Miksi te naiset ette koskaan tee aloitteita?
En ole ulkoisesti komea, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Kun olen itse lähestynyt naisia, kukaan ei ole oksentanut ja muutaman kauniin kanssa olen saanut sovittua treffitkin.
Se kuitenkin kyllästyttää, että aina se olen minä, joka lähestyy. Koskaan ei ole tullut nainen kysymään. Pahimmillaan nainen on (baarissa) ystäviensä ympäröimä ja joudun monen silmäparin arvioitavaksi.
Kun jauhatte tasa-arvosta, niin miksi ette ulota sitä tähän? Omituisimpia ovat tapaukset, joissa nainen on ihastunut mieheen, mutta ei silti voi lähestyä tätä.
Miksi?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:32"]
Naiselle tasa-arvo kelpaa kunhan se ei heikennä omaa asemaa.
[/quote]Totta, tuntuu, että tasa-arvoa yritetään sovittaa joka elämänalueelle, eikä sen kääntöpuolesta tai heikkouksista juuri puhuta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:05"]Ja tavismiehet antaa pakkeja tavisnaisille! Luki siinä samassa artikkelissa[/quote]
Artikkelissa lukee näin: "Näin se vaan menee, etenkin nuorilla naisilla. Jos seiskan mies menee juttelemaan seiskan naiselle, se on sama kuin seinälle yrittäisi puhua."
[/quote]
Jos jollain on tylsät jutut, se on kuin seinää kuuntelisi. Sitä ajatellaan vähän turhan paljon ulkonäköä, kun siitä ei välttämättä ole kyse.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:45"]
Olen vanhanaikainen ja haluan miehen kiinnostuvan minusta. Haluan tuntea olevani erityinen. Typerää ehkä, mutta se vain on niin, minulle on tärkeää että mies kiinnostuu nimenomaan minusta :)
[/quote]
Monikin mies on voinut olla kiinnostunut sinusta, mutta ovat odottaneet jotain pientä merkkiä ns. vihreää valoa ennen lähestymistä. Haluavat olla varmoja, että nyt on lupa olla kiinnostunut ilman vaaraa nolatuksi tulemisesta.
m41
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:05"]Ja tavismiehet antaa pakkeja tavisnaisille! Luki siinä samassa artikkelissa[/quote]
Artikkelissa lukee näin: "Näin se vaan menee, etenkin nuorilla naisilla. Jos seiskan mies menee juttelemaan seiskan naiselle, se on sama kuin seinälle yrittäisi puhua."
[/quote]
Luepa poju se koko artikkeli ja suhteuta kontekstiin. Sinkkujen vaatimukset ovat epärealistisen korkeita MOLEMMISSA SUKUPUOLISSA.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]
Mun on ollut pakko rumahkona naisena.
Te miehet ette tosin meidän aloitteita halua. Pitäisi olla KAUNIS nainen.
[/quote]
Sama vinkki kuin miehillekin aina annetaan: tee aloitteita niille rumille miehille, jos olet itsekin ruma.
[/quote]
Olin toi aiempi edelleen, joka kirjoitti että olen tehnyt aloitteita myös rumille ja työttömille miehille. Mut ei niille katsos RUMA nainen kelpaa, ymmärrätkö?
[/quote]
Ymmärrän, että tällä palstalla on helppo väittää mustaa valkoiseksi. Nyt mä lähden ajamaan Ferrarillani Playmate-vaimoni kanssa, enkä jaksa enää vastata sulle. Ymmärrätkö?
[/quote]
Itkettää ja naurattaa samanaikaisesti. Mä tiedän varmuudella vuosikausien kokemuksesta, että saatana yksikään teistä miehistä ei koskaan mua huolinut mun rumuuteni takia. Hyvä kun ei ole syljetty päälle. Miksi mä jaksaisin valehdella tästä?
Oon täysin arvoton teille.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]
Mun on ollut pakko rumahkona naisena.
Te miehet ette tosin meidän aloitteita halua. Pitäisi olla KAUNIS nainen.
[/quote]
Naiselle taas pitää olla paitsi komea, myös pitkä ja lihaksikas mies, isolla kalulla varustettu, ylimmän johdon työssä oleva ja vähintään 100 000 euron vuositulot omaava jne.
Tuo viimeisenä mainittu onkin se miehessä se kaikkein tärkein ominaisuus, että naiset voivat kiinnostua.
