Miksi te naiset ette koskaan tee aloitteita?
En ole ulkoisesti komea, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Kun olen itse lähestynyt naisia, kukaan ei ole oksentanut ja muutaman kauniin kanssa olen saanut sovittua treffitkin.
Se kuitenkin kyllästyttää, että aina se olen minä, joka lähestyy. Koskaan ei ole tullut nainen kysymään. Pahimmillaan nainen on (baarissa) ystäviensä ympäröimä ja joudun monen silmäparin arvioitavaksi.
Kun jauhatte tasa-arvosta, niin miksi ette ulota sitä tähän? Omituisimpia ovat tapaukset, joissa nainen on ihastunut mieheen, mutta ei silti voi lähestyä tätä.
Miksi?
Kommentit (177)
Koska haluan miehen, joka oikeasti haluaa minut ja jolla on munaa tulla hakemaan. Siksi. Ei ole kyse tasa-arvosta, vaan seksistä.
Painu vittuun.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:45"]Olen vanhanaikainen ja haluan miehen kiinnostuvan minusta. Haluan tuntea olevani erityinen.
Typerää ehkä, mutta se vain on niin, minulle on tärkeää että mies kiinnostuu nimenomaan minusta :)
[/quote] onko mies nimenomaan kiinnostunut sinusta jos olet se sadas jota hän lähestyy?
Itselleni miehenä käy esim. baarissa melko usein niin, että joku nainen tulee siihen viereen tai lähettyville istumaan, ja sivusilmällä voin havaita että hän luo suuntaani muutaman katseen. That's it...
Koen tilanteen niin, että nainen tekee itsensä tavallaan tykö, ja odottaa että minun miehenä pitäisi kuitenkin avata peli alkamalla jututtamaan naista. Mutta koska olen oman arvoni tunteva mies, annan naisen kylmästi istua kököttää siinä enkä noteeraa sen enempää. Arvostan tasa-arvoa :)
Ennen vanhaan, silloin kuin kaikki naiset olivat kauniita ja miehet komeita (ja kaikki halusivat seksiä), olisi ollut naiselta paha virhe tehdä aloite tutustumiseen ääneen. Korkeintaan saattoi hymyillä ja vilkuilla valitulleen kutsuvasti. Mies olisi joutunut erittäin noloon tilanteeseen, jos hän olisi joutunut kieltäytymään ääneen esitetystä tarjouksesta, epäkohteliaisuuden huippu. Samoin kuin tietysti torjuttu nainen.
n57
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]
Mun on ollut pakko rumahkona naisena.
Te miehet ette tosin meidän aloitteita halua. Pitäisi olla KAUNIS nainen.
[/quote]
Sama vinkki kuin miehillekin aina annetaan: tee aloitteita niille rumille miehille, jos olet itsekin ruma.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:30"]
Koska haluan miehen, joka oikeasti haluaa minut ja jolla on munaa tulla hakemaan. Siksi. Ei ole kyse tasa-arvosta, vaan seksistä.
[/quote]
Eli toisinsanoen itsevarmat pelimiehet jotka pyörittävät useita naisia samaan aikaan kiinnostavat ja sitten itketään kuinka kaikki miehet on sikoja...
[/quote]
No miksette te "kunnolliset" tee aloitteita tavallisille naisille?
Eiku. Te taistelette kyrpä ojossa niistä samoista kauniista ja suosituista naisista, joista pelimiehet. Sitten itkette palstoilla miksi naisia ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:48"]
Koska oletan, että jos mies on kiinnostunut hän tekee itse aloitteen. Jos ei tee niin ei ole joko kiinnostunut tai on varattu. Kolme kertaa elämässäni olen tehnyt itse aloitteen, kaksi ei ollut kiinnostuneita ja yksi oli varattu.
[/quote] kolme kertaa tehnyt aloiteen. Haluatko mitalin?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:00"]No miksette te "kunnolliset" tee aloitteita tavallisille naisille?[/quote]
Koska se tavallinen nainen antaa pakit sille tavalliselle miehelle. Parisuhdekouluttaja kertoi juuri lehdessä, että seiskan naiset tahtovat kympin miehen, minkä vuoksi sinkkujen määrä kasvaa kasvamistaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:59"]
[/quote]
Sama vinkki kuin miehillekin aina annetaan: tee aloitteita niille rumille miehille, jos olet itsekin ruma.
[/quote]
Olin toi aiempi edelleen, joka kirjoitti että olen tehnyt aloitteita myös rumille ja työttömille miehille. Mut ei niille katsos RUMA nainen kelpaa, ymmärrätkö?
Koska oletan, että jos mies on kiinnostunut hän tekee itse aloitteen. Jos ei tee niin ei ole joko kiinnostunut tai on varattu. Kolme kertaa elämässäni olen tehnyt itse aloitteen, kaksi ei ollut kiinnostuneita ja yksi oli varattu.
[/quote]
Ei kalastajakaan ole kiinnostunut juuri siitä lohesta, jonka joesta ylös nyppäisee, vaan se lohi vain sattui tarttumaan koukkuun, jota monille tarjottiin. Hyvä kalastaja tietää, että mitä enemmän koukkua tarjoaa, sitä enemmän kalaa nousee.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:47"]
[/quote]
Naiselle taas pitää olla paitsi komea, myös pitkä ja lihaksikas mies, isolla kalulla varustettu, ylimmän johdon työssä oleva ja vähintään 100 000 euron vuositulot omaava jne.
