Miksi te naiset ette koskaan tee aloitteita?
En ole ulkoisesti komea, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Kun olen itse lähestynyt naisia, kukaan ei ole oksentanut ja muutaman kauniin kanssa olen saanut sovittua treffitkin.
Se kuitenkin kyllästyttää, että aina se olen minä, joka lähestyy. Koskaan ei ole tullut nainen kysymään. Pahimmillaan nainen on (baarissa) ystäviensä ympäröimä ja joudun monen silmäparin arvioitavaksi.
Kun jauhatte tasa-arvosta, niin miksi ette ulota sitä tähän? Omituisimpia ovat tapaukset, joissa nainen on ihastunut mieheen, mutta ei silti voi lähestyä tätä.
Miksi?
Kommentit (177)
Mun on ollut pakko rumahkona naisena.
Te miehet ette tosin meidän aloitteita halua. Pitäisi olla KAUNIS nainen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]
[/quote]
Mä olen tavallinen nainen. Aina voi yrittää. Yleensä käy niin että miestä ei kiinnosta tai haluaa vain seksiä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:39"]Miehellä pitää olla munaa nolata itsensä.[/quote]
Sairas ajattelutapa.
[/quote]
En ole itsekään törmännyt koskaan vastaavaan ajattelutapaan. Miksi itseään pitäisi kenenkään, niin miehen kuin naisenkaan tarkoituksellisesti nolata?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]Mun on ollut pakko rumahkona naisena.
[/quote]
Kyllä mulle vaan kelpais.
t: ruma mies
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:42"]Te miehet ette tosin meidän aloitteita halua. Pitäisi olla KAUNIS nainen.[/quote]
Kyllä minä ainakin haluan.
Olen vanhanaikainen ja haluan miehen kiinnostuvan minusta. Haluan tuntea olevani erityinen.
Typerää ehkä, mutta se vain on niin, minulle on tärkeää että mies kiinnostuu nimenomaan minusta :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:44"]
[/quote]
Mä olen tavallinen nainen. Aina voi yrittää. Yleensä käy niin että miestä ei kiinnosta tai haluaa vain seksiä.
[/quote]
Mä en tosiaan enää jaksa yrittää.
Koskaan ei miehiä tapailu tai suhde kiinnosta, ruma nainen kelpaa vaan mällättäväks kaikille miehille. Enkä sellaista kohtelua enää henkilökohtaisesti halua.
[/quote]
Naiselle taas pitää olla paitsi komea, myös pitkä ja lihaksikas mies, isolla kalulla varustettu, ylimmän johdon työssä oleva ja vähintään 100 000 euron vuositulot omaava jne.
Tuo viimeisenä mainittu onkin se miehessä se kaikkein tärkein ominaisuus, että naiset voivat kiinnostua.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:46"]
Mä en tosiaan enää jaksa yrittää.
Koskaan ei miehiä tapailu tai suhde kiinnosta, ruma nainen kelpaa vaan mällättäväks kaikille miehille. Enkä sellaista kohtelua enää henkilökohtaisesti halua.
[/quote]
Niinpä, tuntuu siltä että mitä sitä enää tekee aloitetta. Menee vituiksi kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:47"]
[/quote]
Naiselle taas pitää olla paitsi komea, myös pitkä ja lihaksikas mies, isolla kalulla varustettu, ylimmän johdon työssä oleva ja vähintään 100 000 euron vuositulot omaava jne.
Tuo viimeisenä mainittu onkin se miehessä se kaikkein tärkein ominaisuus, että naiset voivat kiinnostua.
[/quote]
Mä rumana naisena olen kiinnostunut tasasesti rumista ja tavismiehistä. Osa ollut jopa työttömiä. Ei noi päde kaikkiin naisiin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:39"]Miehellä pitää olla munaa nolata itsensä.[/quote]
Sairas ajattelutapa.
