂
No en todellakaan ota.
En ole mikään tyhmä bimbo.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ota.
En ole mikään tyhmä bimbo.
No naiset ne vasta huo ria on!
Ihmisen arvot ja ajatukset muuttuu elämän aikana. Kadun suuresti nuorena ottimiani tatuointeja eikä minulla ole varaa poistaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ota.
En ole mikään tyhmä bimbo.
No naiset ne vasta huo ria on!
Miten huoraaminen ja tatuoinnit liittyvät toisiinsa?
Tatuointeja ei kannata ottaa hetken mielijohteesta, koska ne ovat pysyviä ja niiden poistaminen on kallista sekä kivuliasta. Mieltymykset ja elämäntilanteet voivat muuttua ajan myötä, jolloin tatuointi ei enää tunnukaan hyvältä idealta. Lisäksi tatuoinnit voivat aiheuttaa iho-ongelmia tai vaikuttaa siihen, millaisen ensivaikutelman muut ihmiset saavat.
Säilyy "katu-uskottavuus"..ei ihan jokainen tule urputtamaan..
Olin 16-vuotias kun otin tatuoinnit. Eli ei järjen hiventä
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei oo vielä yhtään, mutta nyt oon saanu jo kaks haastetta 😅 En tiedä vielä, otanko 😂
Tatuoi possujuna reiden ympärille kiertämään.
Tykkään imeä paljon munaa.
N25