Tuo viimeisenä mainittu onkin se miehessä se kaikkein tärkein ominaisuus, että naiset voivat kiinnostua.
[/quote]Kaikkea tuota, tuloja, töitä yms. ei ihan ensinäkemällä pysty päättelemään ennen sitä tutustumisyritystä. Kaikki naiset eivät todellakaan pidä pitkistä ja lihaksikkaista miehistä. 'Eikä pidä jotain ylemmän johdon työpaikkaa edes toivottavana. Se on sinun miesmakusi, älä yleistä sitä muihin ja etenkään naisiin. Sellaisenako sinä luulisit naisia saavasi? Ei se niin mene.
Mikä tekisi sinut tyytyväiseksi? Sekö, että kaikki (naisetkin) komppaisivat väitettäsi? Pystyisitkö huomioimaan myös naisten omiin kokemuksiin perustuvat mielipiteet? Vai luuletko keksineesi ikiliikkujan ja saavasi epämääräisillä mielipiteilläsi loputtomiin naisten huomiota? Pesää tällä tekniikalla on turha odottaa saavansa edes tosielämässä, täällä vielä vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:00"]No miksette te "kunnolliset" tee aloitteita tavallisille naisille?[/quote]
Koska se tavallinen nainen antaa pakit sille tavalliselle miehelle. Parisuhdekouluttaja kertoi juuri lehdessä, että seiskan naiset tahtovat kympin miehen, minkä vuoksi sinkkujen määrä kasvaa kasvamistaan.
[/quote]
Ja tavismiehet antaa pakkeja tavisnaisille! Luki siinä samassa artikkelissa, vitun ääliö et osaa edes lukea! :D Artikkelissa luki, että samalla tavalla miehet olettaa saavansa 7 sen 10 kuten naisetkin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:59"]
[/quote]
[/quote]
Olin toi aiempi edelleen, joka kirjoitti että olen tehnyt aloitteita myös rumille ja työttömille miehille. Mut ei niille katsos RUMA nainen kelpaa, ymmärrätkö?
[/quote]
Ymmärrän, että tällä palstalla on helppo väittää mustaa valkoiseksi. Nyt mä lähden ajamaan Ferrarillani Playmate-vaimoni kanssa, enkä jaksa enää vastata sulle. Ymmärrätkö?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:02"]
[/quote] kolme kertaa tehnyt aloiteen. Haluatko mitalin?
[/quote]
En erityisesti. Tämä valtaisi otanta vain vahvistaa omalta kohdaltani sen mitä asiasta ajattelin jo valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:05"]Ja tavismiehet antaa pakkeja tavisnaisille! Luki siinä samassa artikkelissa[/quote]
Artikkelissa lukee näin: "Näin se vaan menee, etenkin nuorilla naisilla. Jos seiskan mies menee juttelemaan seiskan naiselle, se on sama kuin seinälle yrittäisi puhua."
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:56"]
Itselleni miehenä käy esim. baarissa melko usein niin, että joku nainen tulee siihen viereen tai lähettyville istumaan, ja sivusilmällä voin havaita että hän luo suuntaani muutaman katseen. That's it...
Koen tilanteen niin, että nainen tekee itsensä tavallaan tykö, ja odottaa että minun miehenä pitäisi kuitenkin avata peli alkamalla jututtamaan naista. Mutta koska olen oman arvoni tunteva mies, annan naisen kylmästi istua kököttää siinä enkä noteeraa sen enempää. Arvostan tasa-arvoa :)
[/quote]Periaatteen mies. Hienoa!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:56"]
[/quote]
Tuolla keinolla ei kukaan varmaan tee aloitetta. Jos en itse halua että minua lähestytään, teen noin kuten sinä, eli en katsele lähelle istuneeseen mieheen päinkään. Voi sitä nyt vähän helpommaksi tehdä vaikka hymyilemällä, jos siis haluaisit sen naisen tekevän aloitteen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:53"]
Painu vittuun.
Oikeasti, mikä tässä on niin törkeää, että jo kaksi todella aggressivista vastausta? Kiinnostaisi kuulla joku vähän rakentavampi kommentti.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:05"]Ja tavismiehet antaa pakkeja tavisnaisille! Luki siinä samassa artikkelissa[/quote]
Artikkelissa lukee näin: "Näin se vaan menee, etenkin nuorilla naisilla. Jos seiskan mies menee juttelemaan seiskan naiselle, se on sama kuin seinälle yrittäisi puhua."
[/quote]Annat kyllä pelottavan paljon painoa jollekin hömppälehden itse itsensä parisuhdeguruiksi nimeämien sanoille.
Näitä juttuja ei kannata sitten tosielämän treeneissä jutella ihan oikeille ihmisille. Ihmisestä kun kertoo todella paljon keitä se pitää esikuvinaan ja millä lähteillä perustelee argumenttinsa.
Ihan ilmaisena vinkkinä, kaikella hyvällä, joltain joka toimii kun näkee jotain mistä pitää. Ja jatkaa matkaa kun huomaa, että yhteyttä ei ole.