[/quote]
En ole itsekään törmännyt koskaan vastaavaan ajattelutapaan. Miksi itseään pitäisi kenenkään, niin miehen kuin naisenkaan tarkoituksellisesti nolata?
[/quote]
tarkoitan, että aina kun tekee aloitteen, ottaa riskin tulla nolatuksi. Sehän on se vaikein asia aloitteen tekemisessä. Minun silmissäni mies, joka ei tätä riskiä uskalla ottaa, ei ole seksikäs.
en tietenkään tarkoita, että minä tai kukaan muu nolaa ketään, vaan puhun riskinottokyvystä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:47"]
[/quote]
Hyh hyh.. Ei tosiaan tarvitse olla tuollainen mies.
Pyhpah, teille miehille ei oman kokemuksen mukaan kelpaa ne naiset jotka tekee aloitteen. Päälle parikymppisenä jaksoin yrittää mutta vastaukseksi tuli yksi tavu tai silmien pyörittelyä. Sittemmin en ole viitsinyt enää.
Tässä unohtuu että nainen voi tehdä aloitteen myös vähemmän miehekkäästi esim. hymyilemällä kutsuvasti. Silloin miehenä uskallan tehdä aloitteen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:30"]Koska haluan miehen, joka oikeasti haluaa minut ja jolla on munaa tulla hakemaan. Siksi. Ei ole kyse tasa-arvosta, vaan seksistä. [/quote] Toivottavasti jäät yksin loppuelämäksesi.
[/quote]
Miksi? Mikä tuossa loukkasi sinua? Olen pahoillani. Valitettavasti kierrän vielä veistä haavassasi ja totean, että vientiä on tälläkin periaatteella riittänyt.
[/quote]
Sun elämäsi suurin saavoitus on että synnyit pillun kanssa. Onnitteluni.
Teen aloitteen, jos mies selkeästi näyttää vihreää valoa. Pari kertaa tullut niin pahasti takkiin, vaikka mies on kehunut ihanasti, flirttaillut jne, etten halua enää satuttaa itseäni. Vitun pelimiehet, syyttäkää niitä!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 16:02"]
Tässä unohtuu että nainen voi tehdä aloitteen myös vähemmän miehekkäästi esim. hymyilemällä kutsuvasti. Silloin miehenä uskallan tehdä aloitteen.
[/quote]
Mä hymyilen ja olen iloinen. Mitä vielä pitää olla? Missivartalo?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:34"]Kun ottaa huomioon sen, että se on miehillekin vaikeaa, voi vain kuvitella miten vaikeaa se on naisille, koska naiset ovat kymmenen kertaa nössömpiä ja arempia kuin miehet. Miehet tekevät 90% urotöistä Kanadassa ja USA:ssa mitalien jakautumisesta päätellen.
Kannattaa ajatella asiaa näinpäin. Asiaahan voi ajatella niin, että naiset vain ylimielisyyttään ja itserakkauttaan jättävät lähestymättä ja sekään ei varmasti ihan väärin ole monessa tapauksessa, mutta myös naisten nössöydellä on paljon tekemistä asioiden kanssa niiden kiinnostuneiden osalta. Rohkeus ei kuulu naisten vahvuuksiin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Et sinä ihan väärässä ole, ainakaan minun kohdallani: minä en uskalla tehdä aloitetta. En usko että olen ihan rumin mahdollinen, koska kyllä minä katseita miehiltä saan, mutta kukaan ei uskalla lähestyä, enkä minä ketään. Olen siis luultavasti ikisinkku.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:30"]
Koska haluan miehen, joka oikeasti haluaa minut ja jolla on munaa tulla hakemaan. Siksi. Ei ole kyse tasa-arvosta, vaan seksistä.
[/quote]
Eli toisinsanoen itsevarmat pelimiehet jotka pyörittävät useita naisia samaan aikaan kiinnostavat ja sitten itketään kuinka kaikki miehet on sikoja...
Sairas ajattelutapa.