[/quote]
en ilmeisesti sitten ole nainen.
ehkä sinä haluat tuollaisen miehen, mutta eivät kaikki. jos sinä itse et ole tuollainen, voisit miettiä sitä oikeaa syytä, miksi et saa haluamaasi naista. jos joku nainen on joskus sanonut nuo sinulle syiksi antaa pakit, ne ovat olleet luultavasti tekosyitä. sinun asenteesi on ennemminkin se syy. et muka ole tarpeeksi menestyvä ja komea, joten et kelpaa ja vertailet itseäsi kateellisena niihin juppeihin. tämä on varmasti selitetty sinulle aikaisemminkin. et vaan halua hyväksyä asiaa. helpompi syyttää alfa-miehiä ja yhteiskuntaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:16"]
en lähesty miehiä, koska en vain ulkonäön perusteella kiinnostu niistä.
sitten jos on tuttu mies, kiinnostava, niin jännitän niin perkeleesti, että jalat menisi alta.
sitäpaitsi olen ruma.
[/quote]
Ole sitten yksin koko elämäsi>!!
Mun mielestä taas miehet on ihan älyttömän ujoja tekemään aloitteita. Ite joutuu useammin hommiin vaikka en oo edes mikään ruma, aika vanha tosin 43 vee. Nuoremmaksi kyllä usein luullaan.. Tuntuu tosin että miehet menee jotenki hämilleen jos niitä lähestyy. Miksikähän? Poikkeustapaus sattui kyllä pari pv sitten kun nuori mies pokas mut, kerrankin niin päin.
[/quote]
Tämä. Voin kiinnostua vasta jos tunnen ihmisen ja olen esimerkiksi varma ettei miehellä ole jotain hölmöjä asenteita.
En tee koska ei kiinnosta tehdä, mutta eipä miehetkään ole koskaan tehneet.
Ei tee lesbotkaan. Tää vasta perseestä onkin. Kukaan ei tee.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:39"]Miehellä pitää olla munaa nolata itsensä.[/quote]
Sairas ajattelutapa.
[/quote]
Siis alkuperäinen kirjoittaja varmaan tarkoitti, että on valmis nauramaan itselleen. Ei ole mikään peräkammarin poika tosikkoluonne.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:39"]Miehellä pitää olla munaa nolata itsensä.[/quote] Sairas ajattelutapa. [/quote] Siis alkuperäinen kirjoittaja varmaan tarkoitti, että on valmis nauramaan itselleen. Ei ole mikään peräkammarin poika tosikkoluonne.[/quote]
Mitä nauramista siinä on, jos nainen kokee, ettei mies ole häntä varten? Sehän on ihan neutraali asia.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:24"]
Kyllä teen, kun olen kiinnostunut miehestä.
[/quote]
Sama täällä.
[/quote]
Samoin. Tai siis tein aiemmin, mutta lopetin kun tajusin ettei mun aloitteesta alkaneet jutut johtaneet kuin korkeintaan seksisuhteeseen. En tiedä miksi, mutta kun mies on se aloitteellisempi niin silloin suhteesta tulee yleensä muutakin. Ja siis haen nimenomaan parisuhdetta, en seksisuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:47"]
[/quote]
Tämä. Voin kiinnostua vasta jos tunnen ihmisen ja olen esimerkiksi varma ettei miehellä ole jotain hölmöjä asenteita.
[/quote]
Tota... mites te sitten ylipäänsä tutustutte niihin miehiin?
Ihan itse olen iskenyt kaikki 6 miestä, jotka minulla on ollut. En ole muilta saanut minkäänlaisia aloitteita.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
kaveripohjalta, ilman mitään muita odotuksia
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Toistaiseksi koulussa ja kavereiden kautta. Oletin että tässä oli kyse lähinnä baarijutuista, jos siellä lähestyy niin harvoin siitä saa aluksikaan pelkkää kaverijuttua, josta sitten lähteä suhdetta kehittämään. En pystyisi suhteeseen tuosta vain tuntemattoman ihmisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:56"]
Mitä nauramista siinä on, jos nainen kokee, ettei mies ole häntä varten? Sehän on ihan neutraali asia.
[/quote]
Ei se ihan neutraali asia ole. Harva antaa pakit miehelle, jonka kokee olevan liian "hyvä" itselleen. Kyllä siinä yleensä käy niin, että pakit annetaan miehelle, joka ei ole riittävän hyvä naiselle. Jatkuvat pakit syövät loputkin siitä vähäisestä itsetunnosta, jota naisen hurmaamiseen tarvittaisiin.
sitten jos on tuttu mies, kiinnostava, niin jännitän niin perkeleesti, että jalat menisi alta.
sitäpaitsi olen ruma.